Gyűlölt Ellenségeink

Az alkalmazott nemzetkarakterológia vezető szakmai műhelye.
A világ népei hamis előítéletektől mentesen, a tények és összefüggések tükrében. Minden, amit a másoknak és önmaguknak hazudozó, politikailag korrekt szemforgatók sosem mondanak ki.

Komoly? Vagy vicc?
Vagy mégis komoly?
Hát mit fognak ehhez szólni mások?!

Állandóan időszerű

Ha nem egyértelmű, hogy hol jársz, olvasd el a tudományos alapvetést!

A gyűlölködés szakmódszertana

Ha nagyon gyűlölöd bármilyen csoport tagjait, vagy a többi kommentelőt, vagy egy részüket, add ki magadból a személyeskedőposztban!
Gyűlöllek te rohadék...! - személyeskedőposzt

Gyűlölködj a Fácsén!

Innen gyűlölködtök

Friss hozzászólások

  • Nemvoltjobbötletem: Jöhetne már lassan Afrika, kíváncsi vagyok mit hoztok ki belőle (2019.08.04. 13:08) Mi ilyen Európát akarunk
  • Cardinalis: @Natalie Portman: Respect! (2019.05.24. 02:38) A szlovákok
  • D3D: Most jutott el hozzám a poszt. Én éltem ott, minden szó igaz. (2018.11.27. 18:12) Az ausztrálok
  • Frick László Intézet: A pincében lakó osztrák lányról nekem nem az Amstetti Rém áldozata ugrott be, sokak laknak szuteré... (2018.09.23. 08:30) A svédek
  • Albu: indavideo.hu/video/Csibesz_-_Gigolo web.archive.org/web/20110321052930/https://mulatos.blog.hu/201... (2018.07.24. 14:51) Fos zenék egykori gátlástalan kirablóinktól - Vendégposzt
  • Atti Békási: @dr. Trebitsch: Sajnos nem olvastam el hamarabb a hozzászolását,így ugyanerre hívtam fel a figyelm... (2018.06.08. 06:58) A demokratikus Ausztria, ahol már semmi sem emlékeztet a náci múltra
  • Flat Eric / sta prest: @pixelpiréz plüssvitéz: Maraggyá má kiskancsó! Azé bazmeg, mer nemtucc ennyit eccerre elovasni, m... (2018.03.07. 15:49) Az osztrákok

Vendégposzt a karácsonyfa alá - A beképzelt hungarista magyarok (szerző: TB)

2009.12.19. 13:00 - Gudea enszi

Igazi előkarácsonyi ajándékkal kedveskedünk most Nektek. Kaptunk egy különleges vendégposztot, bár férfiasan bevalljuk, nem mindig értjük, hogy mit akar mondani. Kicsit rendhagyó ez a poszt, mert a szerzője valószínűleg nem érezte humorosnak, mi viszont annál inkább. "A határontúliak" cím talán jobban megfelelt volna, de inkább érintetlenül hagytuk az írást. Fogyasszátok egészséggel!

Mikor még létezett dicső és szép nagy hazánk, akkor talán még nem fordulhatott elő ilyen kegyetlen magyar magyar ellenesség. Őseink forognak a sírjukban! Ha tudnák, hogy manapság mi zajlik le, hát szerintem örülhetnek is, hogy ezt már nem élték meg…

Hiszen ma már csak az számít „magyarnak” aki a csonka, darabokra szett és reménytelenül elkallódó „ Magyarországon” él. „ Anyaország” ahogy hívják ők magukat… Kérem…az hívja magát magyarnak akinek már lassan több angol ( menő ) szó lesz egy mondatában mint magyar…? Ez igen, erre büszke lehet a magyar, az igazi magyarországi magyar! Mert hát a „ határontúli” az már nem magyar…Az inkább román, szlovák, szerb, ukrán… A nagy magyarok… akik életükben nem voltak még 3 utcával arrébb sem, hát ők aztán tudják, hogy mi a magyarság, az élet… Megnézném mi lenne ha csak egy hétre helyet kéne cserélniük egy Erdélyivel, Kárpátaljaival vagy Vajdaságival… Sírva rohanna az anyjához , csak el ne vigyék…Mert ott szegénység és nyomor van, már ahogy a legtöbb „igazi magyar” gondolja… Nem szánalmas ez??? Kicsit sem? Nyugaton mindenki röhög rajtunk, de persze az „ igazi magyarok” ezt észre se veszik, csak menjünk már menjünk már nyugatra, és akkor pár évtized és az angol lesz a hivatalos nyelv Magyarországon… Gratulálok, jó úton haladtok… És most jöhet majd a sok ócsárolás, ha kicsit is belegondolnátok, akkor belátnátok, hogy ha csak egy kicsit is, de van benne valami igazság, de ti ebbe úgy se fogtok belegondolni… Nincs idő rá, hiszen rögtön azt kell majd ordítanotok, hogy : „ fúúú, te sz^rházi kis f^sz, te nevezed magad magyarnak…?”

