Gyűlölt Ellenségeink

Az alkalmazott nemzetkarakterológia vezető szakmai műhelye.
A világ népei hamis előítéletektől mentesen, a tények és összefüggések tükrében. Minden, amit a másoknak és önmaguknak hazudozó, politikailag korrekt szemforgatók sosem mondanak ki.

Komoly? Vagy vicc?
Vagy mégis komoly?
Hát mit fognak ehhez szólni mások?!

Állandóan időszerű

Ha nem egyértelmű, hogy hol jársz, olvasd el a tudományos alapvetést!

A gyűlölködés szakmódszertana

Ha nagyon gyűlölöd bármilyen csoport tagjait, vagy a többi kommentelőt, vagy egy részüket, add ki magadból a személyeskedőposztban!
Gyűlöllek te rohadék...! - személyeskedőposzt

Gyűlölködj a Fácsén!

Innen gyűlölködtök

Friss hozzászólások

  • Marcvs: Nagyon jókat nevettem, bár nem szeretem, amikor nem tudom eldönteni, hogy az egész vicc vagy komol... (2017.06.25. 00:04) A szlovének
  • Martin87656: Abszolút egyetértek veled. Sok orosz barátnőm volt. 3 orosz leányzóval hosszú, komolyabb kapcsolat... (2017.06.06. 21:02) Az oroszok
  • Bajtay_Csordáss_Jusztícia: OMG most triggerelve érzem magam! Nem értem, miért kell hazudozni! Mi nők erősek, okosak és bátrak... (2017.03.14. 15:19) A nők
  • Egy Másik Ember: Én nekem nincs gondom egyik európai néppel sem, akit ezen a blogon megemlítenek. De azért nem a ma... (2017.02.20. 20:14) A csehek
  • vNHM: Fasza lett, ennyi ev tavlatabol is. (2016.12.29. 20:50) A románok
  • A magyarok istene: Fald fel amerikát? Inkább kapd be, ja nem... MERT EGY FARKATLAN FÉLKONTINENSNYI SZARDARAB AZ EGÉSZ! (2016.09.03. 23:01) Fald fel Amerikát!
  • A magyarok istene: Igen, valóban "gyűlölettel telített, áthallásokkal, sztereotípiákkal, közhelyekkel szürkített fröc... (2016.09.03. 22:54) Az amerikaiak

A gyűlölködés szakmódszertana - Tömegközlekedés I. - USA

2015.06.24. 08:00 - Kurtz ezredes

Freemasonry.gifNaivan azt gondolhattuk, hogy az általánosságokon túl ételeikkel és épített környezetükkel ezek a szerencsétlen, felszínes és műveletlen népek sok újat már nem mutathatnak nekünk, de a helyzet sajnos sokkal kiábrándítóbb ennél. Közlekedéskultúrájukat elemezve ugyanis döbbenetes, érthetetlen és felfoghatatlan dolgok következnek, ami a végén ezeket megkoronázza, az már-már maga az Antikrisztus. Következzen tehát az a szegmens, aminél a Magyar Ember nem is várná, hogy a legjobban legtöbb az amerikainál!

Mivel eleget kacagtunk, majd szörnyülködtünk az amerikai épített környezeten, hiba lenne nem megemlíteni a tengerentúli városkép rombolásában oroszlánrészt vállaló autóparkolók fő forrását, a gyenge bohóctréfák szintje alatt teljesítő városi tömegközlekedést. Itt rögtön önellentmondásba keveredünk, hiszen a legtöbb amerikai metropolisban ilyen egyszerűen nincs, amióta az autó-, olaj- és gumiipari lobbi sikeresen kinyírta a múlt század közepén. Az amerikai városatyák városanyák és városkitudjamicsodák csak néhány éve döbbentek rá, hogy kötöttpályás közlekedésre igenis szükség van. Azóta kétségbeesetten igyekeznek visszahozni a light railnek nevezett villamosokat és HÉV-eket, de ezek együttes hossza városonként ritkán haladja meg Budapest metróvonalait. Csak egy sarkalatos példa, nálunk a villamosok jelölése: 1, 1A, 2, 2A, 3, 4, 6… …59, 59A, 61, 62, 62A, 69. Kaliforniában simán megfelel a Red Line, Blue Line, Yellow Line, és valószínűleg nem kell majd stylistokkal kikevertetni egészen ismeretlen mályva, bézs, pink, türkiz árnyalatokat a hetvenhetedik vonal megnevezésére. Azt hihetnénk, hogy a 2-3 HÉV és a nyúlfarknyi metróvonalak mellett legalább a buszközlekedést megoldották az 5-15 milliós nagyvárosokban, de nem.budapest-millenniumi-foldalatti-vasut-lejarohazai.jpg

Magyar...


