Gyűlölt Ellenségeink

Az alkalmazott nemzetkarakterológia vezető szakmai műhelye.
A világ népei hamis előítéletektől mentesen, a tények és összefüggések tükrében. Minden, amit a másoknak és önmaguknak hazudozó, politikailag korrekt szemforgatók sosem mondanak ki.

Komoly? Vagy vicc?
Vagy mégis komoly?
Hát mit fognak ehhez szólni mások?!

Állandóan időszerű

Ha nem egyértelmű, hogy hol jársz, olvasd el a tudományos alapvetést!

A gyűlölködés szakmódszertana

Ha nagyon gyűlölöd bármilyen csoport tagjait, vagy a többi kommentelőt, vagy egy részüket, add ki magadból a személyeskedőposztban!
Gyűlöllek te rohadék...! - személyeskedőposzt

Gyűlölködj a Fácsén!

Innen gyűlölködtök

Friss hozzászólások

  • Frick László Intézet: A pincében lakó osztrák lányról nekem nem az Amstetti Rém áldozata ugrott be, sokak laknak szuteré... (2018.09.23. 08:30) A svédek
  • Albu: indavideo.hu/video/Csibesz_-_Gigolo web.archive.org/web/20110321052930/https://mulatos.blog.hu/201... (2018.07.24. 14:51) Fos zenék egykori gátlástalan kirablóinktól - Vendégposzt
  • Atti Békási: @dr. Trebitsch: Sajnos nem olvastam el hamarabb a hozzászolását,így ugyanerre hívtam fel a figyelm... (2018.06.08. 06:58) A demokratikus Ausztria, ahol már semmi sem emlékeztet a náci múltra
  • Flat Eric / sta prest: @pixelpiréz plüssvitéz: Maraggyá má kiskancsó! Azé bazmeg, mer nemtucc ennyit eccerre elovasni, m... (2018.03.07. 15:49) Az osztrákok
  • 11110000: @virágelvtárs: Nem minna, minnä. Nem mindegy. @El Topo (Sgt. Elias): Valójában egy finnország... (2018.01.12. 21:18) A finnek
  • Vitárius Gyuszi: @iTeM23: Egyetértek önnel. (2018.01.07. 14:19) A szlovákok
  • Bicepsz Elek: Ennek a posztnak minden szava igaz!! vilagterkep.atlatszo.hu/2017/08/25/viszlat-visegrad-most-vez... (2017.08.25. 18:50) Már megváltoztak…

A Tibet-rajongó magyarok

2009.05.21. 02:06 - Gudea enszi

Jóérzésű honpolgár nem tud lelki nyugalommal elmenni a főváros különböző csomópontjain időről időre felbukkanó Jamaica-sapkás, tibetista drogfüggők mellett. Ilyenkor nagy kedvet érez az ember, hogy meglengesse az orruk előtt az egy nagy és négy kis sárga csillaggal díszített vörös posztót.

Persze ugyanezek a defetista, kábítószerélvező bűnözők harsogják büszke fennhangon, piros homályban úszó szemekkel, hogy nem érdekli őket a magyar politika, de azért a kurva távoli Kínával bármikor ölre mennének néhány koszos szerzetes hatalmi ambíciói miatt. Ezeknek a frusztrált gyerekeknek bármi megfelel, csak színkavalkádban ússzon és ne fehér ember alkotása legyen. Persze a budai családi ház és az autó nem megvetendő, de azért a néger és a sárga az igazán király. Sokáig mi sem értettük, hogyan sajoghat egészségesnek induló, és szellemileg csak később lerobbanó magyar fiatalok szíve egy olyan országért, ahol az év mindössze 3 hónapjában nem borítja hó a teljesen terméketlen köveket. Kiváltképp azért nem értettük, mert ezen ország népét a testvérei tartják keblükön. A tibetiek a kínaiak rokonai, hasonló nyelvet beszélnek, és jól érzik magukat a nagy testvér védelmében immár 289 éve. A Kínától tartó, és arra féltékeny USA által pénzelt narancsruhás bohócok azonban megtévesztették a fél világot (a pipától jointig, és vissza közlekedő hippikkel volt a legkönnyebb dolguk, hiszen azok csak úgy szomjazzák az erőszakot, hogy kiélhessék meddő feltűnési viszketegségüket).