De nem érdekel, ilyenek véleményére hülye aki ad… Én csak azt mondom, hogy a saját ostobaságotokból már lassan nincs kiút… Ha ti ennyire el akartok kallódni, ám legyen, de csak szólok, hogy nem éri ám a „határontúlit” lerománozni stb stb. Mi ebben a jó nektek? Áruljátok már el… Szerintem már „igazi magyarnak” a kinn maradtak hívhatják magukat, ti rohannátok a csonka Anyaországba sírva… A határaitokon túl erősebben élnek a magyar néphagyományok mint nálatok… És sokkal fontosabbak is! Elgondolkodtató.. de ez csak az én véleményem. Senkit se akarok ezzel megsérteni, mert kinek nem inge…! Én csak a véleményemet akartam ezzel kifejezni, bár ez úgy sem fog kikerülni, hisz ez magyarellenes botrány…

Köszönjük TB-nek, hogy hozzájárult blogunk eddig is kiváló hangulatához!

 

 

 

A kép csak illusztráció

Címkék: pina magyar vicc móka kacagás hungarista frusztráció komplexus határontúli

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuloltellensegeink.blog.hu/api/trackback/id/tr931606663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrJohnson 2009.12.19. 14:57:58

Nem értem, valaki magyarázza el.

dex.ion 2009.12.19. 16:08:48

totális mellényúlás ez az írás ezen a blogon, ha meg égetésnek szántátok, szar.
sztem ne erőltessétek

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.12.19. 16:59:37

Szerintem meg remek ötlet, hogy a gyülieli oldalirányban is terjeszkedik, zöld utat adva az ilyen ösztönbunyós gyűlölködőknek, akik kevésbé pallérozottan tolják, de igazi átéléssel. A naív festészet is simán jó, és végső esetben még röhögni is lehet rajta...

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.12.19. 17:14:23

Csak hogy tiszta legyen, a szerző rólunk próbált posztot írni, más kérdés, hogy nem nagyon sikerült neki. Reméljük a kedvét nem vesztette el és próbálkozik továbbra is!

Balfake 2009.12.19. 17:53:41

Kedves alapítók, elég béna kifogás ez a lustálkodásra. Remélem, az évvégi lógást végre értelmes célokra fordítjátok!

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.12.19. 20:25:45

@Balfake:
Természetesen lesz karácsonyi poszt is, nem tudtuk le ennyivel az évet.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2009.12.19. 21:47:18

Ez kész. Mintha összebeszéltünk volna. És látom, ezt se értik - én se nagyon, de nem is akarom :))

sutyerák 2009.12.19. 22:28:51

Elkeseredett a srác.
-sajnos nem érti azt,hogy mi a tükörbe mondjuk(inkább Ti,persze),hogy utálunk mindenkit.
-pedig ez az egyik leggyilkosabb humor saját magunknak.

Törcsi:Got_som'_weed? 2009.12.20. 08:36:27

Tényleg szar érzés, amikor a határontúli magyart lerománozzák, leukránozzák... ugyanakkor ez egy tipikusan olyan frusztráció, amihez hasonlót az "anyaországiak" százfélét mutatnak, pl a Dévu Matizuk, stb. miatt. Ez is mutatja a posztoló magyarságát.

Ma a magyarság = frusztráltság definícióval lehet legjobban leírni a magyarságot. Más közös nevező nem igazán van.