Félóránként járó, első – sok esetben egyetlen – ajtón felszállós sárga volánbuszok csupa ülőhellyel. Ezek után szinte mardos minket a szégyenérzet, ha visszagondolunk a négyes metró előtti elmaradott korból a koszos, büdös, balkáni Budapesten egymást mozgójárdaként követő 7, 7E, 173, 173E viszonylatok bármelyikét, amint épp 125-ször több utast szállítanak amerikai társaikhoz viszonyítva. 
Kovács László legnemesebb gondolatát továbbvezetve ne csak merjünk, de legyünk is kicsik! Nyisszantsunk le flexszel a csuklós Ikarusokból, hiszen minden emberi civilizáció alapja a huszonöt sávos autópálya és az esztelen benzinfogyasztás. Intő példának végül álljon itt a nagyszerű, 13 milliós Los Angeles, amely másfél metró és négy villamosvonalával kivívja minden magyar közlekedésbarát csodálatát. Az impozáns várost keresztül-kasul átszövő kötöttpályás járatok napi összforgalma egyébként nem haladja meg a sokszorosan kisebb Budapest 4-6-os viszonylatának napi utasszámát.5743797358_6b53dcf48e_b.jpg

...valamint kortárs amerikai gyorsvasút-állomás. Felhívnánk a figyelmet a progresszív, egyértelműen a jövőnek szánt építészeti megoldásokra, valamint az anyagi jólét mögötti igényességre és gazdaságra.



Columbo hadnagy nem véletlenül kényszerül egy harmincéves francia tragaccsal szenvedni, ugyanis az 1963-ban bezárt utolsó vonal utáni első vonalat 1990-ben adták át a forgalomnak. Emlékeztetőül: Nálunk ez 87-ben történt… 1887-ben. Az utas- és közösségbarát helyi városvezetéshez képest Demszky Gábor és SZDSZ-es csapata McDonald's-csákányozó breton parasztnak tűnik. Egy innen származó szerencsétlen valószínűleg sosem fogja megérteni, hogyan képes a Magyar Ember külföldön honvágyat érezni még saját villamosai után is. A megállók nevei érzékeltetik ezt legjobban. Colorado utca 4. Colorado utca 17. A város nyilvánvalóan a pompa, elegancia, kultúra és civilizáció bölcsője. Nem is értjük, miért van tele az összes gettórap és Christina Aguilera dal altesti utalásokkal. Simán lehetne olyasmi, hogy: „Hétre ma várom az Expo-Westernnél, ott ahol a világoskék megáll.”  Jó, igazából ez ugyanúgy elképzelhetetlen, mint számunkra a Gellért-hegy oldalára csavarozott, rendkívül ízléstelen „GELLERTHEGY” felirat.

4005938057_313267c3ec_b_1.jpgEgy pillanatra gondoljunk bele legundorítóbb ellenségeink helyzetébe! Azt ugye szükségtelen bemutatni, hogy ezek a roppant jólfésült, szabályos mosolyú, sima arcbőrű, hófehér fogú, platina-szemüvegkeretes lobbista urak a saját anyjuk segglyukát is kinyalnák a ravatalon, ha ebből anyagi hasznot remélnének. Hatalmas baj lehetett hát, ha már ők is rábólintottak a teljesen élhetetlen, szmogtengerben úszó Los Angeles visszatömegközlekedésítési tervére a nyolcvanas években. Ne legyenek kétségeink, ők legszívesebben az egész emberiséget egyetlen óriásira dagadt Los Angelesben képzelnék el, ahogy valami húszsávos dugóban próbál elaraszolni a mosolyfitneszüktől a benzinkútjukig, miközben a rádiójukban a Borosuk és Bochkoruk szórakoztat megállás nélkül. Számukra villamosvonalat nyitni ebben a mintavárosban nagyjából olyan érzés, mintha Adolf Hitlernek a fogát szívva kellett volna felavatni valami berlini rabbiképzőt 1944-ben. Egyébként egyáltalán nem véletlen, hogy az igazgatótanácsok bőrfoteleiben a villamos volt az elsőszámú elgázosítandó létforma, hiszen az kedves, emberközeli, stílusos és derűs, városképet sokban emelő közlekedési eszköz. Ezek a szörnyetegek pedig nem szeretik a kedves, emberközeli, stílusos, derűs és emelkedett dolgokat. Azt szeretik, ha egy ronda, rideg metróban kuksolsz, esetleg egy még ennél is szörnyűbb magasvasút zakatol az ablakod alatt, pokollá téve a teljes kerület életét. Az ablakod alatt elsuhanó első magasvasútról nem tud dalt írni az amerikai Fonográf, mert egy éhező, és zsákmányért sprintelő Tyrannosaurus-csordát is szívesebben hallgatnál helyette. A magasvasútról nem tud altatót írni az amerikai József Attila – jó, természetesen csak tréfáltunk, a százszor annyi amerikai sajnos még nem volt elég egy amerikai József Attila kitermelésére – mert még a balatonszárszói tehervonatok is szebbek, kedvesebbek, vonzóbbak és főként csendesebbek nála.eljunction_1.jpg

