Gyűlölt Ellenségeink

Az alkalmazott nemzetkarakterológia vezető szakmai műhelye.
A világ népei hamis előítéletektől mentesen, a tények és összefüggések tükrében. Minden, amit a másoknak és önmaguknak hazudozó, politikailag korrekt szemforgatók sosem mondanak ki.

Komoly? Vagy vicc?
Vagy mégis komoly?
Hát mit fognak ehhez szólni mások?!

Állandóan időszerű

Ha nem egyértelmű, hogy hol jársz, olvasd el a tudományos alapvetést!

A gyűlölködés szakmódszertana

Ha nagyon gyűlölöd bármilyen csoport tagjait, vagy a többi kommentelőt, vagy egy részüket, add ki magadból a személyeskedőposztban!
Gyűlöllek te rohadék...! - személyeskedőposzt

Gyűlölködj a Fácsén!

Innen gyűlölködtök

Friss hozzászólások

  • Bicepsz Elek: Ennek a posztnak minden szava igaz!! vilagterkep.atlatszo.hu/2017/08/25/viszlat-visegrad-most-vez... (2017.08.25. 18:50) Már megváltoztak…
  • Albu: Némelyik katonán az utcán karszalag is van, bár a HJ rombusz kimaradt belőle : ) www.krone.at/oest... (2017.08.19. 18:50) A demokratikus Ausztria, ahol már semmi sem emlékeztet a náci múltra
  • Marcvs: Nagyon jókat nevettem, bár nem szeretem, amikor nem tudom eldönteni, hogy az egész vicc vagy komol... (2017.06.25. 00:04) A szlovének
  • Martin87656: Abszolút egyetértek veled. Sok orosz barátnőm volt. 3 orosz leányzóval hosszú, komolyabb kapcsolat... (2017.06.06. 21:02) Az oroszok
  • Bajtay_Csordáss_Jusztícia: OMG most triggerelve érzem magam! Nem értem, miért kell hazudozni! Mi nők erősek, okosak és bátrak... (2017.03.14. 15:19) A nők
  • Egy Másik Ember: Én nekem nincs gondom egyik európai néppel sem, akit ezen a blogon megemlítenek. De azért nem a ma... (2017.02.20. 20:14) A csehek
  • vNHM: Fasza lett, ennyi ev tavlatabol is. (2016.12.29. 20:50) A románok

A szlovének

2010.05.11. 13:00 - Kurtz ezredes

Jöjjön most már tényleg ez a valami. Nehéz belekezdeni a cikkbe, hiszen aki egy kicsit is jártas a gyűlölettudományban, az bizonyára nem sok újdonságot fog megtudni a bevezetőből. A szlovéneket még mi, profi gyűlölködők is igen nehezen tudjuk felfogni és megkülönböztetni az igénytelen szláv masszától. Annyi biztos támpontnak tűnik minden kicsit is hozzáértő Magyar számára, hogy aki az orosz zászlóba tett heggyel akarja eladni magát és „Szlo”-val kezdődik, nem lehet nép és állam. Evidens hát, hogy Szlovénia sem az.

A hazai szélsőliberális értelmiség körében manapság megfigyelhető az a döbbenetes és felfoghatatlan jelenség, hogy képes tőlünk nyugatra élő átlagembereket büdös bunkónak tekinteni csak azért, mert azok életükben nem hallottak még Szlovéniáról. Ha lehet, még ennél is dühösebben fogadja a művelt, világ dolgaiban igencsak tájékozott nyugati elit rendszeresen előforduló -akia/-enia tévesztését. Mi itt a Gyűlölt Ellenségeink szerkesztőségében pontosan ugyanúgy nem tudjuk rendesen megkülönböztetni őket, mint egy birminghami darukezelő, pedig ne feledjük, hogy ez a két tákolmány elvileg határos hazánkkal. Kifejezetten kérjük azonban azokat a kedves olvasóinkat, akik megszólítva érzik magukat, és úgy érzik képesek határozottan, pontosan, összeszedetten és érthetően érvelve előadni ezen különbségeket, hogy a hozzászólásoknál ne fogják vissza magukat. Komoly feladat lesz, hiszen az előző cikk kommentjei között fellelhető szösszenet alapján ők maguk sem tudják, ellenkező esetben nyilván nem sorolták fel volna a 10 teljesen ugyanolyan alaptulajdonságukat. Külön pikantéria, hogy régen őket is tótnak hívtuk, ezek után talán nem kéne kitalálni, hogy ők mégis mások.

Mi ugyanis nem értjük, mi a fenének kellett ez az egész. Odáig rendben van, hogy államot alapítani hihetetlenül jó érzés, de ezt a tevékenységet a nagy átlag a középkor-koraújkor időalagút végeztével letudta. A XIX-XX. század sokkal inkább arról szólt ilyen téren, hogy azok a gyülekezetek, akik még addigra sem voltak képesek abszolválni, ne lógjanak a levegőben. Ilyen kísérlet volt többek között az Osztrák-Magyar Monarchia, a Szovjetunió, Csehszlovákia, Jugoszlávia és az Anschluss. Ha nem is volt mindegyik tökéletes, mégis sokkal racionálisabb és reálisabb képet festettek a bennük élő néprajzi csoportok és nyelvjárások viszonyáról. Sajnos ezek a közösségek hosszabb-rövidebb idő alatt mind felbomlottak, a világra szabadítva olyan értelmezhetetlen, gonosz szellemeket, amelyeket érdemes lenne gyorsan visszatuszkolni a palackba.

 

Az élettér kiterjesztésének dicső hódító gondolata egyetlen szlovén fejben sem megy túl a gömbhalak leigázásán

 

Hogy érzékeltessük a veszélyt, a New York-i ENSZ székház előtt ma három orosz lobogót is lenget a szél. Szlovénia és Szlovákia példáján felbuzdulva más területek is vérszemet kaphatnak, és Szlavónia, Szlovánia, Szlovékia, Szlávónia, Szlávékia, Szlavánia, Szlovavákia és Szláviónia néven újabb öntudatos, büszke, független államok alakulnak majd meg a véget nem érő szláv masszából. Nem tudjuk, a világ mikor elégeli meg ezt az ostoba – öndefiníciós zavarok tucatjaiból kiburjánzott – bohóckodást, mindenesetre a neoszláv államalapítók legendás kreativitását és intuícióját ismerve a ropogós országocskákat messziről felismerhetővé teszi majd a fehér-kék-piros trikolórba erőltetett hármas hegyorom, és az ókori mesebirodalmakra fókuszáló történelemkönyv. Érdekes tendencia továbbá, hogy hiába imádják fanatikusan a kurva hegyeiket, a jó ételekhez és az egyedi címerek megrajzolásának nézőpontjához magyar alföldekre van szükségük, amit szó és gátlás nélkül magukévá is tesznek.

Kezdetben úgy gondoltuk, a szlovénokat semmi sem különbözteti meg a többi délszláv gyülekezettől. Kicsit jobban beleásva szokásaikba, múltjukba, életmódjukba, be kell látnunk, hogy súlyos tévedés lenne őket egyszerű szőrös sovinisztának gondolni. Bizony azon a területen, ami évszázadokon keresztül nemcsak Ausztriához tartozott, hanem tulajdonképpen maga volt Ausztria, találni érdekes analógiákat. Minden hokirajongót megbotránkoztatással töltött el a közelmúltbeli Magyar-szlovén meccs, ahogy kicsinyes jegytrükközéseik és lejtős hazai pályájuk mellett minden játékmegszakításnál tiroli sramli, szlávosított sramli, majd az este megkoronázásaként régi barátunk, maga Anton aus Tirol szórakoztatta a csöndesen örvendő hazai publikumot. Az már minket is megdöbbentett, hogy a meccset lezáró himnusz helyett is gyanúsan osztrák sramlidallamok zendültek fel. Itt jegyeznénk meg, hogy abban az országban, ahol a Gorenjén kívül a világon semmit sem találni, legalább egy kibaszott hokicsarnokot le lehetne úgy hűteni, hogy ne kelljen már a nyolcadik percben bokáig érő vízben bulizni a korongért.