Illés Béla 2009.12.20. 10:41:58

Gyűlölöm a vendégposztot!
Mert én mint magyar aki Magyarországon született,erre vagyok genetikailag programozva.
Magyarként(aki még ráadásul sváb is)gyűlölöm ha valaki mint magyar
posztíró,nem alkalmazza a legősibb magyar értéket,az iróniát.
Más ősi magyar értékek hiányát is gyűlölöm.Gondolok itt a
mélyreható történelmi ismereteken alapuló,megfontolt,higgadt néhol gúnyba hajló humoros kis mérgezett nyilak jó irányba való küldésére.
Valamint én mint magyar aki Magyarországon él és az ősi
magyar nyelvet beszéli magyarul,gyűlölöm a szóismétlést! :)
A legjobban viszont Gudea enszit és Kurtz ezredest gyűlölöm,amiért ezen értékeken alapuló írásaikat nélkülöznöm kell!
Őszinte tisztelettel:
Egy Magyarországon született magyarul beszélő magyar. :)

dr. emmett brown 2009.12.20. 11:10:47

Végre 1 jó post ezen a xar blogon amit régóta figyelek de edig ara sem méltattam h hozzászoljak de most itt az alaklom.
grt a postirónak

_decens_ 2009.12.20. 11:26:48

óóómájgád, mondhatnám ízes magyar angolsággal :DD

dr. emmett brown, ülj már vissza kérlek az időgépedbe és menj előre néhány évet, aztán akkor írkálj ide, ha már megtanultál helyesen... köszi! :o)

turbómagyarok előre!!!
(a többiek meg utánam)

Baltasar Espinosa 2009.12.20. 12:15:11

Ez a post was written by a szlovák, an ukrán, egy Romanian or egy szerb?

kamasuka 2009.12.20. 14:29:04

Amikor nálunk kuss volt vagy - urambocs - mondjuk csak három évente lehetett nyugatra utazni, a jugoszláviai magyarok már előttünk is simán utazhattak nyugatra.
Amikor nálunk Rákosi volt, Romániában pont egész korrekt volt az élet, pedig ott sem volt egyszerű a helyzet. Ők később szopták be Nyikolájjal, de azért az itteni magyarokról sem lehetett azt mondani, hogy szartak az erdélyiek problémájára. Az már más kérdés, hogy miért nem küldték el az ottaniak a fenébe a secus és komcsi fővezetőket, miért ők most a legmenőbb üzletemberek és miért nem életfogytigos börtönbüntetésüket töltik?
Amikor nálunk még javában itt voltak a ruszkik, Ausztriában már nem, sőt ...
Csehszlovákiában sem volt sokkal rosszabb a helyzet, mint itthon. Még 68 után sem!
Egyedül a Kárpátalján élők formálhatnának anyázásra való jogot, mert ott tényleg MINDIG szar volt magyarnak lenni.

A kommunizmus bukása óta azonban 1x lenn, 1x fenn.

Valóban úgy tűnik, hogy az "anyaország" látszólag leszarja a határontúliakat (a Kárpát-medencében élő magyarokat!), de ez sem igaz. Más kérdés, hogy azok a pénzek, amit nem az oktatásra és kultúrára kapnak meg a határainkon túl élők és 2pályázóik", az vajon melyik ottani haver csókosainak a zsebébe vándorol. Mert kapnak. Ha nem kapnának, akkor nem lenne, vagy hosszú távon sehol sem működhetne huzamosabb ideig magyar egyetem vagy főiskola.

Sajnos, egy buta szoci kormány 1918ban elqurta, egy tanácsköztársaság még rátett egy lapáttal, majd a világháborúval egy központosított "jobbos" rezsim még tovább rontott a helyzeten - újabb elcsatolt területek, Kárpátalja a Szovjetunióhoz került -, de az is tény, hogy december 5-tel valóban leszerepeltünk, ezt aláírom. Ennek ellenére semmivel sem rosszabb a helyzet nálunk, mint náluk. Már az sem igaz, hogy székely csak a székellyel házasodik és így tovább ...