 

freeway_interchage_copy.jpgA körző, a mindent látó szem, a piramis és a bagoly után egy eddig ismeretlen szabadkőműves-jelkép lehet, vagy van bármi épkézláb magyarázat erre?


A Magyar Ember logikája ennél a pontnál azt diktálná, hogy a logikátlan és használhatatlan amerikai tömegközlekedést a nagyvárosokból kimozdulva, a motorizáció első számú országában kompenzálja majd a csodálatos autópálya-hálózat. Ez a pont is bizonyítja azonban, hogy a Magyar Ember most is, mint mindig, jóhiszeműen naiv. Az Egyesült Államokban ugyanis egyáltalán nem szükséges kimozdulni a nagyvárosokból ahhoz, hogy szemrevételezhessük az autópálya-hálózatot. Bőven elég, ha beautókázunk egy tetszőleges amerikai nagyváros autópályáján a helyi M1-M7 bevezetőn mondjuk egészen a helyi Erzsébet hídig, ahol a kétszeresére dagadt, viszont annál jellegtelenebb helyi Erzsébet hídon átkelve máris kezdődik a helyi M3-as bevezetője. Kifejezetten szürreális és érthetetlen megoldás egy állítólag modern nagyvárostól, de egy tetszőleges amerikai nagyváros történelmi műemlékeit nyilván aligha kell védeni a mérgesgáz–anakondáktól. Az amerikaiaknak ráadásul annyira tetszik a downtown-pöfögés élménye, hogy a lehető leghosszabb ideig szeretnék élvezni azt, nevetséges sebességhatáraik betartásával. A sebességhatárok egyébként már alapból meglehetősen furcsák a magyar vezetés élményéhez szokott sofőrnek, de néhány napos amerikai vezetési tapasztalat után könnyen érthető és igazolt a dolog. A motorizáció első számú nemzete ugyanis már kiválóan megtanult az autóban enni, baszni, telefonálni, mozizni, míg az autóban a kormányt és a pedálokat, vagy pláne a tökismeretlen váltót elfogadható színvonalon kezelni, és ezáltal tempósan, magabiztosan közlekedni sajnos nem.

Szintén magyar logika szerint most a vasúti bekezdés következne, de mivel nem vagytok Sheldon Cooper-szindrómás autisták, sem Kínából behajózott ISO-konténerek, az országút vasúti kereszteződését leszámítva sosem fogtok amerikai sínpáron tartózkodni, így ezt a részt szerencsésen megspóroljuk.


gilliand.jpgFogyasztásra ösztönző hősportré az amerikai hatvanas évekből.