Hokijukra egyébként nem érdemes sok szót vesztegetni. Ugyanúgy ötvözi a szláv színlelős sunyiságot az osztrák fantáziátlansággal, mint bármely más dolguk. Aki Anze Kopitart emlegetné, annak bevallanánk, nagyon örültünk, amiért nem tudott jönni a Divízió 1-es vébére. Annak még jobban örültünk, hogy az A-csoportosra már tudna. A focirajongók bizonyára tudják, hogy bizony focicsapatuk is van. Ki ne emlékezne, hogy nekik köszönhetjük minden idők legnagyobb szerb EB-kámbekkjét, amikor Zlatko Zahovics – akiről azóta sem tudjuk eldönteni, hogy röhejesebb vagy ijesztőbb-e, mint Hevesi Tamás – és fantasztikus csapattársai egy apró pillanatra még a szerbeket is képesek voltak szimpatikus, megsüvegelendő társaságnak láttatni. A nyáron lezajló focivébére Szlovénia a Szlovákia mögötti második helyen végezve, az oroszok elleni pótselejtezőn kivívott párharcban vívta ki az indulási jogot. Azon túl, hogy a versengés különböző fázisaiban le sem kellett vonni az orosz zászlót, igazán sajnálatos, hogy a selejtezőcsoport után nem kerültek össze ismét a szlovákokkal. A Magyar Embereknek ugyanis kevés dolog garantálhat olyan mennyiségű és minőségű felhőtlen kárörömöt, mint a gondterhelt, döbbent értetlenséget sugárzó angolszász sportriporter-arcok.  Hogy szóljunk néhány jó szót is, hihetetlenül hálásak vagyunk Szlovéniának, amiért elhappolta az SLO rövidítést északi szomszédunk orra elől. Ez egyébként akkora tett a szláv népek tengerében, mintha a belga flamandok virítanának büszkén a GER-rel, és legalább annyira röhejes, mintha mi Honduras nemzetközi tekintélyét és páratlan sportdiplomáciai befolyását irigyelve kénytelenek lennénk beérni a HGY-vel.

 

Egyetlen normális ország sem fér rá teljes egészében
egy másik ország autótérképére

 

Mint a semmirekellő, színtelen-szagtalan szlávoknak általában, természetesen a szlovéneknek is piszok szerencséjük volt és van. Ha az osztrákok nem hagytak volna rájuk egy viszonylag használható gazdaságot, most nem lehetnének az új EU-tagok bezzegországa. Aki nyaralt már itt, vagy akár csak megjelent átutazóban a Magyar tengerpart felé, az szembesülhetett azzal a szemforgatással és hencegő rátartisággal, amely a történelemben soha semmit nem alkotott, ám a sors által ideiglenesen felkapott csoportok sajátja. Mégse vitassuk el tőlük a jólétüket, hiszen egyebük önálló kultúra, nyelv, magabiztos létezéstudat – úgysem lesz soha! Sokan mégis képesek a szlovén gazdaságot csodálni, sőt mi több, a magyar számára példának állítani. A fent már említett Gorenje és néhány sípálya valóban megalapozhatják egy komoly, kiforrott, történelmi gyökereire büszke nemzet gazdaságának alapjait. Nyilván – minden következmény ellenére – mi is hanyatt homlok cseréltük volna le a forintot, ha azt majdnem dollárnak hívnák, és a legkisebbtől a legnagyobb címletig a Lehel különféle fridzsiderei ékesítenék. Az osztrák örökség azonban nem a posványos jólétig és a lipicai lovakig – amelyek egyébként a bécsi spanyol iskolában köröznek – terjed.

Ugye emlékszünk még az osztrák szexuális perverziókra? Nos, a szláv kistestvéren sem múltak el nyomtalanul a labanc évszázadok. Szeretnénk bemutatni olvasóinknak az évtized szexbotrányát, amely komoly politikai vitát váltott ki az országban. Itt jegyeznénk meg, hogy ha az ellenzék – amúgy roppant életszerű – sejtése szerint az igencsak szemrevaló belügyminiszter tényleg szexuális viszonyba keveredett a hölgynek született úrral, és ez a hölgynek született úr valóban dugta a kutyáit, és/vagy azok dugták őt, akkor a kutyák és a miniszterasszony kapcsolata szintén felfűzhető a logikai láncba. Ennek a kérdéskörnek a megoldását azonban olvasóink képzeletére és lelkiismeretére bíznánk. A konzervatív ellenzék liberalizmus elleni kirohanására viszont megjegyeznénk, hogy normális országokban a liberalizmus megkönnyítette a felnőtt emberek közti normális szexuális kalandokat. Az osztrák és vágyosztrák hegyecskék viszont lelakatolt lányok halálsikolyaitól és szomorú szemű, hátsó lábukra természetellenesen sántító kutyusok vonyításától volt hangos már az abszolutizmus, a feudalizmus és a neolitikum idején is. Mindenesetre érdekes lett volna elképzelni Lamperth Mónikát, ahogy az álló faszú állomány előtt megtartott beszéde után hanyatt homlok rohan Czeizel Endre (sz. Szántó Piroska) villájába, akit azonban műpéniszével együtt marcangolt halálra szerelmi légyott közben három kuvasza, Athosz, Portosz és Aramisz. Magyarként roppant nehéz megérteni és felfogni ezt a dolgot, ennek ellenére azt mondhatjuk, hogy ez nagyon jól van így. Nem is szeretnénk. Nekünk ugyanis egyetlen kifejezésünk van a kutyapinára, a rendesre viszont több tucat. A szlovéneknél valószínűleg fordított az arány.

 

Orosz kisfiú ünnepli országának barátkozását az EU-val (Ljubljana, 2007)

Aki kellően megborzongott, és most azt képzeli, hogy a szlovének beteges, perverz állatok, akikben a legkisebb nyomát sem találni az emberségnek, az nem jár ugyan messze a valóságtól, mégis némileg eltúlozza dolgot. Mivel még mi sem vagyunk életünk minden pillanatában lelketlen, cinikus gazemberek, mélyen megérintett bennünket a ljubljanai tömegek gyásza. Vélhetően ugyanaz az érzés fogta el őket is, ami minket, a közelmúltban lezuhant lengyel elnök gépének egyik áldozatát meglátva. „Milyen kár szegényért, hiszen egy bájos, vonzó, fiatal, elbűvölő teremtés nem ilyen felesleges és buta halált érdemel.” Ljubljana utcáin gyertyákat gyújtottak a három elaltatott kutya, Atossa, Atlas és Joy emlékére, mondván: az állatoknak a politikusok miatt kellett meghalniuk. A csendes szipogás közben felhívnánk a figyelmet, hogy az Atossa, Atlas és Joy valószínűleg nem a Buksi, Borzas és Morzsa szlovén megfelelői, sejtésünk szerint ez a nyelv még addig sem jutott el a fejlődésben, hogy kutyák számára biztosítsa a névhez való alapjogot. Mint ahogy ez a nyelv még számos más olyan fejlődési lépcsőig sem jutott el, amelyek mentén már önálló nyelvnek lehet nevezni egy szlengkészletet. A szlovén valami olyasmi, mintha horvátosan beszélnének szlovákul, a szlovák viszont egyértelműen az oroszosan beszélt csehre hajaz. Talán nem kell ragoznunk, hogy a páratlan kifejezőerővel és lendülettel működő magyar nyelv kizárólag a magyar nyelvre emlékeztet, ez a dicső rokontalanság pedig vitathatatlanul mindenki más fölé helyez minket. Badarság lenne bedőlni az álszent karantánok álcájának, amellyel látszólag fényesre simogatják az olasz és főleg a Magyar kisebbségük buksiját, hiszen rettentő irigyek ám. Ez a kifinomult  sunyiság csak az e téren temérdek tapasztalattal gazdagító osztrák közelségnek köszönhető. A szlovákok képesek gyermeki ábrázattal örülni egy-egy megbüntetett, magyar anyanyelvű közhivatalnoknak, ami nyilván a naiv kamaszkornak tudható be. A szlovének koravén bandája ezzel szemben kéjes mámorral figyeli a "tejben-vajban fürösztött" kisebbségeik emelkedő asszimilációs mutatóit.

Sajnos hiába bármily igyekezet a szlovének részéről, jöhet bármilyen gazdasági csoda, sosem fogják tudni átlépni azt a nagyon súlyos korlátot, hogy mindent a labancoktól tanultak, nem is beszélve arról, hogy szlávok. Ez utóbbi már önmagában is kizárja a teljes értékű életet, úgyhogy igazán nem kéne azon vinnyogniuk, hogy összetévesztik őket egy másik néppel(?). Inkább örülhetnének, amikor a fővárosukat nem keverik össze a KGB-s ellenforradalmár-heréldével. Ezzel az országgal területtel kapcsolatban mindössze az az egyetlen súlyos dilemmánk van, hogy a gátlástalanul vérengző németekhez csatolt Ausztriához csatolnánk-e, netán az elviselhetetlen olaszokhoz, vagy a szerbekkel ellentétben csak diétás vért ivó horvátokhoz.

Címkék: orosz betegség pénz szlovén szlovák szláv tót osztrák jugoszlávia aberráció harácsolás műnyelv vend műnép műállam műország kutyapina karantán szexuális perverzió

A bejegyzés trackback címe:

http://gyuloltellensegeink.blog.hu/api/trackback/id/tr11947112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2010.05.11. 13:58:18

@Mokele-Mbembe: szerintem meg pont, hogy az egyik legjobb - pedig tényleg nem volt könnyű dolguk a Szerző Uraknak.

Azért az a 30 km-es szlovén Riviéra, ami csak a bosnyákok hatalmas, Hősök Tere-méretű tengeri kijáratával vetekszik, talán az érdemelt volna egy kicsit többet.

Ja, és tegnap négyen érettségiztek szlovén nyelvből itthon, ami azért nem semmi.

