Gyűlölt Ellenségeink

Az alkalmazott nemzetkarakterológia vezető szakmai műhelye.
A világ népei hamis előítéletektől mentesen, a tények és összefüggések tükrében. Minden, amit a másoknak és önmaguknak hazudozó, politikailag korrekt szemforgatók sosem mondanak ki.

Komoly? Vagy vicc?
Vagy mégis komoly?
Hát mit fognak ehhez szólni mások?!

Állandóan időszerű

Ha nem egyértelmű, hogy hol jársz, olvasd el a tudományos alapvetést!

A gyűlölködés szakmódszertana

Ha nagyon gyűlölöd bármilyen csoport tagjait, vagy a többi kommentelőt, vagy egy részüket, add ki magadból a személyeskedőposztban!
Gyűlöllek te rohadék...! - személyeskedőposzt

Gyűlölködj a Fácsén!

Innen gyűlölködtök

Friss hozzászólások

  • D3D: Most jutott el hozzám a poszt. Én éltem ott, minden szó igaz. (2018.11.27. 18:12) Az ausztrálok
  • Frick László Intézet: A pincében lakó osztrák lányról nekem nem az Amstetti Rém áldozata ugrott be, sokak laknak szuteré... (2018.09.23. 08:30) A svédek
  • Albu: indavideo.hu/video/Csibesz_-_Gigolo web.archive.org/web/20110321052930/https://mulatos.blog.hu/201... (2018.07.24. 14:51) Fos zenék egykori gátlástalan kirablóinktól - Vendégposzt
  • Atti Békási: @dr. Trebitsch: Sajnos nem olvastam el hamarabb a hozzászolását,így ugyanerre hívtam fel a figyelm... (2018.06.08. 06:58) A demokratikus Ausztria, ahol már semmi sem emlékeztet a náci múltra
  • Flat Eric / sta prest: @pixelpiréz plüssvitéz: Maraggyá má kiskancsó! Azé bazmeg, mer nemtucc ennyit eccerre elovasni, m... (2018.03.07. 15:49) Az osztrákok
  • 11110000: @virágelvtárs: Nem minna, minnä. Nem mindegy. @El Topo (Sgt. Elias): Valójában egy finnország... (2018.01.12. 21:18) A finnek
  • Vitárius Gyuszi: @iTeM23: Egyetértek önnel. (2018.01.07. 14:19) A szlovákok

Kik jönnek?

2011.06.04. 16:32 - Gudea enszi

Van egy versnek mondott förmedvény, amelynek a hangneme sajnos egyáltalán nem szokatlan, sőt 1990-től 2010-ig az Országházban is képviseltette magát. A magyargyűlölet legtermékenyebb táptalaja még mindig Magyarország. Ez a judeo-bozgor frusztrációkat fröcsögő koholmány kéjes örömmel becsteleníti meg Magyarország csonka testét, és azt érezteti, hogy szerzője szíve szerint még hazája veséit és máját is eladná a koszovói szervkereskedőknek. 

 

 

Jönnek

Jönnek a dúlt-keblű mélymagyarok megint,
fűzfapoéták, füzfarajongók, jönnek a szarból,
csönd van. Senki se pisszen. Alantról
kevéske hűlt költő csontujja int.
Ó ha gyilkolni szabadna újra,
csámcsogva, hersegve szívnák a vért-
miért is? ki tudja. Trianonért?
mered pár utcanév pici csontujja.
Ez olyan klíma: itt folyton beborul,
ez rendben van, de szégyen, szégyen, szégyen,
hogy mindenki kussol, mindenki fél,
és nekünk kell jönnünk, pár csenevésznek,
hogy bebizonyítsuk:
nemcsak a szemetek tudnak magyarul.

