Gyűlölt Ellenségeink

Az alkalmazott nemzetkarakterológia vezető szakmai műhelye.
A világ népei hamis előítéletektől mentesen, a tények és összefüggések tükrében. Minden, amit a másoknak és önmaguknak hazudozó, politikailag korrekt szemforgatók sosem mondanak ki.

Komoly? Vagy vicc?
Vagy mégis komoly?
Hát mit fognak ehhez szólni mások?!

Állandóan időszerű

Ha nem egyértelmű, hogy hol jársz, olvasd el a tudományos alapvetést!

A gyűlölködés szakmódszertana

Ha nagyon gyűlölöd bármilyen csoport tagjait, vagy a többi kommentelőt, vagy egy részüket, add ki magadból a személyeskedőposztban!
Gyűlöllek te rohadék...! - személyeskedőposzt

Gyűlölködj a Fácsén!

Innen gyűlölködtök

Friss hozzászólások

  • Atti Békási: @dr. Trebitsch: Sajnos nem olvastam el hamarabb a hozzászolását,így ugyanerre hívtam fel a figyelm... (2018.06.08. 06:58) A demokratikus Ausztria, ahol már semmi sem emlékeztet a náci múltra
  • Flat Eric / sta prest: @pixelpiréz plüssvitéz: Maraggyá má kiskancsó! Azé bazmeg, mer nemtucc ennyit eccerre elovasni, m... (2018.03.07. 15:49) Az osztrákok
  • 11110000: @virágelvtárs: Nem minna, minnä. Nem mindegy. @El Topo (Sgt. Elias): Valójában egy finnország... (2018.01.12. 21:18) A finnek
  • Vitárius Gyuszi: @iTeM23: Egyetértek önnel. (2018.01.07. 14:19) A szlovákok
  • Bicepsz Elek: Ennek a posztnak minden szava igaz!! vilagterkep.atlatszo.hu/2017/08/25/viszlat-visegrad-most-vez... (2017.08.25. 18:50) Már megváltoztak…
  • Marcvs: Nagyon jókat nevettem, bár nem szeretem, amikor nem tudom eldönteni, hogy az egész vicc vagy komol... (2017.06.25. 00:04) A szlovének
  • Martin87656: Abszolút egyetértek veled. Sok orosz barátnőm volt. 3 orosz leányzóval hosszú, komolyabb kapcsolat... (2017.06.06. 21:02) Az oroszok

A hollandok

2010.09.20. 08:45 - Kurtz ezredes

Hosszú hallgatás után szabadjára engedjük a gyűlölet apokalipszisének lovasait. Mai témánk egy világszerte menőnek és irigyeltnek tartott nép. Azaz, hogy nem nép, és nincs miért irigyelnünk őket, ugyanis a pénzen kívül semmi sem jutott nekik, ebből kifolyólag pedig nem menők. Hajdan, egy nemesebb, szebb, igazságosabb és jobb korban olyan nemes, szép, igazságos és jó lovagok voltak a legkirályabb arcok, mint Szent István, vagy Szent László. Ebben a korban Hollandiában hiába is keresünk hozzájuk mérhető nagyságokat, sőt magát Hollandiát is hiába keressük.

A holland nép létezése ugyanis éppolyan mítosz, mint a jetié vagy a leszbikusoké. Mindhárom nagyon szeretné, ha valódinak hinnék, ellenben még soha senki nem tudott felmutatni bizonyított kapcsolatfelvételt egyetlen ilyen lénnyel sem. Minden esetnél bebizonyosodott, hogy üzleti megfontolások, feltűnési viszketegség, vagy görcsbe rándult, beteges önigazolási vágy hajtotta németek/férfiakkal vadul kefélő nők/hülyegyerekek az elkövetők. Itt az ideje, hogy a világ végre felnyissa a szemét, hiszen ahogy az Olümposz teteje sincs tele békésen napot lopó görög istenekkel, úgy a Rajna torkolatvidékén sem él  a némettől különböző nép. Márpedig aki jártas a Gyűlölt Ellenségeink korábbi dolgozataiban, annak bizonyára nem mondunk újat: Aki nem különbözik a némettől, az valójában német, legfeljebb nem igazi német, tehát nagyon szeretne igazi német lenni, ellenben lelke mélyén tisztában van vele, hogy ő sosem lehet igazi német. Törzsolvasóinknak bizonyára feltűnt, hogy az alaphelyzet ugyanolyan szörnyű itt is, mint a már korábban feldolgozott félnémet vadhajtásokban, például ebben meg ebben.

Míg egy osztrák, vagy svájci polgár általában nem rökönyödik meg, ha elsőre németnek nevezik, egy magát hollandnak hazudó arcán ilyenkor mélylilába váltanak a disznórózsaszín szeplők. A közvélekedés szerint ilyenkor jobb meghunyászkodva elfogadni hollandak az illetőt, minket – pallérozott nemzetelemzőket – azonban ez nem igazán hat meg. Aki egy kicsit is beszéli a német nyelvet, az bizonyára érti, mi itt az alapprobléma, hiszen aki egy kicsit is beszéli a német nyelvet, az máris beszéli kicsit a hollandot, csakúgy, mint az attól nyilvánvalóan teljesen különböző afrikaanst. Egy „holland” kikérné magának még a puszta feltételezést is, azonban az „Ik ben geen Duitser, ik ben Nederlandse” kifejezés olyan ismerős nekünk, mint Johnnynak Charlie Firpo. Olvasótáborunknak meleg szívvel ajánljuk a Gyűlölt Ellenségeink legújabb kedvencét, a „Zsákbaflamand” nevű társasjátékot, amihez alapszintű angol/némettudás és google translate szükségeltetik. A vetélkedő lényege, hogy a hollandul elvileg nem értő aspiráns egy adott témában négy ismeretlen „holland” szót kap játékostársától; velünk még nem fordult elő, hogy ne jöttünk volna rá a helyes megoldásra. Az olyan kifejezéscsokrok, mint pl a „start, landing, vleugel, cockpit”, vagy a „brood, kaas, melk, bier”, garantálják az önfeledten kellemes perceket minden valódi nyelvvel – értsd magyar – rendelkező egyén számára.

A még jobb érthetőség kedvéért hallgassuk meg, milyen lenne a magyarnak hazudott német, ha nem lenne nyelvünk:

Szerencsére azonban van, így Hollandiával szemben mi tudunk nevetni a halandzsanémeten, ők viszont velünk ellentétben nem humorizálási, hanem akadémiai célokra használják. A holland tudományos köröknek viszont komolyan felvetnénk, hogy ha olyan kifejezések mint pl. szerbhorvát, csehszlovák, Fidesz-KDNP széles körben elterjedtek és elfogadottak lettek, akkor itt az ideje megfontolni a németholland terminus használatát is. Az előbbiekhez remekül igazodva itt is gyakorlatilag önmagukban teljesen értelmetlen és hamisan létezőnek állított dolgokat kapcsolunk a dolgok valódi jelentésére, akár egy vasúti kocsit a mozdonyra. Természetszerűleg a vagon önmagában teljesen haszontalan, és csak egy helyben ácsorog. A haladáshoz – tehát létezésének értelméhez – mozdonyra van szüksége, a mozdony azonban vígan szeli a pályát az őt lassító vagon nélkül is. Ez az a kínos tény, ami sok vagon számára elfogadhatatlan.