Azt már tudjuk, hogy Amerikában képtelenség ésszerűen, megszokottan, tempósan közlekedni az autópályákon, alsóbbrendű közutakon, városokban autóval, városokban tömegközlekedéssel, valamint a hatalmas lyukú vasúthálózaton, de majd itt a levegő, amelyet amerikai pionírok hódítottak meg. Ezen a téren biztosan javítanak valamicskét. Nekünk, magyaroknak köztudomásúlag már nincsen állami légitársaságunk, hiszen az a működésképtelen, irracionális, posztszocialista mamut képtelen volt megfelelni a modern idők piaci logikájának. Nos, az Egyesült Államok joggal mutat példát nekünk, elmaradott, fasizálódó, antiszemita balkáni csőcseléknek, hiszen négy nagy légitársasága a piaci racionalitás és önszabályozás tökéletes mintapéldánya. A négy nagyból legalább egy ugyan folyamatosan csődvédelem alatt áll, de ez a malmozás sem zökkentheti ki őket a magas presztízsű légitársaságok különleges életviteléből. Egyik sem engedheti meg magának ugyanis, hogy ne szálljon fel reggeli gépe a presztízsnek tekinthető útvonalakon, mégha ezt az utasszám nem is feltétlenül indokolná. Pazar látványt nyújt hát nekünk, állami csecseken csüngő vágyszocialistáknak, amikor Bostonból Los Angelesbe közel egyidőben száll fel a négy legnagyobb légitársaság hatalmas repülőgépe, tele kerozinnal és félig tele utasokkal. Olyan utasokkal, akiket kettő darab ugyanilyen repülőgép is kényelmesen célállomásukra szállítana.

alaska737-800leitail.jpgFogyasztásra ösztönző hősportré az amerikai kétezres évekből, a fogyasztásra ösztönző hatvanas évekbeli hősportré helyén.


Joggal értetlenkedik hát a Magyar Ember, hogy eme nemes, tökéletesen és racionálisan működő, önmagát patikamérlegen szabályozó piac honnan talál magának mecénásokat eme költséges hobbihoz. Nos, természetesen minden egyes társaság mögé felsorakozik egy agyonreklámozott pénzintézet, aki krőzusként fecskendezi a tengernyi és fillérekbe kerülő kerozint az indokoltnál jóval nagyobb létszámú gépparkba. Mindenki boldog, pörög a gazdaság. Az indokolatlan környezetszennyezés és az anyagi fedezet miatt pedig senki ne aggódjon, hiszen a bankokban és gazdasági osztályokon remek szakemberek ülnek, akik nagyon ügyesen könyvelnek! Tehát biztos kifizeti valaki a számlát, de az is biztos, hogy ezek nem a bankok vagy a légitársaságok részvényesei lesznek. Első körben az amerikai adófizetőkre tippelünk, akiknek kormánya, ha a bajba került légitársaságokat nem is, de a bajba került bankokat már egészen biztosan szanálni fogja. S, hogy megáll-e a lavina az amerikai adófizetőknél? Nem valószínű, hiszen ez a páratlan csodarendszer továbbgörgeti majd a világ minden olyan pontjára, ahol már hallottak az amerikai dollárról, tehát az antarktiszi pingvintelepek kivételével minden élőlény részesül abban a megtiszteltetésben, hogy orcája verítékével járulhat hozzá ehhez a nagyszerű rendszerhez.

Természetesen a tengerentúlon is működnek kisebb, racionálisabb, „fapados” társaságok, akik nem szórják ki két kézzel az ablakon mások pénzét. Ezeket az Európában már megismert, felettébb szimpatikus, mély humanista üzletemberek vezetik, akik egyetlenegy metafizikai összefüggést voltak képesek felismerni: Idő = Pénz. Idő alatt azt a folyamatot értsük, amit a repülőgép felszállásától a repülőgép leszállásáig a levegőben tölt. A köztes folyamat nem idő, elveszett idő, kötelességünk a lehető legkisebbre összezsugorítani. Kisebbre, mint a fekete lyuk közepét. Az amerikai fapados társaság üzemeltető managerei ennek a folyamatnak az élharcosai. Nagyobb elánnal akarják megteremteni a lehető legminimálisabb nemidőt, mint a keresztesek a Jeruzsálemi Királyságot. Ami pedig a kereszteseknek a Szaladin elleni élethalálharc volt, az a fapados légitársaság igazgatói teamjének a különféle repülőmérnökök, pilóták, tervezők, szerelők, karbantartók, közlekedésbiztonsági-felügyelők és légiirányítók ellen folytatott állandó küzdelem. Az állandó kukacoskodás ellen, amelynek során ezek a dilettáns senkiháziak a repülőgépeket különféle mondvacsinált okokkal igyekeznek a földön tartani. Egyikük mindig arra hivatkozik, hogy elromlott bennük valami, amit a másikuk megszerelhet. Mindenféle hasraütéssel megállapított követési távolságokat próbálnak betartatni, amiért a repülőgépek lassabban kerülhetnek az imádott, pénzcsináló levegőbe, vagy lassabban szállhatnak le, és aztán kerülhetnek lassabban ismét a levegőbe.letoltes_1.jpgletoltes.jpg

Ugyan ki bízná inkább egy indiánra az életét, ha repülőre száll, amikor ezekre a mosoly-ikertestvérekre lehet? Vajon miért nem ők reklámoznak a vezérsíkon?