Spiró György viszont nem buta, és valószínűleg nem is gonosz, egyszerűen csak képtelen elrugaszkodni a jó öreg magyaros megfelelési kényszertől. És éppen ez az, ami jópár évszázada megakadályozza, hogy saját gondolatból elindulva tegyünk meg néhány saját lépést. Ehelyett mindig olyat akarnak mondani, ami valakiknek tetszeni fog. Noha számunkra minden nap a nemzeti összetartozás napja, a Gyűlölt Ellenségeink tanácsa az olvasóknak az évfordulóra: nem tetszeni kell, hanem nyerni.

Jönnek a fondor lelkű nemmagyarok megint,
thomasbernhardok, osztrákrajongók, jönnek Fritzl gecijéből,
bűz van. Mindenki retteg. Alantról
sok, sírban forgó költő középső ujja int.
Ó, bár árulni, mocskolni lehetne mindent, ők
csámcsogva, hersegve szívnák a magyar vért-
miért is? ki tudja. Gyöngyöspatáért?-
mered Cohn Bendit pici dákója.
Ez olyan klíma: itt folyton vihar készül,
ez nem igaz, de szégyen, szégyen, szégyen,
hogy mindenki tűr, mindenki sznobul,
és nekünk kell jönnünk, pár szittya legénynek,
hogy bebizonyítsuk:
sajnos a szemetek is tudnak magyarul.

(A vers szerzőjeként köszöntsétek nem múló, ütemes tapssal Jakováli Hasszánt!)

Az évforduló alkalmából úgy gondoltuk, hogy ideje behatóan megismerkednünk az igazán veszélyes, észrevétlenül mételyező ellenségeinkkel is.
Ezennel ünnepélyesen megnyitjuk a Gyűlölt Ellenségeink vallási hónapját!
Kissorozatunkban bemutatjuk a legjelentősebb vallásokat úgy, ahogy még egymásról sem mernek nyilatkozni. Kezdetnek hamarosan átnyújtjuk az emberiség és az emberiesség legnagyobb ellenségeit.

Címkék: pina trianon magyar fogság áruló hungarofóbia kisantant dum spiro spero megélhetési rettegők

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuloltellensegeink.blog.hu/api/trackback/id/tr532955515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabesz7004 2011.06.04. 17:31:13

Srácok, le a kalappal előttetek! Szép hogy nem feledtétek e napon azokat a férgeket, akik belülről rágják Nemzetünk! Ők a legfőbb okai a 18-as és a Trianoni tragédiáknak, ők öltek az ávh nevében és ők azok kik száz éve a "felvilágosult Nyugat" nevében mételyezik lelkünket és szellemünket liberálisnak nevezett mocskaikkal. Ők ülnek a média trónjain, ők hazudják magukat jog és embervédőknek, míg a Magyar akkor is tűr ha épp ölik. Vesszenek a sripók, az eszterházyak, a mohácsi és kolompár félék, hogy egyszer majd vesszen Trianon!

Alexi Borzovan 2011.06.04. 20:37:45

Zseniális! Tudtam, hogy a GyüliEli blogban nem fogok csalódni, és hát igen, ti mindig tudtok újat mondani. Köszönet Nektek! :)

altoid · http://altoid.inda.hu/ 2011.06.04. 21:58:27

"Kissorozatunkban bemutatjuk a legjelentősebb vallásokat úgy, ahogy még egymásról sem mernek nyilatkozni. Kezdetnek hamarosan átnyújtjuk az emberiség és az emberiesség legnagyobb ellenségeit."

Ajvé córesz! Maashallah! Sancta Maria ora pro me!

GeoThrasher 2011.06.05. 11:42:42

Jó lesz az "izraelita" rész... Garantált a blog betiltása... Várjuk! :D

Ironfist 2011.06.05. 11:46:46

Én a Hitgyüli/Szcientológia posztokat várom :P

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.06.05. 11:58:37

@altoid:
A legnagyobb ellenség többek között attól a legnagyobb, hogy nem is gondolnád róla. Ez 1-2 napon belül megváltozik, és a GYE ismét megvilágosítja az elméket.