A különböző, élhetőséget vizsgáló felméréseken a holland városok rendre az élmezőnyben szerepelnek, ennek hatására sok honfitársunk őszinte meggyőződésből fújja, hogy Amszterdam, Rotterdam, Hága meg Eindhoven ezerszer többet ér a kutyaszaros Demszkygrádnál. Az igazság azonban itt is jóval összetettebb. Már eleve maga a szó is gyanús, hiszen koncentrált modorosságot vélünk kihallani belőle, mindenesetre egy lista, ahol Tampere, Seattle és Linz versenyeznek különféle holland városokkal teljesen értelmét veszti, ha ránézünk bármelyik budapesti épületre, amiely 1880 és 1910 között épült, és még áll. További apróság, hogy Tamperében nincs Gellért-hegy, Seattle-ben Margit híd, Linzben Nyugati pályaudvar, sőt tulajdonképpen egyik helyben sincs a világon semmi érdekes néhány színesbőrű bűnbandán kívül. Épp ezért indulnak ezek a helyek akadálymentesített középületek, pontosan érkező autóbuszok és tiszta közterületi vizeldék versenyben. Nekünk egyszerűen nincs keresnivalónk itt, ez pontosan olyan kicsinyes, hogy finnek, amerikaiak, osztrákok és hollandok éljék ki magukat benne. Nekünk be kell érnünk a Klotild palotákkal a Ferenciek terénél. Persze ők legalább gazdagok.

A holland címer...

A holland gazdasági sikerről ugyanazok tehetnek, akik az ukrán parasztok által 1918-1921-ben végrehajtott pogromokról is. Németalföld népe hamar rákapott a hozzájuk menekült kalózmódszerekre, és a gyarmatosítás második szakaszában a világ kirablóinak kirablójává vált. Látszólag sokkal humánusabb volt ez a módszer az Európán kívüli világ spanyol, portugál, angol és francia henteseinél, hiszen a tengeri koldusok csak a tisztességtelen vagyont kobozták el a gonoszoktól. Mégis határtalan kegyetlenség és igazi személyes tragédiák rajzolódnak ki előttünk, ha arra gondolunk, hogy a gazdagságért térdig vérben gázoló kalandorok sokaságának életpályáját törte ketté a szintén félnémet Svájctól eltanult, németalföldi kamatos kamat. Bizony, ha szarrágásról van szó, a hollandnak nem kell a szomszédba mennie, viszont minden másért igen. Ha egy holland barátunk (ez természetesen csak feltételezés, hiszen egyetlen Magyar Embernek sincs holland barátja) magyartanulásra adná a fejét, kizárt, hogy meg tudjuk neki magyarázni a haszon és a nyerészkedés közti, értékítéletet kifejező különbséget. Az ő alnémet nyelvén ugyanis a haszon a fokozható főnevek különleges szófajába tartozik, és a nyerészkedés szó „haszonabb” jelentéssel bír. 

 ...és magyar megfelelője

 

Egyszerűen semmi sem szent számukra, ha még több pénzről van szó, és a takarékosság egészen zsugori formáit fejlesztették ki. Tulajdonképpen a saját nyelvet is megspórolták, és a tisztálkodás sem erősségük, hiszen a csapvíz rendkívül költséges. A mosakodási aktus ugyan Európa számos helyén hasonlóan a közösségi lét perifériájára szorult, csak amíg az északabbi népek jellemzően takarékossági okokból nélkülözik a vizet, addig a délebbiek inkább igénytelenségből, a csehek pedig hippiségből. Hollandiában találkozunk azzal a furcsasággal is, hogy az autópályák éjjel is városias fényárban úsznak a közvilágítástól. Ezt csak helyi gondolkodásmóddal érthetjük meg, hiszen a szélerőművel nyert áram sokkal olcsóbb a benzinnel előállítottnál. Ugyanakkor nem zárjuk ki, hogy a lámpákat éjjel sem felkapcsoló autósok kész tények elé állították a mindenkori vezetést, hiszen az autóval világítani iszonyúan költséges.

Ebbe a sorba remekül illeszkedik a puritán protestáns igénytelenséggel eleve elrendeltetett facipők, és az abból spórolt lakóbuszos nyaralások sora. Ezeket a kirándulásokat kizárólag hordákba szerveződve ejtik meg, biciklivel körülaggatott járműveikkel hermetikusan lezárva az előzés lehetőségét. Kiráz minket a hideg a gondolattól, hogy ezek az undormány, vizenyős szemű, tejfehér, vörhenyes gecik kempingezéskor belehemperednek a mi gyönyörűen zöldellő, egészséges magyar pázsitunkba. A holland lét legaljaként  sokuk még arra is rávetemedik, hogy apartman helyett lakóbuszt béreljen, hiszen a takarékos kirándulást biztosító lakóbusz egész éves fenntartása borzalmasan költséges. Kínos alapossággal igyekeznek mindig olyan országot választani, amely a sors kifürkészhetetlen szeszélyéből többet kapott az övéknél – bár ha nem a szomszédos Belgiumba vagy Luxemburgba mennek, gyakorlatilag bármelyik európai ország ilyen. Bizonyos esetekben sajnos olyan vidékekre is elvetődnek, ahol döbbenten tapasztalják, hogy az élet másról is szólhat, mint a -4 méteren kuporgatásról.Ilyenkor bizony előfordul, hogy a holland ember a lakóbuszt hátrahagyva disszidál, frusztrációja azonban nem hagyja cserben, és haragját azokon igyekszik levezetni, akiknek jutott saját nyelv, szép ország, dicső történelem tele igazi férfiakkal, kultúra, humor, nyáron meleg, télen hideg, domborzat, gyönyörű nők, igényes szeszek. A magyar igazságszolgáltatás tökéletes arányérzékét mi sem bizonyítja jobban, minthogy nem veszi előzetes letartóztatásba azt, aki képtelen kiadni magából egy ízes „Kurva geci román isten verje bele a faszát anyád rühes picsájába baszd meg!” szóvirággal a benne rejlő keserűséget, és kénytelen beérni holmi „Donnenwetter”-rel meg „Scheiss verdammt”-tal. Pedig igazán lenne okuk a káromkodásra, hiszen a vörhenyes nőik vajmi halvány vigaszt nyújtanak számukra a rablógazdálkodás megerőltetései közepette. Olyan rondák a nőstényeik, hogy a holland férfiak számára esélytelen az otthoni orgazmus. Arrafelé ez csak a belgáknak szokott sikerülni, de nekik elég egy meztelen kisgyerek, és érintés nélkül elsülnek.


A somlói galuska is sokkal ízesebb kokainöntettel

Egyetlen dolog van, ami saját hazájában is enyhíti a holland embert feszítő gondokat, és ennél a pontnál elérkeztünk a hollandok legnépszerűbb tulajdonságához. Ez az egyetlen ország, ahol törvényesen lehet beszívni. Hogy a menőség ettől mennyire távol áll, azt kifejezni is nehéz. Ilyesmit akkor kellett utoljára átélnünk, amikor jófej 16 évesként kényszerűen a társaságba kellett fogadni egy lúzer 18 évest, csak mert neki gond nélkül kiadták a cigit a közértben. A Gyűlölt Ellenségeink alkotógárdája akkor élte át a kábítószer okozta bódulatot, amikor Hoffmann Rózsa az Unglár Klárától kapott cumswappinget, mégis úgy tapasztaltuk, hogy sok más nyugat-európai országhoz hasonlóan hazánkban is háborítatlanul lehet szívni, dobni, lőni. Valószínűleg a szaúdi fiatalok sem rajonganak Magyarországért pusztán azért, mert itt nem ütközik törvénybe az önkielégítés, felejtsük hát végre el ilyen téren is a vágyakozást ezért a jellegtelen drogtanyáért.

 

Csak minket emlékeztet egy átázott szivacsra, amelyben akármelyik pillanatban átbillenhet a levegő-víz arány?