 

Ebbe a remek rendszerbe csak nagyon ritkán kerül homokszem. Ilyenkor előfordul, hogy a nagyszerű managerek által lengén értelmezett előírások miatt félúton ömleni kezd az üzemanyag az elvileg nem felhasználható, gyakorlatilag viszont szemrebbenés nélkül beszereltetett üzemanyagcsőből. Esetleg kontrollálhatatlan tűz kerekedik a minden létező előírást semmibe vevő, egymás hegyére-hátára hányt, pont ezért rendkívül költséghatékony oxigénpatron-szállításból, vagy irányíthatatlanul az óceánba zuhanó roncs lesz a zsírzási üzemidők kitolásával rengeteg többletprofitot szállító, de tervszerűen tönkremenő utasszállítóból. Persze meghalnak pár százan, ám a végösszeg valószínűleg messze nem éri el a költséghatékony filozófia miatt erőn felül teljesítő géppark termelékenységét. A managerek esetleg néhány sajnálkozó szót is kiejtenek majd csinosra műtött szájukon. Olyasmit például, hogy nem szeretnék, ha cégük más, hasonló balesetek miatt csődbe ment hasonló cégek sorsára jutna, hiszen a cég, a részvényár, a profit mindennél, de tényleg MINDENNÉL fontosabb!

Nagyon nehéz feladat a lelketlen, világtalan, gátlástalan, határtalan, mértéktelen protestáns harácsolással kapcsolatban vidám perceket okozni, mégis kötelességünknek érezzük megpróbálni. Jellemző a germán lelkülettől teljesen idegen Magyar Ember világára, hogy a modern kapitalizmust bravúrosan feldolgozó rajzfilmszatírájában a macskák és egerek kíméletlen harcát némi aljasság mellett azért korrekt és racionális keretek közt játssza le a két tábor. A kémkedés és árulás ellenére fel se merült bennünk, hogy az egérvilágot szisztematikusan és ördögi precizitással kiirtó Teufel az egerek pusztulása után Grabowski arcképével ösztönözze nagyobb fogyasztásra fajtársait, Mr Giovanni Gatto továbbgömbölyítése céljából. Ennek fényében ismerkedjünk meg a sikeres dinamikusok közül a lehető legsikeresebbel és legmodernamerikaibbal!

luftslomo.jpg

Az Alaska Airlines kedves, bölcs, nyugodt, derűs és békés indián-törzsfőnöke már messziről hirdeti ennek a profitot és környezetrombolást elutasító, mély és ősi tudásból táplálkozó cégnek csodás világfelfogását. Ez az az Amerika, amelyik már szembenézett bűnös, de azért a németnél és főleg a magyarnál jóval kevésbé bűnös múltjával, és politikailag korrekt harmonikus szimbiózisban él tovább a kontinens őslakosaival. Mi csupán azt az egyet nem értjük ebben az idilli kibékülésben, hogy a vállalat rendkívül szimpatikus, a Farkasokkal táncoló szellemiségét méltón továbbfejlesztő vezérkara miért nem a saját, láthatóan több millió dollárból kicsinosított fejét gondolja a közönségcsalogató béke és harmónia metaforájának. Talán ők is tisztában vannak vele, hogy mindkettőjük feje kibaszottul mű és undorító? Vajon ezért találták ki, hogy az indiángyilkos után most egy indiánnal kéne eladni a terméket? Megannyi kérdés, ami igazolja a felszín által sugallt békét és harmóniát, ami nagyhirtelen rátelepedett a politikailag korrekt amerikai nép lelkére.