@GeoThrasher:
Az izraelitákra nem vallásként tekintünk. Egykor, egy egészségesebb világban nem voltak világvallások, és minden népnek megvolt a saját istene. Az övék meg is maradt. Ők tehát nép, akiket ebbéli minőségükben fogunk tárgyalni. A párhuzamosan több népet feltáró kutatómunka esetükben is megkezdődött, de hatalmas anyagot kell még feldolgoznunk és értelmeznünk, szóval ez még eltart egy darabig. Azt viszont előrevetíthetetem, hogy egészen újszerű megközelítést olvashattok majd. Olyat, amilyenre ŐK sem számítanak, hiába figyelik a blogot elejétől kezdve. :)

@Ironfist:
Megértem az érzéseidet, mi is hányingert kapunk ezektől. Ugyanakkor méltatlan lenne az eddigi dolgozatainkhoz, ha a népekről szóló igazságfeltárások között holmi politikai összeesküvésekkel, ill. pénzgyárakkal foglalkoznánk. Az ilyesmit meghagyjuk tiborunak.

Noked-Lee 2011.06.05. 12:02:20

na végre! alig várom a bunkósokat!

GeoThrasher 2011.06.05. 12:20:41

@Gudea enszi:
Na erre kiváncsi leszek. Mondjuk tényleg nem egyszerű keretek közé szorítani ezt a katyvaszt. Jó munkát addig is! :D

insert random 2011.06.05. 20:01:08

Ez most elég gyenge lett, ez egy alapvetően humoros blog lenne, ez a poszt meg mintha a kurucinfóról lenne kimásolva (azon is lehet persze röhögni, de csak kínunkban). Nem biztos, hogy az olvasóközönség erre fogékony részét kell kiszolgálni.
A vallásokat viszont várom nagyon. Aki régebb óta olvassa a blogot, már tudhatja, kik lesznek a következő ellenség.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.06.05. 20:48:48

@insert random:
Ez valóban egy humoros blog, ugyanakkor nem humorblog.
A Gyűlölt Ellenségeinken a humor nem cél, hanem eszköz. Az olvasók nem röhögni, hanem új dolgokat tanulni járnak ide. Azt meg elintézzük, hogy közben jókat röhögjenek, hiszen nevetve a tanulás is játékká válik.

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.06.05. 22:09:26

@Gudea enszi: Azért az izraelita az mégiscsak egy vallás és követői,bármennyire is szeretnék,nem teljesen homogén banda.
Tehát az rendben,hogy irtok Izraelről,mint államról,de ha a vallásokat sorra veszitek,akkor ne legyetek megijedve a zsidóktól sem--az életedet nem ők fogják elvenni emiatt,annál sokkal sunyibbak.
Külömben nem tudom ki az a Spiró,de bekaphatja!

Czelder Orbán 2011.06.05. 22:15:23

Vallási hónap?! JESSZ!!!! Már alig várom!
Remélem, a lélekmételyező buddhistákkal kezdetek és jól megérdemelt módon a kiválasztott szárazlábúakkal vagy az ararátszökevény konkurrenseikkel fejezitek be a hónapot.

FÚÚÚ, egészen felvillanyozódtam. Szép hónap lesz ez, érzem.

Nagy_Cthulhu 2011.06.06. 07:46:50

Hejjj, Enszi komám, én humorosat vártam, ez nem az lett, de így még jobb, mert minden szava igaz. Respekt. Nálam 10/10!

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2011.06.06. 08:53:41

@insert random: +1
Nem mindig lehet tudni, hogy hol a határ a humor és az indokolatlan durvaság között.

Jakováli Hasszán 2011.06.06. 10:55:34

@insert random: A kurucinfós összehasonlítást erősnek tartom. Igaz, hogy most ugyanazt a jelenséget vettük kereszttűzbe, ami a kurucéknál napi rutin, de nekik nincs gyomruk vagy idejük leásni az alapokig, hogy mi is a szellemi eredője ennek az undorítóan kártékony magatartásformának. Minket viszont nem az érdekel, hogy mit csacsog a felszín, hanem hogy miről hallgat a mély. Évtizedekig ezek a felvilágosult europééerek vindikálták maguknak a jogot az iróniára, szarkazmusra, hogy csak ők lehetnek korszerűek, humorosan gonoszak, na hát most ennek vége, mert a saját fegyverüket fordítjuk ellenük, mert mi is tőlük tanultunk anno!