 

A Ku-Klux Klan módjára fáklyákkal felvonuló narkós anarchisták fel akarták gyújtani a fővárost.

 

Most már azonban értjük, hogy mi húzódik meg a háttérben. Naná, hogy a magyar néplélek. Tibet ügye két ponton is telibe találja a Magyar Embert. Nálunk a siránkozás és a betyárkultusz (na meg az irigykedés) üzemel népsportként, s ezek intenzitásban messze maguk mögött hagyják a vízilabdát és a kajak-kenut is. A saját gyengéivel minimálisan sem tisztában lévő, és a frusztrációi elől menetrendszerűen idegen hülyeségekbe menekülő magyar valódi lelki oázist talál a Tibetimádatban. A szegény Tibet, amelyet kíméletlenül elnyom az érzéketlen, barbár és velejéig romlott hatalom, és amelyben majdnem annyi a vértanúhalál, mint Olaszországban a kormányváltás. Ismerős? A gátlástalan, magának minden pofátlanságot megengedő hatalom, amelynek az apró ám lelkes hősök borsot törnek az orra alá. Ez is ismerős? Az, hogy mindez egy Lhasa-i sikátorban, vagy a Bakonyban történik-e, már csak részletkérdés.

Siránkozás és betyárkultusz. Két dolog, amelyekről elhitte a magyar, hogy néhány hónapnál hosszabb ideig is lehet őket produktívan működtetni. A siránkozást nem kell túlzottan magyarázni. Két percig megható, még két percig közömbös, aztán elkezd kurva idegesítő lenni. Ha jó a hangulat, már bármelyik, a történelem által ezerszer lefosott nép is részegen tajtékozva csujjogat, amikor a magyar még mindig a távolt merengi. A betyárkodás romantikája és férfias, menő mivolta tagadhatatlan. Viszont mégiscsak úgy a jó, hogyha a gonosz megbűnhődik, a jó betyár meg nyer, és hazamehet. Nem pedig úgy, hogy még a kölykéből is betyár lesz, amikor az 13 évesen az apja után szökik, mert a falujukban még mindig 70%-os adót szed a hatalom. Elvégre Tom Hanks is hazament a film végén. Hazamenni jó. Betyárkodni addig zsír dolog, amíg Sobriék 70 percen át szivatják a csizmásokat, és sokkal kevésbé zsír, amikor 10 perc alatt rájuk lobbantják az egész rohadt nádast, és kevesebb együttérzéssel lövöldözik agyon őket, mint a nyulakat hajtáskor. Meghaláshoz a legalkalmasabb időpont az öregkor, a legalkalmasabb hely pedig a saját tiszta, rendezett házunk. Ezzel szemben a betyárok, akiknek a lúzer tibeti párjaikért rajonganak a magyar hippi narkósok, fiatalon halnak, és általában szar helyeken. A másik változat, hogy kegyelmet kapnak, mint Rákóczi kurucai. De a nagy fejedelem még arra is gondolt, hogy kell egy arc, aki továbbviszi az ellenállás képét, így hát beáldozta magát. És erre ti? Rákóczis pólót hordotok amikor a Free Tibetes éppen mosásban van? Nem, ti Che Guevarás pólót hordotok bazdmeg, akinek szétlőtték a hülye fejét az elcseszett bolíviai dzsungelben! Aki körülbelül annyira értelmesen halt meg, mint Petőfi.

Magyar fiatalok  gondolkodnak az élet értelmén.

