Gyűlölt Ellenségeink

Az alkalmazott nemzetkarakterológia vezető szakmai műhelye.
A világ népei hamis előítéletektől mentesen, a tények és összefüggések tükrében. Minden, amit a másoknak és önmaguknak hazudozó, politikailag korrekt szemforgatók sosem mondanak ki.

Komoly? Vagy vicc?
Vagy mégis komoly?
Hát mit fognak ehhez szólni mások?!

Állandóan időszerű

Ha nem egyértelmű, hogy hol jársz, olvasd el a tudományos alapvetést!

A gyűlölködés szakmódszertana

Ha nagyon gyűlölöd bármilyen csoport tagjait, vagy a többi kommentelőt, vagy egy részüket, add ki magadból a személyeskedőposztban!
Gyűlöllek te rohadék...! - személyeskedőposzt

Gyűlölködj a Fácsén!

Innen gyűlölködtök

Friss hozzászólások

  • D3D: Most jutott el hozzám a poszt. Én éltem ott, minden szó igaz. (2018.11.27. 18:12) Az ausztrálok
  • Frick László Intézet: A pincében lakó osztrák lányról nekem nem az Amstetti Rém áldozata ugrott be, sokak laknak szuteré... (2018.09.23. 08:30) A svédek
  • Albu: indavideo.hu/video/Csibesz_-_Gigolo web.archive.org/web/20110321052930/https://mulatos.blog.hu/201... (2018.07.24. 14:51) Fos zenék egykori gátlástalan kirablóinktól - Vendégposzt
  • Atti Békási: @dr. Trebitsch: Sajnos nem olvastam el hamarabb a hozzászolását,így ugyanerre hívtam fel a figyelm... (2018.06.08. 06:58) A demokratikus Ausztria, ahol már semmi sem emlékeztet a náci múltra
  • Flat Eric / sta prest: @pixelpiréz plüssvitéz: Maraggyá má kiskancsó! Azé bazmeg, mer nemtucc ennyit eccerre elovasni, m... (2018.03.07. 15:49) Az osztrákok
  • 11110000: @virágelvtárs: Nem minna, minnä. Nem mindegy. @El Topo (Sgt. Elias): Valójában egy finnország... (2018.01.12. 21:18) A finnek
  • Vitárius Gyuszi: @iTeM23: Egyetértek önnel. (2018.01.07. 14:19) A szlovákok

A horvátok

2011.03.15. 08:48 - Jakováli Hasszán

Nemzeti ünnepünk apropóján örök elégedetlenkedő honfitársaink egyik kedvenceit, a horvátokat vesszük górcső alá. Március 15-én melegség és hála tölti el szívünket, amikor hőn szeretett és irigyelt déli szomszédainkra gondolunk. Ezúton szeretnénk megköszönni nekik azt a mérhetetlen katonai, anyagi és erkölcsi támogatást, mellyel  társországként a magyar szabadság ügyéhez hozzájárultak. Már az elején szeretnénk leszögezni, hogy nem kívánunk belemenni a parttalan szerb-horvát-szlovén-bosnyák-macedón-crnagorác-sokác-bunyevác-jugó szócséplésbe, mert magyar szemmel lehetetlen népeket körülhatárolni a Balkánon, ahol (majdnem) mindenki egy nyelvet beszél és gyűlöli egymást.

Sokan beszélnek országaink sikeres, ám a forradalom alatt holtpontra jutott „közös” történelméről, de ez az eufemizmus valójában néhány elmagyarosodott horvát nemesre meg Jellačić bánra vonatkozik. A horvátok ’48-as sunyi produkciója is jól tükrözi, mennyire vonzódnak a jellemkorcsokhoz. Nemzeti hőseiket is közülük választják ki, mint a nagyformátumú, húszkunásról figyelő Josip Jellačić, a Habsburgok láncos kutyája. Valóban kecsegtető, heroikus életpályamodellek bontakoznak ki előttünk: ha horvátként nem magyarosodok el, akkor legfeljebb áruló vagy tömeggyilkos lehet belőlem. Náluk sokszorosan igazolást nyer az a tétel, hogy a hadtörténet és harcmodor nemzetkarakterológiai tükör is egyben, hiszen talán a pákozdi csata volt a horvátok egyetlen nyílt terepen „vívott” ütközete, ahol ez a híres harcos nép egyből összezavarodott, mert nem a Balkánon kellett lesből genocidálnia. Sikerült is hét(!) magyar honvédet megölniük, a többit meg Petőfi verséből ismerjük. Később született egy legenda a zágrábi Jellačić-szobor kardjáról, hát igen, hatalmas gesztus volt a horvátoktól, hogy már nem ránk mutat a magyar ruhás jugoszláv, hanem Jugoszlávia fővárosa felé, mindezt egy tál Kalasnyikovért. Mindenki ismeri a mantrát, hogy „a horvát tengerpart sokkal jobb és olcsóbb, mint a Balaton”.

 

A magyar ruhában parádézó férfiakat a délszlávok ösztönösen forgatni kezdik, nála talán csak Mracskó Mihállyal tették ezt meg többször.

 

Horvátország emellett azért volt egy ideig sokak bezzegországa, mert alagutat fúrtak a hegybe az autópályáiknak, ám ugyanezek a nagyokosok közben elfeledkeztek arról, hogy a Magyar Ember volt olyan kreatív, hogy ezt még alföldön is meg tudta csinálni. Az meg a közelmúlt zágrábi tüntetéseiből egyértelműen látszik, hogy a horvátok a portugáloktól tanultak autópályát építeni. Valahol egy szerencsés és pofátlan népségről van szó, akik buzgó katolikusként összetehetik a kezeiket és hálát adhatnak a Szűzanyának, hogy sikerült elismertetniük a világgal ezt a sosemvolt fantomországot, amit Tomislav kopár királyságából és magyar meg velencei területekből rittyentettek össze! A híres, agyondicsért tengerpartjuk a mai kiterjedésében ugyanis soha nem volt horvát uralom alatt, sőt, a horvátok inkább jellemzően a szigetekre menekültek a hódítók elől, manapság meg olyan műemlékeket mutogatnak a turistáknak, melyekhez annyi közük van, mint Arkannak a Rotary Clubhoz. Különben is, rutinosabb olvasóink már tudják, hogy a turizmus annak az elleplezésére szolgál, hogy az adott országban korrupció van, és bűnözésből meg tippmix-csalásból élnek az emberek. Horvátország Európa legelképesztőbb alakú országa, a geopolitikai szakértők rémálma, amely egyesek szerint ferde n betűre, csirkeszárnyra, vagy egy nyitott szájú kutyára hasonlít. Szinte már halljuk is hogyan vonyítja a dalmata a legújabb horvát nemzeti hitvallást: „Le kell menni kutyába, légy a kutyák királya, ne királyok kutyája!”.

Valószínűleg a holland az egyetlen nép, amelyik meg tudja különböztetni a horvát nyelvet a szerbtől, hiszen állítólag a sajátjukat is meg tudják a némettől. Reméljük Ante sem Rado vagy Szlobo vádbeszédjét hallgatja a nagy kavarodásban, mert a vádpontok alapján biztos képtelenség rájönni az ilyen bakikra.

 

Milyen amőbaország az, ahol az északkeleti csücsökből a délkeleti csücsökbe egy másik országon keresztül vezet a legrövidebb út? A szerbek röhögve ki is használták ezt a háborúban, de erről később. Ne feledkezzünk meg Dalmáciáról, a Balkán Chiléjéről sem! Guanótenyészet ez is egy hosszú és keskeny tengerparti sávon, csak a vérszívók hátramaradt ürülékének kialakult egy különleges, horvát fajtája, a pajtákban rejtegetett háborús bűnös, amely szerencsés esetben nemzeti hőssé (salétrommá) alakul, amit Hága vagy a Vatikán készséggel importál. Lakói pedig olyan olaszmajmoló délszlávok, akik attól dalmátok, hogy a šunka helyett azt mondják, hogy pršut (prosciutto). Lustaságban csak a montenegróiak múlják felül őket, fő büszkeségük meg a rothadó, émelyítő giccshalmazra, Velencére hajazó Dubrovnik, ami az amerikai turisták legendásan jó ízlését elégíti ki leginkább. A horvátok bőszen tagadják balkániságukat a maritim területeikre hivatkozva, mert ha nem tudnánk, ők ugyebár kelet-mediterránok, ökörségben azonban sosem maradtak le a balkániságukat hiába is tagadó szerbektől. Szép példa erre Ljudevit Gaj, aki jóval a jugoszláv rémmese megszületése előtt kitalálta annak mitikus előzményét, az illirizmust, mely szerint minden délszláv az illírek leszármazottja, és ez kapcsolja őket testvériségbe. A horvátoknak ezzel megnyitotta az utat Diocletianus császár és a pulai amfiteátrum kroatizálása előtt, de ez idővel olyan lejárt lemez lett, aminek a remake-jével csak az albánok próbálkoznak. Mégis, a horvátok a lengyelek mellett azon szlávok közé tartoznak, akikkel a magyaroknak sikerült valamit kezdeniük a történelem során, talán azért, mert mindkettőnél kimutatható egy kis szittya hatás.

 

Brigitte Nielsen, a Balkán Simon Wiesenthalja

 

A lengyeleknél a szarmatizmus, a horvátoknál pedig az eredetmítosz olyan érdekes részei, hogy Krovatosról, egykori iráni gazdájukról kapták a nevüket, és az avaroknak köszönhetik, hogy elértek a napsütötte sávig a mocsaras sztyeppékről, ők törtek utat nekik a bizánci területek felé. A horvátok, ellentétben ruszofil szerb testvéreikkel, a frankofón szlávok közé tartoznak, Nagy Károly pannóniai hadjárata után kerültek frank uralom alá, a későbbi királyságuk magva egy frank vazallusállam volt. Déli szomszédaink ennek, illetve a 800 éves „közös” történelmünknek köszönhetik, hogy nem balkanizálódtak teljesen, ugyanis frank hatásra a nyugati kereszténységet vették föl. Annyira azért megérintette őket az ortodoxia szele, hogy ők is próbálkoztak valami spéci titkosírással, a glagolita ábécével, de az idővel elkopott, mint Isztriában a terra rossa talaj. Végül összehoztak egy királyságot a mai Horvátország területének kb. a felén, de azon a részen, ahol épelméjű nép még városalapítással se próbálkozna. Elképzelhetjük, hogy mennyire harcias és belevaló állam lehetett az, ahol az összes uralkodó neve –mir ’béke’, vagy –slav ’rabszolga’ végződésű volt. Egy darabig elszórakoztak így egymással, de a feldarabolódás előtt végül be kellett ismerniük, hogy csak a magyarok képesek rendet tartani egy ilyen kuplerájban, mint ez. Persze ezt a tényt úgy igyekeznek szépíteni, hogy ők hívták be Könyves Kálmánt és csak az ő beleegyezésükkel lehetett horvát király, de ez abba a kategóriába tartozik, mint hogy a balti államok önként kérték a felvételüket a Szovjetunióba 1939-ben. Mi nem is nevezzük „közös” történelemnek egy klasszikus szláv rabszolganép elvtelen behódolását, arról nem is beszélve, hogy a magyarországi horvátoknak csak két dolgot köszönhetünk. A dunántúli krobót falvakat, melyekben olyan, zsugorisággal kombinált kirekesztő beltenyészet folyik, hogy szinte mindegyikben van egy Jurassic Park-szerű szociális otthon, és már az is meglepő, ha négyféle vezetéknevet találunk a helyi telefonkönyvekben; valamint a busójárást, ami nyilván ennek elleplezésére szolgálhatott eredetileg. Szóval jobb híján egy allegorikus balkáni mesét mondanánk el minderről.