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2011.06.06. 16:03:15

@Jakováli Hasszán: ha nem ironikusan nézzük, akkor az a helyzet, hogy tényleg csak a felvilágosult européerek vannak abban a szellemi helyzetben, hogy iróniát etc. engedjenek meg maguknak.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.06.06. 18:17:25

Nem is tudom, melyik vallásnak csúfolt bohózat elemzését várom jobban... azét, melynek jelképe egy középkori kínzóeszköz? vagy inkább azt, ami egy shurikent választott? Vagy ne adj' Isten (höh,érted, Isten...) a drog mocskában fetrengő koszos küszöbnége....ööö raszták sztoriját?

Mikor kezdődik?

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2011.06.06. 18:36:50

egyébként vallásügyi posztok rulez.

sájsze júden 2011.06.07. 14:12:04

Az emberiseég legkártékonyabb vallása: ... mindenki már habzó szájjal várja, hogy végre eljöjjön az a pillanat...
a tibeti lámaizmus, vagy valami hasonló, légynek sem ártó nyavaja. Ismerem a GYE lélekjárását, vagy észtanát, hiszen én is közéjük tartoztam. A zsidókat csak a legeslegvégén fogják előhozni, hogy az osztrákimádó magyarok addig is dühöngjenek.

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.07. 23:34:48

@Gudea enszi:
"Az izraelitákra nem vallásként tekintünk."

helyes, hiszen az egy törzs

Keresztény szellemiségű luxuskurva 2011.06.08. 01:02:40

Thomas Bernhard éppen tényleg király, nála jobban senki nem utálja az osztrákokat.

Jakováli Hasszán 2011.06.08. 02:28:33

@Keresztény szellemiségű luxuskurva: Igen, addig rendben van, hogy aki utálja és szarrá alázza az osztrákokat az jó ember, de sajnos a magyar "értelmiség" egy része átvette ezt a mentalitást és honfitársaira alkalmazza. Esterházy Péter Függőjében például egy az egyben át van véve a legesleghitványabb nemzetről szóló rész a Mészégetőből, csak éppen Magyarországra aktualizálva. Bernhard monomániás, becsavarodott narrációja pedig termékeny hatással volt pédául Krasznahorkai Lászlóra, aki a Sátántangóban gyilkos iróniával mutatja be a rothadó kádárizmus gusztustalan figuráit. Ám hiába, Lackónak is be kellett állni a sorba az érvényesülésért, és a Háború és Háborúban már bozgorral spékelt román nyelvű mondatban mocskolódik, majd pár oldallal odébb kifejti, hogy a magyarok kihaltak. Ezért gyűlöletes ez a szemlélet, mert ilyen szép reményű, tehetséges írókat is megfertőz, hogy érvényesülni tudjanak. Sug Pula Konrád György!

Jakováli Hasszán 2011.06.08. 02:54:16

@Illés Béla: Nem mondom, rafinált próbálkozás, de a dzsihád szónak nagyon sok jelentése van, ám elsődlegesen egy belső harcot jelent, melyet egy muszlim vív a jellemhibáival, hogy Allah tanítása kikristályosodjon benne. Oszamáról és szeptember 11-ről meg már a kezdő konteósok is tudják, hogy az amerikaiak műve. A perzsákról pedig fedkvas nicknevű olvasónk már kifejtette véleményét, mellyel mélységesen egyetértünk, bár mikor Teheránban az egyetemisták megostromolták az amerikai nagykövetséget, és annak alkalmazottait 444 napig (csak a bűvös 12-es kedvéért) fogva tartották, azért csak elismerésünket tudjuk tolmácsolni. Hidd el, hogy a szekuláris, nagy többségében békés muszlimok utálják legjobban a vahabitákat, meg az egyéb őrülteket, mert miattuk néznek rájuk úgy a reptereken, mint a véres rongyra és a seggük lyukáig átvizsgálják őket. A németek Irán-rajongásában pedig a judeoglobalizmus béklyójában tengődő germán pusztításvágy kitörési szándéka tükröződik.