Pár napja kapott Szerbia is vízummentességet, szóval lassan már ott is tényleg látni a fényt az alagút végén. Románia EU tag, lassan lehagy minket, a Szlovákok meg gazdaságilag, egy befektetésbarát adórendszerrel már be is előztek. Az, hogy állami szinten az utóbbinál jelenleg elég magyarellenes a helyzet, az tény, de erről az ottani magyarság is tehet, mert NEM MEGY EL SZAVAZNI AMIKOR KELL! Tény az is, hogy amíg Kárpátalján a Gajdos félék osztják a "nagymagyar észt", addig ott pl. sosem lesz változás.

Bastille · http://labdabiztos.blog.hu 2009.12.20. 15:11:42

na egy szőröstalpú román kinyitotta a száját...:D cool!

dakrgin 2009.12.20. 19:28:46

@kamasuka:
"Románia EU tag, lassan lehagy minket"
Jársz ki te oda? Én elég gyakran, így tudom, hogy mi a helyzet ott. Írtózatosan elszegényedett falvak; a vasúvonalakra rádőlt villanyoszlopok; elképesztő vasúti átkelőhelyek (ezeket látni kell és imádkozni); romák szekerekkel az úton átlóban közlekedve, ami elé valami lószerű lény van húzva, de nem tudod kinézni, hogy miféle szerzet; hihetetlen közlekedési kultúra (ne szidd az itthonit, az sehol sincs a románhoz képest); az ország kulturális és mentális szempontból annyira széttagolt, hogy vadul szidja a temesvári román a bukarestit, és közli, hogy ahol osztrák-magyar fennhatóság volt, az ottani román sokkal kultúráltabb, mint az echte román vagy az orosz ellenőrzés alatt tartott területek, s ahogy kelet felé haladsz, egyre elképesztőbb a helyzet, satöbbi, satöbbi satöbbi.
Menj ki párszor, aztán oszd az észt, abcugfundaluk, vagy mi a nicked.

LEN 2009.12.20. 21:12:20

@dr. emmett brown: köszönyük doktor úr h hozzászolt ehez a xarhoz és jelenlétével emelte a zestém fényét meg hogy nem zavarta ösze mondokáját holmi vesszökkel és igy eltuttuk olvasni.

Omár · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.12.20. 21:22:34

Ez tényleg nem ide való, mert gyenge, csupán egy kifakadás. Amit viszont meg tudok érteni. A szerzőnek azt tanácsolnám csupán, hogy ne a fővárosban a szél által összehordott, álértelmiségi proli suttyókból induljon ki. Itt is akad pár normális magyar, vidéken meg pláne. (Pláne pláne Nyugat-Magyarországon. :-D)

Amúgy sajnálom, hogy ilyen tapasztalataid vannak. Több utazást kéne szervezni a csonkaország és az elszakított területek között, ez igaz, mert én is csak a Felvidéken és az Őrvidéken voltam eddig.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2009.12.20. 21:23:40

És akkor mi lesz, ha a román, ukrán, szlovák stb. magyar is angol szavakat kezd használni? Vagy ott akkora a gerinc, hogy ez elképzelhetetlen?

Egyébként meg adjuk nekik a Tiszántúlt és kussoljanak.

dr. emmett brown 2009.12.20. 22:39:37

@LEN:
Már azt hittem, .decens.-en kívül senki nem is vesz komolyan...

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.12.20. 22:44:20

@dr. emmett brown:

Maga az a gülüszemű, a fluxuskondenzátorral?

LEN 2009.12.21. 08:39:21

@dr. emmett brown: Pedig gondolkoztam, de arra jutottam, hogy ez komoly, viccnek túl durva lenne! :-)

Már nem az vagyok, mint aki voltam! (törölt) 2009.12.21. 08:55:20

"Hiszen ma már csak az számít „magyarnak” aki a csonka, darabokra szett és reménytelenül elkallódó „ Magyarországon” él."

Vagy pont fordítva!