A horvátok tenyésztették ki az egyik legostobább kutyafajtát, amely gyanúsan emlékeztet egy igazi nép által kitenyésztett igazi kutyára. Ám a MAGYAR vizslának esze is van, a dalmata viszont eszményi bundaalapanyag. A dalmaták a kutyák Mécs Imréi.

 

Volt egyszer egy Jadranka nevű szép kislány, aki épp hogy elkezdett nőiesedni, amikor kénytelen volt szülei válópere elől Árpád oltalmazó karjaiba menekülni. Árpád befogadta és Jadranka lett a kedvenc felesége, elkényeztette őt, lehetett saját háza, elnéző volt vele házasságuk viharos időszakaiban is. Jadranka viszont idővel elfelejtette, hogy mi a hála, elkezdett hülye könyveket olvasgatni, melyek felébresztették csapodár, biszex hajlamait és bevette azt a maszlagot is, hogy Árpád haldoklik és vagyonát majd szomszédjai fogják szétosztani egymás között. Jadranka erre bepánikolt és elkezdett kétségbeesetten kapálózni: először epizódszerepet vállalt Francois páneurópai pornófilmjében, aztán Árpád üzlettársával, Antonnal akarta összeszűrni a levet, de pechjére Anton a lipicai lovaira és Jadranka unokatestvérétől, Eničkától született lányára izgult inkább. Jadranka és Enička végül kitalálták, hogy otthagyják férjeiket és leszbikus kapcsolatban fognak élni egymással, de feltűnt egy gázos, letagadott unokatestvérük, Radovan, aki keresztülhúzta számításaikat. Radovant eredetileg Radoslavának hívták, aki sok évre Osman háremébe került. Az ottani bánásmódtól megborulva, érett nőként természetesen érett és átgondolt megoldást választott szabadulása után: férfivé operáltatta magát.  Azóta csak a hisztijein látszik, hogy ki is valójában. Osman halála után Radovan szép summát örökölt, és házasságra kényszerítette Jadrankát meg Eničkát, mert az örökségükre, tengerparti nyaralókra fájt a foga. Jadranka végül kénytelen volt belemenni a dologba, de ami ezután következett, az a legszörnyűbb rémálmaiban sem fordult elő: a borostássá hormonkezelt, sligovicaszagú Radovan megalázó gruppenpartikra kényszerítette a csóró balkáni haverjaival, a közös dorbézolásokat, a bunkó slepp aranyéletét és adósságait pedig Jadranka és Enička hozományából fedezte. Jadranka kutyaszorítóba került, Árpádhoz nem mert visszakuncsorogni, ezt a felállást viszont nem bírta sokáig, így ki akart szállni bármi áron, ami végül két, véres verekedésbe fulladt válóperes tárgyalás után nagy nehezen sikerült. Jadranka mostanában rokkantnyugdíjasként tengeti életét, az adósságait tengerparti nyaralói bérbe adásából törleszti, ám szerencséjére Árpád olyan nosztalgikus gavallér, hogy a mai napig visszajár a hajdani nászútjuk és közös üdüléseik helyszíneire, és jócskán szponzorálja exnejét.

 

A MAGYAR nyugdíjasok 65 év felett ingyen utazhatnak, míg hasonló korú horvát társaik hágamentesen tisztogathatnak portáik körül

 

A XX. század megmutatta, hogy vannak még rejtett horvát erőtartalékok, sőt nemzeti szégyenfoltjaik ekkorra terebélyesedtek ki csak igazán. A második világháborúban a horvátok és a szlovének bizonyultak a szlávok osztrákjainak, ugyanis epekedve várták a megszálló német és olasz csapatokat, aztán kihasználva az alkalmat úgy elkezdték fenyíteni, gyilkolászni a szerbmontenegroszokat, hogy még a balista albánokra és a handzsáros bosnyákokra is rávertek jó pár kört. Magyar viszonylatban ezt úgy tudjuk elképzelni, hogy a Dunántúl annyira megnácul 1944-ben, hogy koncentrációs táborba zárja a Duna-Tisza közét és a Tiszántúlt. A háború után olyan pofátlan dajkamesékkel szépítették, vagy tussolták el a trógerságaikat, hogy az csak a románok Antonescu, a zsidók megmentője című fantasyjéhez mérhető: mert hiszen tudjuk, hogy az usztasák valójában egy vallásos, hazafias, konzervatív társaság voltak, akik pljeskavicát meg tintahalat grilleztek a szerb gyerekeknek, Ante Pavelić pedig zarándokolni és imádkozni ment a Vatikánba. A jugoszláv polgárháborúval kezdődő időszakban még erre is sikerült rátenni egy lapáttal, a frusztrált, fiatal államokat megszégyenítő elánnal kezdtek el mindent és mindenkit a magukénak mondani és követelni, az egy főre eső horvát lobogók számánál pedig csak az „Ante Gotovina heroj” feliratos plakátoké volt nagyobb. Ám ekkor is malacuk volt, mert sovinizmusban és habiszti köcsögösködésben a szerbek még rajtuk is túltettek, Miloševičet és henteseit még Tudjmannak meg Gotovinának is csak megközelítenie sikerült Olujástól, mindenestől. A szerbek kiállatkodták magukat, a horvátok meg szépen meghúzódtak a háttérben és próbálták elhitetni a világgal, hogy ők csak diétás vért ittak. A horvátok erejét és félelmetes vitézségét példázza, hogy a közelmúltban a Balkán legszerencsétlenebb, legcsóróbb népeivel szemben voltak igazi sikerélményeik. Amikor a polgárháború elején a szerbek ellenőrzés alá vonták az országuk számottevő részét, a horvátok hirtelen megérezték, hogy ebből nagy szopó lehet, így a bosnyákokon élték ki magukat, rajtuk vezették le a feszkót Hercegovinában, és úgy szétkúrták a mostari hidat meg a fél óvárost, mint kozák lovasezred a transznyisztriai menyecskéket.

 

A művelt világ sóval, borssal, fokhagymával és egyéb fűszerek sokaságával oldja meg, a horvát konyha viszont inkább kitalálta E621zt.

 

A másik dicső győzelmüket a macedónok ellen aratták gasztronómiai fronton, a szlovénekkel együtt. A bizonyos körökben kedvelt, híres horvát borok nagy része ugyanis macedón, sikerült a Tikves környéki szőlőfajtákat horvátosítani, míg a szlovének a csevapcsicsa mellé tálalt paprikakrémet, az ajvart húzták le a vardariaktól és levédették Brüsszellel, mint szlovénikumot – itt megint elgondolkozik az ember, hogy kicsinyes, sunyi haszonlesésben lehet-e ez a szint alá csúszni. Horvátország pechjére azonban nemzeti szimbólumokból olyan szűkös a felhozatal, hogy jobb híján egy Krúdy korabeli abrosz lett a címerük, öntudatuk forrása a zenéjük, amivel embereket lehet kínozni, meg az a legenda, hogy róluk nevezték el a nyakkendőt. Na bravó, ezek után örülhetünk, hogy nem Cifraszűr-, vagy Ködmönországban élünk. (Egy spéci nyakkendőt a szerbek is kifejlesztettek, de azt a kolumbiaiak védették le maguknak.) A nemzeti büszkeségüket dagasztó, Tesla és Marco Polo-féle mesehorvátokról meg annyit, hogy nagyon cikinek találjuk, hogy aki nem irtott népet, az úgy lett világhírű horvát, mint nálunk Liszt Ferenc. Manapság csak Ivo Sanader, a horvátok Gyurcsány Ferenc-i magasságokba emelkedett Zuschlag Jánosa jut eszünkbe erről az országról, meg az, hogy Albániával együtt azért sikerült végre belépniük a NATO-ba. Be kell látni, hogy hiába használnak latin ábécét és vetnek fordítva keresztet, mondanak c+ty-t a cs helyett, szerbek ezek is, csak több-kevesebb sikerrel leplezni próbálják. Azt pedig, hogy milyen szerepük volt a jugoszlávoknak a Zágrábban népszerűsége reneszánszát élő Habsburg birodalomban, egy szlovén költő (Edvard „próbáld meg elképzeli Pilinszkyt partizánruhában” Kocbek) verséből tudhatjuk meg, melyet kicsit továbbköltöttünk: nem csoda hát, hogy a bécsi császár az ügyes diplomatákat franciául, a csinos színésznőket olaszul, a végtelen Istent spanyolul, a tanulatlan szolgát németül, a granicsár-martalócait szerbül, a besúgóit horvátul, a lovait meg szlovénul szólítja meg. 

 

Aki egyedül hülyébb a teljes MSZP frakciónál

 

A horvát, magyar szemmel irigylésre méltó sportnemzet, hiszen története során már három olimpiai aranyat is nyert, ez pedig a különválás óta bezsebelt két szerb arany mellett már majdnem eléri a mi egy olimpián elért „középszar” szintünket. Horvátország nagy szerencséje, hogy az örök vesztes szerbekkel ellentétben nem vízilabdában próbálkozik – bár nekik is sikerült már veszteni egy döntőt – így kézilabdacsapata beérte a balkáni nagytestvért aranyak tekintetében. Ha már kézilabda, ne feledkezzünk meg a horvát kéziladba Szigetváráról, Veszprémről sem. Megemlíthetnénk még a jelenlegi délszláv népközösségnél csak egy picikét kevésbé termékeny Janica Kostelicet is, de egyrészt a téli olimpia korongtalan számai gecire nem érdekelnek senkit sem, másrészt nem elég jó nő ehhez. Itt van viszont Blanka Vlasic, akinek tényleg álomszép a segge.

Ki ne emlékezne arra a mókás pillanatra, amikor Novak Djokovicot az kanadai tornagyőzelme után a lelkes házigazdák azzal köszöntötték, hogy ez a horvát sporttörténet egyik legemlékezetesebb pillanata.  Hiába no, ez benne van a pakliban, ha az embernek kamunemzete van. Mindenki a bunkó kanadaiakra neheztelt, pedig sajnos másnak sem megy jobban a dolog, na nem mintha ezt a mást meg lehetne különböztetni a többitől. Remélnénk, hogy legalább futballban más a helyzet, hiszen a horvát labdarúgás legendás, mindjárt az első vébéjükön elérték például, hogy széles tömegek mozdultak az addig végtelenül undorítónak gondolt franciák felé. Egy világ volt hálás Thuramnak, amikor 142 válogatott meccsen lőtt két gólját a lehető legideálisabb eloszlásban szerezte. A horvátok aszomttmajomképű Puskás Öcsijének be kellett érnie a gólkirályi címmel, az azóta százszoros válogatottságig jutó Dario Simic azonban szinte berobbant a focigyilkos alapfilozófiára vevő klubok körében. Valószínűleg Bozsik is óriási sztár lett volna Milánóban, ha pitbullra cseréli le a Cucut, sajnos ezt még elképzelni is nehezen tudjuk. Végezetül ki tudná elfelejteni Robert Prosinecki-t, a kockások örök botrányhősét, aki bizonyára nagyon szeretett volna Gazzára hasonlítani, de – mint megannyi, magyarmásoló honfitársának – csak Váczi Zolira sikerült.