Jakováli Hasszán 2011.06.08. 03:41:21

@Illés Béla: Amúgy még noch dazu belinkelném azt a videót, már ha megtalálnám, amin anticionista (Izrael állam létét tagadó vagy ellenző) rabbik köszöntik meleg, bajtársi üdvözlettel Ahmedinedzsád, alias Crazy Motherfucker elnököt ki tudja hol. Be kell látni, hogy nem mind varangy ami fénylik, és a videókon látható indulatokért elsősorban a perzsák és az angolok a felelősek. Iy aksamlar effendi, Allah mutassa feléd fényességes orcáját!

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.08. 09:23:55

@Jakováli Hasszán:

"germán pusztításvágy"

PUSZTÍTÁSvágy? nem inkább a tisztítás, a rendTEREMTÉS vágya? ahol előbb eltakarítjuk a zűrzavaros mocskot hgy utána egy működő és működtethető rendet alkossunk?

sájsze júden 2011.06.08. 12:32:35

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr:

Szerintem te németpárti vagy. :D
Valóban a germánok (németek) az Ezredfordulóig csak pusztítottak, ők voltak Európa cigányjai, de el kell ismernünk azt is, hogy amit ma nyugati kultúrának nevezünk, azt 80%-ban ők hozták létre. Dürer (erdélyi szász), Hegel, Herder, Nietzsche, Göethe, Schiller, Kant, Mozart, Luther, Beethoven, Bach, Bismarck.
Érdekes, hogy csak akkor voltak képesek valamit létrehozni, amikor széttagoltak voltak. Ha egységesek voltak, akkor az az énjük jött elő, mint a pozsonyi csata előtt, amikor ki akarták irtani egész Magyarországot, vagy II. Konrád idejében, amikor ki akarták irtani egész Magyarországot, vagy II. Vilmos idejében, amikor a XX. század első népirtását ők hajtották végre, mert kiszabadultak a tengerre és egyből szétbasztak valami kelet-afrikai cigánytelepet.

Felsőbbrendű, Kultúrateremtő, Magyar szemmel nézve az I. világháború germán hadviselése Hindenburgtól eltekintve borzasztó barbár cselekedetek sokasága. Neki a fiatalságot a francia géppuskákat, tényleg ez az Übermensch felsőbbség.

Muay Tie 2011.06.08. 13:32:42

@Jakováli Hasszán:
"a szekuláris, nagy többségében békés muszlimok utálják legjobban"
... és a nagy többségében békés, filoszemita nácik utálják a legjobban az antiszemitákat. LOL

Jakováli Hasszán 2011.06.08. 17:20:45

@Muay Tie: Ez kurva jó, köszönjük szépen! :D Azért kvázi (részben anyagi megfontolású) vallási toleranciában az Oszmán Birodalom meg a Kordovai emirátus példát mutatott a világnak, ahogy Erdély is az 1568-as tordai országgyűlés után, ezt ne feledjük, de abbahagyom mert a végén még azt hiszitek hogy egy beépült mudzsahedin vagyok, holott csak egy patrióta orientalista.

sájsze júden 2011.06.08. 17:57:33

Igen.. Valamiért nincsenek muszlim reformátusok, vagy muszlim hitviták.

Egyszer még a 90-es évek elején két californiai amcsi hülyegyerek, a Eurotrip előfutárai elhatározták, hogy megviccelik ezeket a bunkó arabokat.
Mikor annyit szörföztek Malibuban, hogy arabbá cigányultak, akkor elutaztak Mekkába, mikor a Kába kő melletti zarándoklat volt. Beöltöztek arabnak, aztán egy óvatlan pillanatban elővették a kamerákat és elkezdték filmezni az arabokat, azok meg cafatokra tépték őket.