 

Az igazság az, hogy ma sokkal hosszabb és termékenyebb életet ígér kínai kisvállalkozónak lenni Vuhanban, mint narancstógába bugyolált, mormogó, prézlidarálót tekerő tibeti betyárnak a Himalájában. Tibetért tüntetni nem olyan, mint 1848-ban megroggyantani a degenerált Habsburg rendszert, pedig még az az akció sem volt mentes a kommunistagyanús alakoktól és az idiótán túltolt forradalmi hevületüktől. Tibetért tüntetni Kína belügyeibe való jogtalan beavatkozás. Ti, kedves tibetbuzi magyarok, pedig jobban tennétek, ha inkább saját magatokkal foglalkoznátok. Próbáljatok rendesen felöltözni, csökkentsétek napi egy tömésre a hasisadagotokat, és nézzetek körül a világban! A jakjárta hegyeknél és a buddhistáknál sokkal jobb dolgok is vannak benne.

Címkék: kína pina magyar tüntetés tibet rajongás frusztráció hasis betyár siránkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuloltellensegeink.blog.hu/api/trackback/id/tr931134738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

One China 2009.05.21. 14:47:50

Kótyönyuk tyépen, millárdunk névben. Jol meg van nekik mondva!

(Van póló nadrág, magának ócsón. Empéhárom, dévédé ezer fórint.)

2009.05.21. 15:51:01

goát hallgató rasztás biciklifutár a Szent István parkban zöldteát szürcsölgetve free tibetezik. azt a leborult multikulti szívarvégít, bölcsészpicsástúl bezárólag.

Empty 2009.05.21. 16:43:56

Sok bolond utcaseprô, akiknek ellopták a seprûjét, a vezetôjük lelépett Indiába, s CIA ügynök lett. Ezeknek önálló ország?

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.05.21. 17:07:46

Ehhez hasonlítható médiaháttér csak egyetlen másik nép mögött áll. A tibetiek lassan mindent behálóznak.

Stop Tibet!

Free China!

Czelder Orbán 2009.05.21. 17:20:40

@Gudea enszi:
Vigyázz! A sok kódolt *&$¤-zás után egyszer kénytelen leszel megírni annak a népnek a nemmenőségét is ezen a blogon. Vagy ott a másik út a mATULA képében, ahol a csapból is ők folytak.

Én szóltam! :-)

Jah, a Deák téri pánkokat ismeritek? A múltkor az egyik szerencsétlen olyan elfuserált módon kunyerált pénzt, hogy még én is megsajnáltam.

(elsomfordál, hamut szór a fejére és bűnbánatért esedezik)

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.05.21. 17:25:41

@Czelder Orbán:
Rosszul írtad le a szót.
Így van helyesen:$$$$$-zás.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.05.21. 17:27:21

Egyébként pedig nem kivételezünk, mindenki sorra fog kerülni.
"Demokratának lenni annyi, mint nem félni." :)

Empty 2009.05.21. 17:29:54

Gudea enszi nyilván a Közel-Kelet cigányaira céloz. A bajkeverô kurdokra. Annyira töketlenek, hogy sose volt országuk.

Kurdish terror at night when police is not around
www.youtube.com/watch?v=ZZe54XFEjPM

haromttt 2009.05.21. 18:57:38

Üsd a kurdot!
Free Armenia!!!

luchador 2009.05.21. 19:14:36

És a labancokról mikor mondjátok meg a frankót?

FreeTibet 2009.05.21. 19:56:19

Hehehe:) Köszönöm az elismerést!

Az itt felvázolt Tibet-rajongó magyar archetípushoz szerencsére semmi közöm, de még az is lehet, hogy van egy darab, aki pont olyan, mint amilyennek leírtátok.