Címkék: pina horvát polgárháború szláv áruló sunyi háborús bűnös usztasa vérivó köpönyegforgató dalmát illír testvérgyilkos testvérország csetnik etnikai tisztogatás

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuloltellensegeink.blog.hu/api/trackback/id/tr862733727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabesz7004 2011.03.19. 20:43:55

@Nagy_Cthulhu: Tökéletesen egyetértek, de a horvátok nagyon hiányoztak eddig innen! Csak egy apró észrevétel! Nem Vajdaság, hanem Délvidék!

Jakováli Hasszán 2011.03.19. 21:28:30

Egyetértek én is. Így viszont egy kivétellel már körbejártuk a szomszédainkat. Találtam izgalmas ígéretes céltáblákat a harmadik világban.

gabesz7004 2011.03.20. 18:43:21

@Jakováli Hasszán: Ott könnyű ilyeneket találni, mert mind az!

Nagy_Cthulhu 2011.03.21. 08:00:17

@gabesz7004: Értem én, hogy nem kötekedni akarsz, csak pontosítasz, de igazából mindketten tévedünk. Az se nem Délvidék, se nem Vajdaság, hanem Dél-Magyarország.

gabesz7004 2011.03.21. 08:09:50

@Nagy_Cthulhu: Jó, ezt el tudom fogadni, de az ott élő testvéreink Délvidéknek hívják. Szerintem az elég jó érv mellette, de mondom a Dél-Magyarország is jó!

Kurt S. Earp 2011.03.21. 08:48:58

A balkáni népekrő szóló posztok mottójaként, nyugodtan idézhetnénk Uj Péternek a szösszenetét egy több évvel ezelőtti cikkből( Népszabadság, Szerda)

"Montenegroból kivált Monte."

1. A poszt olvasása közben kénytelen voltam megnézni, hogy néz ki Horvátország. De már nem tudnám felidézni.
2. A balkáni földrajzhoz hasonlóan nem mozgok otthonosan a sportvilágban sem, így soha nem hallottam Blanka Vlasicról. A linkelt kép alapján sajnos el kell ismerjem: tényleg szép segge van. Nem tudom, hogy ez az egyetértés a részemről most hazaárulásnak minősül-e.

@Kurtz ezredes: Kizárt dolognak tartom, hogy önhöz fogható szemétláda, akad még egy a világban. :D:D.D

@gabesz7004: Maga ne bántsa a kutyákat, bassza meg. Szégyen-gyalázat, hogy egy igaz magyar ember átveszi ezt a retardált muszlim fröcsögést.

Maisie MacKenzie 2011.03.21. 14:35:42

"Milyen amőbaország az, ahol az északkeleti csücsökből a délkeleti csücsökbe egy másik országon keresztül vezet a legrövidebb út?"

Meg a másik országban is ugyanolyan nyelven beszélnek, csak más a vallásuk. Vicces lenne ha külön katolikus és református magyar(nyelvű) országok lennének! :-)

"ahol az összes uralkodó neve –mir ’béke’, vagy –slav ’rabszolga’ végződésű volt."

Érdekes meglátás éhség (hungry) ország fiától! :-) Ez még a ködmönországnál is cikibb. :-(

Maisie MacKenzie 2011.03.21. 14:37:05

@Kurt S. Earp:

"Montenegroból kivált Monte."

Szerintem inkább a pénzt hozó Tengerpart válna ki, a Monte (hegy) meg maradna a kecskéknek. :-(

jazzva 2011.03.21. 15:26:24

Próbáltam előkotorni magamból minden iróniához, humorhoz fűződő affinitásomat, de meg kell mondjam őszintén annak ellenére, hogy magyar nemzetiségű ember vagyok ( ám bár szerb állampolgár ), sokszor összeszorult a szívem mikor a szerb posztot olvastam, és hasonló képen a horvátnál is. A cikken még ennél is sértőbb a néhány kommentelőből kicsorgott ultra rasszista kutyázás, vagy más degradáló hasonlat. 18 évig éltem egy szerb, bunyevác, sokac és magyar lakta faluban, így volt alkalmam tapasztalni a balkáni népek mentalitását. Ha mi határon túliak hasonló jóindulattal kreálnánk egy ironikus humorosnak szánt posztot, gyanítom hasonló érzés fogna el titeket is. Sokan nem is ismertek, nem is láttatok szerb embert, de még csak nem is jártatok hazánkban, ennek ellenére nagyon jártasnak tűntök. Magyarország az a nép amely a Nyugati hatalmak első számú seggnyalója a 21. században. Magyar anyanyelvünk lassan már csak történelem lesz, köszönet a amerikai médiától megvásárolt "übergagyi", agyzsugoritó show műsoroknak, amin a büszke magyarország új generációja fog felcseperedni. Hatásai: lépten-nyomon jellemtelen, céloktól mentes rózsaszín hajú szegecsesképű fiatalok, karrierista, lelketlen, stressztől haldokló idegbajos emberek, és végezetül drága anyanyelvünk lassú fájdalmas halála köszönhetőn a fent említett okokból kifolyólag bután felcseperedeg "Like"-oló szupcsinapszemcsis, csiripörit zabáló fiatalok LOL hadjáratainak. Népzenei hagyományaitokat is lassan kivágtátok a kukába, lassan már dalszövegeket is "ciki" magyarul írni, megbocsátható esetleg ha van benne Bééjbe szót tartalmazó sor. Minek is ápolnunk zenei hagyományainkat ha ott van helyette a sokak álltal kedvelt afro-amerikai R'n'B vagy az EMO nemzeték számos favorit zenekara szintén az USA-ból vagy Nagy Britanniából. Szerbia a mai napig a saját zenei és kulturális ( az is van neki ) hagyományaiból építkezik, és esze ágában sincs beengedni az országba, ezt az undorító, agymosó, tömeges népbutító nyugati mocskot. (Győzike, Mónika, VV, SP, stb...) Büszke a Magyar a Nemzeti egységre, mégis szúró szemekkel néz minden - a határon túlról érkezeő magyar embertársára kifejezetten tartva a "román feketemunkástól" de akár egy vajdasági SZERB drogcsempészektől! Jugoszlávia feldarabolását követően Szerbia lakosságának olyan háborúkat kellett elviselnie amiket a ma élő magyarok csak a hírműsorokból láttak (pl.1999-ben ) ,és majd egy évtizeden át egy olyan szocialista diktátor önkényuralmának áldozatai voltak, amiket talán soha sem tud majd kiheverni. Ehhez képest Magyarország egy békés, dinamikusan fejlődő állam(?), mégis tele van depressziós, kesergő, gyűlölködő emberekkel. Lám, nekünk is van odaát min röhögni. 8 éven át figyeltük ahogy ízlelgetitek ugyanazt a politikai falloszt amit Milosevic tett a mi szánkba, csak az MSZP ezt már a Nyugati, kicsit diplomatikusabb formában tette. Soha életemben nem hallottam még annyi síró szájat, mint ebben a 8 évben itt Magyarországon pedig Szerbiában ma is óriási a munkanélküliség, az átlag fizetés pedig 60-70e forintnak megfelelő összeget teszi ki. Szerbiában az emberek és a NEMZETEK megtanulták összeszorítani a fogukat, és összetartanak és tudjátok mit? Fantasztikus érzés! Látni ahogy különböző nyelvet beszélő emberek együtt dolgoznak, és ami a legfontosabb, feltétel nélkül bíznak egymásban.Mindezt Magyarországon az állandó jelleggel zsidózó, cigányozó értelmiségről nem mondhatok el, ezt a blogot inkább ne is említsem.
Görbetükröt mutattok más nemzeteknek, más hátáról kapargatjátok a piócát, és hatalmas elánnal kritizáltok majd röhögtök más nemzetek sanyarú sorsán, és ha valaki ezt sérelmezi, elintézitek annyival, hogy "nézd a kis majom nem bírja a kritikát, nem is igazi magyar, kisanantbérenc (ez jó, többször is elsült ez a poén, tetszik ) stb...a tény, miszerint ti nagy magyarok bírjátok elviselni a legkevésbé a kritikát viszont finoman ködbe vész. Büszke vagyok, hogy egy olyan országban nevelkedtem ahol a nemzeti összetartás nem csak egy jól csengő szó. Aki itt él ezt határozottan érzi, és határozottan ezt kezdi hiányolni amint átlép a magyar oldalra. Ezt az erőt nem csak a szerb érzi hanem minden egyes "szánalmas, történelem nélküli" ország akinek nevetségesen hasonlítanak a zászlói. Ez a zászló nem csak egy országot tart össze, hanem a szlávokat. A történelem során (ugyanúgy mint az Egyesült Államokban észak dél ellen ) sok háborút megéltek a szláv nemzetek is, de ma háborúk ejtette sebek tartanak össze minket. Tárt karokkal fogadnak Horvátországban, Szlovákiában, Szlovéniában, és minden korsó sörrel erre koccintunk, Látjuk egymás szemében hogy egyek vagyunk. Bár magyar vagyok, ezt az érzést itt Magyarországon sohasem éreztem, pedig azért jöttem ide, hogy az anyaországomban éljem át mindezt.
Summa summarum, értem én a viccet, csak a sok hiányolom belőletek az öniróniát. Szerintem a sok külhoni olvasó szívesen venne egy Magyarország posztot. Nagyot ütne. Nagy történelmi múlt, rengeteg hiba, elkorcsosult értékrendek és a képesség hiánya hogy bízzatok embertársaitokban. A szeretet szót itt meg sem említem, mert még bannonlnak...

jazzva 2011.03.21. 15:33:20

természetesen most én is általánosítok, mert ugye ez a szabály a szakmódszertan szerint..Ja és legyetek oly kedvesek elővenni a humorérzéketeket, és felfedezni az iróniát. Kultúr- emberek vagytok, hiszem hogy menni fog...