Karaj87 2010.05.11. 15:14:03

Hehe, kb. ilyet vártam, sokkal többet nem lehet erről a jelentéktelen bandáról összehozni. Szlovák-szlovén, krumpli-burgonya.
Nem voltam még soha SLO-ban, DE van élményem szlovénekkel:
Németország 2004 nyara, nemzetközi diáktalálkozó ösztöndíjasoknak Berlinben. Minden "ország" Kanadától Japánig küldött 2 németül jól beszélő 16-18 éves diákot, így én voltam az egyik Magyarországot képviselő, volt jelen mindenféle népség: MAGYARUL beszélő, kassai "szlovák", kultúrsznob francia és a dolog velejárója volt 2 szlovén leányzó (megjegyzem, az egyik még jól is nézett ki). Kellett valami kis előadást tartani az országunkról, bemutatni országunkat. Mentek a hol jobb hol szarabb előadások, a szlovének persze szart se bírtak alkotni ami megmaradt volna. V.mi olyasmi volt hogy koccintottak szlovénnek mondott 3decis (eleve szánalom ez a kiszerelés) sörrel földhöz verték olyan tahó módon és v.mi érthetetlen szláv nyelven mondták, hogy Prosit!
Másik magyar csákó szavalt Ady verset magyarul aztán német műfordításban meg én meg adtam egy 10 perces országismereti szösszenetet. A lényeg, hogy felsoroltam a szomszédainkat: 6 darabot...gondolhatjátok melyik maradt ki? Naná, hogy a szlovének, a 2 lány ezt persze nehezményezte is, amikor megkérdeztem ki volt már Nálunk esetleg Magyarországon? Mondták hogy ők voltak és mi is szomszédaitok vagyunk. Én egy mindeggyel lerendeztem a dolgot, nem éppen elmélyítve a velük való barátságot.

Konklúzió: Akivel még szomszédos ország létére, Mi magyarok sem foglalkozunk, azokat valóban le se kell szarni. Nincs egyébként bajom velük, mert szart sem mozgatnak, meg kicsik és kevesen is vannak, szóval jogosnak érzem, hogy keverik őket a másik "kedves" szláv szomszédunkkal.

Karaj87 2010.05.11. 15:16:15

Ja ami kimaradt, hogy a nemzetközi találka lényege az is volt, hogy egymás országát is jobban megismerjük, ne csak a BRD-t. Ezért mindig valamilyen tájjelegű étterembe szervezték az ebédeket. Mesélte utólag egy SVÉD csávó (eleve vicces ha egy svédet valaki megbotránkoztat kajaügyileg), hogy ez a 2 szlovén MINDIG MINDENÜTT bolognai spagettit falt....begyöpösödütt földhözragadottság, olasz-csicskaság netovábbja, ez túl SZLÁV ahhoz, hogy igaz legyen.

zoltanatya 2010.05.11. 15:18:53

Néhány különbség:

Slove Slova

fizetőeszköz:
Euró Euró

Két nagy, szomszédos államuk:
Ausztria Ausztria
Magyarország Magyarország

A poszt szerintem kiváló, meglepő módon eddig nem értesültem az orvos Úrhölgy rendhagyó haláláról se a világi, se az egyházi, se a kinológiai szaksajtóból.

Dicsértessék a Jézus Krisztus minden kedves olvasónak!

1kutya 2010.05.11. 15:37:41

tényleg nehéz nemlétező államokról/népekről írni!

szerintem jól sikerült, próbálkozhattok legközelebb a pirézekkel:D

gregorio 2010.05.11. 16:01:02

egyszer régen már írtam itt egy hozzászólásban, hogy abban a különleges helyzetben vagyok, hogy majdnem fél évet éltem ott, és így komolyabb tapasztalataim vannak arról, miért is igazán gyűlöletes ez a nép. akkor ígértem egy mailt is ezzel kapcsolatban, de végül ebből nem lett semmi, mert sok egyéb elfoglaltásgom mellett nem volt időm erre.

ellenben örömmel látom, hogy Ti is átláttok a szitán, és nem téveszt meg titeket a szlovén kisebbségvédelemnek nevezett valami, amiben Lendván és környékén hivatalos nyelv a magyar, az iskolában a szlovéneknek is kötelező magyarul tanulni és már úri huncutságok...

én személyesen ismerek szlovéniai magyar fiatalokat, akik számos olyan dolgot tesznek, amitől azt hiszik, hogy ők ezektől nagyon magyarok. pl. (a szlovén mellé) magyar zászlót raknak ki a szobájukban meg akár magyar zászlós karaszalaggal közlekednek szlovén városok utcáin (olyan helyen is, ahol nem lakik magyar kisebbség), ráadásul rendszeresen járnak Kárpátia koncertre a szomszédos városokba (Körmend, Szombathely stb.), ellenben mindezek semmit nem jelentenek, még akkor sem, ha ők ezt sosem fogják megérteni. főleg, hogy megkérdeztem tőlük, és szinte nincs is olyan szlovéniai magyar fiatal, akinek mindkét szülője magyar. az apja vagy az anyja majdnem mindegyiküknek szlovén. van olyan, akinek, mindkettő, és mégis magyarnak (is) érzi magát a srác, de ez már egy másik történet. ami még érdekesebb, hogy hiába tanulnak az iskolában is kötelezően magyart, a helyesírásről _semmit_ nem tudnak, és az akcentusukból is az derül ki, hogy ez bizony nem csak egy tájszólás, mint a székely vagy a felvidéki beszéd, hanem bizony komoly szókincsbeli hiányosságaik vannak.

erről persze nem ők tehetnek, és büszkén tekintek ezekre az emberekre, mint nemzettársaimra, mert a legaljasabb asszimilációs tevékenyésg ellenére is megszólalnak magyarul és számon tartják a magyarságukat, és bízhatunk abban, hogy legalább egy részük a gyerekeit is megtanítja magyarul.

a fentiek fényében mindenesetre egyértelmű, hogy a szlovén kisebbségpolitikát sokkal jobban kell gyűlölnünk magánál Jan Slotánál is.

még egy dolog. ha már említettétek, hogy övék a SLO rövidítés, és ez mekkora hőstett, nem mehetünk el az ezzel szembeállítható, végtelenül röhejes, előismeretek nélkül megfejthetetlen .si domain mellett. jó, oké, hogy ha nem ez, akkor mi, de nincs az az ember, aki arra a kérdésre, hogy szerinted kihez tartozik a .si, kapásból rávágja, hogy Szlovénia!

ruba 2010.05.11. 16:02:19

Jó lett, egyedül a komoly hódítószándékukat lehetett volna egy kicsit jobban kivesézni, hiszen szerintem az is elég nevetséges, ha egy ország a tengert akarja elfoglalni egy akkora sávban, amin elfér egy hajó:)

gregorio 2010.05.11. 16:03:58

@Karaj87: jaj hát az étkezési kultúrájuk az halál. spagetti, pizza, bécsi szelet. ja, meg szlovén gulyás. :)

gregorio 2010.05.11. 16:05:02

@gregorio: a leveseik még furábbak. gyakorlatilag bármilyen levesbe képesek bármit beletenni, mindenféle oncepció nélkül. pl. kukoricás gombaleves... :)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.05.11. 16:05:23

@gregorio:
Ez a si valóban rettenetes. Mondjuk érhető, ha egy ilyen szerencsétlen szlovén fiatal lenni szeretne valaki. Annyit megértenek, hogy az osztrákok és a horvátok hasonlóan senkik, az is nyilvánvaló, hogy az olaszokat népnek gondolják, ezért is lehet ez a si. Mindenesetre elég nekünk, hogy a tótok mindenben minket majmolnak, ne akarjunk még egy szlovéniát is a nyakunkba.

HZ · http://nagyvilag.blog.hu 2010.05.11. 16:31:34

A románok óta egyedül az írek értek valamit, de ez az írás ismét a régi fényben ragyog.
Így tovább, erőt, egészséget!

Karaj87 2010.05.11. 16:40:03

Nem mellesleg az osztrák vonás érezhető rajtuk a kapzsiságukban: elve a magyar szurkolók a hokidöntőn lazán túlkiabálták őket, mint hazai csapatot. ok, örüljenek a hülye fejüknek, hogy behúzták, ami röhejes, hogy a rendezők még írtak is egy köszönőlevelet a Magyar Hokiszövetségnek, hogy köszönik szépen a magyar szurkolóknak a jelenlétet és a szurkolást. Hát persze, azért, mert ugye ott nem kevés pénzt elköltöttek a szurkolók, megdobva ezzel Ljubjana bezzeg-GDP-jét elég erőteljesen. Van olyan ismerősöm, aki kinn volt végig és állítása szerint mintegy 200 Eurót vert el per nap! (főleg piára gondolom) Ez bazmeg a pénz jobban mozgatja őket, tipikus osztrák mentalitás.

A tollár, mint pénz eleve röhejes volt a neve miatt is. Másrészt pedig azért, mert volt olyan idő (kb 1-2 évig az Euró előtt biztosan) amikor 1:1 be válották a Forint-Tollárt:D ebben az egyben, a pénzecskéjük értéktelenségében hasonlítanak (tottak) ránk egyedül ezek a tótok.