A nickemről pedig le lehet szállni!
freetibet.blog.hu/2009/05/21/free_tibet_14

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.05.21. 20:06:12

@FreeTibet:
Hidd el én gyűlölöm itt legjobban a buddhistákat mindenki közül, de látom benned, hogy te leginkább ezeket a jobb sorsra egyáltalán nem érdemes sárgákat utálod. Én egészen biztosan melletted fogok állni, Gudea pedig 50 forintos kínai zoknikban megy bratyizni a médiamogulokkal, ezért szereti ennyire ezeket a lélektelen enyveskezű kufárokat.

füligjimmy77 2009.05.21. 20:21:50

Szégyen, nem szégyen, majd' beszartam a röhögéstől. Most elolvasom az összes többi irományt. Amúgy pont ezeken gondolkaoztam, hogy egyrészt Tibet mi a tökömért fáj mindenkinek, másrészt a kínaiaknak mi a tökömért kell az a kőkupac. Jó magasan van, meg vannak turisták, de úgy ragaszkodnak hozzá, mintha gyémántbányákkal lenne telelyuggatva a szájbalökött Himalája, vagy legalább jó nők élnének ott. De nincs semmi, a nőknek meg lefogadom, hogy jakszar szaguk van.

Empty 2009.05.21. 20:34:16

A kínaiaknak azért kell, hogy ne legyen az indiaiaké. Így jó, hogy ezt a két, rengeteg lény által lakott, ôsrégi, elcseszett országot kurva magas hegyek választják el.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.05.21. 20:57:31

@Empty:
Szép gondolat. Csak nehogy valamelyik őshülye az oláhok mintájára kitalálja, hogy a hegygerinc nem választóvonal, hanem az ő országának a "tengelye".

füligjimmy77 2009.05.21. 21:01:02

@Empty: Tulajdonképpen nem választja el, mert az egyikhez tartozik. Ha Tibet külön állam lenne, akkor választaná el őket egymástól, kérdés, ennek a tibetiek mennyire örülnének.

Empty 2009.05.21. 22:10:18

@füligjimmy77:

A Himalája nem tartozik egyikükhöz sem lévén, hogy legalább 4 ország osztozik rajta.

Empty 2009.05.21. 22:13:08

Ja meg a Bután. 5. A legkevesebb a Kínához tartozó rész.

Empty 2009.05.21. 22:14:00

@Gudea enszi:

Szerintem akadt aki gondolt erre azon a környéken.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.22. 08:25:28

Nem tudom, azért szerintem jobb lenne, ha függetlenek lennének. Majd meglátnák, hogy jó-e nekik vagy sem. (Valószínűleg nem, mert a "gazdaságuk" kb. Lichtenstein árutermelésének tizedét nem teheti ki.) Így viszont lehet hőzöngeni az elnyomás ellen, és azért jegyezzük meg: a kínai egy nagyon veszélyes fajta. Éppen Németországban tengettem napjaimat, amikor kirobbant ez az ügy, meg ugye ott duplán ment a neszenyuszi a kínaiakkal, mert még Dalai Lámát is fogadta a Merkel hivatalaosan. Namármost, ahol laktam, az egyik szobában éldegélt egy kínai srác, aki nem volt éppen gazdag, egyfolytában dolgozott, mint a vadbarom, hogy félre tudjon tenni a majdani repjegyre haza. Erre, amikor kitört ez a baromság, fogja magát, és 12 másik hasonló csóróval vonatra(!), száll és elmegy tüntetni Berlinbe a német média ellen. A felkiáltójel annak szólt, hogy ezzel kb. egész Németországon át kellett utaznia, (ami az AirBerlinnel 29€-ba fájt volna) kb 230€-t elköltve csak az útra. Előtte, utána nem járt a fővárosban, és meg se nézte azt, hanem csak tüntetett. És erre senki nem utasította. A kínai konzulátus szervezte a dolgot, ő meg ment. Ez elképesztő. Ha meg ritkán beszélgetésbe lehetett vele elegyedni (bár nehéz volt kihámozni sokszor, hogy mit próbál mondani), olyan fanatikus komcsi propaganda tört elő belőle, hogy köpni-nyelni nem tudtam. 5 évet élt egy szabad országban, és az otthoni agymosás annyira jól sikerült, hogy még mindig úgy gondolta, hogy a kommunizmusban van a jó élet záloga, a demokráciában az írmagja sincs meg. Szóval no comment. Azért én ezeket a kínaiakat se támogatnám. Ok, hogy csendes, mosolygós a legtöbb, de azért érdemes a rendőrség honlapján a 100 legkörözöttebb emberkét meglesni: akad egy pár sárga, ráadásul nem is csalás vagy lopás, hanem élet elleni erőszakkal...