 

Hollandia – pontosabban a magát Hollandiának nevező terület – pontosan annyira érdekes, mint egy kiszáradt tengerfenék. Tulajdonképpen az is. Köztudott, hogy ezek a zsugori vámpírok képesek voltak lecsapolni a tengert, hogy így gyarapítsák arpócska országuk termőföldjeit, amelyek leginkább tulipánt teremnek, hiszen az magasabb jövedelmet garantál bármi másnál. Egy valamirevaló kultúrában az ilyesmit fegyvergyártással és hódítással szokás lerendezni, így a miénkhez hasonlítani sem merjük. Habár izgalommal vázoljuk fel azt a szcenáriót, amelyben II. András a szentföldi hadjáratokra szánt anyagi alapokat mégis inkább az Otrantói-szorosban felhúzandó gátra fordítja, hogy az utókor annak segítségével nagy mennyiségű muskátlit tudjon előállítani az Adriai-tenger fenekén. Mivel II. András egy nagyszerű, nemes magyar lovagkirály volt, ez természetesen fel sem merülhetett benne.  A nemességben és a lovagságban viszont nincs legalább 300%-os haszon, így Hollandia esetében nem tényezők. Ezek a harácsoló kufárok szemrebbenés nélkül temették be a teljes Ijssel-tavat, hogy aztán nyomban 274 fő/km²-es népsűrűséget valósítsanak meg rajta. Ők nyilván nem értik, mi a baj azzal, hogy kiszáradt az Aral-tó és a Csád-tó.

 

A Holland Labdarúgó Szövetség címere. Erwin Koeman és az MLSZ legkomolyabb szakmai nézeteltérése az új magyar csapatlogónak kiszemelt rohamsisakos, mangószínű jegesmedve ügyében volt.

 

Mi más lehetne Hollandia legnépszerűbb oldala a világ legtudatlanabb rétegeiben, mint az annyit emlegetett holland futball? A gátlástalan németalföldi propagandagépezet a játékot felületesen ismerő tömegekkel gond nélkül hitette el, hogy a narancsmezes hentesek hagyományosan szép focit játszanak, és minden vébén ebbe a szépségbe halnak bele. Davids, Boulahrouz és van Bommel nevét felesleges megemlítenünk ennek cáfolására, ezért inkább az olyan legendákról szeretnénk árnyaltabb képet festeni, mint az agyonajnározott Johann Cruyff, aki a hetvenes évek végén remek ötletet adva a szuperhatalmaknak, népszerűvé tette a nagy sportesemények bojkottját.  Ennek jegyében az 1998-as elbukott bronzmeccsük után világszerte agyonhirdették, hogy a repüléstől kórosan rettegő Dennis Bergkamp nem lesz ott a 2002-as VB-n Kelet-Ázsiában. Az erős reklámhadjárat megtette a hatását, mert végül egyetlen holland sem jutott el Japánba és Koreába, nehogy szegény Dennis egyedül nézze otthon a tévében, ahogy a németek a döntőig nyomulnak. Ott van még a köpködőkobrákat és angol dokkmunkásokat egy személyben megszégyenítő Frank Rijkaard, aki a fent már emlegetett Edgar Davids korai megfelelőjeként felcsillantotta, milyen kiváló alapanyagot vásároltak a holland ősnép ősnémet kufárjai pár évszázaddal korábban. Ennyi nagyság láttán teljesen érthetetlen, hogy bírtak „holland” „barátaink” három vébédöntőt is elbukni. Ennél többször talán csak „szlovák” barátaink éltek át keserves csalódást – ne feledjük, hogy ők apu és anyu révén rögtön négyet is. A hollandok azzal vigasztalódhatnak, hogy hosszabbításban kétszer még senkinek sem sikerült kiszopnia, kizárólag nekik, és ennek mi kimondhatatlanul örülünk.

Hollandiára gondolva bizony egyáltalán nem bánjuk a globális felmelegedéssel érkező esetleges tengerszint-emelkedést. A vihardagállyal vagyunk.

Címkék: pina német drog bicikli hideg tulipán hasis szarrágás szélmalom zsugori kufár jellegtelen kalmár szeplő kereskedőnép lakóbusz mélyföld vörheny

A bejegyzés trackback címe:

http://gyuloltellensegeink.blog.hu/api/trackback/id/tr412307938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2010.09.24. 17:32:56

@KariKa: Az antiszemitizmus kérlek szépen a legnemesebb szabadidős tevékenység az ókori olimpiák óta, több tiszteletet irányába!

Különben a főgyűlölt kinek mi, részemről egyértelműen a kecskebaszó románok, mint minden rendes magyar, én is az anyatejjel szívtam a romángyűlöletet. De azért akadnak még szép számmal...

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.09.24. 18:03:03

@KariKa:
Teljesen egyetértek a gúglival, ők is jönnek majd, de ezek még náluk is rosszabbak

Czelder Orbán 2010.09.24. 20:42:12

@Kurtz ezredes:
Na, ácsi! Nem az a mese járja, hogy te vagy a német, Gudea meg a szlovák?? Vagy a te számládra is ment egy kevéske?
Ezt mielőbb tisztáznunk kell, különben az antiszemitizmusom legyőzi az egyébként nem csekély hollandgyűlöletemet.

Czelder Orbán 2010.09.24. 20:43:32

@gabesz7004: Én a Gyurcsók-imitátor, marxista-hippi dalai lámát akarom!

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.09.24. 20:52:34

@Czelder Orbán:
Sajnos a német erős túlzás, bár hála Gudeának - aki kigyógyított a betegségből - már annyira nem sajnálom. Zsidóznám őt szívesen, de sajnos most megbékélő hangulat vett erőt rajtunk, még a hollandokat sem tarjuk már gáznak, annyira hitvány undorító fos csürhe a jelenleg feldolgozás alatt álló társaság. Készüljetek a Gyülieli történetének legcsodálatosabb, legprovokatívabb, egyszersmind legobjektívebb cikkére!

Intizar 2010.09.24. 21:04:36

Liberálbolsevista judeoplutokrata országrontó erkölcsgyalázó utolsó hitvány huligáncsürhe!
HOL A NENYI!!!!
A Nemzettel való nemegyetértés azonnali fölnégyeltetéssel büntetendő!
Pfujj, phöjj, PIHA!
Azonfölül, minden hozzám hasonló rosszkatolikus nevében alázatosan követelem az Egyház helyretevését. Nem lehet rendes társaság az, amit Önök nem gyűlölnek.
A dolgozó népért, a hazáért előre!
RENDÜLETLENÜL!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.09.25. 02:34:47

A "holland" nyelv keletkezésének története:

Egy részeg angol tengerész megpróbált németül beszélni és a többi hülye követte.

Egyébként én bizonyítottnak vélem, hogy angolszász származásúak ezek a magukat hollandnak nevező szarháziak, ezt arra alapozom, ahogyan kinéznek, főleg a nők (?). Fehérbőrű, vörhenyes, gülüszemű, nofene, hát nem ismerősek ezek a külső jegyek?

gyuloltellensegeink.blog.hu/2009/11/08/az_angolok_2

Donna Anna · http://operahumor.blog.hu/ 2010.09.25. 17:31:24

Én simán értem a hollandot, német és angol tudással. Csak olyan, mint egy randa tájszólás, de pl. láttam már angol nyelvű operafilmet, cseh színészekkel,holland felirattal (hogy mindez hogy jött össze, nem tudom), és tökéletesen értettem, mi van.

buckoka 2010.09.25. 18:31:05

Igen, német tanárom nekem is azt mondja, hogy a (nem létező) holland nyelv 70% német, 30% angol.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.09.25. 19:32:31

@buckoka:
Én 100%ban németnek mondanám, amihez álcázásként bevettek pár angol névmást. Egyébként nagyon ügyes a kamuflázsuk, mert annyi hát tesznek egy szóba, amennyit már a héber sem tud, és tökéletesen máshogy írják mint a németek. Sosem hittem volna pl, a Frankreichet úgy is le lehet írni németül h Frankrijk.

gabesz7004 2010.09.26. 11:14:23

@Kurtz ezredes: Én most elutazom egy 4 éves Földkörüli útra, mire visszjövök meglesz az új poszt? :)

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.09.26. 12:03:12

@gabesz7004:
Nem szeretnénk elkapkodni, hogy a megszokott minőséget szállíthassuk. Kurtz mindenképpen holnapra akarja, én azt mondanám, hogy legfeljebb 2-3 napon belül teljesen érett kidolgozásban érkezik Európa valóban legundorítóbb népe. És ez annyira végleges, hogy nem fogjuk felülbírálni, ezeknél valóban nincs undorítóbb.