Aki Magyarország fővárosában él, az a HUNgary-sta nagyonmagyarok szerint valami cigányzsidó, de nem magyar.
bezzeg aki székelyesen beszéli a magyart és egy másik időzónában él, keleten, az a fasza magyar gyerek! :-D

dr. emmett brown 2009.12.21. 10:32:40

@LEN:
Ezek szerint sikerült a kis stílusgyakorlatom. Kamu poszthoz kamu komment. :)

madbalee 2009.12.21. 10:54:18

Hát nem tudom, de valahogy ez most kilóg:( Nekem az igazi szellemesség, karikatúra hiányzik belőle. Vagy csak "nem jött át" ;)

A többi postnál minimum volt 2-3 mondat, bekezdés amin hangosan felnevettem. Itt most valahogy nem.

Azért kezdetnek nem rossz! Gyerünk tovább TB!

dr. emmett brown 2009.12.21. 11:03:47

@Rorschach:
Vigyázzon magára ezekkel a poénokkal! Ha imént felidéződött magában egy kellemetlen gyerekkori emlék, ahogy egy gülüszemű szimpatikus középkorú úriember a bölcsője fölé hajol, és a részecskegyorsítóról mond esti mesét, na az én voltam.

Panther V. · http://kigondoltam.blog.hu 2009.12.21. 11:24:52

Ez ugyanolyan értékelhetetlen mint a többi poszt.

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.12.21. 13:49:40

Teljesen meg van zavarodva a postoló. Hát milyen turbómagyar az, aki a héber helyett az angol nyelv térhódításától parázkodik?

Nagy_Cthulhu 2009.12.21. 21:27:27

Utálom a határon túli, a határon innen, és a magán a határon élő embereket is. A magyarokat, a svábokat, a ruténeket, az oláhokat, a tótokat, a rácokat. Továbbá utálom az ilyen vendég posztokat, különösen az íróját. Ha erről a blogról fejtette ki véleményét akkor azért (no comment), ha csak úgy kifakadt, akkor meg azért mert ennyi f*sságot régen nem olvastam. Gyűlölöm ezt a posztot még azért is, mert nulla humor van benne. Továbbá gyűlölöm a magyarságos poszhoz magyarul hejjesen írni nem tudó kommentelőket, de leginkáb gyűlölöm Gudeát meg Kurtzot, mert miattuk olvastam ezt el a kommentekkel együtt, és mert ilyen szarokkal szúrják ki a szemünket, ahelyett hogy írnának egy normális Karácsonyi posztot. Meg egy Szilveszteri is kell majd. Meg egy két ünnep közötti. Ja, meg majd egy újévi. Minimum. Több lehet.

nyugtalan 2009.12.21. 21:47:22

A minap az nso-n volt egy vita egy blogon megjelent írás miatt, s a hozzászólók közt akadt ilyen is, idézem:
"a nagy-magyarország lakosságának csak a fele volt magyar, és az összes elcsatolt területen kisebbségben voltunk. inkább örüljünk, hogy elvették, itt állnánk millónyi románnal, szerbbel, meg szlovákkal a nyakunkon, az meg olyan jó lenne?"

Komolyan mondom, ha az effajta kis gecik feljönnek Felvidékre, visszarugdosom őket a zanyjuk picsájába!

@kamasuka:
Az, hogy nem megy el az ember szavazni és magának köszönheti ami van, baromság. Én nem vagyok hajlandó tolvaj, hazug megélhetési politikusokra voksolni. Lehethogy odahaza ez így szokás, mindig valaki ellen /orbán, gyurcsány../, de én azzal, hogy bugár vagy csáky baszik rám, nem nyerek semmit. Feloszlatnám mindkét "magyar" pártot. Magyar kormánynak felül kell vizsgáltatnia a párizsi békeszerződést! Punktum!

KariKa 2009.12.22. 02:35:52

szerintem ez fika

mondjuk a fikát én szeretem úgy általában, van jó fika, a reggeli egyben kirántható, amelyiknek az amőbalába mintha egyenesen az agyból jönne, de ez inkább a rossz fajta, a kis kemény, ami megtapad az odúban, és sokat kell dolgozni rajta, hogy kijöjjön, és mégis mindig beleszakad

Panther V. · http://kigondoltam.blog.hu 2009.12.22. 02:40:10

@KariKa:

A nagy, de puha fika ami az igazán rohadék! Ott van, birizgálja az ember orr't, nehezn jön ki, s akkor meg egy nagy barna ocsmány plötty.