Az oszmánok azért engedélyeztek vallási szabadságot, mert ezért a vérivó szerbek cserébe felégették egész Magyarországot 150 éven át.
De milyen is jól nézne ma ki: szerb és albán öngyilkos merénylők robbantgatnának Koszovóban minden nap.

Jakováli Hasszán 2011.06.08. 18:50:53

@sájsze júden: Beöltöztek isztambuli, dzskartai, iszlamabádi, iszfaháni arabnak és fehér ruhát húztak? Na bravó! Aki hülye haljon meg, aki az ördög farkát ráncigálja, az ne csodálkozzon, ha az arcába fröccen a pokoli, kénszagú sperma és szétmarja a gecibe! Minden vallásban vannak tabuk, és ha ezeket ilyen provokatív, gyökér hülyegyerekek megszegik, akkor viseljék a következményeit. Amúgy erősen anekdotaszagú a történet, mert Mekkában nem csak a ruhat eszi az embert (érted, höhö), hanem vannak bizonyos rituális cselekedetek, mozdulatsorok, még bőven a Kába kő előtt, amiknél egyből kilóg a lóláb. Tudtommal egy, az iszlámot nagyon jól ismerő, arabul kiválóan beszélő (az művészet, ha nem anyanyelvű!) orientalistának sikerült elvegyülnie a zarándokok között Mekkában. Az oszmánokat meg rá kellett volna engednünk a nagy Nyugatra, ahogy a mongolokat is, nem kivéreztetni magunkat, de ezt a narratívát biztos ismered. Koszovóban inkább egymás kivesézése meg szentélyeinek rombolása dívik, akik meg unják ezt, azok inkább drogot termesztenek. Amúgy jó veled vitatkozni, várom a válaszod.

Illés Béla 2011.06.08. 19:14:15

@Jakováli Hasszán:
Szerintem félreértettél.
Én csak annyit állítok,hogy a vallást rengetegszer használják ilyen,olyan érdekcsoportok fegyverként.
Íme egy másik példa,szintén dalban előadva.

www.youtube.com/watch?v=8HvuzBEadJc&feature=related

(ez volt a legjobb hangminőség...elnézést érte,de a lényeg szerintem átjön)

sájsze júden 2011.06.08. 19:47:09

@Jakováli Hasszán:

Az arab akcentus meglesz, ha iszol 2 liter jeges tejet, aztán rászívsz 2 doboz talpas szimfóniát. A tartósság titka, hogy sose szabad kiköpni.

Az egy mese, hogy az oszmánok a nyugati kosztelepeket akarták leigázni és mi csak tranzitország voltunk.
Az oszmánok ide lettek irányítva a velencei szennyvízlakó kufárok által, hogy rátegyék a kezüket az aranyunkra és a sónkra. Elég megnézni a nikápolyi- és a várnai csata előzményeit, valamint Ludovico Gritti személyét.
Egy hadjárat során 200-300 000 ember mozgatása, etetése, fizetése nem annyi pénz, amennyi terem a sivatagos Anatóliában, plusz még a baszottnagy flotta fenntartása és a janicsárképzés...
Amikor rájöttek a szponzorok, hogy nem jó befektetés, akkor levették kezüket a szörnyszülöttükről, és azután semmi nem lett belőle.

Mielőtt nem voltak oszmánok, addig a balkáni kosztelepeket támogatták: Dusán István szerb birodalmát, az oláhokat és a tatárokat.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2011.06.08. 20:50:38

@Jakováli Hasszán: márpedig én fenntartom a jogot, hogy tetszőleges idióta vallás gyűlöletes követőit ott provokáljam, ahol az nekem jólesik. A szólásszabadság fontosabb, mint a vallásszabadság.
Főleg hogy ők is mindent elmondanak az ateistákról, amit én tűrök.