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.21. 16:48:11

@Kurt S. Earp:
Ez igazán hízelgő öntől!
@jazzva:
Idegesít a sok magyar kesergő, tehát te is keseregsz azon, hogy az egyedülálló és minőségében vitathatatlanul a szláv és germán nyelvek felett álló magyar elkorcsosul, míg a szerbnek nevezett hihetetlenül egyedi nyelv megőrzi értékeit, bár még addig sem jutott el, hogy saját szava legyen az igenre.
Világos. Értjük.

jazzva 2011.03.21. 17:19:29

Mindent leírtam, amit el akartam mondani, értelmezd ahogy szeretnéd, bár a válaszod már engem igazol. A kritika fogadása tényleg nem a magyar erőssége. Kesergek? :)) Fülig érő mosollyal írom soraimat ne viccelj..Ha egy csapat gyűlölködő fikagép iránt érzett szánalom kesergésnek minősül akkor legyen, beállok a sorba. Az, hogy egy népcsoportnak mint a szlávoknak egy ugyanazon az ősi nyelvük, mi a búbánatért találjanak ki más szót az igenre. A nem például már módosult, másrészt a "da" csak az egyik szó ami igent jelent, emellett szintén gyakran használt szó a "jeste" amivel akár bele is köthetnék az elméletebe, de nem teszem, mert nincs oka egy nép csoportnak identitást kreálni azzal, hogy egyszerű szavakat erőszakosan megváltoztatnak. ( ennyi erővel a latin nyelv képviselőit is gúnyolhatnád... Si? ) Ha még egyszer átfutod a kommentet, talán észreveszed azt a motívumot mikor is halkan könyörgök azért, hogy mi magyarok ne kúrjunk el egy valóban gyönyörű, szofisztikált, gazdag, egyedi nyelvet mint a miénk ahelyett, hogy büszkék lennénk rá...Gondolom a kommentem eme mondanivalójára már nehéz volt odafigyelned. Mellesleg hol az a fenemód túldimenzionált humorérzéked, ami ennek az egész blognak a szellemiségét képviseli?

jazzva 2011.03.21. 17:31:37

@Kurtz ezredes: Mindent leírtam, amit el akartam mondani, értelmezd ahogy szeretnéd, bár a válaszod már engem igazol. A kritika fogadása tényleg nem a magyar erőssége. Kesergek? :)) Fülig érő mosollyal írom soraimat ne viccelj..Ha egy csapat gyűlölködő fikagép iránt érzett szánalom kesergésnek minősül akkor legyen, beállok a sorba. Az, hogy egy népcsoportnak mint a szlávoknak egy ugyanazon az ősi nyelvük, mi a búbánatért találjanak ki más szót az igenre. A nem például már módosult, másrészt a "da" csak az egyik szó ami igent jelent, emellett szintén gyakran használt szó a "jeste" amivel akár bele is köthetnék az elméletebe, de nem teszem, mert nincs oka egy nép csoportnak identitást kreálni azzal, hogy egyszerű szavakat erőszakosan megváltoztatnak. ( ennyi erővel a latin nyelv képviselőit is gúnyolhatnád... Si? ) Ha még egyszer átfutod a kommentet, talán észreveszed azt a motívumot mikor is halkan könyörgök azért, hogy mi magyarok ne kúrjunk el egy valóban gyönyörű, szofisztikált, gazdag, egyedi nyelvet mint a miénk ahelyett, hogy büszkék lennénk rá...Gondolom a kommentem eme mondanivalójára már nehéz volt odafigyelned. Mellesleg hol az a fenemód túldimenzionált humorérzéked, ami ennek az egész blognak a szellemiségét képviseli?

UI: Bocs a duplikátért...

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2011.03.21. 19:54:00

@jazzva: neked javasolnám, hogy olvasd el a budapestiekről és a vidékiekről írottakat. Abban megtalálod az általad hiányolt jellemzőket.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.21. 22:04:11

@jazzva:
A szlávok nem népcsoport, hanem egy jellegtelen egyenmassza, akárcsak a latinok vagy a germánok. A magyar ezzel ellentétben valódi, egyedi, különleges nép, akinél fel sem merül például, hogy tényleg van-e nyelve, kultúrája, történelme stb.

jazzva 2011.03.21. 23:35:35

@Kurtz ezredes: Érted ez alatt az oroszokat, ukránokat, szlovéneket, szlovákokat, bolgárokat, boszniaiakat, lengyeleket, cseheket...? Fél Euròpa mehet a levesbe mert te ezt igy làtod. A magyar résszel teljesen egyet értek, de a többi szempontbòl kàr ràd pazarolnom az idômet. Egy 30nm-es panelbòl osztod ki vilàgot ugy hogy életedben egy szerb emberrel nem talàlkoztàl, de egy òvatos komment miatt izzadsàg szagúan véded a magyart, holott epp te esel neki a fél vilàgnak. Leégeted a magyar nemzetet. De ha neked ez a fétised. Ja, és ugy làtom tovàbbra se jött meg a humorérzéked.

Egy szakirodalmat azért küldj màr azért. Kivàncsi vagyok, milyen anyagbòl merit a szerb történelem doktora. Haha.. :)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.22. 00:34:55

@jazzva:
sajnálom h nem vok ilyen hazaffy mint a szerbek
pedig űríthetném a kalasomat a virággal körberakott csurkakép alatt, hangos da-da vezényszavakra
ez biztosan annyira egyedi dolog, hogy senki más nem csinálja a világon
a magyar kultúra tényleg halott
www.youtube.com/watch?v=krAlrfOlc-Y
www.youtube.com/watch?v=oyli29DM8OA
bosnyák, szlovén, szlovák, szlávón, szlován, szlavók, szlivók, szlovók nép meg igenis létezik, egyáltalán nem probléma, hogy mi ketten idősebbek vagyunk mint ők együtt, és legnagyobb történelmi alakjaikhoz képest a gumimacik már egy egész hihető történetnek tűnik.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.22. 00:47:24

@Maisie MacKenzie:
Ezt a hungry-országot érvnek szántad? A magyar nyelv eredete a múlt ködébe vész, de mindenképpen ezredévekben számolunk. Hogy jelenhet meg itt szempontként, hogy az alig párszáz éve létező, ragozni képtelen, csökevény angol nyelv hogy ejti hazánk nevét? Azt is számon tartod, hogy koszovárok, vagy a malájok hogy nevezik MO-t?

@jazzva:
Először is az, h hazádnak nevezed Szerbiát, janicsárszellemről, kezdődő szociológiai öngyűlöletről tanúskodik. A haza egy megfoghatatlan, elvont fogalom, nem összekeverendő az otthonnal.
A szláv népekkel kapcsolatban nagy félreértésben vagy. Mi mindössze azt állítjuk, hogy a szláv népek ugyanazon, legfeljebb 3 nyelvet beszélik, ebből kifolyólag pedig legfeljebb 3 népről beszélhetünk esetükben, nem pedig annyiról, hogy szegénykéim már nem bírják hogy kombinálni a piros-fehér-kéket. Ezt magad is alátámasztottad, hiszen az egyébként összetartó, önmagát 8 külön népnek tartó, és egymást tétovázás nélkül kiirtó szerb népről zengettél dicshimnuszokat a horvát poszt alatt.
Azt pedig csak személyiségrajzként teszem hozzá, h 20 sornál hosszabb, ám humor nélküli hozzászólást eddig itt csak kínos arcok produkáltak. Amiket a magyarokról és a magyar nyelvről mondasz, teljesen helyénvalóak, csak tudnám, miért rajongasz a szerbekért, amikor két magyarverés között néha egy icipicit dolgoznak is. Ilyenkor hálát érzel, amiért éppen nem ütnek?

jazzva 2011.03.22. 01:51:40

Ehh..annyira vertek a szerbek magyarokat, mint Magyarországon magyar magyart. Totálisan benyalod a média által erőszakosan ömlesztett sztereotípiákat. 18 évig éltem ott, és egyetlen egy magyart nem vertek meg közvetlen közelemben pedig sok magyar ismerősöm igen csak rászolgált volna mert kereste a bajt, és bár valóban vannak elferdült nacionalista öntudatú szerbek úgy mint itt a gárdisták, rengeteg szerb embert személyes jó barátaim között tudhatok. A háborús konfliktusok nemzetek között az esetek nagy százalékában valamiféle politikai nagyhatalom érdekeinek megvalósítása miatt robban ki, nem az általad elfogadott nemzeti, emberi konfliktusok miatt. Keresztes háború ( isten nevében gyilkolj és hódíts., I világháború, II világháború ( ahol mi magyarok ahelyett hogy felszaladtunk volna a hegyekbe lesből SS tiszteket lőni, inkább kinyaltuk a germánok seggét, hogy nehogy idejekorán beszopjuk ), továbbá Irak, Irán, és úgy általában a közel kelet kérdése ( USA - olaj para ) A probléma összegezve annyi lenne, hogy több száz kilométerre szerbiátol egy fotelben ülve gyaláztok porrá egy olyan nemzetet ami semmivel sem kevesebb mint Magyarország. Követtek el hibákat, csakúgy mint a magyarok, hol kényszer alatt cselekedtek, hol nem. Míg a magyarok a történelem során igyekeztek megfelelni a nyugati elvárásoknak, addig a szerbek bevállaltak 1-2 gazdasági embargót. Szubjektív, hogy kinek mi a szimpatikus. Egy biztos. Egy szerb barát a tűzbe teszi érted a kezét, míg a magyar első sorban a saját érdekeit figyeli minden helyzetben, és számomra ez az egyik legzavaróbb mondhatni személyes probléma. De legalább akkora hibát követek el, ha általánosítom ezt a jellemzőt minden magyarra, mint ahogy ti minden szerbet kalasnyikovval rohangáló agresszív ősember ként jellemeztek. Rengeteg olyan tulajdonságot hordoznak ami rendkívül becsülendő, és amit egy magyar soha nem fog átvenni, ezt viszont csak akkor érted meg ha tapasztalod, és nem csak vaktában lövöldözöl. Ha ezt a blogot komolyan gondolod, érdemes lenne tapasztalatokat is gyűjteni, mert eddig rengeteg hiba van az elméleteidben, és szándékosan negatív irányba torzít. Végül, ha te találkoznál egy bejegyzéssel, ami kifejezetten a magyarok gyalázására specializálta magát, kinyílna a bicska a zsebedben, és ezt ne tagadd. Ebből kiindulva remélem megérted, hogy 18 év előnyben vagyok veled szemben szerb ismeretből, és megvan rá az okom, hogy védjem őket, mert részben nekik köszönhetem hogy mára kialakult egy a tiednél sokkal emberbarátibb értékrendem, ahol első helyeken szerepel a barátság, szavahihetőség, összetartás, és a képesség,hogy békében éljek egy közösségben a világ bármely nemzetiségű emberével anélkül hogy a gyűlölet leghalványabb szikrája is felmerülne bennem. Kíváncsi vagyok, hogy ha valóban helyesnek, indokoltnak találod ezeket a teljesen értelmetlen véleményeket publikálni, és vérig sérteni a szomszédaid vajon vállalnád e ezeket az írásokat a teljes nyilvánosság előtt a valódi neveddel, a magyar nép nevében!?

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.22. 02:20:53

@jazzva:
Ne írjál már ilyen hosszúakat, kurva unalmas! Vagy a ragozási hibák helyett írjál bele poénokat, és máris jobb lesz!
A stockholm-szindrómás okoskodásod itt senkit sem fog meghatni. Attól, h a nevelőid agymosása nyomán lehazudod a magyarveréseket, azok még sajnos megtörténtek. Arról pedig neked fogalmad sincs, hogy milyen tájakat, népeket és országokat ismertünk meg a fotelünkből kimozdulva.
Ja, és a szerb szerbek a II. vh-ban sajnos nem SS tiszteket lőttek hősies módon, lesből, mivel eléggé lekötötte őket a magukat horvátnak valló szerbek mészárlása. Olvass utána a wikipédián csetnik barátaidnak!

Kurt S. Earp 2011.03.22. 09:19:14

@jazzva:
1. "Próbáltam előkotorni magamból minden iróniához, humorhoz fűződő affinitásomat,..." Nem sikerült. Ne keseredjen el, lesz ez még rosszabb is.

2."Magyarország az a nép..." Ennek neki kéne futni újra, ha már annyira a szívén viseli a magyar anyanyelv sorsának alakulását.

3."lépten-nyomon jellemtelen, céloktól mentes rózsaszín hajú szegecsesképű fiatalok, karrierista, lelketlen, stressztől haldokló idegbajos emberek, ..." Nem szabad ám így beszélni a szerbekről, ez csúnya dolog, dádá lesz a vége.