Vincenzo testvér 2010.05.11. 20:30:11

Gyermekeim, kellemesen humoros és intelligens írás ez.

A komoly oldalhoz: szláv népek mint olyanok - nincsenek. A szláv szolgát jelent, a több ezer éve itt élő magyarság szolganépeit. Ezek közül a vend karanténok (bocs, karantánok) kisebbségi komplexussal küzdenek. Az országuk érdekes: minden van benne, kis területre összezippelve.

Tulajdonképpen osztrék szerbek. Nem nagyon utálom őket, csak kicsit.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.05.11. 22:45:31

@Vincenzo testvér:
Nem mi akartuk kimondani, úgyhogy nagyon örülünk, hogy végre megtörtént egy olvasó által. Bizony nem véletlen a slavus és a slave.

Jamal_Fraser 2010.05.12. 00:15:24

Gratulálok, Ezredes! Talán az első olyan poszt, ami után nem annyira a gyűlölet (persze az is) hanem a szánalom és a sajnálat vett rajtam erőt. Gyújtok is egy gyertyát szegény társaságnak. Lófaszt gyújtok.

Malachi 2010.05.12. 09:07:48

állati jó, vonyítottam. na, nem AZÉRT.

nyílméregbéka 2010.05.12. 09:25:59

Egyszer átmentem Szlovéniába, mikor az Őrségben pihentünk. Vártam, hogy egy másik országot fogok látni, de nem: egyszerűen az Őrség folytatása volt, csak másmilyen rendszámú autók álltak a házak előtt...

woo-doo 2010.05.12. 11:35:07

Még egy remek poszt Ezredes! És tényleg ilyenek ez a szloizék is... semmi se saját... van szlovén ismerősöm egy-kettő és minden, amit hazai specialitásként próbálnak eladni, az minden csak nem saját :D és még váltig állítják, h a nyelvük is más mint más szlávoknak és nem is értik meg egymást - max a horvátokkal kicsit...aztán meg simán elbeszélgetnek mindegyikkel... ők is csak gyűlöletre és szánalomra méltó népségek :)

p.s. amin majd hanyat dobtam magam, h még a wikipédia is azzal kezdi a szlovéniárol szolo részt, hogy nem tévesztendő össze Szlovákiával, Szlavóniával :D

baluban 2010.05.12. 19:40:39

Jó poszt!
Bár ezek a szerencsétlen dél-tótok szerintem még gyűlöletre sem méltók, legfeljebb némi szánalomra.

gabesz7004 2010.05.12. 20:03:21

Őszinte, szívből jövő gyűlölettel szeretnék gratulálni a kiváló poszthoz és a nem különben kiváló kommentekhez! Szinte mindegyik nagy igazságot rejtett!
Én sajnos télvíz idején sokat járok ezekhez kecske és kutyaidomárokhoz, mert ugye 90 éve nincs egy normális hegyünk, ahol lehetne egy jót snowboardozni. Az első észrevételem is a téli sportokhoz kapcsolódik velük kapcsolatban. Igazi balkáni bunkók módjára imádnak tolakodni. Pl ha fél méterre állok a felvonó kapujától még simán bejönnének elém öten-hatan! Esküszöm ők nem is a mozgás öröméért síelnek, hanem azért, hogy a pálya alján tolakodni tudjanak! A hüttékben 300 decibellel dübörög az igénytelen sramli, a forralt bort vizezik és borovickát árulnak, ami gondolom ismét mindent elmond róluk!
Nevetséges egy bagázs az biztos! A Mura vidék a miénk akármit is mondanak! Olyan ostobák, hogy lopni sem tudnak rendesen, mert a kajáikat úgy lopták az biztos, de ész nélkül nem lehet megjegyezni a recepteket, a kiváló Alföldi fűszerek nélkül meg nem lehet elkészíteni semmi igai ízletes ételt, ebből adódóan az összes kajájuk szar! Nyelvük nincs, mert az nevetséges, hogy ha egy betű eltérés van egy másik nyomorék szláv szóban, akkor kitalálják, hogy a szlovén? Önálló nyelv. Lófaszt! Az összes szláv nyelv és nép? rég halálra van ítélve, csak aljas módon kihasználták a Magyarok nagylelkűségét hogy élni hagytuk őket, majd igazi aljas módom ellopták tőlünk a fél országunkat! Le kell őket bombázni a földig! De a legnagyobb sunyiságuk az volt –és ezt nagyon hiányoltam a posztból!- hogy nem elégedtek meg a trianoni országrablással, szerb-horvát-szlovén királyság (ki volt a király?) Szomorócot is ki akarták szakítani Szent hazánk területéből, de bátor hazafiak elkergették őket a pi…ba! Kiérdemelve a Communitas Fortissima, a "Legbátrabb falu" címet! Örök dicsőség nekik!
Az biztos, hogy asszimilációban Caucescu kismiska volt a szlávokhoz képest, mert ami ott ment és megy azt nehezen fogja túlélni a Magyar nép. Hacsak le nem pofozzuk őket rendesen, ahogy kell!

szerjóska 2010.05.15. 16:50:44

csak majd akkor lesznek problematikák, ha a szegény szláv "nemzetek" sora is rádöbben, hogy olyan, hogy szlovén olyan nincs. amikor a lengyel rádöbben, hogy ő csak egy olyan orosz, aki baszik kinyitni a száját beszéd közben, mint holmi 50 cent, ill. az ukrán izzadságban ébredve végül csak felfedezi, hogy ő meg csak egy olyan orosz, aki valamiért nem köpi le petljura emlékét is, hanem szobrot állít neki (a fehérorosz pedig olyan orosz akin egy olyan diktátor uralkodék, aki képes magát lukasenkÁnak hívni, pedig hát minden szláv tudja, hogy a-ra a lányok végződnek pl. pina, puna, luvnya, suna). na akkor majd nekiállnak megalakítani nagy-szláviát, ahol gorenje hűtőket visznek volgán a házgyári lakásba a vodkás borovickás sligo-slivovicán cseperedett ruszok, meg czkkel vadásznak pilményinek való húsra a tajgán - méghozzá prágától vlagyivosztokig. aztán lesz fogak csikorgatási, meg de vodkagőzös kurgongatási. viszont cserébe talán felhagynak az olyan ostobaságokkal, mint a dzsuvecsnek nevezett szarlecsó, vagy a csevapnak nevezett gagyi fasírt, vagy az uhorskonak nevezett magyarország, meg szankt sztepan karol slovensko.

a cikkhez meg grat!

KariKa 2010.05.17. 02:15:44

tót kutyapina, mi?

Asidotus 2010.05.17. 15:48:55

Az időjárásról is lehetne egy poszt, mert ami mostanában van, az megérdemli.

Stoney Hill Billy 2010.05.19. 10:34:25

Nem véletlenül tartják rendszeresen ezeknél az amerikai-orosz elnöki találkozókat. Szinte a senkiföldje; se ambíció, se lehetőség, teljes geopolitikai érdektelenség.

madbalee 2010.05.19. 20:51:06

Remélem lesz idén is BL döntős poszt:)

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.05.19. 21:01:42

@madbalee:
Nem tervezünk ilyesmit. Olvasd el az olasz, a német és az osztrák cikkeket, és minden kétséged el fog oszlani!

Nem tudom kik főnek éppen az ezredes üstjében, én viszont hamarosan elkalauzollak titeket a világ egyik legősibb népéhez, amely megbízhatóan hozza a teljesen átláthatatlan és kibogozhatatlan ázsiai elmebetegséget.

gabesz7004 2010.05.19. 21:08:42

@Gudea enszi: India? NEMÁ! Azok annyira balfékek, hogy gyűlölni sincs kedvem őket! :)

KariKa 2010.05.20. 16:26:42

@Gudea enszi:

kázásztán iz dő gré
tíisztkántri indövörd
óldiádörkántriz
árledbáj lítülgőrlz

Illés Béla 2010.05.22. 17:28:19

A cikk ismét remek.
Gyűlölöm magam érte,de el kell ismernem hogy a zenéjük nagyon tetszik.
Nálunk ilyen sramli szokott szólni,lagzikban/mulatságokban csak svábul.
Gyűlöljetek érte de nekem ez a zene megdobogtatja szívem,még ha ilyen vicces nyelven is szól.

www.youtube.com/watch?v=kcnnpnkt_Lk&feature=related

:)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.05.22. 17:35:13

@Illés Béla:
Ennél a pontnál a Monty Python újraértelmezheti életművét. Sem a Favágódal, sem a Halas Pofozó Tánc nem ér fel a Tolnai Klári-imitátorok 17. századi hangulatot idéző hamisítatlan - ha ott egyáltalán értelmezni tudják ezt a kifejezést - szlovén sramlijához.

Illés Béla 2010.05.23. 23:12:27

@Kurtz ezredes: Perfekt. :)
Vigyázat!
Addiktív...2 meghallgatás után már dúdolja az ember a refrént :)

Bodzaszedő Manager (törölt) 2010.05.25. 15:02:27

Szlovákia, kutya Szlovákia, megtanít majd az ANARHIA

bociszemű 2010.05.27. 15:57:26

Mikor lesz új cikk? Vagy nyári szünetet akartok tartani?