@Czelder Orbán:
Túl sok találgatás kap már szárnyra minket illetően. Az igazság az, hogy a magyar vérvonal szláv és német bevándorlók génjeivel keveredik bennünk pontosan nem meghatározható arányban. Ebben pedig az a szép, hogy a magyar közeg elejétől fogva képes volt bárkit pillanatokon belül megmagyarítani. Aki egyszer megérti, hogy mit jelent magyarnak lenni, az onnantól fogva elfelejt másokhoz vágyakozni. Ezt próbáljuk itt érzékeltetni a balga néppel.

CSL 2010.09.26. 13:17:29

A hollandok akarom mondani németek azért nem tudnak káromkodni mert eleve olyan csúnya a nyelvük hogy már az sértés ha valaki hollandul bocsánat németül hozzád szól.

gabesz7004 2010.09.26. 14:57:35

@Gudea enszi: Illyés Gyula szavaival élve: "Magyarnak lenni nem származás, hanem vállalás dolga!" Szerintem ebben benne van minden! Nem a vér számít, a tettek!

Alexi Borzovan 2010.09.26. 15:13:12

ÁÁÁÁ, végre új poszt! Sejtettem, hogy ezek a tengerszintalattiak lesznek, kurvajó! :)
Bár én nem tudom igazán gyűlölni a hollandokat (nem úgy, mint a mocskos digókat), van egy-két dolog, ami engem is felcsesz: a posztban is említett drogimádatukét vízipipát érdemelnének a seggükbe simán, gyűlölök mindenféle drogot (igen, a "fű" is az)! Továbbá meg lehet említeni a buzulással kapcsolatos liberalizmusukat (BRRRR!), undorító! Ezek azt hirdetik lépten-nyomon, hogy ratyinak lenni sikk! Már egy jót sem lehet dugni Amszterdamban, mert ha netán benyúlsz a "hölgy" bugyijába, érdekes meglepetés érhet (nem pozitívan)!
Otthon ugyan nem nagyon, de ha "kűűfőődre" szabadul a holland (német), iszonyúan lenézők tudnak lenni. Meg hát mindenféle jöttmentet beengednek magukhoz, tele vannak niggerekkel, zsidajokkal, arabokkal, meg különféle ázsiai szarokkal. A magyar ember - nagyon helyesen - ezeket az egyedeket minimum, gyanúsan méregeti!
Egy szó, mint száz: pusztuljon a holland (meg mindenféle) liberalizmus!

gabesz7004 2010.09.26. 15:32:43

@Gudea enszi: Jönnek a spanyolok! Rondák, feketék, szőrösek, büdösek, tiszta India! Egy rendes árja csak gyűlölni tudja azt a cigány "népséget", Európa mórjait!

Alexi Borzovan 2010.09.26. 15:56:07

@gabesz7004:
Nekem lenne egy javaslatom gyűlölendő népre, talán sokaknál kiverem a biztosítékot, de a SZÉKELYEKről lehetne egy szépet posztolni!

gabesz7004 2010.09.26. 16:02:14

@Selkath, Bloemfontein díszpolgára: Azért öngólt még ne rúgjunk! Tekintsük őket Magyaroknak! Tudom, hogy ők mit gondolnak, de mi vessük be atyai jóságunkat, simogassuk meg buksi fejüket és mondjunk csak annyit, majd felnősz kisfiam! :)

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.09.26. 17:27:28

@gabesz7004:
Nem nyert. Nem mintha a spanyolok nem lennének reménytelen szarcsimbókok, de a következő ellenségünk sokkal, de sokkal hitványabb. Náluk még a románok és az albánok is különbek. Horribile dictu még az angolok is.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.09.26. 17:29:50

@Selkath, Bloemfontein díszpolgára:
Lesznek székelyek. Magyar Ember nem eszik kukoricát és krumplit, ne magyarozzátok őket!

KariKa 2010.09.26. 17:48:02

újabb tippjeim:

1. cigányok
2. kommunisták
3. buzik

Na?

Alexi Borzovan 2010.09.26. 18:12:25

@gabesz7004:
Mire felnőnek, mi magyarok kihalunk. :DDD

Alexi Borzovan 2010.09.26. 19:07:28

@Gudea enszi:
Nem nagyon akarok beállni a találgatok sorába, de ez Ukrajna lesz. :)

Noked-Lee 2010.09.26. 20:26:41

juj, szerintem a moldávok (leírni is vicces) lesznek a következők. székelyekről meg ne legyen, az tényleg öngól lenne.

gabesz7004 2010.09.26. 21:49:12

@Gudea enszi: Skótok! Szoknyás, gatya nélküli férfik akik azzal próbálják buzi mivoltukat leplezni, hogy kiltnek nevezik a szoknyájukat és megsértődnek! :) Jöhet a gyűlölet!

mark renton 2010.09.26. 22:47:09

Üdv Hollandiából.
Kurvajó poszt, de azért én nagyon hiányolom belőle a holland időjárás említését.
Szerintem az a legszarabb ebben az országban.
Igen, még az arab bevándorlóknál is jobban rühellem, hogy egyfolytában esik.

Kurt S. Earp 2010.09.27. 09:09:58

@Ironfist: Talán félreérthető voltam, Ironfist úr, kérem tisztelettel, úgy értettem, miért kellett Háborúzni? Adtak volna nekik különleges virághagymákat vagy
100 ooo biciklit ingyen, nem kell állandóan lövöldözni meg zajongani, üzleti alapon lerendezték volna az ügyet a jó hollandokkal, akik németek. Testvérháború? Nem szép dolog.

Kurt S. Earp 2010.09.27. 09:14:03

@Kurt S. Earp: 100 000 db, nem tudom, hogy jött ide a 3 "o" betű :-D

Noked-Lee 2010.09.27. 09:58:47

kicsit furcsállom amúgy, hogy még egy "külsős" kommentelő se jött ide, hogy elmondja, milyen csökött agyú náczistákok vagyunk, és hollandia mennyivel jobb, mint magyarország. már rendesen hiányoznak az ilyenek.

Ironfist 2010.09.27. 10:26:03

@Kurt S. Earp:
Na és? Láttunk már ilyet, nem egyszer a történelemben, csak, hogy más németeket említsek, ott van az osztráknémet vs. porosznémet háborúzás.
@Selkath, Bloemfontein díszpolgára:
"...meg különféle ázsiai szarokkal. A magyar ember - nagyon helyesen - ezeket az egyedeket minimum, gyanúsan méregeti!"
Ja, mert, mint tudjuk, a magyar nép nem ázsiai származású, nem, egyáltalán, hanem itt jött létre a kárpátmedencében, igaz?
@Gudea enszi:
A flansziákat tippelném, vagy a szlovákokat, de minkettő volt már...
@gabesz7004: Egyetértek: ha az osztrák is, meg a holland is német, akkor a székely is magyar.
@Noked-Lee: Elhatárolódom! Náczit kiáltok!

Maisie MacKenzie 2010.09.27. 10:41:41

@Ironfist:

"mint tudjuk, a magyar nép nem ázsiai származású, nem, egyáltalán, hanem itt jött létre a kárpátmedencében, igaz?"

Ja, a mai magyarság már főleg ilyen kárpáti keverék, de az Ázsiából való elvándorlás előtt is volt egy hosszú keleteurópai tartozkodás.