Bélapáti Béla 2009.12.22. 15:10:43

@dakrgin:
tökéletes jellemzés, végre valaki nem ezt a végtelenül bugyuta és modoros Románia nemsoká lehagy minket Szlovákia meg már be is előzött szöveget nyomja!
És bocs az offért. A posztot én sem vágom. Mi volt az apropója?

dr. emmett brown 2009.12.22. 15:33:01

@Bélapáti Béla:
A poszt minden bizonnyal karácsonyi meglepi. És egészen másképp üt, mint az itt megszokottak, talán ezért az off. Nézd csak meg azt az indulatot, amivel nyomatja a közhelyeit meg a modorosságait, és ahogy szóközt rak a zárójel köré! Fantasztikus. Stilisztika és grammatika olyan finom félrecsúszása ez a poszt (és akkor még nem beszéltünk a tartalomról), hogy ha belegondolsz, hogy ezt a szerző komolyan gondolta, akkor tényleg üt. Legalábbis nálam.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.12.22. 15:38:02

@dr. emmett brown:
Biztosak voltunk benne, hogy lesz legalább egy törzsolvasónk, aki nem csak megérti, hanem el is magyarázza az itt összegyűlt tudatlanoknak.

Külön dicséret az apróságok észrevételéért ( pl. zárójel szóközökkel ) , azért reméljük, hogy nem te voltál az egyetlen, akinek eljutott, hogy miért közöltük ÉRINTETLENÜL a szöveget.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.12.23. 06:40:25

nem illik idetenni akkor sem.

erre az oldalra kikapcsolodni jovok, nem olvasni itt is azt amit mashol.

ha poennak szantatok akkor en hulye vagyok es nem ertem.

romaniahoz meg nem tudok hozzaszolni, a magyar dologokhoz sem mert nem tudom miujs otthon, nem magyarorszagon elek ( nem is europaban )

eddigi legjobb az oroszok es a finnek voltk ( 3.hely angolok :)))

CSAK IGY TOVABB :)

Bélapáti Béla 2009.12.23. 09:38:57

@dr. emmett brown: ezt értem, hogy a bloggazdák miért tették ki, azt nem értem, hogy a "szerzője" miért írta? Volt itt poszt a határon túli magyarokról? Kerestem, de nem találtam meg...

dzsefi 2009.12.23. 14:46:01

a klaszzikus szólás-mondást idézve, a blog eddig arról szólt, hogy "okos ember hülyéskedik", ez a post meg a "hülye ember okoskodik" tipikus esete.

2010-re több postot kérünk, különben szar lesz a karácsonyotok! :)

dr. emmett brown 2009.12.23. 15:21:27

@Bélapáti Béla:
Feljebb azt írta az ezredes, hogy ezt a posztot a szerző róluk, erről a blogról írta. Ez nem igazán derül ki belőle, ahogy az se teljesen világos, hogy hogyan kapcsolódik itt bármihez ez a téma. De nem is érdemes keresni a közvetlen okokat, hogy miért írta. A magyarázat metafizikai: azért írta, hogy mi itten jól szórakozzunk.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.12.24. 11:00:58

@dzsefi:
Azért hülyézni nem kell a szerzőt, hiszen olyan dolgokat is észrevett, amelyeket pl. az osztrák cikk kommentelőinek nagy hányada nem.
Itt arról van szó, hogy a frusztráció rendre fölékerekedik az észnek. Ezen aztán a magunkfajta ember jókat szórakozik egészen addig, amíg ki nem tör a háború.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.12.24. 15:53:45

Örülök, hogy változtatások nélkül lehoztátok az álnéven írt, eddigi egyetlen őszinte posztomat. Olyan jó, ha az ember néha megfürdetheti igazi arcát a rajongók tekintetének fényében.

Majdnem olyan jó, mint disznóvágáson bebaszni a pálinkától.

gyulabiusz 2009.12.24. 16:26:57

A cikkíró egész jól leírja mit érez alkalmanként a határontúli átlag-magyar, mielőtt még komolyabban belegondolna a dolgokba. Tudom magamról.