Circus 2010.05.28. 16:51:02

@Modor Tibi:
"Azért az a 30 km-es szlovén Riviéra, ami csak a bosnyákok hatalmas, Hősök Tere-méretű tengeri kijáratával vetekszik, talán az érdemelt volna egy kicsit többet."

Lószart érdemelt volna, hiszen szlovén.

Arra képtelenek, hogy egy nyomorult homokos (namindegy) tengerpartot felmutassanak. Voltam az egyetlen szaros kikötőjükben, Koperben (azt se tudják eldönteni, hogy hogyan nevezzék) kikötőjükben és láttam a haditengerészetüket. Aztán kivettem belőle a szappant és megzuhanyoztam, bár gyorsan kellet, metr a végére elfogyott az a két gramm.

Arra képtelenek, hogy saját képükre építsenek meg egy rohadt tengerpartot, ehelyett a szokásos mediterrán szarokkal zsúfolják tele: pálmafa, 'hangulatos'-nak csúfolt kifőzdékkel (éttteremnek nem nevezném ezt az olaszmajmoló, rizottó és tésztaszaggató tákolmányokat, még a legelcseszettebb lángos is különb) tarkított sétányt Portorozsban, ami teljesen olyan, mint Monaco, Monte Carlo, vagy a Riviéra. Van ugyan valami kaszinó meg hotelek is, de egész egyszerűen túlontúl lúzerek ahhoz, hogy ezt turistákkal töltsék meg, alig pang ott valaki nyáron főszezonban is. Na persze, mert az említett helyekhez képest ráadásul elcseszett olcsójánosok. Tolár, ja. Még az se kellett nekik, simán lemondtak róla.

Annyira üres az egész ország, hogy még a hegyek is tele vannak hiányokkal. Ja, a tetejükön van némi dara, amit az Alpokból fúj át a szél, de pl van olyan barlangjuk, ahol a világon egyedülálló vak és színtelen szalamandra él. Legalábbis ők ezt mondják, holott az igazság az, hogy szerencsétlen állat asszimilálódott a szlovénekkel, ezért vesztette el a színét, majd amikor ezt észrevette, inkább lemondott a látásról és a föld alá menekült ebből az evolúciós zsákutcának becézett országból politikai menedékjogot kérve a baktériumoktól és zsákállatokról.

Ki ne felejtsük azt a röhejes autópálya-viaduktot, amit képesek voltak valami 90 m magasan két hegy közé építeni, mert a szar jugók nem tudnak a hegyekre felkapaszkodni. Többek közt ezen az autópályán egyébként Pestről simán elérhető vagy 5-6 óra alatt az említett pocsolyaszél - de minek?

Gyűlöljük a szlovéneket!

charlie 2010.05.29. 17:41:30

@woo-doo: az átkosban nem is volt így külön nyelv, volt a szerb-horvát oszt készt :D egy olyan nyelvvizsga elég volt az egész jugúba

woo-doo 2010.05.30. 20:39:53

@charlie: hiszen minek is kellett volna több, vagy más :) szerb is horvát ill. forditva :) tájszólásnak is alig elmenő különbségeket külön, önálló nyelvnek titulálni is csak ezek a szlávok képesek...

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.05.31. 10:57:12

@woo-doo:
Ez sajnos tévedés. A lelketlen germánok és a hőbörgő latinok is képesek ugyanerre. Kérdezz csak meg erről katalánul egy portugált, vagy németül egy svédet!

woo-doo 2010.05.31. 12:28:44

@Gudea enszi: hát ott talán kicsit több a különbség mint mondjuk a szerb és a horvát között.. németek egyébként is külön állatfajok... nyelvben különösen: kettö nem beszél egyformát - nem is értik meg egymást a szomszéd faluba se, különösen bayernben ..egyébként talán a holland az ami olyan, mintha nagyon beszédhibásan és szlengbe beszélnék a hochdeutschot - eléggé bántja is a fület... nem is csoda h hitler is ugy vélte h germánok, izé németek ezek is csak csunyan beszélnek...
latinok is szép társaság... katalán nyelv mondjuk vicc... portugál a franciásitott spanyol..bár a román méginkább vicc - mives lopás legszebb formája...

Noked-Lee 2010.06.02. 14:56:04

ejj, a blogtulajdnosok munkamorlája még tovább süllyedt. jelenleg már felülről súrolja a 'portugál vendégmunkás' szintet. hogy az alatt mi van, azt még ki kell találnom.

Cool Story, Bro 2010.06.03. 11:26:40

@Noked-Lee: Az alatt a cigány van, de egyébként mi a faszomért nincs post?

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.06.03. 13:38:02

Elégedetlenkedéseitek jogosak. Holnap poszt lesz. Úgy érezzük igen geci.

Circus 2010.06.03. 14:02:04

@Kurtz ezredes:
Első!

Ja, még nem raktad ki mert még ma van? Gyűlöllek! Meg a naptárat is!

Amúgy nem akartok valamelyik nagyhatalomról is írni, mondjuk Andorra, vagy San Marino? Hátha sikerül annyit összehozni, hogy ha kinyomtatom, nem lóg ki alóla az ország... Gyűlölöm mindkettőt, mert térképen nagyobbak, mint valóságban!

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.06.04. 02:05:24

@Circus:
Nézz csak körül jobban, hátha már írtunk róluk!

KariKa 2010.06.04. 12:37:00

@Kurtz ezredes:

Az "elégedetlenkedéseitek" szóért írásbeli dícséretben részesülsz.

gabesz7004 2010.06.04. 14:13:54

@Kurtz ezredes: Még mindig tegnapvan? Vagy mi a fasz van? (hamár geci!) :)

gabesz7004 2010.06.04. 19:19:25

@Kurtz ezredes: Herr Colonel, Michael Wittmann SS-Haupsturmfürer jelentem: ESTE VAN!

gabesz7004 2010.06.04. 19:37:39

A parancsot megértettem! Sieg Heil! Most távozom!

Rich.mond 2010.06.04. 21:45:28

Még negyed óra...."a pontosság német erény, Mein Herr!" (Merle: Mesterségem a halál)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.06.04. 21:47:44

@Rich.mond:
direkt nem 10et mondtam, mert még készül kedves barátaim :)

ezanevemeskesz (törölt) 2010.06.04. 22:47:04

ez egy igazi hungÁRIA blog :D jó szar mellesleg :)

gabesz7004 2010.06.05. 14:21:44

@ezanevemeskesz: Szar annak aki nem érti! Akinek van esze az érti, s annak király!

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.06.06. 21:00:08

Most először a blog történetében komolyan fontolgatjuk, hogy utólagosan bővítünk egy posztot.
www.youtube.com/watch?v=dQ3ef1rZngg&feature=related
ugye a kedves olvasók is átérzik a dolog súlyát?

Czelder Orbán 2010.06.06. 22:34:32

Na ne... Most látom, hogy ez egy olyan poszt, amit nem olvastam, mert első blikkre azt hittem, hogy ezek a szlovákok. Gyorsan el is olvasom.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.06.06. 23:16:58

index.hu/kulfold/hirek/2010/06/06/a_szlovenok_tobbsege_tamogatta_a_nepszavazason_a_hatarmegallapodast/
Ennek nagyon örülünk. Gondolom akkor ilyen vehemenciával fogják támogatni a magyar-szlovén határ újragondolását is. Sokkal könnyebb meghúzni, mint a szlovén-osztrákot meg a szlovén-horvátot. Ahol már a nő nyög és nem a kutya nyüszít, onnantól Magyarország.

Czelder Orbán 2010.06.07. 15:43:18

@Kurtz ezredes:
De igen, szlovákok. Akartam még írni egy másik kommentet tupírozásként, de az előző kommentre is azt hittem, hogy a blogmotor bedarálta, így inkább csak magamban hőzöngtem egy kellemeset.

Kurt S. Earp 2010.06.17. 12:01:51

Ezt a bejegyzést bármelyik poszt alá beírhatnám, nyilván azért mert teljesen felesleges. Ez Magyarország legjobb blogja, jobb mint a Lemil. A kezdetektől fogva olvasom, zseniális, fergeteges és brutális humorral átitatott minden sora.
Ha gyilkos hangulatba kerülök a külvilágtól, ennyi tömény gyűlölettől rögtön lecsillapodok. Ez valami perverzió lehet.

@Jamal_Fraser: Ezen konkrétan majdnem behugyáltam.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.06.17. 13:01:46

@Kurt S. Earp:
Köszönjük! Jómagunk is hasonlóképpen vélekedünk veled!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.06.18. 20:15:37

Lehet, hogy most kitagadtok a nemzettestből, de ha egy szomorú, esős novemberi estén az átázott, vacogó szlovén belügyminiszterasszony becsöngetne és forró fürdőt, valami ételitalt és egy kényelmes ágyat kérne reggelig, én bizony komolyan megfontolnám kérése teljesítését, a magyar vendégszeretet jegyében.

Pláne, ha egyedül vagyok otthon.