Na, itt a mese végére: nem azt mondom, nekem is kinyílik a bicska a zsebemben ezektől a modern hippiktől... Érdemes velük egy kicsit vitatkozni (bár nagyon intellektuelnek tartják magukat a vita nem fog sokáig tartani). Én egyszer megpróbáltam. 5 perc múlva olyan véres szemekkel támadtam rám, hogy kezdtem félni, hogy ott helyben szétkapnak a világbéke jegyében... Csak addig liberálisak, és nyitott elméjűek, amíg az ő "alternatív" oldalukat előadhatják, meg azt támogatja más is. De ha ellene vagy, és még csak nem is bunkón, már akkor is lőttek a toleranciának...

a néhai papp jános 2009.05.22. 09:38:40

A buddhizmus azoknak a vallása, akik nem szeretnének dolgozni és úgy érzik, ezt alá kell támasztani valamilyen ideológiával, ami ugyanakkor egzotikus is, nem követel meg semmit, a plakátarca egy elégedett, hájas ingyenélő és mindezeken felül jól le lehet nézni másokat.

rozushka 2009.05.22. 12:12:29

@Omár: Lichtensteinhez szeretnem hozzabiggyeszteni a kovetkezoket (megvallom, errol en sem tudtam):

Gazdaság, szolgáltatások [szerkesztés]
Liechtenstein Svájccal gazdasági unióban van, hivatalos pénzneme a svájci frank (CHF).

Liechtensteinben a szolgáltató és kereskedelmi szektor mellett szinte minden más eltörpül. GDP/fő értéke alapján a világ leggazdagabb államai közé sorolható, amelyet a rendkívül jó életkörülmények, ill. az Európában legalacsonyabb munkanélküliségi ráta is tükröz. Alacsony adóinak (legfeljebb 18%) köszönhetően rengeteg külföldi cég jegyzi be székhelyét Liechtensteinben. Ennek köszönhető, hogy az ország mintegy 30 000 lakosára 100 000 postafiók jut. A Liechtensteinben termeléssel nem foglalkozó, pusztán adózó vállalatok a nemzeti jövedelem 30%-át adják.

Az iparban leginkább az építőipari, élelmiszeripari, elektronikai és fogászati cégek jellemzőek (HILTI).

A szolgáltatás rendkívül fejlett, amely az infrastruktúra rendkívül jó állapotának is betudható.

A legnagyobb állami vállalat a Liechtensteini Posta, amely egyben a nemzeti busztársaság (LBA), nemzeti telefontársaság tulajdonosa is. Az ország területén kb. 30 mobiltelefontársaság kínálja szolgáltatásait, bár az országban a svájci, sok helyen az osztrák társaságok adásai is foghatóak.

Lásd még: offshore.

(wiki)

brabham · http://mogyorod.blog.hu 2009.05.22. 12:42:03

Lehetne egy az európai buddhistákról külön is, annál nagyobb szarfaszúság kevés van...