4. "Népzenei hagyományaitokat is lassan kivágtátok a kukába,..." Ez világos beszéd. A Mi népzenei hagyományaink.
Janicsár népzene nincs. Sebestyént-Lajkót-Ghymest kidobtuk a kukába? Mit meg nem tud az ember?

5. "...hagyományaiból építkezik, és esze ágában sincs beengedni az országba, ezt az undorító, agymosó, tömeges népbutító nyugati mocskot. (Győzike, Mónika, VV, SP, stb...)"
Akkor szólni kéne nekik, hogy nem kéne annyira kaparni az EU-ba, ne kövessék el azt a hibát amit mi is. Az áruk- szolgáltatások szabad piaca és az ezzel együtt megvalósítandó jogharmonizáció kettős kényszere esetleg kellemetlen következményekkel járhat.

6. "..Jugoszlávia feldarabolását követően Szerbia lakosságának olyan háborúkat kellett elviselnie amiket a ma élő magyarok csak a hírműsorokból láttak " Apám és anyám 75 év feletteiek. Anyám testvérei is. A szomszédjuk 83 éves.
Mo.-n él még nagyjából 600.000 hasonló korú ember.
Apám hullákat rakosgatott szekerekre a szétbombázott Budapesten. 8 hónapra elszakadt az anyjától a menekülő tömegben Székesfehérváron. Anyám két lánytestvérével egy földbe vájt üregben lapult, míg odafönt a csetnikek lelövöldözték a szomszédaikat. Fogalma sincs a háborúról a vén hülyéknek, mindig a Tv híradót nézik ha borzalmakat akarnak látni.

7. "Ehhez képest Magyarország egy békés, dinamikusan fejlődő állam(?)..." Igen, 1000 éve. Megtaposva, kifosztva, szétdarabolva, de talpon. Tudom, hogy ez másoknak elviselhetetlen.
"..., mégis tele van depressziós, kesergő, gyűlölködő emberekkel." Már megint bántja a szerbeket, uram, jó-jó egy kicsit kicsit kiírtották egymást ott a baráti népek, Clinton beléptette őket a Trianon klubba, de lesz még jó világ, hamarosan elfogy az olaj, kimerülnek az édesvízkészletek keleten, új háborúk, új népirtások lehetősége a láthatáron, tartsa szárazon a puskaport.

8. "Lám, nekünk is van odaát min röhögni." Nagyon fontos, hogy az ember felszabadultan tudjon röhögni a hazáján. Mi tudunk a miénken, Nagy-Szerbia is vidám hely? De jó.
"Miért halad így a történelem? Hogy az ember derűsen váljon meg a múltjától." Gondolom a szerb fiatalok minden utcasarkon vidám vicceket mesélnek egymásnak pl. koszovóról.

9. "Szerbiában az emberek és a NEMZETEK megtanulták összeszorítani a fogukat, és összetartanak..." Nincs is szebb annál , mint az összetartás. Amikor horvát-szerb sírva öleli át egymás vállát a nagy egyetértésben. Rózsa-Flores húsz éven át élt nagy békességben a szerb szomszédjával amikor az egy nap átjött hozzá és közölte vele, hogy először a horvátok fognak eltakaródni innen aztán "Ti, magyarok". Ezek egyébként ugyanazok a szeretetteljes szerbek akik a magyaroktól elszenvedett vizilabdavereség után még egymást is ütni kezdték a medence partján.

10. "Látni ahogy különböző nyelvet beszélő emberek együtt dolgoznak, és ami a legfontosabb, feltétel nélkül bíznak egymásban." A bizalom. Nincs nemesebb érzés. Feleségem egyik rokonának gyermekét egy szerb szabadcsapat (fosztogató-bűnöző csürhe) erőszakkal besorozta a Vajdaságban, odaállították 2 horvát fogoly elé, pisztolyt szegeztek a halántékának és ráparancsoltak, hogy lője le őket. 17 éves volt, a 2 horvát együtt nem volt 40.

11. "Mindezt Magyarországon az állandó jelleggel zsidózó, cigányozó értelmiségről..." Örüljön neki, hogy a szerbek között nem ütötte fel a fejét az antiszemita - cigánygyűlölő métely. Bár a Hágai törvényszék az elsők között vizsgálta a cigány kisebbség ellen elkövetett atrocitásokat a polgárháború idején, a bosnyákok és a szerbek úgy ping-pongoztak a cigányokkal, hogy azt a világ bármely rasszista népe megirigyelhette volna.

12. "Büszke vagyok, hogy egy olyan országban nevelkedtem ahol a nemzeti összetartás nem csak egy jól csengő szó. Aki itt él ezt határozottan érzi, és határozottan ezt kezdi hiányolni amint átlép a magyar oldalra." Itt egy fizikai képtelenséggel állunk szemben. A Délvidékről nem lehet átlépni a magyar oldalra. Magyarországon belül nem kell átlépni sehova.

13."A történelem során (ugyanúgy mint az Egyesült Államokban észak dél ellen ) sok háborút megéltek a szláv nemzetek is, de ma háborúk ejtette sebek tartanak össze minket. " Önöket. Ez ismét jó hír. Kár volt azért a sok lakosságcseréért, etnikai tisztogatásért amiben ez a sok baráti
nép részesítette egymást az elmúlt évek folyamán.

14." Látjuk egymás szemében hogy egyek vagyunk." MUHAHAHAHAHA!

15. "Summa summarum, értem én a viccet,..." Nem, de ez nem baj.

16. "Szerintem a sok külhoni olvasó szívesen venne egy Magyarország posztot." Írja meg. Engem kifejezetten érdekel, hogy látja a hazámat egy ember, akinek semmiféle önazonosság tudata nincs.

17. "A szeretet szót itt meg sem említem, ..." Az tényleg felesleges lenne. Ez a blog ugyanis Magyarország legszeretetteljesebb blogja. Annyira imádja ezt a hibbant, folyton önmagát tökön szúró népet és ezt az országot, a csodálatos tájaival, a heroikus és reménytelen történelmével, a pazar nőstény ördögeivel, boraival, szép és romló falvaival, gyönyörű és széjjelbaszott fővárosával, csodálatos, semmivel sem összehasonlíthatóan tökéletes nyelvével, hogy én Heller "a magyarok szolgalelkűek" Ágnes, Andrassew-Gyurcsány-Mesterházy- Horváth-Feldmayer-Zoltai (e neveket direkt önnek, hogy örüljön) helyében naponta feljelenteném a készítőit, még mielőtt végleg gyökeret verne az olvasóiban ez az érzés: a felhőtlen rajongás ezért a búvalbaszott országért, akiknek lakói pl. egy emberként ontották a segélyszállítmányokat Kolontár-Devecserre az ország minden zugából, függetlenül attól, hogy előző nap még egymást kutyapicsázták-e.

Jakováli Hasszán 2011.03.22. 11:29:44

Huhh gyerekek, de elszabadultak itt a kommentek! Na ezért is lesz Balkán-stop egy időre. "Apa elfojtott indulatai vagyunk...." - szerintem ezek a posztok a magyarok elfojtásait, előítéleteit is tükrözik, ezért speciel én ilyen szempontból is jókat nevetek a bejegyzéseken. Sok vajdasági magyarnál nem értem ezt az ambivalnes viszonyt a szerbekhez, de ezen a szrbija-blog is jókat (ön)ironizál, talán nem véletlenül. Egyébként a szerkesztőségünk tanulta és nem a spektrumról vagy a kurucinfóról ismeri a történelmet. A legtöbb történelmi információ, persze a humoros hatás kedvéért sokszor egyedi megvilágításban, egyetemi tanszékek által lektorált szakirodalomból van, mint az amúgy szerb Barbara Jellavic által írt Balkán története. De bibliográfiát nem mellékelek. A horvátoknál tudtuk, hogy nehéz és hálátlan feladatunk lesz, ott nagyobb lesz az értetlenség.

jazzva 2011.03.22. 12:17:21

Győzött a szerkesztőség. Visszamegyek Szabadkára, és az összes szerb származású barátomat elküldöm a picsába, mert megérdemlik a mocskos kutyák! Miért, mert szerbek, és mert ultra rasszista magyar blogger azt mondta. Nem érteitek hogy ezzel többet ártotok mint használtok, és pont a 2011-ben nem ez kellene hogy legyen a csapás vonal! De ti vagytok az értelmiség. Csináljátok, én meg megyek és visszabújok a szerbek seggebe, mert azok legalább tudnak pár jó kosovoi viccet ( és tényleg! ) Nem írok ide többet..Azért tényleg érdekel a szerb blog írójának a neve...

Maisie MacKenzie 2011.03.22. 12:49:19

@Jakováli Hasszán:

"Azt is számon tartod, hogy koszovárok, vagy a malájok hogy nevezik MO-t?"

Na látod! A horvátokat sem kell, hogy zavarja, hogy Neked mi jut eszedbe a -slav végződésről.

@Gudea enszi:

"Egyébként a szerkesztőségünk tanulta és nem a spektrumról vagy a kurucinfóról ismeri a történelmet."

A kuruc infon néha több humort és iróniát lehet olvasni, mint itt. Ők nem bonyolítják túl a dolgokat.

@jazzva:

"a szerb blog"

Az itteni posztra gondolsz? Mert a srbija.blog.hu egy aranyos hely. Lakosságibb! :-D

jazzva 2011.03.22. 13:02:53

@Maisie MacKenzie: Az ittenire gondolok. Tisztelem a poszt írok műveltséget, csak sajnos a felgyülemlett tudást nagyon rossz dolgokra fordítják. Kicsit olyan érzésem van, mint a közvélemények lehetett, mikor az nukleáris energiát, elsősorban katonai célokra fejlesztették, és csak másodlagosan energiatermelésre. Minek ez? A bolygón elő ember ugyanattól az őstől származik, mégis valamiféle perverz szükségünk van rá, hogy megkülönböztessük egymást, és magunkat piedesztálra emeljük. Ez eredeti magyar vonás? Nyilván nem, de ha rossz vonás, akkor miért nem hanyagoljuk?

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.22. 13:39:14

@Maisie MacKenzie:
"Na látod! A horvátokat sem kell, hogy zavarja, hogy Neked mi jut eszedbe a -slav végződésről."

Ahogy mondod, nem kell, hogy zavarja őket. Nem is zavarja őket. Téged zavar.
Ha a horvátokhoz óhajtanék szólni, akkor bizonnyal édes anyanyelvükön, azaz szerbül (tehát oroszul) tenném. Ez a blog azonban magyarul íródik, így kettőt találhatsz, hogy milyen nyelvű közönségnek szól.

@jazzva:
Nem akarlak bántani, mert az itt trollkodók többségével ellentétben sem buta, sem tahó nem vagy. Csak ismételhetem magam neked is. Ne hagyd figyelmen kívül, hogy a blog magyar nyelvű, tehát valószínűleg nem a kitárgyalt népek, hanem a magyarok a célcsoportja! Magyarul magas anyanyelvi szinten értő és beszélő, gúnyra és öniróniára fogékony, intelligens, művelt, a sorok közt olvasni képes, hazájukat (nem az otthonukról beszélek) feltétlenül imádó magyarok. Nekik írjuk, és közben bizakodunk, hogy az olvasottak hatására további látogatók is megvilágosodnak.