Nagyon nyomokban ázsiai a mai magyarság. Persze Erdélyben még lehetnek szittya türk emberek, de a magyarországi többség azért rendesen keveredett főleg germánokkal, szlávokkal.
Vannak közöttünk pl. tisztára hollandus fejűek is! Brrr. :-)

insert random 2010.09.27. 16:06:37

@Kurtz ezredes: Jaja, voltak már itt Budapestiek és Vidékiek is, pedig ők is magyarok, a székelyek is megérdemelnek egy posztot!

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.09.28. 17:42:10

A holland nyelv úgy keletkezett, hogy egy részeg brit tengerész megpróbált németül rumot kérni egy flamand kocsmában.

Aztán a helyieknek megtetszett, és államnyelvvé tették.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2010.09.28. 18:56:04

Annyira éreztem, hogy hamarosan ők is sorra kerülnek... :-)

Lehetett volna még a holland építészetről csodákat zengeni, ahol az esetleges korszakokat csak az tudja megkülönböztetni, hogy az ablak fából, vagy műanyagból készült, meg egyszercsak a csicsázás helyett a magasság lett a kitűzött cél. Meg arról, hogy az egyforma épületekben imádnak önreklámot csinálni annak, hogy éppen micsinálnak, meg mit halmoztak fel eddigi életük során. Vajon véletlen, hogy a big bratyót is ők találták ki?

És én ugyan sört nem iszok, de akkor is elképesztő az, hogy egész egyszerűen nincs olyan helyi különlegességük eme termék terén, amelyiket ne lehetne itthon is akármelyik sarki kisboltban kapni...

A legnagyobbat viszont ez ütötte nekem, hogy "ha olyan kifejezések mint pl. szerbhorvát, csehszlovák, Fidesz-KDNP széles körben elterjedtek és elfogadottak lettek"...

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.09.28. 19:40:03

@no-night:
A hollandoknál még függöny sincs az ablakon, hogy bárki láthassa, hogy ők milyen szépen és rendesen élnek. Az egy másik dolog, hogy nem úgy élnek. Rohadt perverz, leskelődő zsugori tetvek!

Alexi Borzovan 2010.09.29. 10:11:33

@Ironfist:
Mikor volt már az, ember!?! Kb. 1100-1500 éve, baszki! Azóta a magyar nép antropológiailag teljesen átalakult. Na, meg végigbasztak minket tatárok, törökök, németek (olyan, hogy osztrák, nincs), ruszkik. Ázsiai ősök... Max. 300 évig voltunk mi ázsiaiak.

onogur 2010.09.29. 19:08:00

@Selkath, Bloemfontein díszpolgára:

Ostobaság, pont antropológiai téren maradtunk változatlanok, az ázsiai rassztípusok 50% felett vannak. Olvass Kiszely-t. Vagy ha genetikai bizonyítékokra vágysz, akkor Dr Béres:
gyuloltellensegeink.blog.hu/2010/09/28/a_csehek_1

Hogy én hogy gyűlölöm az ilyen magyargyalázó barmokat! :)

wok 2010.09.30. 01:08:46

azt had tegyem azért hozzá, hogy más úgy szívni Hollandiában, hogy pontosan tudom mennyit kapok és miből, jobb minőséget, ráadásul nyugodtan rágyújthatok egy joint-ra szinte bárhol, nem kell körbenéznem, nem kell az asztal alatt tekernem. Van különbség! :)

Lóhering a fattyúlovag 2010.09.30. 21:27:20

@immortalis:
Hüjevagy Uborka!
A "holland" nyelv (nyelv? HAHA!) egy genetikusan determinált torokbetegség! (gyógyíthatatlan, egyetlen megoldás a tömeges euthanázia)

Michael Collins 2010.10.07. 08:30:03

Az már volt hogy miért NL Holllandia jele?
NL= Nur Limonaden :).
Ha szabad kérni, szívesen olvasnék több száz soros művet a belga nyelvről is!

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.10.07. 20:28:13

@Michael Collins:
Ráhibáztál, hamarosan következik egy nyelvi módszertani írás.

A balatoni hiéna 2010.10.09. 13:07:32

Mint a nem alkoholos tudatmódosítási módszerek szűnni nem akaró híve, fontosnak érzem leírni (ha nem jegyezték volna meg a kommentek közt előzőleg), hogy a kender fogyasztása a magyarok számára nemhogy érdemes, de elfeledett tradíció.
Ellen kell szóljak a seggproli söpredéknek, akik mindenféle lőrétől okádva két hányás közt biztosítják a világot afelől, hogy gyűlölnek és megvetnek minden drogost, és kibeleznék a szoclib gyökértelen idegenszívű férget, aki gandzsát szív.
Ugyanis Európába legelébb a kender jótékony hatásainak ismerete nem a görög-római vonalon jött, de nem is Napóleon hasiszabálói kezdték, hanem bizony távoli őseink, ősi rokonaink, a szittyák.
Azon túl, mivel érdekel, körbekérdeztem, és eljutottam egy alföldről származó ismerősömhöz, aki iskolaigazgatóként a normális gondolkodású, de tiszta életű és lényegében középszerű emberek sokaságát erősíti, aki elmesélte, hogy a vidékükön ipari jellegű kendertermesztés folyt, és bizony suhanc korában függetlenül a kapitalista világ ideológiáitól, téptek.
Téptek, és vigyorogtak, és mindenki teljes természetességgel tépett, mert nem volt tiltva, és nem volt körülötte politikai-világnézeti mítosz. Csak egyszerűen volt kenderük, és talán valamikor dohány hiányában azt tömték be. És csak szívták itt a kommunizmus lábikrájában.

Noked-Lee 2010.10.10. 10:17:22

@A balatoni hiéna: hát ez szupcsi.
na menjél haza, és tekerj magadnak még egyet.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2010.10.14. 14:40:08

Vajon milyen oknál fogva pingálták a címerüket két botrazsinegelt türcsire?

vlinders 2010.12.10. 00:00:40

Ennyi tudatlan ősbunkót még soha nem láttam egy helyen!! Mondhatom igazán szép, logikusan levezetett összegzés, csak az a szomorú, hogy tele van félrebeszéléssel!! Három VB döntőt is elszúrtak?! Ők legalább kijutottak!! Vannak nagy történelmi figuráik, és politikusaik, akik többet tettek/tesznek egy nap alatt az országukért, mint a nálunk több tíz évig parlementben ülő, sikkasztó majmok! Ami a nyelvüket illeti, már általános iskolában tanítják a különböző nyelvcsalád-elméleteket, de ezek szerint itt sok embernek még ez sincs meg... Apropó, a holland nyelv gyökere az angolra vezethető vissza!! Lehet, hogy nem a legköltekezőbb nép, de nem verik adósságba magukat, és nem kuncsorognak kölcsönökért, és nem viszik el a fejük felül a házat, mind sok felelőtlen magyarnak (sajnos) ! Igen, a fű legális, de nem minden mennyiségben, de felesleges is tovább részleteznem azt, hogy mennyire igénytelen és tudatlan emberekkel van tele kicsiny kis országunk :(

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.12.10. 01:31:40

@vlinders:
verontschuldigen
de Nederlandse taal is uniek
niet te lijken op de Duitse

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.12.10. 01:38:55

@vlinders:
"Lehet, hogy nem a legköltekezőbb nép, de nem verik adósságba magukat, és nem kuncsorognak kölcsönökért."