Mondanom sem kell, hogy Pintér Sándor nem számíthatna hasonló bánámódra.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.06.18. 20:19:02

@Kurt S. Earp:

"...jobb mint a Lemil".

A címed, telefonszámod és kocsid rendszáma négy percen belül a Lemil szerkesztőségében lesz.

Csekket nem fogadunk el, a bankkártya-leolvasónk nem működik; nálunk csak készpénz és alkohol játszik.

Köszönjük az együttműködést.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.06.18. 20:40:14

@tiboru:
Nagyon finoman ugyan, de mi is céloztunk ilyesmire. Mondjuk én igazán nem vok finnyás, de egy baszottnagy dog után nem biztos h bevállalnám a sloppy second szerepkörét...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.06.18. 21:46:46

@Kurtz ezredes:

Ez az elzárkózás részedről túlzott konzervativizmusra utal. Szabadjon felhívnom a figyelmed, hogy a régimódi, avítt, ósdi szellemek mindig visszahúzták nemzetünk drága testét a történelmi haladás ormain kanyargó ösvény zegzugos...

Bassza meg, nem tudom befejezni a mondatot.

Kurt S. Earp 2010.06.21. 11:30:39

@tiboru:"... A címed, telefonszámod és kocsid rendszáma négy percen belül a Lemil szerkesztőségében lesz."

Nagyon röhögtem de az igazán vicces ebben az, hogy én ezt simán el is hiszem, Tiboru úr, kérem tisztelettel. :-)
Éppen ezért, hogy bebiztosítsam magam, Önnek erről az alábbi kirekesztő, heteroszexuális hőzöngéséről azonnal jelentést tettem a Méltóságos, Nagyságos, Vitéz Tábornok úrnak.

"Mondanom sem kell, hogy Pintér Sándor nem számíthatna hasonló bánámódra."

Anselmo 2010.06.22. 13:40:39

dollár = tollár = tallér ?

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.06.22. 14:14:38

@Anselmo:
A tolárt egy "l"-vel írták, és úgy már teljesen önálló, független, saját elnevezés volt. Legalább annyira, mint a "szlovák" a "szláv"-hoz képest.

greybull 2010.06.25. 10:07:47

@Karaj87: rosszul tetted, hogy kihagytad őket, egy dugást megért volna a dolog....

greybull 2010.06.25. 10:08:28

@Anselmo: igen, így van. Azért a forint is csak florence-ként forint...

Maisie MacKenzie 2010.06.25. 14:32:22

A fehér-kék-piros "szláv" zászló színei Moszka város címeréből származnak.

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/da/Coat_of_Arms_of_Moscow.png

Így nem helyes az "orosz" vagy "szláv" színek kifejezés használata.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.06.25. 14:39:59

@Maisie MacKenzie:
Nevezzük ezentúl moszkvai zászlónak? Komolyan nem elég nektek semmi? Legyünk még a mostaninál is nagyobb genyók velük? :)

doncsecz 2010.09.05. 15:58:46

MI EZ A ROHADTUL ELCSESZETT NAGY SOVINISZTA-FAJGYŰLÜLŐ HÜLYESÉG. HÜLYESÉG MINDENEGYES SZAVA, CSAK AZ ÍRHATTA, AKI ŐSMAGYAR BIRODALMRÓL ÁLMODOZIK, DE KÖZBEN FINGJA SINCS ARRÓL MI AZ A SZLOVÉNIA, MEG ÖSSZE HABLATYOL MINDENT SZKLÁVÉNIA, MEG ILYEN OLYAN ÁLLAMOKRÓL, AMIKOR IGAZÁN MEGNÉZHETNÉ, HOGY VANNAK ITT MÉG VALÓDI SZLÁV NÉPEK, AKIK JOGOKAT KÖVETELNEK MAGUKNAK, TÖBBET, MINT AMI MOST VAN, MERT IGENIS SZÜKSÉGÜK VAN RÁ, AHOGY A RUSZINOK, SZORBOK, KASUBOK, BÁNSÁGI BOLGÁROK. EGY AKKORA NAGY PARASZT ENNEK A CIKKNEK A SZERZŐJE, HOGY CSAK NA. OROSZ ZÁSZLÓ A SZLOVÉN, A TE FEJBEVÁGOTT KERESZTANYÁDAT. MEG MIT SZIDOTT ITT A SZLOVÉNOKAT. ANNYIRA EL VAGYTOK TELVE MAGATOKKAL, HOGY ILYEN MAGYAROK VOLTAK, OLYAN VOLTAK, AKIK A TÖRTÉNELMET FORMÁLTÁK, A SZLOVÉNOK MEG SEMMIT SE ADTAK. HÁT AZ A JÓ HAPIKÁIM! JÓL MEG VANNAK MAGUKBA, CSAK AZ ILYEN MAGATOKFAJTA MITUGRÁSZ AKAR MÉG NAGYOBB LENNI. MEG ZAGYVÁLTOK ÖSSZE SOKAN A SZLOVÉN SZÉLSŐSÉGESEKRŐL, MINTHA ITT EBBEN A TETŰ MAGYARORSZÁGON NINCSENEK SZÉLSŐSÉGESEK. MAJD EBBE A STÍLUSBA ÍROK IDE EGY CIKKET A KÖZELJÖVŐBEN AZ ILYEN HÜLYE PARASZTOKNAK, AKIK EFFAJTA CIKKEKET TERMELNEK KI.

Jamal_Fraser 2010.09.05. 18:21:11

@doncsecz: igen, ősmagyar birodalmoról álmodni nemes és elégséges.

a szlávok pedig alsóbbrendű népfajok, mégha a fene fenét eszik is. ja, úgy hallottam, képzeld, nekik még a mikulás se hoz ajándékot! :( annyira ocsmányak.

doncsecz 2010.09.05. 19:56:16

@Jamal_Fraser: Az embereknek meg te vagy az alsóbbrendű faj, de hungarofaszkalap. Ne azt higgyjétek, hogy a titkosszolgálatok nem figyelik ezt. A pofád az itt nagy ökörkém, de amikor molotovkoktélos támadásra szánod el magad valamelyik kisebbsége ellen az országnak, akkor majd remélem rábaszol, s a koktél meggyullad rajtad. De nem is reménykedek ebben, ahhoz túl gyáva vagy, nem mersz te ilyet kivitelezni, csak itt járatod a nagy rasszista pofádat és papolsz a magyar faji felsőbbrendűségről. Ha meg lemész Szentgotthárdra és megtámadott a Lipa éttermet, ahol a szlovén nemzetiségi rádió és újság működik, úgyis lekapcsollnak, ott feltűnik az embereknek ki az idegen. Kis hely az, mindenki ismer mindenkit.

Jamal_Fraser 2010.09.05. 20:37:32

@doncsecz: Nem a titkosszolgálatok figyelik, hanem maga Pintér Sándor, a szürke eminenciás! Egyébként kösz a tippet!

Noked-Lee 2010.09.05. 20:40:06

@doncsecz: én igazat adok neked!
igenis szabadságot kell adni a kasuboknak, szorboknak, szlovéneknek, erdei manóknak, sötét elfeknek, és az összes kitalált lénynek!

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.09.05. 20:45:08

@doncsecz:
Kedves Tóni
Csakis te lehetsz ekkora barom. Úgy kommenteltél be ide, hogy simán rájöttünk ki vagy, és látjuk mennyivel nagyobbak és erősebbek vagyunk nálad. Ha valóban szélsőséges faszkalapok lennénk, már lángokban állna szép otthonod az osztrák határ mentén. Szerencsére kurva messze lakunk tőled, és a világ legkellemesebb szórakozásának tekintjük a magadfajta kommentelőket, úgyhogy eszünk ágában sincs bántani, különösen, hogy új megaposzt van készülőben, amihez szeretettel várunk, hiszen a jellegtelen szláv massza egyediségét hangoztatók remek kontrasztanyag lesznek majd alatta.
Puszi
Gyűlölt Ellenségeink szerkesztőség
ui: A pontos eredmény végett aprólékos munkát javaslunk neked! Próbáld meg sávonként összehasonlítani az orosz és a szlovén zászlót. Arra kérünk, hogy utána oszd meg velünk az általad talált különbségeket.

doncsecz 2010.09.06. 07:59:17

Nekem az a kellemes szórakozás, ha hallhatom a magatok fajta büdös barom pesti hungarofajú szerkesztők dumáit. Csak azért magyarázod, hogy messze laksz tőlem, mert egy félsz lejönni, kettő lusta vagy lejönni. Azt hiszitek túlerőben vagytok? Nem ám. Mert én MEGÖLLEK TITEKET MIND, HA ODAJÖTTÖK.

Noked-Lee 2010.09.06. 09:50:13

@doncsecz: :D ajvék!
a szlovének nyilaitól ments meg uram minket!

Noked-Lee 2010.09.06. 09:53:00

@doncsecz: :D ajvék!
a szlovének nyilaitól ments meg uram minket!