De ha komolyabban egondolkozunk, a probléma nem a határmvonal mentén húzódik, hanem MBTI kategóriákban, értelmi szintekben, és életszínvonalban.

A cikkírótól megkérdeném, hogy kérték-e már tőle a "buletinjét mikor abonamentet akart készíttetni a kurszára"? Na ugye. Nekem se esett jól, mikor nem értettem mi az a brekó, de nem olyan nagy dolog. Nem kell felcsattanni az ilyesmin.

Dec 5 nekem is fájó pontom, de ne feledjük csak minden második ember szavazott erre vagy arra.

Kamasuka jól írta a hozzászólásában: felesleges egyének viselkedésmódján, múltbeli vagy jelenlegi gazdasági helyzetben kategorizálni embereket. Több mint felesleges teszem hozzá: kártékony.

hoplita 2009.12.25. 17:50:50

@Jobb híján MDF-es:

Bizony, kedves madöfös barátom, mindenki tuggya -már aki vette a fáradtságot és lemászott a fáról - hogy székesfővárosunkban csak a cidózsigány elfajzottság szodomája és gomorrája tényészik, igazi magyar emberek már csak a Tiszántúlon találhatóak, ott is a nagykun települések környékén.
Aki valami mást állít, azt csak pillanatnyi, esetleg tartós elmezavarként vagyok kénytelen elkönyvelni.
@Omár:
A labanc Dunántúlról pedig szó se essék.
Punktum.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.12.25. 22:56:38

Szerintem az magyar aki MAGYARORSZAGON:
- szuletett.
- adozik.
- eli az eletet.
A hataron tuliak csak szeretnenek MAGYAROK lenni.

Kiflee 2009.12.26. 16:55:16

MAGYAR nem szeretnék lenni. már csak azért se, mert magyar vagyok, csak így simán, Te takony!

RoFä 2010.01.04. 13:45:13

@gyulabiusz: Tőlem soha mert nem volt elég motorinám elmenni odáig, lassan már kézzel húzom a remorkát.

Misenyka 2010.01.31. 17:12:35

Fú, bázmeg, a cikkírónak adjatok valamit inni, ráfér.

twollah--te meg pont úgy beszélsz, mint a jogász ismerősöm, aki most külföldön él, nincs egy barátja sem és buzi.

Misenyka 2010.01.31. 17:15:51

Egyébként tényleg fos a cikk, inkább lefáraszt, mint nevetséges. Komolyan mondom, már a tököm televan a hisztériázó határon túli magyarokkal. (NEM vagyok magyarországi.)
Vegyétek tudomásul a helyzetet, kedves lecsatolt országú testvérek, és azt is, hogy ha stílus, humor és értelem nélküli írásbeli vinnyogásokat adtok közkézre, attól semmi nem fog változni. Aki utált, még jobban utál majd, aki meg veled volt, annak égni fog a feje miattad.

puszi

Misenyka 2010.01.31. 20:45:23

@Talon Karrde: nem anyám tehet róla, ha nem tetszik, amit írtam.

NRG44 · http://althir.org 2010.02.02. 00:34:11

Beképzelt cionista zsidókról mikor lesz poszt? XD

Amúgy kár vinnyogni, lófaszt sem tudtok, és ha azt hiszitek, ellenségnek tekintjük a szomszéd népeket, akkor tévedtek.

jovonk.info/2010/01/30/roman-bajtarsak-interjuja-az-mna-politikai-vezetojevel

petrov144 2010.04.17. 16:46:43

Ha már határon túli magyarok, Nagyváradon egész jól megvan egymás mellett magyar és román, a város pedig sokkal modernebb és élhetőbb az olcsó taxival, villamoshálózattal és a gyönyörű, tiszta városközponttal, mint a nyomorult Salgótarján ahol élnem kell.

wackor1 2010.05.17. 20:44:21

SZERINTEM TELJESEN IGAZA VAN!
EZ EGY ROHADT MAGYAR ELLENES OLDAL, ÍRTOK PÁR JÓT DE A NAGY RÉSZ NAGYON SOKAKRA SÉRTŐ.
NEM ÉRTEM MI NEVETSÉGES EZEN, IGAZA VAN.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.05.17. 22:56:46