Te nyomorult, agyatlan segg! Ha fejbebaszlak egy furkósbottal, és elszedem mindenedet, akkor valóban nem leszek rászorulva, hogy kölcsönökkel adósságokba verjem magam. És, ha utána még adok is neked kalmárkamatra kölcsönt, és ezzel jól kifosztalak még egyszer, akkor pláne nem leszek rászorulva.
Nem érted az összefüggést, ugye zsenikém?
Ugye!

vlinders 2010.12.14. 16:15:26

@Kurtz ezredes:
Ja, het Nederlands is uniek, en ik zei niet, dat het Nederlands op het Duits lijkt... De minden nyelv származik valahonnan, és a holland az angolra vezethető vissza...De legalább köszi a szalonképes választ :)

@Gudea enszi:
A stílusod hagy némi kívánnivalót maga után, de nem vártam többet a hozzád hasonlóktól... Nem hinném, hogy a hollandok sokkal több embert zsákmányoltak volna ki a történelem folyamán, mint a franciák, angolok, az ősmagyarok vagy épp a görögök, akik szintén kölcsönökből élnek, és kishíján ráment az országuk.. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a kizsákmányolás önmagában nem jelenti azt, hogy gazdaságilag a csúcson kell lenni az egykori kizsákmányoló országoknak, vagyis visszatérve a te kommentedhez, nem azért nincsenek rászorulva a kölcsönökre, mert egykor kizsákmányolták azokat, akiket ki tudtak, hanem azért, mert egyszerűen nem szórják a pénzt, és normális politikai rendszerük van, ahol nem lopják el az emberek elől a pénzt... Szóval, ha valakinek jobban megy, mint a magyaroknak (nincsenek kevesen), akkor nem feltétlenül őket kell szidni. Az itthoni pocsék megélhetésről pedig a pocsék vezetés tehet, illetve nem kevésbé undorító elődeik, akik az egész országot adósságba verték! És ha Te is kulturáltabb lennél, és nem a jobban élők pocskondiázásával töltenéd a szabad idődet, akkor talán tehetnél valamit, hogy a mi kis országunk előbbre jusson!

Üdv.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.12.14. 16:24:51

@vlinders:
ha a holland nyelv is valahonnan származik, akkor származzon már a pálóc a szögödi meg a vazsi is
holland nyelv nem létezik, ez egy német dialektus

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.12.14. 21:24:17

@vlinders:
Ha nem ősbunkózással kezdtél volna, akkor az én stílusomat is más formában tapasztalhattad volna meg. Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten. Ezek után meglep, hogy pont te teszed szóvá a hangnemet, de örülök, hogy igényled a csiszolt társalgást, úgyhogy én is ilyenbe váltok.

Az igaz, hogy a hollandok nem zsákmányoltak ki több embert, mint a hasonszőrű angolok, hiszen ebben ők ketten voltak messze a legjobbak. Persze a franciák, spanyolok, portugálok is igyekeztek, de a kifosztottak számát és főleg a pénz mennyiségét tekintve (ide értendő a kizsákmányolók kifosztása: a kalózkodás, meg a spekulatív bankárkodás is) senki sem érhet az angolok, a hollandok és a svájciak nyomába.

A magyarokat és akár még a vikingeket sem sorolnám előbbiekkel egy lapra. Esetükben legfeljebb évi 1-2 hadjáratról volt szó, és nem szó szerint minden mozdítható dolog következetes hazaszállításáról, folyamatos és tömeges rabszolgatartásról, folyamatos kalózkodásról és folyamatos banki machinációkról. Továbbá ők kb. 100 évig csinálták, nem 500. Ennyit a mennyiségi különbségekről.

A szabad időmet jelentős részben éppen azzal töltöm, hogy tegyek valamit kis országunk nagyobbá tételéért és előbbre juttatásáért. Ez az amit itt olvasol. Lehet, hogy nem érted, de a kedvemért pillants be a sorok közé!
Szerinted az visz előbbre, ha folyton töredelmesen beismerjük, hogy mink nincs. Szerintünk viszont ez csak lelki romlást eredményez, és a nyerő módszer, ha a lehető legbüszkébbek vagyunk arra, amink van, másnak viszont nincs. Erről szól ez a blog. Ez nem pocskondiázás, hanem komoly kutatómunkát követő tényfeltárás. Valóban nem kíméljük a tárgyalt népeket, de a mondatok igazságtartalmát illetően meglepődnél, ha ugyanúgy utánajárnál mindennek, ahogy mi tesszük.

Noked-Lee 2010.12.14. 22:00:34

" Noked-Lee 2010.09.27. 09:58:47
kicsit furcsállom amúgy, hogy még egy "külsős" kommentelő se jött ide, hogy elmondja, milyen csökött agyú náczistákok vagyunk, és hollandia mennyivel jobb, mint magyarország. már rendesen hiányoznak az ilyenek. "

jelentem, kipipálva!

Kemencés Szittya Buci 2010.12.14. 22:27:24

Mert a tény, hogy a holland egy nem létező valami, annyira egyértelmű, hogy abba senki nem mer(tud) belekötni.

Kemencés Szittya Buci 2010.12.14. 22:28:36

@Noked-Lee:
Ah, jól van, visszaolvastam, tévedni emberi dolog. :)
Mondta a sün...

vlinders 2010.12.15. 01:24:04

@Kurtz ezredes:
A palóc, a szögedi, illetve a vazsi is származik valahonnan, és ez nem meglepő szerintem. Sokkal eredetibb ez a három dialektus, mint az, amit ma mi beszélünk/használunk, ugyanis az általunk használt sztenderd változat a nyelvjárások kivonatolt, letisztult, általánosan elfogadott összeaállítása... Szóval a dialektusok közelebb állnak az ősmagyar nyelvhez, ahonnan származnak, és ahonnan a mai köznyelv is származik :)

@Gudea enszi:
Sajnálom, ha elsőre elég durván hatottam, de a cikk is elég mellbevágóra sikeredett...főleg nekem, hiszen több éve foglalkozom a holland nyelvvel, kultúrával, történelemmel, stb... Többek között ezért is éreztem úgy, hogy amit írtok, az nem helyes, és több sebből vérzik is... Mellesleg azzal nem értek egyet, hogy ha mások "gyengéin" örömködünk, akkor nekünk feltétlenül jobb lesz. Igen, a pozitív nézetek önmagunkról fontosak, és szükség van egy egészséges nacionalista hozzáállásra, hogy ne vesszünk el, de ezt azért erősnek éreztem... Alalpos ismeretekkel rendelkezem, és a nézeteimet továbbra is fenntartom :) A holland nyelv igenis az angolból származik :P :)

gólhaj · http://kroki.blog.hu/ 2010.12.15. 11:21:24

@vlinders: önnek jelentem nincs igaza hogy itten ellent teccik mondani.
salamonilag meg csak annyit, hogy mind a három germán nyelv.
az biztos, hogy az a nazális fennhang, ami a hollandokat jellemzi érdekessé teszi ezt az egész vitát.

hajrá fradi!

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.12.15. 12:48:08

@vlinders:
"Szóval a dialektusok közelebb állnak az ősmagyar nyelvhez, ahonnan származnak"
ezt próbáld meg "holland" relációba helyezni...
ha te is németül mondanád az én vagyokot, a számokat, a köszönömöt, a sajtot, a levegőt, akkor bizonyára minden követ megmozgatnál, hogy a nyelvedet nyelvnek ismerje el a világ, bár te magad is tisztában lennél vele, hogy nem az
szerencsére te ezeket magyarul mondod, és neked a hokedlire meg a sínre nincs szavad, ezekre használsz német kifejezést
a németnek meg a nyolcra és a természetre nincs...