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.09.06. 16:30:58

Nem is sejtettük, hogy szép Hazánkban ilyen kemény szlovén ellenállás van. Kurvára vigyázzatok, ha arra jártok kedves olvasók, mert egy semmi kisebbség a majdnem tökéletesben kurvára tele van mindenféle lelki nyavalyával és ezt olyanokon veri le, akiknek jutott nyelv, történelem, ételek, italok, saját városok, zászló, kultúra stb.

gabesz7004 2010.09.07. 02:27:51

Ezredes, ebből is látszik hogy minden betű, amit papírra vetettél igaz! Csak egy fantomnépnek lehet ennyi fóbiája! Gratula és várom azt a megaposztot!

VESSZEN SZLOVÉNIA IS!!!!

stuccer (törölt) 2010.09.29. 09:51:37

"Sajnos ezek a közösségek hosszabb-rövidebb idő alatt mind felbomlottak" na, ezt azért ti sem gondolhattátok komolyan :))

hogy miben különböznek a szlovének a szlovákoktól?

tengeri tótok. ennyi.

Maisie MacKenzie 2010.09.29. 09:59:35

@stuccer:

"tengeri tótok. ennyi."

Tengerpartjuk talján.

anr96 2011.02.17. 16:19:34

A szlovénokkal kapcsolatban és "Doncsecz" kollégának válaszolva:

Sajnálatos dolog „látni” azt, hogy pl. az egykori oskolámban is milyen rombolást végzett egy czigány oktatási rendszer. Pedig még a tudatos helybéli ősei is a mi színvonalas elemi iskoláinkat választották. Nemrégiben fültanúja voltam annak, hogy a helybeli szlovének (vendvidék) azon keseregtek, hogy a határ rossz oldalán rekedt rokonaik milyen egysíkú és ismétlődő sramlira próbálják cserélni nagyszerű és sokszínű dallamainkat.

"Tán itt ebbe az országba nincsenek tetvek, akik molotovkoktélokat dobálnak, mert másokat megvernek?"

Kezdjük azzal, hogy a mai világban néhány perc alatt töviről-hegyire utána tudnék nézni ezeknek a bizonyos koktéloknak. Biztos, hogy minden egészséges és akár rokkantnyugdíjas szittya elsőre meglépné a sorozatos lábtörlő felgyújtást és ajtófélfa bekormozást.
Minden épeszű magyar ember belátja, hogy a latinok megverése és esetenként megölése csak a „kimondhatatlanliberálkommunistanáczistáknak” használ(na) egyfajta „corpus delictiként” (ősi czigány kifejezés, általuk hunnak nevezett őseinktől kölcsönözték és eredeti jelentése: komolyan de kínos). Mindenfajta titkosszolgák és állami pénzből a Lonsdale termékeit népszerűsítő emberkék érintettségéről regélnek az ősmagyar mondák, amik talán megérnének egy újkori felmelegítést a konteó blogon. Egyes náczistáink szerint (index.hu/kulfold/cig1114p/) a szlovén náczisták valóban részt vettek ilyen náczista dologokban.

Szlovén nyelvről meg annyit, hogy míg az anyaországban rendszeresen lelkesen megszavazzák az idegenek területi követeléseit addig a pl. a vend nyelvjárásként való elismerését pont a területi követelések kivédésére hivatkozva utasítják el. Kissé furcsának találom ezt, hiszen amíg a fiatalok az irodalmi nyelvet tanulják addig az szüleik jóformán egy kukkot sem értenek belőle. Pedig megőrzése alkalmasnak találom a vendnek nevezett nyelvjárást hisz nagyszerű és kivételes nyelvünkből való kölcsönzés tipikus példája (ez nyelvi „izé” akar lenni, amit „czigányok” által kitalált oktatási forma sikeresen kiirtott). Bizonyítja ezt, hogy a helyi újságjukban az általuk kölcsönzött ősi szavainkat helyettesítő irodalmi szlovén szavakat, zárójelben felsőbbrendű nyelvünk szavaival magyarázzák.

Határainkat járó náczistáiknak meg üzenem, hogy a még a helyi enyhe náczista beütésű történetíróik szerint is a világraszóló szentgotthárdi diadalunkat megelőzően a török hordák vitézségüket ezzel próbálván bizonyítani lemészárolták a nekünk dolgozó őseik döntő többségét. Akiket aztán tudvalevőleg a világon a legerősebb genetikai állománnyal rendelkező eleinkkel pótoltak, sajnos egyes ebdeviancziás nőstényeik az osztráknáczistanémetekkel is párosodtak. Ez azt is bizonyítja, hogy mennyire értelmetlen rajtunk kívül másnak ősöket keresni a kárpát medencében. Legnáczitáinkabbak még egy korcsmában sem érzik elegendő tudományos bizonyítéknak azt, hogy valami istenháta mögötti pánszlávista koszfészket a saját felsőbbrendű nyelvünkön is elnevezünk.

+A latinoknak pedig nem illik Börgölinbe invitálásra alkalmas célzásokat tenni, még egy szlovénnek sem. Hiszen Verica-Ritkarovci oldalon sem történt ez meg.

Irodalmista dolgokban pedig javaslom az értelmező kéziszótár beszerzését....

Zigi 2011.04.29. 21:46:18

Hehe, úgy látszik, hogy az IIHF-nél sem akarnak különbséget tenni a "két ország" között:

img62.imageshack.us/i/kp0003p.jpg/ :)))

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.04.30. 00:00:39

@Zigi:
Nem mondom, hogy most nem kacagunk. Köszi szépen :)

doncsecz 2011.07.19. 22:08:31

@anr96: Idefigyelj te anra, te a hétszentséges, kurva magyar picsaságokat nyomató hülye: te most mond, komolyan olyan baszottul buzi faszari hülye vagy, hogy nem vagy képes látni, hogy milyen sokan ápolják a vend nyelvet? Te nem tudom, hogy honnan a magyar hétszentségedből vetted ezeket a hülyeségeket, mert éppen a magyarok szokták mondani, hogy a vend nyelvjárás a magyar egy nyelvjárása. Ezt jól jegyezd meg tányérsapkás haverom. A szlovénokat tulajdonképpen lófaszt sem érdekli, hogy ápolják-e vagy sem, csak akkor lesz ott majd hivatalos okostojás amikor valami fellendülést tud a muravidék produkálni, másra ott lesz a szlovén nyelv. A magyarizmusok mellé pedig nem tesznek zárójeles izéket ahogy te fajgyülölő mondod, mert ha vendül van írva egy szöveg mi a kanca ló picsájának kell oda zárójelben írni irodalmi megfelelőket?

doncsecz 2011.07.19. 22:22:41

@anr96: És nem árt ha tudod haver, ahogy mindenki itt, hogy bizonyos szavakat valóban a magyarból vett át a vend nyelv, de isten igazából próbáltak különféle módon még több magyar szót beleverni ököllel a nyelvbe, hogy magyar nyelvjárássa lehessen degradálni. A vend írók többsége a valóságban mindig is a horvát és a szlovén nyelv felé próbált közeledni, mert szlovénnak érezték magukat és Magyarországon élőknek, nem pedig magyaroknak, ahogy azt gondolják. Még a szlovén irodalmi nyelvű könyveket is szívesen vették, több ezer könyvre fizettek elő a 19. században a magyarországi szlovének, amiket a karintiai Mohor Társulat adott ki.

doncsecz 2011.07.19. 22:43:13

@anr96: Azonkívül nem tudom te mit hallottál itt nálunk, de éppenséggel a Vendvidéken is faszverő magyar nyelvű hip-hop, mulatós antizenékre cserélik a vend dallamokat. Kíváncsi vgyok ha ezt nem a kocsmában hallottad, mert a mi eredeti zenénk az van elég sramliszerű, ugyanis döntően német eredetű. És még valami: több támadást kapunk mi itt Magyarországon néhany fasszopó komcsitól, akik határőrök és besúgók voltak anno, hogy fasiszták, titoisták vagyunk, mert vendül beszélünk, Önkormányzatunk van, stb.

doncsecz 2011.07.19. 22:48:57

@anr96: ÉS: NEM REKEDTEK A MURAVIDÉKIEK A HATÁR ROSSZ OLDALÁN, MERT A HATÁR ROSSZ OLDALA MAGYARORSZÁG VOLT. MERT MEGVERTÉK A GYEREKEKET AZ ISKOLÁBAN MIND A VENDVIDÉKEN, MIND A MURAKÖZBEN, AMIÉRT ANYANYELVEN BESZÉLTEK ÉS AZT MONDTÁK A TANÍTÓ BÁCSINAK: MINK SZLOVINOK ÉS HORVÁTOK VAGYUNK

doncsecz 2011.07.19. 22:51:51

@Circus: Te nem tudom, hol jártál, de ott eleve minden úgy néz ki mintha olasz lenne. Nem majmolták ők soha az olaszokat, ott az évszázados kereskedelmi és kulturális kapcsolatok hasonló régiókat alakítottak ki. Ja és nem olasz ha akarod tudni az a stílus, hanem velencei. Távolról sem olasz a stílus ami ott és a határ másik oldalán van. Ilyen, hogy olasz esetleg csak a csizma közepén van