@Kurt S. Earp:
Az utolsó bekezdésed első 7 sora annyira hibátlan, mondhatni megindító összefoglalás, h használni is fogjuk adott esetben. Köszönjük! :)

Kurt S. Earp 2011.03.22. 14:25:00

@jazzva: Látom, nem sokat értett meg a blog lényegéből ezért egyszerűsítem a mondanivalómat: Janics Natasa.
Úgy szoktam izgulni a Tv előtt, hogy gyakorlatilag az infarktus szélén táncolok amikor ez a szerb-horvát kiscsaj lapátolja a vizet.
Leszarom, hogy kiféle-miféle.
Szedje már össze magát, bassza meg.
Nézzen körül.

"...mert ultra rasszista magyar blogger azt mondta."
Igen? És melyikük lenne az? Én nem látom, pedig mindegyik posztot olvastam. Igaza lesz a metapédiának: mocskos kis zsidók ezek. Fuj.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.22. 15:00:19

@jazzva:
Én határozottan igénylem a megkülönböztetésemet mondjuk az angoloktól, akik fennen hirdetik saját tökéletességüket, miközben két világháborút nyertek győztes csata nélkül, ilyen, géppisztolynak hazudott biciklipumpákkal a kezeikben
www.paladinarmory.com/Photos%20for%20PA%20website/STEN.jpg
Te ezek után még elvárod, hogy ne is legyek ideges? Szeressem őket, mint embertársaimat, és hagyjam rájuk, hogy páratlan hadvezéreik vannak, mint a legendás Montgomery?
Ezek a tökkelütött debilek azért rendeztek háromnapos harangzúgást, amikor a saját aknáikat felszedve kétszer annyi amerikai tankot sikerült eltapsolniuk, mint amennyi az ellenségüknek egyáltalán volt...
És ezt hagyjuk szó nélkül Dobó István hazájában? Te komolyan ezt szeretnéd?

Maisie MacKenzie 2011.03.22. 15:24:40

@Gudea enszi:

"Ha a horvátokhoz óhajtanék szólni, akkor bizonnyal édes anyanyelvükön, azaz szerbül (tehát oroszul) tenném."

Az orosz az nem jó! A néger Puskin úgy belepiszkált, hogy a rendes szlován ember nem is érti alapból, csak ha külön tanulta! :-)

ebedli 2011.03.23. 09:50:08

@Gudea enszi: "Ha a horvátokhoz óhajtanék szólni, akkor bizonnyal édes anyanyelvükön, azaz szerbül (tehát oroszul) tenném."

Elnézést, hogy ebbe is beleugatok, már én is unom magam, de a Google Chrome-ba épített fordítóprogram segítségével egészen jól le lehet fordítani pl. a magyar nyelvű oldalakat igen sok nyelvre.
Ha nem is irodalmi szintű fordítás, de a lényeget biztosan megérti, aki nagyon akarja.
És ez egyáltalán nem baj, engem is mindig az érdekel legjobban egy másik nép megismerésekor, hogy milyen előítéletekkel rendelkezik irányunkban, illetve hogy a saját előítéleteim mennyire alaposak velük szemben.

Egy kincs ez a blog, köszönet a szerkesztőségnek!

Nagy_Cthulhu 2011.03.23. 11:59:59

@jazzva: Olvasva írásaid, megmondom őszintén, szimpatikusnak tűnsz. Bár marhára nem érted a blog lényegét, nem mondasz hülyeségeket, és a stílusod is megüti azt a szintet, hogy ne küldjelek el valami balkáni barlangba. Értem én, hogy a szülőotthon (mint fentebb említették nem = haza) sok pozitív emléket képvisel benned, ezért véded. Rossz úton jársz. Elmondok egy történetet.

Egerben, a Dobó-téren, van egy templom. Ebben a templomba teljesít szolgálatot egy szerzetes, György barát. A templom Dobó térre néző lépcsőjén jo hangulatban cigarettázgattunk György baráttal, mikor jött egy csapat turista, templomlátogatásra. Kérdezi is tőle drága jó barátunk, hogy honnan érkeztek. Mondták hogy a Felvidékről. György barát szívott egyet a cigarettáján, felnézett, majd azt mondta:
- Magyarország az is, csak éppen most Szlovákiához tartozik.
Ő már csak ilyen polkorrekt, így mondta hogy Szlovákia.

Nos, ahol te éltél, szintén Magyarország, csak most éppen nem ide tartozik.

Azzal meg nem védeném a szerbeket, hogy ők nem álltak be más seggét nyalni, mi meg a germánokét, mikor lőhettünk volna SS tiszteket is.

Amikor Bajazid szultán tönkre verte a Zsigmond királyunk vezette keresztes/keresztény koalíciót Nikápolynál 1396-ban, egy, azaz egy darab keresztény fejedelem harcolt a törökök mellett a keresztények ellen, ez Lazarevics István szerb fejedelem volt.

Még mikor Timur Lenk Ankaránál 1402-ben gyakorlatilag elsöpörte a török haderőt (ahova Lazarevics Stefánunk pusztán 20 000 szerbet vitt magával, mészárszékre) Lazarevics még a mongol vértesek gyűrűjében maradt Bajazidért visszafordult a menekülő törökök közül, a szultán fiai rángatták végül vissza, hogy haggyad öcsém, ez már b*szva van. Ez szerintem az idegen imádattal párosuló kutyahűség gyomorforgató esetének tipikus példája.

Na, én is hosszút írtam. Szerintem fuss neki újra a blognak, és kezd mondjuk a Román cikkel, vagy az írrel, ha a délszláv így fáj neked elsőre. Remélem hallok még felőled, mikor a hozzáállásod kicsit átértelmezted.

Maisie MacKenzie 2011.03.23. 12:10:56

@Nagy_Cthulhu:

"Mondták hogy a Felvidékről. György barát szívott egyet a cigarettáján, felnézett, majd azt mondta:
- Magyarország az is, csak éppen most Szlovákiához tartozik.
Ő már csak ilyen polkorrekt, így mondta hogy Szlovákia.

Nos, ahol te éltél, szintén Magyarország, csak most éppen nem ide tartozik."

Dohányzó szerzetes? Mindenesetre korrekt fazon, mert elismeri Szlovákiát csak a jelenlegi határokat nem. Ebben különbözik azoktól, akik nem ismernek el semmiféle önálló szlovák államot.

(A "Felvidék" kifejezés használata is zavaros: egyeseknél az egész mostani Szlovák Köztársaságot jelenti - magyar-lengyel határ-isták, másoknál meg a Szlovák Köztársaság magyarok lakta déli sávját.)

Nagy_Cthulhu 2011.03.23. 13:20:18

@Maisie MacKenzie: Dohányzó szerzetes. Az. A szerzetes is csak ember. Megsúgom, a sört se a kocsmárosok találták fel, hanem a szerzetesek. Érted, ha nincs nő, legalább inni ihassanak, szerintem így 1:1. De ez az én magánvéleményem. György barát nagyon nagy fazon, 30 körüli, és ha olyan hívja (mert mobilja is van) akit nem kedvel, akkor az internacionálé a csengőhangja.

Ő korrekt ember, meg ugye, mint szerzetes, nem szereti gerjeszteni a feszültséget. Én hiába mondtam neki, hogy Szlovákia nem létezik. A Felvidék kifejezés használata csak az északi határunkon élő, meghatározhatatlan etnikumú szlávoknak (de mi hívjuk őket nyugodtan tótoknak) zavaros.

Az is baromság, hogy a Felvidék magyarok lakta déli sávja. Az északi sáv pár városa: Zsolna, Eperjes, Trencsény, Túrócszentmárton. Az Északi-Kárpátok középső részéről, (de hívhatjuk közép felvidéknek is) városnevek: Besztercebánya, Kassa, Nagyszombat, Nyitra, Selmecbánya. Ezek, ugye neked is feltűnt, ősi szláv nevű települések.

Lehet, hogy a hozzászólásodban nem akartad védeni a tótokat, de ezeket a TÉNYeket le kellett szögeznem.

Maisie MacKenzie 2011.03.23. 13:28:30

@Nagy_Cthulhu:

De védem a szlovákokat, persze nem elvtelenül, de a korrektség határáig igen.

"nevű települések."

Bécsnek elég szép magyar nevet adtunk, sőt nyögte
Mátyás bús hadát is, de nem hiszem, hogy magyar város lenne.
Zsolna, Trencsény, Besztercebánya, Nyitra meg elég szlávosan hangzik.

"de mi hívjuk őket nyugodtan tótoknak"

Ugye azért nem lesz kötelező?

Nagy_Cthulhu 2011.03.23. 13:29:26

@Nagy_Cthulhu: Huh, a 11:59-kori irományomban nagy betűvel írtam a román szót, ez természetesen azért történt, mert az egyik kedvenc írásom itt, és a Román cikk megérdemli, hogy tulajdonnévi rangra emelkedjen. Nem a népnév miatt, természetesen.

Nagy_Cthulhu 2011.03.23. 13:33:53

@Maisie MacKenzie:Nem, nem kötelező, úgy hívni a tótokat, hogy tót. Érted, felőlem a búvárszivattyút is hívhatod palacsintasütőnek, csak nem az a neve. A kutyát is lehetne macskának hívni, de nem, ez nem jó példa. Mondjuk az elefántot lehetne olifántnak hívni, de az olifánt nevű állat csak fikció. Na, valahogy így van ez a szlovák elnevezéssel is.

jazzva 2011.03.23. 13:37:27

@Nagy_Cthulhu: Elore is elnezest kerek hogy nem lesznek ekezetek, de jelenlegi helyemen ez most nem megvalosithato. Koszonom a hozzaszolast, mert ezzel kommenteddel valoban vilagosabb a dolog. Orulok, hogy Vajdasagot atvitt ertelemben magyar foldnek tekinted, mert szivunk melyen mi is igy latjuk a dolgot. Ertheto ha az itt elok szive melyen zavar van, mert a tortenelem nem igazolja hogy vedjuk a szerbeket, plane azert, mert az itt regota honos szelso nacionalista hozzaallas megkeseritette rengeteg itt elo magyar eletet. Viszont most a jelenben elunk ahol ezek a surlodasok mar csak fanatikusok sziveben elnek, es ok figyelnek erre, mi pedig akik felejtunk megprobalunk minden emberre egyforman nezni legyen az a barki. Megegyszer koszonom!

Pantagruel 2011.03.23. 21:18:30

Nem egészen értem, hogy miért Szlovákia a téma, amikor egy Horváto.-s poszt, de kicsire nem adok, nem hisztizek, úgyis én lennék a hülye. Azt viszont már végképp nem értem, hogy Szlovákia mitől volna ország. Az országoknak történelme van, itt meg egyszerűen arról van szó, hogy Trianonban valaki véletlenül rátüsszentett a térképre, s ahelyett, hogy letörölte volna, inkább körberajzolta a turhát. Ez egy tótnak nyilván tökéletesen megfelel történelemnek, hiszen neki olyan sose volt; de azé egy írni-olvasni tudó magyar sztem már van annyira művelt, hogy a maga helyén kezelje ezt a békaperspektívát.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.23. 22:07:20

@Pantagruel:
Nem szívesen kezdem el védeni pont a szlovákokat, de idővel bizony kiderült ám, hogy a kontinens valódi, országnak végképp nem nevezhető sötét söpredékeitől igencsak messze vannak szegények.