@wackor1:
Ennél magyarbarátabb oldal nem lehetséges. Konkrétan melyik népet sértettük meg?
Amelyik buzi és raccsol, vagy buzi és ronda női kezében elázik az ehetetlen kaja, annyira retardált, hogy az apja-anyja majdnem ugyanaz és ezt a tőle északra élő nagydarab szőke tuskók istenítésével próbálja kompenzálni? Vagy a nagydarab szőke tuskókat, akik az előbbieket fogadják vezéreikké? Esetleg a kórosan munkakerülő bulizós IMF-ügyfeleket, akik szerint veszélyes 100% alá engedni az államadósságot? Vagy a tőlük Japánig érő jellegtelen egyenmasszát? Vagy ezen borzalmak keverékeit? Segíts lécci kit sértettünk meg, a hímnős kutyatulajok gecijét az állatéval keverő belügyminiszterasszonyt vagy talán magát Jan Slotát?

Gogam 2010.05.31. 18:21:32

Szomorú, hogy ez a cikk így íródott meg, de látni kell, hogy azok a gyűlölettől fűtött, pihentagyú hobbiriporterek, akiknek hálás lennék - persze bizonyos szimbólikus mértékig - egy a határontúliak (magamfajták) hülyeségéről, annak okairól, következményeiről, és mindenféle ezzel járó nyavajákról szoló cikkért, teszik a végére oda a pontot, amikor azt mondják: " "A határontúliak" cím talán jobban megfelelt volna". Mondom ezt azért, mert nekem ez a kis rész azt üzeni, hogy minden határon túli magyar bunkó.

eHOG 2010.06.11. 23:21:20

Szerintem is nagyon kilóg ez a poszt a többi közül, de szeretem ezt az oldalt olvasni, és nem elvakult nagymagyar.
Nos. Az, hogy Erdélyben nagy kultúra van, itt meg mindenki angol szavakat használ, egyáltalán nem igaz.
A romániai magyarok közül is sokan vannak, akik azért jönnek Magyarországra, mert itt magasabb a nyugdíj, a fizetés, emellett meg nagyobb magyarnak adják elő magukat, mint I.István és I.László. Sajnos nekem is van rogyar osztálytársam, aki a szülőországának a fővárosát nem tudja, én meg több, mint 15 nagyobb települést be tudok azonosítani még az óromán területeken is. Lehet, hogy Mi értünk hozzá, és nem "eszűdünk", de a "bazd meg" szót sem "bázzeg"-nek mondjuk, mint a Mezőségben. Továbbá, rogyar osztálytársan szerint adócsalt pénzből vettem a kemény munkával megteremtett eeePC-met, amikor előadja, hogy menekült, azt másnap a HDTV-jével vág fel, és féltékeny a másikra, mert egy számmal nagyobb videókártyája, valamint "csúcskategóriás" eeePC-je van. Ilyet csak lopással lehet venni. Szívesen írok Én is vendégcikket a romániai magyarokról.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.06.11. 23:23:45

@eHOG:
Köszönjük, de egyáltalán ne gondoljátok, hogy pont ezen bicskanyitogató köcsögségük miatt nem szemezünk pl a székelyekkel. Pontosan azt zabálják kétpofára, mint a tótok, és még vicces beceneveket is adnak annak a sok szarnak.

Gogam 2010.06.12. 16:59:38

@eHOG:
Meg tudom érteni, és el tudom képzelni az élvezetet, ami az ilyen eeePC-s, HDTV-s történetek elmesélésével jár (Az ember ösztönösen megveti a parasztságot, ami jó), de ez nem hír. Aki kicsit is ismer minket tudja, hogy parasztok vagyunk.
Ha megírod a cikket - te, vagy bárki más - arra kérlek nézd meg, hogy miért van ez így! Engem az érdekel.
Kutathatnék én is, de olyant a parasztok nem csinálnak. Azon kívül minek, ha vannak itt nálam okosabbak, akik már megmutatták, hogy tudnak, van stílusuk, nincsenek tabuik, és hadd ne nyaljak tovább.

Ui.:A fasírt szalmapityókával akármikor jobb, mint a gulyásnak csúfolt pityókaleves.