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.07.19. 23:12:37

@doncsecz:
Örülünk, hogy látunk, már nagyon-nagyon hiányoztál!<3
Ha kicsit tovább ismerkedsz a kezelőfelülettel, rájössz majd, hogy egy kommentben is lehet sokaknak válaszolni, a szlo-s szláv népek gyártásával csak óvatosan, mert mi is viccelődtünk viccelődtünk, aztán ez lett a vége...
gyuloltellensegeink.blog.hu/media/image/szlov%C3%A1nia2.jpg

doncsecz 2011.07.20. 08:11:54

Herr Hauptmann! Engem tulajdonképpen nem érdekel, hogy örültök-e vagy sem, csak tudod nem vicces az ilyesmi. A komment egyébként arra is jó, hogy normálisabb olvasók elolvasha látva látják mi van a dolgok mögött. És nem kell olyat írni a barátaidnak, hogy nem képesek a saját képükre tengerpartot formálni a szlovének, mert a magyaroknak is alighanem latinos tengerpartjuk lenne, de már a dunántúli zenéken is rajt van a germán hatás bélyege.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.07.20. 16:27:12

@doncsecz:
Ja, ráadásul mekkora szerencsénk van, hogy ez a német hatás egy aprócska részét illeti a magyar zenei palettának, nem kell jódlival kevert 46os sárgavillamosont hallgatni életünk végéig.

anr96 2011.07.21. 00:17:43

Egyszerűen próbálok írni, hogy megértsd...

Gondolom sok internetezőnek feltűnt már, hogy ha valahol megjelenik egy írás Szlovéniával vagy a szlovénokkal kapcsolatban, te egyből megjelensz és elkezdesz fröcsögni (amúgy a monitorod tiszta a tegnapiak után?), kioktatni és hetet-havat összehordani.

Bízva abban, hogy te ennél valójában intelligensebb vagy, összeütöttem egy nyilvánvalóan provokatív, eltúlzott és túlnyomórészt orbitális baromságokból álló kis szösszenetet. Kíváncsi voltam, hogy ráharapsz-e vagy felismered a csalit. (Épp az elmúlt hetekben gondoltam arra, hogy be kellene nézni ide és csekkolni a tényállást.)

Hát ráharaptál, de még hogyan... Még a bot végét is leharaptad... Istenem...

Semmivel se vagy különb, mint akiket állandóan emlegetsz és személyes rögeszméd az, hogy itt hogyan bántják, nyomják el és "magyarizálják" a szlovénokat mind a mai napig.

Képzeld el, hogy van szlovén is a felmenőim közt, itt tanultam, itt élek a Vendvidéken és még vendül is tudok egy picit. Édesanyám azért tud anyanyelvi szinten vendül, mert az átkosban a gyerekek csak vendül tudtak és így kénytelen volt megtanulni. Öregektől se hallottam ilyesmiket , hogy azért verték volna őket az iskolában, mert vendül beszéltek (max. nevelési célzattal: körmös, tenyeres, térdepeltetés, pajesz adás, de ez megvolt még a magyar iskolákban is...) sőt sokan még ma is alig beszélnek magyarul. Komcsikat meg ne keverjük már a magyarokkal, de akár a szlovén nemzetiségűek közt is volt elég.....

Nem tudom, hogy honnan veszed ezeket a hatalmas baromságaidat, hogy itt ma is az mondják mert vendül beszélsz.... Ki? Főleg a déli részen (Apát., Kétvölgy, Orfalu), ahol 99.9% szlovén nemzetiségű. Te ilyen pénzért rettegő akarsz lenni vagy csak szimplán hülye vagy??

A kutyát se érdekli, hogy ki vagy és milyen nyelven beszélsz.

Toll (törölt) 2012.04.12. 15:01:11

Ugyan regi a poszt, de en csak most talaltam ra. Hat, tenyleg nagyon jo, sokat mosolyogtam rajta! Mar jopar eve elek Szloveniaban, ugyhogy van valamifele ralatasom erre a nepre. A nyelvuk igen erdekes! Allitolag meg a szlav nyelvek kozul is kiemelkedoen archaikus, meg hasznalatban van a kettes szam (az egyes es a tobbes mellett), 3 nem van, egyszoval a nyelvtanuk iszonyuan komplex. A vicces megis az, hogy az irodalmi szlovent gyakorlatilag sehol sem beszelik, meg Ljubljanaban sem, pedig legalabb ott illene. 42 fele nyelvjaras letezik, amelyek neha annyira elternek egymastol, hogy az emberek nem is ertik meg egymast. Ezen egyebkent a szlovenek is nagyon jol elszorakoznak egymas kozott. Neha elhallgatom oket, amint epp azt probaljak kitalalni, hogy a masik eppen mit mondhatott, vagy hogy annak mi lehet a hivatalos megfeleloje. Nem tudom, hogy doncsecz miert szorong annyira a vend nyelvjaras miatt, a szlovenok ugy ahogy vannak, magasan tesznek ra ki-hogy, milyen nyelvjarast beszel. Valoszinuleg azert, mert mindig valamilyen hodoltsag alatt eltek, igy mivel senkit sem erdekelt, vagy allt erdekeben egy kozpontositott nyelv hasznalata, hat azt beszeltek, amit helyileg kitalaltak, vagy mas nyelvekbol atvettek.
A szlovenek maguk, azt kell hogy mondjam, nagyon rendesek, segitokeszek. Meg a hivatalokban ucsorgo ugyintezok is tok normalisak. A konyhajuk tenyleg nem nagy szam, kisse uresnek erzodik, de egy ido utan megszokhato es hatarozottan egeszseges. Mindenhez salatat esznek es sok olyan osi alapanyagot hasznalnak, amelyet a regi magyar konyha is hasznalt, de mara mar kiveszett. Ilyen pl. a hajdina, vagy a koles. Foznek dudule-t (dodolle), gulaš-t, paprikaš-t, bograč-ot is, ezek kozul egyedul a bograč az, ami tenyleg hasonlit a magyar eredetijere. Ennek egyebkent helyi unnepseget is rendeznek, a bogračiada-t.
A szloven bor viszont nagyon rossz, bar a szlovenek nagyon buszkek ra. Bar a nep allitolag soros (Laško, vagy Union szigoruan) azonban kertipartikon, vagy ugy altalaban mindig froccsoznek. Tisztan szinte soha, de mondjuk, ezt meg is ertem. Rengeteget isznak...
A politikajuk pont olyan fos, mint barhol mashol a balkanon, vagy Mo.-n. A politikusok lopnak. Nem keveset, hanem sokat. Elloptak pl. a leutobb epitett autopalya-rendszer egesz leallosavjat. Folyton problemaznak a hatarvonalak miatt a horvatokkal, ez egyebkent azert is olyan hosszan huzodo, a mai napig lezaratlan kerdes, mivel sem a horvatoknak, sem a szlovenoknak nem volt soha sajat hazajuk, vagyis nem tudnak a multban hova visszanyulni, amely alapjan ujra meghuzhatnak a hatarokat. Hogy a szlovenokat mennyire nem erdekli ez a tema sem, jo pelda ra, hogy a legutobbi valasztasokon kibukott a parlamentbol a SNS, Jelinčič-csel az elen, amelynek a legfobb kartyaja a hatarkerdes feszegetese es a horvatok basz*gatasa volt.
Egy ideig buszkek voltak a gazdasagukra, azonban mar par eve mondom az ittenieknek, hogy ne nezzek le a magyar gazdasag hanyatlasat, mert par ev mulva ok is ide jutnak. Ma mar belatjak, hogy ez realis eshetoseg. Vannak helyi furcsasagok. Az ovoda fizetos, a receptre felirt gyogyszer (pl. antibiotikum is) viszont teljesen ingyen van.
Hogy jo-e a szlovenoknak, hogy sajat orszaguk van most? Nekik igen. Jugoszlavia teljesen rendben lenne meg ma is, ha a szlavok nem utalnak egymast, mint a sz*rt, vagy meg annal is jobban. A szlovenek alapbol megvetnek minden mas balkani nepet, lusta, semmirekello bandanak neznek itt mindenkit, nem alaptalanul egyebkent. Meglepo, de a magyarokkal nincs bajuk, viszont igen "kemenyfeju nepnek" tartanak minket, eppen ezert targyalni sem szeretnek velunk.
Szlovenia azonban onallo orszagnak tul kicsi, gazdasaga egyre gyengebb, szocialis problemai viszont oriasiak. Erdemes ide ellatogatni, mert rengeteg gyonyoru helyuk van, Bled, Bohinj, Soča, de az is igaz, hogy eleg draga orszag.
A lanyok szepek, bar eleg alacsonyak es eleg jellegzetes arcuk van, de a magyar nok hatarozottan szebbek, ez nem vitas. :-)

Marcvs 2017.06.25. 00:04:40

Nagyon jókat nevettem, bár nem szeretem, amikor nem tudom eldönteni, hogy az egész vicc vagy komoly. De nem értem, mi az alapprobléma: a szlovén olyan nyugati szláv (=tót) nép, ami Ausztria területén élt, a szlovák olyan nyugati szláv nép, ami a Magyar Királyság területén élt.