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.22. 12:51:22

@rozushka: Én is hozzáfűznék valamit:

Röviden vázolom, egyszerűsítve: két féle gazdasági megnyilvánulás lehetséges a profit elérése/termelése szempontjából: árutermelés (és eladás) illetve szolgáltatás. Az, amit Te idéztél az utóbbi. Nem hiszem, hogy Lichtensteinben bármit is előállítanának gyárilag. Max. a buszjegyeket. De még azt se nagyon hiszem... Én pedig az ÁRUTERMELÉSÉT igyekeztem a tibetihez hasonlítani (illetve fordítva), mert az nekem is világos volt, hogy adóparadicsom és dúsgazdag ország. (Hm. őket is utáljuk, nem?)

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.05.22. 12:58:59

@Omár:
Hát milyen "ország" lehet az, ami még Svájcnak is csak az árnyékába bújik el?! Nagyon halkan megsúgom, hogy többek közt Liechtensteinről is elég hamar hallani fogtok.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.22. 14:58:23

@Gudea enszi: Na, igen. :) Napóleonnak köszönhetnek mindent lényegében, a kis élősködők. Az ilyen mini-állam-csökevényeket sose értettem. Egyszerűen felesleges információ ami terheli az ember agyát. :) A non plus ultra az lenne, ha alakítanának hadsereget... ami szintén a busztársaság tulajdonában lenne! ;)

Empty 2009.05.22. 16:14:39

@Omár:

Belügyminisztériumuk mindenesetre van.

http://index.hu/bulvar/besvli070302/

:-)

Empty 2009.05.22. 16:16:11

Ja, s van 9 km vasútja is amit az osztrákok üzemeltetnek.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.22. 20:52:37

Most komolyan: ezek a jólelkű hippik miért nem állnak ki más elnyomottakért is ugyanilyen vehemensen? Pl. a határon túli magyarokért...??

füligjimmy77 2009.05.22. 21:38:28

@Omár: Há' mongyuk amíg szavazhatsz, meg végigmehetsz az utcán anélkül, hogy a rendőrök szarrávernének, vagy az éjszaka közepén a titokzatos szolgák elvisznek olyan helyekre, ahonnan nem kaparnak elő a rühes kutyák se, meg úgy nagyjából az EU területén vagy, akkor azért túl nagy elnyomásról nem beszélhetünk. Amúgy javítsatok ki, ha tévedek, a töri sose volt az erős oldalam, de Erdély állandóan el akart szakadni Magyarországtól, például Báthory is vezetett egy rakás hadjáratot. Végül összejött, valószínűleg nem így gondolták.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.22. 21:50:17

@füligjimmy77: Kérted, hát kijavítalak: Báthory a Habsburgok és a törökök által ural részek ellen vezetett hadjáratot, és nem "Magyarország" ellen. Holott mindig is egy külön kulturális egység volt, Erdély mindig Magyarország része volt, és annak is tekintette magát. Az, hogy valaki palócnak vallja magát, már azt jelenti, hogy nem magyar, vagy hogy el akar szakadni? Nem hiszem...

Abban igazad van, hogy elnyomások között különbség van, de azért ne akarjunk egy ázsiait összehasonlítani egy európaival. Náluk standard, hogy évente 120000 emberkét kivégeznek köztörvényesként (és ki tudja hányat még a táborokban), de nálunk ez nem dívik... És mindenkit maga helyében és idejében tessék megítélni...

;)

corporal clegg 2009.05.22. 21:53:09

@füligjimmy77: Igazából az lett volna a fő cél, hogy Erdély vezetésével egyesüljön Magyaro., de mivel ezt nem lehetett kivitelezni, ezek aztán szarért-hugyért egymásnak mentek, néha együtt a töröknek...

füligjimmy77 2009.05.22. 22:07:39

@Omár: A töri témához nem fűznék semmit, mert nem értek hozzá. De mondjuk azt is elég megnézni,a határon túli magyarok milyen faszán képviselik a saját érdekeiket, az összes pártjuk szakadt vagy háromfelé. Bölcs dolog, csak ennyit tudok hozzáfűzni, mindnek itt a helye. De ők tudják, gondolom, attól,hogy valaki magyar származású, még nem feltétlenül kell magyar pártra szavaznia, mint ahogy nem is szavaz mindegyik, ez is szerintem azt mutatja, hogy különösebb elnyomás nincs, persze hülyék mindenhol vannak. De a hippitémához még annyit, ahogy kedvenc íróm is írta: mennél távolabb fekszik térben a szánalom célja, annál gyorsabban, és kényelmesebben eljut hozzá megértő embertársainak szíve.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.05.23. 05:24:22