Noked-Lee 2010.12.15. 15:42:07

@vlinders: háháháhááááháá! aszongya: "holland kultúra"!!!! háháháhááá!!!! mi jön még? olasz hidegvér? szlovák történelem? román higénia?

vlinders 2010.12.15. 17:01:16

@Kurtz ezredes:
Én el tudom helyezni holland relációban is, nekik is vannak nyelvjárásaik, nem is kevés, és jóval eltérőbbek, mint a mi nyelvjárásaink. Az, hogy melyik nyelvből ki mit vett át és mikor, csak a klasszikus "tyúk vagy a tojás volt előbb" vitát indítaná el... Egyébként a magyar nyelvben is igazán sok jövevényszó van (csakúgy, mint a hollanban, nem is beszélve a ma oly divatos angol szavakról a magyar nyelvben), csak azért nem szúr szemet sok embernek, mert ma teljesen elfogadottak, és a sok száz év alatt kicsit átformáltuk őket...Pl. a keresztény, pap, megye, szekerce, ablak, kémény, macska szavunk szláv eredetű; a frigy, páncél, polgár, gallér, fánk szavunk német eredetű; rengeteg latin eredetű szavunk van: apostol, kanonok, petrezselyem; emellett sok francia (furmint) és egyéb jövevényszavunk van. Az már csak hab a tortán, hogy mi ezeket egy kicsit átvariáltuk. De szerintem ettől még sem a szláv, sem a latin, sem a német nem lesz nyelvrokonunk... A holland nyelvvel is ugyanez a helyzet...

@Noked-Lee:
Minden népnk van kultúrája, az más kérdés, hogy milyen... de én nem említeném egy lapon a szlovák történelemmel, ha érted, mire célzok...

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.12.15. 19:13:19

@vlinders:
Én vagyok - Ik ben (kiejtésben gyanúsan Ich bin)
lehetséges - mogelijk (kiejtésben gyanúsan möglich)
tizennyolc - achttien (ahhhhhhtín)
kicsi - kleine
hó - sneeuw
nap - dag
víz - water (ezt valószínűleg trükkösen angolosíthatták a Wasserenből, hogy néhányan elhiggyék a világban a holland nyelv létét)
fű - gras
hegy - bergen
nem érdekes, hogy a hollandnak nevezett nyelv azokra is német kifejezéseket használ, amiket már a holland ősnépnek is holland ősnyelven kellett volna hívnia?
te nem éreznéd magad kurvára kellemetlenül, ha nem tudnád saját nyelveden elragozni a létigét?
én nagyon megértem a hollandok iszonyatos helyzetét, de ettől még az a nyelv, amit három hét tanulással meg lehet tanulni egy másik nyelv ismeretével, az nem nyelv
ha a magyar nyelvet 1 egésznek vesszük, akkor a holland kb 0.115

Noked-Lee 2010.12.15. 20:01:18

@Kurtz ezredes: még egy kiegészítés:
sieg heil- sieg heil (kiejtésben gyanúsan zikkáj)

vlinders 2010.12.15. 21:45:49

@Kurtz ezredes:
ha már a példáknál járunk...
dag-day
water-water
sneeuw-snow
achttien-eightteen
gras-grass
goed-good
linde-linden(tree)
...
és még messze sorolhatnám, hogy mennyi gyanús szó található az angol nyelvben is...most akkor az angolok továbblopták a hollandok németektől ellopott nyelvét? Hidd el, a német nyelvtudásod csak arra elég, hogy ne halj éhen Hollandiában, vagy épp Belgiumban...Nekem van egy felsőfokúm és egy diplomám hollandból, előtte tanultam németet, de az első blikkre nekem is egyszerűnek tűnő nyelv igencsak meglepő dolgokat takar... Úgyhogy aki németül tud, az még nem tud hollandul is...

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.12.15. 22:01:12

@vlinders:
ezzel a meglátással viszont nem igazán tudok vitatkozni
egy német aligha mormolhajta egy angol család asztalánál a házigazdára nézve, hogy "Ich will deine Tochter ficken", mert azt bizony könnyedén megértheti
mondjuk a házigazda lányára nézve, ilyet mondani valószínűleg nem is lenne különösebb oka
mi viszont kipróbáltuk a világ számtalan helyén, és senki egy büdös kukkot nem ért abból, hogyan és mit tennénk ilyen esetben
itt megintcsak az jön be, hogy a magyar nyelvében is tökéletesen egyedi, páratlanul kifejező, és utánozhatatlan, ellentétben az európa nagy részét kitevő, agyatlanul barbár és aberrált germánokkal, mihaszna léhűtő latinokkal, és rabszolgának épphogy megfelelő szlávokkal
mi magyarok egyszerűen kibaszottul királyok vagyunk, a világnak még a seggünk kinyalásához is létra kell

vlinders 2010.12.15. 22:48:19

@Kurtz ezredes:
Na végre eljutottunk addig, hogy most már egyetértünk :) A magyar tényleg az egyik legszebb nyelv a világon, valóban senki nem érti rajtunk kívül és messze az egyik legnehezebb is! Büszkék lehetünk rá :)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.12.15. 23:09:18

@vlinders:
ez így igaz, és a legszebb benne, hogy ez csak egy szelete a tökéletes vívmányaink összességét kitevő emeletes tortának
Magyarnak tenni annyit tesz, mintha egy elitklub tagja lennél, ahova csaknem lehetetlen bekerülni
Magyarnak lenni a legjobb dolog a világon!

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.12.15. 23:26:55

Jó látni, hogy ilyen konstruktív gyűlölködésbe ment át a személyeskedés. Minek veszekednénk fölöslegesen mi magyarok? Hát nem vagyunk délszlávok vagy hinduk!

Kicsit meddőnek érzem azt a vitát, h a holland a németből vagy az angolból alakult ki. Az angol ugyanis leginkább az északnémet (szász) és a dániai dialektusok keveréke. Leszámítva persze a szókincse kb. 70%-át kitevő latin, ill. francia szavakat.
A holland nem azonos a hochdeutsch-csal, annál közelebb áll viszont a szászhoz, akárcsak az angolszász maga. Itt a hasonlóság valódi oka. Amíg az angol a szászból jön, a holland maga a szász. És ha egy drezdai, kieli, vagy éppen wuppertali szász lehet német, akkor ez csont nélkül menne egy antwerpeni flamandnak is.

Rothstein 2010.12.17. 18:25:49

"Ennél többször talán csak „szlovák” barátaink éltek át keserves csalódást – ne feledjük, hogy ők apu és anyu révén rögtön négyet is."

Ez egyszerűen zseniális mondat. Minden gyűlöletem ellenére is leborulva adózom szerzőnk nagysága előtt.

yda 2010.12.19. 14:49:35

A ROMÁN ZÁSZLÓNAK SZÁNT ZÁSZLÓBÓL VEDD KI A CIMERT MERT IGY A MOLDOVAI ZÁSZLÓ AMI PILLANATNYILAG NEM ROMÁN.A ROMÁN ZÁSZLÓBA NINCS CIMER.

yda 2010.12.19. 15:01:52

Sorry:az alakját nem figyeltem.
"A Dnyesztertől a Tiszáig"
Eminescu

yda 2010.12.19. 15:04:32

Ebben egyett érthetünk a mostani helyzetről szóltam.

yda 2010.12.19. 15:05:46

kicsit sok a t.egyet

ZéBé 2010.12.21. 21:18:04

Számomra a hollandus nyelv tisztára úgy hangzik, mint a liverpooli angol.

gabesz7004 2011.01.01. 19:47:50

@ZéBé: És ennek egyvelege Dirk Kuyt az Anfielden! :))

csőrnagy 2011.03.22. 01:25:49

@Maisie MacKenzie:
Köszi. Valóban nem kell. De észrevetted a lényeget? "Fogtak el"...nem lelőttek, harcban megsemmisítettek stb. Gondolom előtte megvették a fegyvereiket. Szerintem 1940-ben a Wermachttal szemben is azért álltak ellen 4 (!) napig, mert ennyi idő kellett, hogy kialkudják a bérleti díjat. Csürhe.
Megemlíteném legutóbbi és mindent elsöprő hőstettüket, amikor 1995-ben párszáz szakállas csetnik szar egy egész zászlóaljukat zavarta el Srebrenica alól, melyet meg kellett volna védeniük. Minő véletlen, puskalövés nélkül távoztak...no comment.