Pantagruel 2011.03.23. 22:27:48

@Kurtz ezredes: ugye, azért járok ide, hogy tanuljak; a csehekről már olvastam, tanulságos volt: megértettem, bogaras emberek miért találnak különös örömet abban, hogy a különböző tetveket osztályozzák. így már nem nézek rájuk olyan görbe szemmel, amellett úgy érzem, ez a blog humanitárius céljait maradéktalanul betölti

ebedli 2011.03.24. 00:33:33

@Pantagruel: vannak olyan nemzetek is, akiknek van történelme, kultúrája és nyelve is, csak éppen országa nincs.

Hogy ne is menjünk túl messzire, ott vannak a finnugor népek, ahonnan minimum részben származunk. Sosem volt saját országuk, de azért talán ne írjuk le őket éppen mi.
De ott vannak a baszkok, eszkimók, kurdok és lehetne még sorolni bőven...

Csendben megjegyzem, hogy az észteknek, finneknek is elég sértő ahogy egyes "magyarok" fiatal országokat becsmérelnek. És itt Európában nem sokan vannak rajtuk kívül, akik jó szívvel gondolnának ránk. Igaz, már ők se annyira, köszönhetően a sok böszme magyar parasztnak.

Talán ideje volna túllépni ezen, és kicsit szofisztikáltabb érveket gyűjteni a gyűlölködéshez, ez a blog pl. kiváló segédlet, csak olvasni kell.

ebedli 2011.03.24. 01:23:42

...és a másik véglet: a perzsáknak, Kínának, Indiának hány ezer éves történelme van. Most akkor kezdjünk el felkúszni a seggükbe, csak azért mert selyemben jártak amikor mi még porban fürödtünk és vért meg rohasztott tejet ittunk?

A fiatal nemzetek mindig sokkal életrevalóbbak, inkább örülnünk kellene, hogy MÉG CSAK ezer éves államisággal rendelkezünk.

Vagy hagyni a fenébe az egész évszámlálósdit, mint pl. a hollandok, ahol a történészeken kívül mindenki a mával és a holnappal foglalkozik. És bizony van miért büszkének lenni magukra a jelenben is, nem csak a történelemkönyv fölött nyögdécselve.

A magyarok ezer éve nem mutattak semmi újat Európának, ez van, ennél még a kutyabaszó szlovének is ügyesebbek. Ideje lenne a jövőre koncentrálni...

Pantagruel 2011.03.24. 10:59:06

@Nagy_Cthulhu: itt csak arról lehet szó, hogy amit a románok románnak gondolnak (szellemi, anyagi javak), az valójában magyar tulajdon, a magyarban a tulajdonneveket meg naggyal írjuk, nem kell magyarázkodnod, no para

Nagy_Cthulhu 2011.03.24. 19:20:46

@Pantagruel: Köszi, de nem magyarázkodtam, csak egyértelművé tettem a hülyék kedvéért, akik közé te nem tartozol.
@ebedli: Te viszont igen. Én gondolom, azért írsz ilyeneket, mert ellentétben a mi őseinkkel, a te őseid vért ittak. A mi őseink a kumiszt is akkor itták, ha fintorgó bizánci követség volt a nézőközönség, és csak azért, hogy megmutassák a már akkor is a késő délelőttől délutánig csak a tökét vakaró görögöknek, hogy ők igazából puncik, ha még egy ilyen alap dolog is keményebb náluk, mint az erjesztett lótej.
Aszongya, a magyarok ezer éve nem mutattak semmit ojrópának. Kezdeném ugye az alsóneművel, ami a bejövetelünk előtt ismeretlen volt az ojrópéereknek, de várjál, van még. Dinamó, gyufa, atombomba, hangos film, Eötvös-inga (bár erről szerintem fingod sincs, hogy mi), porlasztó, holográfia, transzformátor, bolygóműves sebességváltó, de tudod mit, olvasd el magad:
hu.wikipedia.org/wiki/Magyar_tal%C3%A1lm%C3%A1nyok_list%C3%A1ja

Nem csodálom, hogy csíped a hollandokat, neked már az agyad is gyep.
Mielőtt megszólalsz, olvass, tanulj, olvass, tanulj, olvass, tanulj, olvass, tanulj. Honnan? Idézlek téged: "ez a blog pl. kiváló segédlet, csak olvasni kell"

ebedli 2011.03.25. 02:57:22

@Nagy_Cthulhu: maradjunk annyiban, hogy nem értetted amit írtam. Semmi baj, nyugodj meg, egyél egy banánt.

Nagy_Cthulhu 2011.03.25. 08:39:04

@ebedli: Hooooogyne értettem volna. De nézd már meg hogy mi van a böngésződ fejlécében. Gyűlöllek te rohadék!!!

ebedli 2011.03.25. 10:01:03

@Nagy_Cthulhu: Mivel értelmes kommunikációra képtelen vagy, így aztán be is fejeztük ezt a beszélgetést.

Fölöslegesen pedig ne koptasd a billentyűket, engem természetesen mindenki gyűlöl, de meg sem közelítitek azt a szintet, ahogy én gyűlölöm saját magam.

Úgyhogy van még hová fejlődni cicamica, de jó úton jársz, ne add fel.

Nagy_Cthulhu 2011.03.25. 12:28:49

@ebedli: Jujj, ne haragudj. Nem akartalak megbántani. Még az hiányzik, hogy mindenféle jogvédő rám szálljon, mert bántom a melegeket. Felvonulásra mész idén, cicamica? Remélem nem lesz idén rátok (tojás)zápor.

Így már nem azért gyűlöllek, mert képtelen vagy a tökéletesen csiszolt tudásmagból kirügyező mondatokat értelmes kommunikációként értelmezni.

Tényleg nem fogom itt koptatni a billentyűzetem miattad. Vagy érted a viccet, és azért kommentálsz ilyeneket (bár ez esetben az utolsó pár kommentedet nem értem), vagy tényleg olyan tök hülye vagy mint azt prezentálod. Nyugi, kell ilyen is, van helyed a világban, az utcát is söpörni kell a, az építkezésen is kell aki lapátolja a sódert. Csak az ilyen ember általában nem a Mi Szép és Egyetlen nyelvünket beszéli. Te hol tanultál meg ilyen jól magyarul? Nagyszüleid netán egy felvidéki grófnál cselédeskedtek? Van más verzióm is, de tényleg nem akarlak megsérteni.

Ui: Ha egy meleg férfi, hetero férfiak előtt is olyan színvonalon kommunikál, mint a passzív meleg "barátai" előtt, akkor ne csodálkozzon, ha köcsögnek nevezik, még akkor is, ha ő az aktív fél.

ebedli 2011.03.25. 12:52:12

@Nagy_Cthulhu: érdekes, hogy a buziknak mindenről a buzulás jut eszükbe.

ebedli 2011.03.25. 12:59:16

@Nagy_Cthulhu: ..és most lépj túl ezen, engem már gyűlölsz, most próbáld meg kiterjeszteni ezt az érzést az egész világra.

Kitartó gyakorlás, cicamica. És javaslom a South Park rólad szóló részének megtekintését.

ebedli 2011.03.25. 16:40:10

@Nagy_Cthulhu: ...egy igazi gay jelenet Cartman és a Sötét Nagyúr között, csak a te kedvedért, talán egy kis változatosságot hoz majd a melegpornótól túlfűtött mindennapjaidba:

www.southparkstudios.com/clips/360453/whos-a-needs-a-tummy-rub

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.27. 13:32:23

@ebedli:
Sajnos nem tudható, hogy mennyivel előttünk kezdtek el selyemben járni a perzsák és a kínaiak, mert mi is selyemünneplőben toppantunk be a történelem színpadára. Ezért aztán legkevésbé kéne bárki seggébe is felkúsznunk.

Azt már előttem megcáfolták, hogy miért nem igaz az állításod, miszerint ezer éve nem mutattunk újat Európának. Engem viszont az érdekel, hogy ezt te milyen konkrétumokkal tudod alátámasztani az általad felhozott szlovének példáján keresztül.

A hollandokat pedig megkérlek, hogy semmilyen szempontból ne hozd fel pozitív példaként. Az a nép, aki az éhezés, (csak a tisztánlátás végett: a hollandok a gyarmatosításig bőszen éheztek) valamint a napsütés hiánya miatti frusztrációját gátlástalan erőszakkal, banki ármánykodással, majd a temérdek összerabolt / összecsalt pénzén való kotlással és zsugorisággal vezeti le, az csak arra érdemes, hogy leköpjük.

ebedli 2011.03.28. 00:17:05

@Gudea enszi: Igazad van abban, hogy a magyaroknak volt semelyünneplője, amikor különböző korokban történetírók megemlékeztek róluk, de ez mind időszámításunk kezdete után történt, Kína és Perzsia pedig akkor már létezett pár ezer éve.
További szomorú tény, hogy ők emlékeztek meg a krónikáikban rólunk és nem mi róluk...
Abban viszont mélységesen egyetértek, hogy ezért bizony nem kell análtúrába kezdenünk.

Én nem láttam cáfolatát az ezeréves pangásnak, csak egy újabb cukormázas ömlengést olyan emberekről, akik elmenekültek Magyarországról és külföldön feltaláltak ezt-azt. Abba ne is menjünk bele, hogy hányad részüket tarthatjuk valóban magyarnak...
Az utolsó nóvum a pusztai harcmodorunk, a taktikánk, a kegyetlenségünk és hírszerzésünk precizitása volt, nagyjából ezer évvel ezelőtt.
Kutatók, feltalálók, művészek szép számmal termettek máshol is, az nem újdonság, pláne hogy mind a tudományban, mind a művészetben az tudott valamire jutni, aki ismerte az európai kortársak eredményeit, munkáit.

A hollandok éhezése igaz, a napsütés hiánya nem, a többi igen, a leköpés nem javasolt, mert esetleg visszaköpnek, amilyen fajta a holland.
Sokszor jártam egyébként ott, és a veszélyes bevándorlókon kívül csak normális, udvarias és segítőkész hollandokkal találkoztam, ez van.

A szlovénekkel kapcsolatban itt olvastam a kutyavonyítástól hangos éjszakákról. Erre gondoltam, mint politikusoktól világszinten váratlan fordulatra. A bestialitás így csoportosan szerintem ritka Európában és máshol is.

Azt pedig külön köszönöm, hogy te legalább nem személyeskedsz, bár tőled meg is lepne.

Mézes B. Ödön 2011.03.29. 00:15:22

"melyekhez annyi közük van, mint Arkannak a Rotary Clubhoz." ez qurva nagy! :))))))

Mokele-Mbembe 2011.03.31. 09:58:42

"A dunántúli krobót falvakat, melyekben olyan, zsugorisággal kombinált kirekesztő beltenyészet folyik, hogy szinte mindegyikben van egy Jurassic Park-szerű szociális otthon, .... valamint a busójárást, ami nyilván ennek elleplezésére szolgálhatott eredetileg."

ez gyönyörű volt

Mokele-Mbembe 2011.03.31. 10:06:59

Blanka Vlašić hátulnézete pedig igencsak nehézkesen ellenpontozza a frontális oldalt.

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.04.02. 21:05:18

@hal1fan:
Ezennel megszavazom neked a hónap trollja címet.

mrs.starkey 2011.04.04. 00:36:32

a -slav végződés az nem is rabszolga, hanem dicsőséges.