Címkék: pina usa amerikai angol náci frusztráció népirtás agresszív komplexus alattomos szakmódszertan alávaló agyonhypeolt alakoskodás

A bejegyzés trackback címe:

http://gyuloltellensegeink.blog.hu/api/trackback/id/tr767527966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

mayorlacko 2015.06.24. 10:03:03

Na végre! Még emésztgetem a posztot, elsőre remek. Gyorsan kutakodtam kicsit usavilcsi ügyben. Annyira újrafelfedezték, hogy mégsem annyira. A San Francisco utcáin, ja nem -ján nyekergő szupervillamoson kívül csak pár várost találtam, ahol SKODA!!!! villamosokat igyekeznek használni. Valami rémlik, hogy a metrokocsikat Brazilíában gyártják, ott még csak a kocsit, a motor és egyebek beépítését magukra vállalják. Majd laza eleganciával belekúrják a leharcoltakat az óceánba, teszik ezt természetesen környezetvédelmi elhivatottságból és a halak érdekében. Elméletileg minden káros anyagot kiszednek belőlük és csak a "lefertőtlenített" fém kerül a vízbe, mesterséges zátonyokat képezve. Az még nem tiszta, hogy mikorra lesz belőlük mesterséges sziget.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2015.06.24. 10:08:05

@mayorlacko:
San Francisco pont azon kevés helyek egyike, ahol azért van tömegközlekedés, de a kábelen huzigált villamosai pont annyira része annak, mint Budapesten a Sikló.

mayorlacko 2015.06.24. 11:16:53

@Kurtz ezredes:
Igaz, most nézem: San Francisco Municipal Railway.
Túlzásba azért nem viszik, de napi 679.800(2014) utassal akár még tiszteletre méltóak is lehetnek. Ok ez erős túlzás volt. Furcsamód sem metrót, sem egy jó kis magasvasutat nem vélek felfedezni, "Be sure to wear some flowers in your hair" városában, vagy valamit elbambuktam?

mayorlacko 2015.06.24. 11:37:52

@Kurtz ezredes:
Ok, megvan. A trolit tudtam. Nos ez a Lufthansa elsőrangú alkotás, csak azt nem tudom kisilabizálni, hogy mi a második szó a General ?ever feliraton. A két "hősportré" talányos, az első talán Custer, az indiánt nem tudom beazonosítani.

mayorlacko 2015.06.24. 13:04:12

@Kurtz ezredes:
Ezer köszönet. Akkor egyenesen csodás a cucc. :)

omron 2015.07.06. 11:25:17

Csak lazán kapcsolódik a témához az USA női soccer. De kedvencemről van szó a zorigón. Közlekedni biztosan szokott Hope Solo.

Alexi Borzovan 2015.07.06. 16:44:51

USA és tömegközlekedés - hát az tényleg nukunyista. A hatvanas évekig a Közép-Nyugat északi felén volt nekik egy hatalmas interurbán tram-train hálózatuk (az egyik vonal még New Yorkkal is összekötötte - Chicagót!), amit módszeresen és szépen lassan sikerült kinyírniuk. Náluk az autó az isten, Főleg az olyan autó, amelyik legalább nyolcezres motorral rendelkezik, és annyit eszik, mint Európában egy kisebb mozdony. Míg nálunk az autó minimum státusszimbólum - bár lehet élni nélküle is - nekik elemi létszükséglet, mint az étel (ami szintén egy nagy rakás szemét náluk).
Még a vécére szarni is autóval mennek. Szánalmas.

hogyéáadja 2015.07.07. 10:37:15

Kiamardt, hogy amíg voltak buszok, ott se volt mindegy, hogy hová ültél, ugye.

mayorlacko 2015.07.09. 10:41:16

@Selkath - Nightwish rulez!:
Van annak a retkes autónak jó oldala is. Szép számmal küldi a másvilágra őket, na nem a balesetekre utalok. Számadatokat nem tudok, a mocsok párás hőségben belégkondizott kocsiból a market parkolójába érkezett és a hőségbe kiszállni kényszerülő konzumidióták elég szép számban kapnak szívinfarktust, mielőtt elérnék a bejárat után kínálkoző hűsítő biztonságot.

dragaszagom 2015.07.09. 22:48:50

Protestáns harácsolás? Az milyen?

omron 2015.07.13. 09:46:27

@dragaszagom: Beírod a keresés mezőbe: protestánsok. Mindent megtudsz a kérdéses témáról.

omron 2015.12.19. 20:19:40

Bocs, nem ide akartam, de konyakos pohár van a jobb kezemnél. Ákos? Kövér? Egyik se a szívem csücske, de...!
Minden sikeres férfi mögött áll egy nő???
Tapasztalataim szerint inkább előtte térdel. És élvezi!
És az ilyen csajokat mi megvédjük!
Az életünk árán is!

omron 2015.12.20. 15:51:15

ELTE BTK-n végzett hölgyeknek:
Legyél Abdullah negyedik felesége!