Mézes B. Ödön 2011.03.29. 00:32:18

A benelux államok egy az egyben Európa legecseszettebb csőcseléke. A sörön és a sültkrumplin kívül semmilyen mentség nincs a létezésükre. Németországhoz kellene csatolni az egészet aztán betiltani a holland és a francia nyelvet mert mindkettő olyan nyomorék makogás hogy ahhoz foghatót még nem basztam.

fedkvas 2011.05.18. 00:23:58

@vlinders: normális politikai rendszerben a legnagyobb politikai hős nem egy muszlimellenes, de liberális buzi.

Mr. Winston Wolf 2011.05.19. 00:03:44

Hát ezek a hollandok nagy szarrágók, a "népük" keletkezéstörténete meg egy konteó része. Annyi rendes volt tőlük, hogy elsőként fogadtak be magyar 56-os menekülteket, de valójában ez is harácsoló opportunizmusukról szólt, kellett nekik jó nő meg olcsó munkaerő. A Black Sun Empire vagy a Noisia viszont jó, bár ugyanúgy feszkólevezető, beteg, sötét dühöngés, mint a black metal csak elektronikában.

Noked-Lee 2011.05.22. 17:24:08

a témához kapcsolódóan ajánlom saját szerény posztomat:
rnrszakosztaly.blog.hu/2011/05/12/a_holland_divat_400_eve

internationale 2011.07.12. 15:27:19

"Ik ben geen Duitser, ik ben Nederlandse” - :)))) hát... ööö... mindig mondom, hogy a google translator azért még tanulhatna

Egyébként meg ha van olyan, hogy eredetibb nyelv, akkor, sajna a holland az "eredeti", a Hochdeutsch csupán egy másodlagos fejlemény (a második germán hangeltolódás ugyanis a hollandban nem következett be, vagyis a h. elvileg közelebb áll a germánhoz).
Szintén kérdőjeles, hogy H.-ban valóban lehet-e törvényesen szívni: a kender ugyanis nem legális (csak megtűrt) - igaz, nincs is olyan rendőr, aki szívásért elkapna valakit (valaki: bunkó külföldi turista, kamasz, esélyszegény - mert mások annyira nem szívnak H.-ban).
És dicső történelmük meg éppen van a Hollandoknak (ugyanis a gyarmatosításon kívül azért mást is csináltak )- gyűlöletetek bizonyára többek között épp abból fakad, hogy Magyarországnak meg kevésbé dicsőséges.
Már ha ez a blog nem idézőjeles. De ha az, nem jól csinálja, mert eggyel nagyobb a kétely foka, mint kellene...

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2011.08.16. 20:46:30

@vlinders:
"Ja, het Nederlands is uniek, en ik zei niet, dat het Nederlands op het Duits lijkt"

De pestepidemieën lijken op elkaar : lijken op elkaar ;)

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2011.08.16. 20:53:13

@Kurtz ezredes:
"a nyelv, amit három hét tanulással meg lehet tanulni egy másik nyelv ismeretével"

hát nem tudom, nekem 3 hét tanulással nem sikerult, bár elég jól beszéltem GB-ül meg D-ül.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.08.17. 09:05:01

@Scaramella va alla guerra:
Ugyan már, ne legyetek ennyire kicsinyesek. Bőven elég, ha egyszerűen németül beszélsz nekik, simán értik az egészet.

Hintz ezredes 2011.08.19. 16:56:24

@internationale: Hollandia elmúlhatatlan dicsősége t'án az volna, hogy ők törvényesítették először Európában a gyerekbaszást, a füvezést meg a buziházasságot? De szar is nekünk, dicstelen magyaroknak…

fraulein praxa 2011.08.21. 13:26:48

most nem azért, és tutira elküldtök a sunyi, bús, hervadt bánatba, de én bírom őket... sok holland haverom van (tudom, headshot..:D ),és életemben nem röhögtem, ittam és mulattam annyit, mint velük egy-egy fesztiválon. iszonyat barátságosak, és nagyon lelkesek ha arról van szó, hogy egy helybeli próbálja megkedveltetni velük az adott országot. magyarországot nekem sikerült velük megszerettetnem, és nem csak a pálinka miatt (amit nagy meglepetésemre szemrebbenés nélkül húztak le a srácok, pedig nem bolti, 40 fokos löttyöt kaptak, hanem nagyapám által főzött, igazi csemegét), egyszerűen maga a város is lenyűgözte őket (és pl. a balaton). amúgy a poszton sírva röhögtem, mint eddig minden egyes bejegyzésen, kifejezetten szórakoztat mindegyik, és azt kell hogy mondjam, minden népnél sikerül megragadnotok a "lényeget". :-)) a történelmüket pedig ők maguk sem tartják valami állati sokra, a magyarok patriotizmusa (és nem a szélsőjobber karlengetésre és borgőzös egyenruhás idióták faszságok kurjongatására gondolok, hanem az igazi hazaszeretetre) viszont tetszik nekik és az, ahogyan a történelmünkre tekintünk, hogy büszkék vagyunk a nyelvünkre, a kultúránkra stb..
gratulálok a bloghoz, és remélem még sok klassz posztot olvashatok tőletek! :-)

Hintz ezredes 2011.08.21. 19:27:42

@fraulein praxa: Naná, hogy megkedvelték Magyarországot és a pálinkát – vonzódnak a felsőbbrendű kultúrához. (És a szép nőkhöz.) Ez abszolút érthető. Úgy látszik, a lelkük mélyén ők is érzik, hogy azért, mert az asszonyaik rusnyák, nem helyes a gyerekeket célba venni, és/vagy bebuzulni, ezért inkább idejönnek. Persze ezzel csak tovább erősítik bennünk, egészséges magyar férfiakban az izzó gyűlöletet, amivel viseltetünk irántuk (is). Hiszen pl. az ír nők sem szebbek, de az írek mégsem jönnek ide tömegével szextúrázni. Ők a lapátkezű, vörhenyes teheneiknek is hajlandók és képesek 8-24 gyereket nemzeni, igaz, cserébe – kevés kivételtől eltekintve – májcirózisban pusztulnak el. Illetve a türelmetlenebbje felrobbantja magát, ahogy az arabok. A hollandok tespedt élete még ehhez a rémálomhoz képest is szánalmas.

Az meg, hogy sokat röhögtél a társaságukban, gondolom nagyban köszönhető gandzsának.

Hintz ezredes 2011.08.21. 19:30:28

@Hintz ezredes: Hoppá, egy „a” kimaradt az utolsó mondatból.

Szeszkó Lackó 2013.02.18. 16:42:36

Most már tényleg hozzá lehetne csapni Hollandiát Németországhoz. Azzal, hogy német királyuk lett, igazán nincs miért megkülönböztetni őket egymástól.

omron 2013.10.13. 16:16:03

8:1
Kedveskéim! Hogyan is szól a definíció? Sport az, amikor szemben jön az ellenfél? És amikor átmegy a Faláb SC-n, mint "fos a libán", az micsoda?!

mayorlacko 2014.10.07. 09:38:08

Nijmegeni szösszenet.
1944. február 22-én egy 16 amerikai bombázóból álló kötelék a várost lebombázta, valószínűleg összetévesztették a közeli Kleve német várossal. Több mint 800 ember halt meg és szinte az egész történelmi felsőváros megsemmisült.
1944 szeptemberében, a Market Garden hadművelete keretében, súlyos harcok folytak a városban és környékén. A hadművelet nijmegeni része sikeres volt, a szövetséges deszanterők épségben elfoglalták a Waal stratégiai jelentőségű hídját, de végül az egész hadművelet kudarcot vallott. A nyugati fronton áttörés helyett a háború fél évvel meghosszabbodott, és a holland lakosság körében a téli éhínség súlyos áldozatokat szedett.
Érzek némi ellentmondást a történetben.