"kirekesztő beltenyészet", hahahaha!!!! :D:D:D:D

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.04.04. 07:30:27

@mrs.starkey:
ez a slavus/slave izé bizonyára csak valami tévedés lehet akkor

mrs.starkey 2011.04.04. 09:42:51

@Kurtz ezredes: slava bogu na visini = dicsőség mennyben az istennek. például.

de kíváncsi lennék, a szerzőnek egy tengerparti nyaraláson nem térdelt le egy horvát cicamica, azért szidja ilyen hévvel az egész bandát? vagy kirekesztette a beltenyészet a kedvenc kiskocsmájában? :D:D:D

Mokele-Mbembe 2011.04.04. 10:30:25

horvát cicamica... höhö

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.04.04. 11:57:50

@mrs.starkey:
Nem hiszem, jó pasi, sztem simán térdeltek neki.
Amúgy ez inkább aranyos poszt lett. A horvátok inkább erős középkategória. Itt gyerekek szisztematikus kefélése, folyamatos gátlástalan ármánykodás, minősíthetetlen, gerinctelen gyávaság és masszív, kényszerű férfi-homoszexualitás nélkül gyakorlatilag lehetetlen bekerülni Európa 5 leghitványabb nemzete közé. Az meg igazából nem a mi ügyünk, hogy a balkánon most ki kit gyilkol.

Jakováli Hasszán 2011.04.04. 13:34:39

@mrs.starkey: Ha a kirekesztő beltenyészetet nem tudod hová tenni, akkor felhívom a figyelmedet egy Kópháza nevű településre. Ott mindenki Payrits, Grubits meg Vrancsics, és egy ott élő vendéglőscsaládot, akik betelepültek és a vendéglőjükkel komoly forgalmat hoztak a falunak, 20 éve nem
képesek befogadni, ennyit Koppendorfról. Valóban, a szlavóniai horvát lányok könnyebben kötélnek állnak, mint a dalmátok, de ez más sztori. Csak 2 éves korom óta olyan túladagolást kaptam Horvátországból, meg a tengerpartból, hogy inkább ezt, meg a rommá lőtt Mostar miatt érzett fájdalmamat érezheted a soraimból. A családom olyan krobót-rajongó, hogy még a jugoszláv polgárháború alatt is Isztriába mentünk nyaralni.......Glambay

mrs.starkey 2011.04.04. 14:02:49

@Jakováli Hasszán: hogy a fenébe nem tudnám hova tenni, mikor én is a tagja vagyok!!!! :) és totál igazad van, de ez van.
kópháziakkal meg semmi baj sincs, így ilyen távolságról, amilyen.

mrs.starkey 2011.04.04. 14:07:12

@Jakováli Hasszán: azaz te is biztosan koljnofot akartál mondani, csak véletlenül mondtad a kópházát, ahogy én is.

mrs.starkey 2011.04.04. 21:28:29

és szerintem egy fokkal azért jobbak vagyunk, mint a svábok, mert azok még sznobok is, nem csak kirekesztők. :)

Maisie MacKenzie 2011.04.05. 08:07:00

@mrs.starkey:

"mert azok még sznobok is, nem csak kirekesztők. :)"

Nekik azért jobban van mire.

Maisie MacKenzie 2011.04.05. 11:14:28

"Milyen amőbaország az, ahol az északkeleti csücsökből a délkeleti csücsökbe egy másik országon keresztül vezet a legrövidebb út?"

Miről beszélsz?

Magyaroszágról Olaszországba Horvátországon keresztül vezet az az út! :-)

Mert az északkeleti csücsök ugye Magyarország.

www.nagymagyarorszag.info/images/matrica/angyaloskulso.jpg

A délkeleti csücsök meg Olaszország (az egész tengerpart az Isztriától Dalmácián át!)

Bosznia-Hercegovina horvát része a voltaképpen igazi Horvátország! :-)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.04.05. 13:13:41

@mrs.starkey:
Ebben a hitedben meg kell erősítselek. Soha nem hittem volna, de tényleg így van.

mrs.starkey 2011.04.05. 23:08:23

hát ha tudom hogy nektek csángóknak ez a kirekesztőzés ilyen lelki skrupulusokat okoz, akkor máskor kölcsönadom a homokozólapátomat a játszón. :)

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.04.06. 00:59:57

@mrs.starkey:
A facebookos falunkon ma megjelent egy felhívás. Ez mindkét nem számára olyan dolgokat helyez kilátásba, amelyeket csak a másiktól kaphat meg. A humort és a szórakoztatást mi vállaljuk.

ebedli 2011.04.06. 07:42:51

@Gudea enszi: két hím már tetszését is nyilvánította, lehet hogy belterjes buli lesz.
Meg az is lehet, hogy a kétszadik bombázó után nyálcsorgató irígységgel fogom falbaverni a fejem, hogy micsoda ötlet.
Ha nektek bejön, én is nekiállok blogolni... :)

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.04.06. 11:28:38

@ebedli:
Nekünk már elég régen bejött a blogolás ilyen téren. Jól lehet vele csajozni.

ebedli 2011.04.06. 15:05:52

@Kurtz ezredes:
Majd ha már nem győzitek, a satnyábbakat lepasszolhatjátok. Előre is hálás köszönet.

ebedli 2011.04.06. 15:38:47

...természetesen nem magamnak kérem, inkább eladásra vagy ilyesmi.

ebedli 2011.04.06. 15:40:14

A bevétel egy részéből pedig támogatom a hazai gyűlöletkutatást. Deal?

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.04.06. 16:14:03

@ebedli:
Hát kurvázni még nem próbáltunk vele, de talán még az sem lenne esélytelen. :)

mrs.starkey 2011.04.06. 21:50:56

@Gudea enszi: na de most mifasz van, itt csak a szerzők ironizálhatnak? (csak mert láttam, h mi volt az eredeti hozzámszólásod.)

Illés Béla 2011.04.06. 22:44:30

@mrs.starkey: Gyűlölném ha tőled kéne megtudnom,hogy sznob és kirekesztő vagyok.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.04.07. 01:37:25

@mrs.starkey:
Időnként a hivatásos gyűlölködő kijön a sodrából, bár ez mindig okkal történik. Szerencsére (csak vicceltem, természetesen ez sem a szerencsén múlik) nekünk hatalmunkban áll kimoderálni, ha meggondoltuk magunkat.
Nálunk bárki ironizálhat, aki képes rá (tehát 99,99%-ban férfiakról van szó). Ha valaki iróniának szánt nem iróniát közöl, az nálunk nem minősül iróniának, és mint olyan, feleslegessé és céltalanná válik.

mrs.starkey 2011.04.07. 16:14:30

@Illés Béla: nem csak tőlem, ld. 13:13:41.

mrs.starkey 2011.04.07. 16:18:42

@Gudea enszi: nem értem melyiken kaptad fel a vizet. de mindegy, akkor nincs humorérzékem és nem tudok ironizálni. ezt is írd be a posztba, h a horvátoknak humorérzékük sincsen, csak tengerpartjuk.

mrs.starkey 2011.04.07. 16:25:16

@Illés Béla: de én meg állítólag kicsinyes sunyi haszonleső vagyok, szóval te még mindig jobban jártál.

Maisie MacKenzie 2011.04.07. 16:33:12

@mrs.starkey:

"csak tengerpartjuk"

???

Összehoztak egy királyságot a mai Horvátország területének kb. a felén, de azon a részen, ahol épelméjű nép még városalapítással se próbálkozna.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.04.07. 18:32:19

A horvát-német vitához szólva megjegyezném, hogy a horvátok lényegében semennyire sem protestánsok, ez pedig akkora előnyt jelent, amit gyakorlatilag lehetetlen leadni. A protestantizmus annyi rosszat szabadított erre a világra, hogy azt a mai napig nem bírtuk felmérni teljes valójában.

Jakováli Hasszán 2011.04.07. 23:35:29

@Maisie MacKenzie: Igen, bármilyen meglepő, de a történelmi Horvátország magterülete az a Kapela-hegység és a tenger közötti ún. dinári Horvátország. A tengerpartból Isztria még nem, de attól lefelé egészen Splitig az övék volt a kábé semmire se való szakasz, mert a jeletősebb kikötők és szigetek mind velencei fennhatóság alatt voltak. És hiába mondják a horvátok turska Hrvatskának, Bihac is Bosnia!

Jakováli Hasszán 2011.04.07. 23:37:38

@mrs.starkey: Azért valld be magadnak, hogy nem nagy dicsőség Nemecsek Ernőt lepofozni meg lenyúlni, azért még Áts Feri is elküldte a Pásztor testvéreket bocsánatot kérni Nemecsekhez.

HenteSS88 2011.04.08. 15:31:12

IZRAELRŐL PERSZE NEM MERTEK ÍRNI, IGAZ? GYÁVA SZAR BANDA

Jakováli Hasszán 2011.04.08. 15:39:43

@HenteSS88: Talán ajánlanám figyelmebde felül az amúgy kiemelt helyen levő Buddha-szobor kezében lévő egyik zászlót... Aztán olvasd el az örmény posztot és meglátdod milyen gyáva szar banda vagyunk. Ja és hallottál már olyanról hogy késleltetés? Természetesen lesz Izrael-poszt, csak hát ebben a témában elég sokminden van a világhálón, és talán nem egy zsigeri, reflex-szerű mocskolódással akarnánk ehhez a komlpex témához hozzászólni. Menjél inkább csontozni ne itt böfögjél henteském.

Jakováli Hasszán 2011.04.10. 17:40:56

@mrs.starkey: Na úgy látom te is embereket akarok kínozni, ha már én is megfricskáztam horvát öntudatodat. :) Szerintem a következő posztból rá fogsz jönni, hogy egész aranyosak és elnézőek voltunk Horvátországgal.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.04.10. 17:53:03

@mrs.starkey:
Ha belekukkantasz az osztrák-angol-cseh-dán négyesbe, akkor ez már most is teljesen biztossá válik. A horvátok egész egyszerűen nincsenek olyan helyzetben, hogy kiérdemeljék a buta, modoros, gnóm, ronda, vörös, kövér, büdös, homokos, disznóarcú, beltenyész, gyerekkefélő, gyáva, beszari, szervilis, napsütetlen szélfútta köcsög jelzők valamelyikét is.

Kágyilló 2012.05.27. 19:44:47

@mrs.starkey: Testvér, érezd a nemzetközi szeretet. :D

delinsan80 2012.06.02. 07:53:11

A horvátok az egyik legocsmányabb társaság. Rosszabbak a szerbeknél is. A szerbtől tudod mire számíthatsz, míg a horvát ugyanúgy gyűlöl, csak játsza a barátot, ha kell a segítség. Tömeggyilkos szar banda mind a kettő. Egy idő után a bosnyákokat is együtt írtott

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.06.13. 04:41:57

Reméljük Ante sem Rado vagy Szlobo vádbeszédjét hallgatja a nagy kavarodásban, mert a vádpontok alapján biztos képtelenség rájönni az ilyen bakikra.]]

ezen besirtam vazzzzz MEG MEG MEG!!! :D

settenkedő villám 2015.08.15. 00:00:32

@Illúzióromboló kockacukor: Muhaha, nekem is ez volt az első gondolatom. Hasonló cipőben járok, mint a Zolvtárs, csak a Zasszony félig szlovén - de csak eddig a tényig. Nekem nem kell mosogatnom a két poszt miatt, végigröhögtük mindkettőt.

Bicepsz Elek77 2015.10.18. 15:57:12

Aktualis lenne a frissites....