@füligjimmy77: Ez a magyar sajátosságunk: ha összefognánk, nem lenne nálunk erősebb nemzet (a jó értelemben véve). De ez van. Nem kell külföldre menni érte: nálunk mennyi szartúró politikus van, és megállapodni, azt egyik se tud...

A szánalomról írtak meg helyén valók. Szerintem ez az egész humanitárius baromság, hogy MI, a csóró magyarok, akiket napjában ötször minősít le minden pénzintézet, mi adunk az afrikai meg ázsiai semmirekellőknek, akiket ért valami. Ok, sajnálom őket, de nekünk van ugyanolyan problémánk, és mondom, ne akarjuk az ő problémájukat európai standarddal nézni!

@Kurtz ezredes: Egyetértek! :)

stulquec 2009.05.23. 09:56:08

Gondolom Liechenstein azért független, mert a 19. században nem csatlakozott a német egységhez. Kellett a fasznak egy Bismarck a kis hegyeikbe. Egyébként Liechtenstein adja nyugat-európa legjobb, és mennyiségben sem legutolsó műfogsorát. Tehát fogtechnikában világviszonylatban is jegyzettek. Azt nem tudom hogy a műfog a gdp-jüknek hány %-a, de gyanítom van annyi bevétele, mint az off-shore-ból

nattydread88 2009.05.23. 12:43:47

fuu köcsög tibetieknél csak egy dolgot utálok jobban! A csak van zenekart:D

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.05.25. 12:48:49

@nattydread88:
Kedves nattydread! Nem gondolod, hogy a cion és a vonat szavak egy emailcímben történő felhasználása manapság már minimum rossz fényt vet arra aki így jár el? Megtoldva mindezt azzal, hogy a nicknevedben a 88-as szám is szerepel, mi azonnal a fejünkhöz kaptunk.
Te piszok náci! Fogadd mélységes elhatárolódásunkat, és egyúttal a GYE szerkesztőségének nevében nyomatékosan felszólítalak, hogy határolódj el magadtól!

Továbbá megkérlek, hogy ne reklámozz nálunk - egyébiránt kiváló - határontúli rockzenekarokat, mert a határontúli magyarokat is gyűlöljük!

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.05.25. 12:52:22

@Gudea enszi:
Na most bizonyosodott be régi gyanúm, te tényleg tót vagy!

nattydread88 2009.05.25. 21:16:17

"Nem gondolod, hogy a cion és a vonat szavak egy emailcímben történő felhasználása manapság már minimum rossz fényt vet arra aki így jár el? Megtoldva mindezt azzal, hogy a nicknevedben a 88-as szám is szerepel, mi azonnal a fejünkhöz kaptunk."
az a te bajod, hogy "te lettél a tudat rabja ooooh"

amugy jót röhögtem rajta:D

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.09.16. 16:05:01

"Ilyenkor nagy kedvet érez az ember, hogy meglengesse az orruk előtt az egy nagy és négy kis sárga csillaggal díszített vörös posztót."

Hát majdnem, azt azért túlzás. Kell keresni valamit ami a tibetbuzikat legalább annyira irritálja, de mégsem kommunista szimbólum. :-)

Mélységesen ki vagyok akadva a tibetbuzikra.

Magóg napján (törölt) 2010.06.11. 15:11:42

Tibetben erednek a folyok és ott van megfagyva a világ "3 polusán" a legtöbb érdesvíz.

Ezért kell kinának, meg hogy jól becsumiztassa indiat.