insert random 2011.06.08. 22:08:40

OFF: felújítják a himnuszt! legalábbis zeneileg. mit szóltók, jobb, rosszabb?
itt lehet meghallgatni: index.hu/kultur/2011/06/08/rethelyi_a_himnusz_uj_verziojat_ajanlja_az_ezvarokra./

Jakováli Hasszán 2011.06.08. 22:28:26

@Illés Béla: Valóban félreértettelek és kicsit túlreagáltam a dolgot, csak nagyon unom ezt a dzsihádozást. A Slayer zenével feltunningolt videó viszont brutális, elemi ereje van a képsoroknak, a zenének. Amúgy vettem az adást, Smici meg Göbl Gabi azért jobban adja elő a Keresztes vitézt. :) Igen, annál nincs dühítőbb, amikor vallással ideologizálnak meg politikai játszmákat, mészárlásokat, ebben egyetértünk. Ebből is látszik, hogy a vallásos posztok nagy vihart fognak kavarni, lesz itt sok sértődés, de hát nem szépelegni járunk ide, hanem komoly dolgokról vitatkozni.
@peetmaster: Jogod is van hozzá, nem vitatom, de én nem szoktam bántani az ateistákat, mert az egyik kedvenc költőm a görög katolikus vallásban istent nem talált, csak papot, és ő fogalmazta meg legkifejezőbben a materializmus lényegét: "A való anyag teremtett minket e szörnyű társadalom öntőformáiba löttyintve."

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2011.06.08. 23:36:47

@Jakováli Hasszán: ja.
(most akkor mi egyetértünk vagy mi? gyűlölöm a félreérthető helyzeteket.)

Illés Béla 2011.06.09. 00:10:42

@Jakováli Hasszán:
Örülök,hogy végre "egy húron pendülünk".
Rólam tudnod kell,hogy igyekszem gyűlölt közösségünk zenei érdeklődését,a gyűlöletesen alul értékelt,és egyben a szó rossz értelmében agyonhallgatott ,viszont mindig roppant szókimondó metal műfaj felé irányítani.
Itt nincs melléduma,csak a tények.
Ha már itt tartunk,(vallás)akkor nem lehet elmenni,e mellett a dal mellett sem.

www.youtube.com/watch?v=VAGNRNVaGBA

Provokatív és egyben elgondolkoztató. :)

Jakováli Hasszán 2011.06.09. 00:27:34

@sájsze júden: Nocsak, nocsak, éppen megfontolandó, Gudea enszivel is folyamatosan vitatkozunk ezen az oszmán problémán. Viszont ha az oszmánok csak egy lovasszpáhi voltak a nagy sakktáblán, akkor ki is lépett velük valójában? Nem lehet elfeledkezni a velencei San Lazzaro szigetén tanyázó Ararátszökevényekről sem. És hát akkor az őskonkurencia: szerinted a sztambuli, szaloniki, szarajevói, ruszcsuki mahallék lakói, akiknek komoly elszámolnivalójuk volt a spanyolokkal, meg később értelemszerűen a (főleg spanyol) Habsburgokkal, nos őket hogyan illeszted ebbe a rendszerbe?

il_ 2011.06.09. 09:35:48

Egy dagesztánról szóló írást szívesen vennénk ;)

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.09. 09:40:55

@Jakováli Hasszán:

na csak összeáll a kép a másik üldözött kereskedőnépről is

ezeket a kereskedőnépeket valahogy nem szokták komálni ...

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2011.06.09. 10:38:32

/OFF/

Mandineren volt egy poszt Bp-ről, az első hozzászólás egy kiadós "bezzeg Prágá"-zás volt. Hát hiába munkálkodunk itt az emberek felvilágosításán?

easytiger 2011.06.09. 12:47:33

"A háborúnak nincs emlékezete, mivel senkinek sincs bátorsága ahhoz, hogy megértse, mi is történt valójában; aztán egyszer csak nem marad szemtanú, aki elmesélhetné; eljön a pillanat, amikor már senki sem emlékszik, s akkor kezdődik elölről az egész, új arccal, új néven, és azt is felfalja, amit maga után hagyott."

- Carlos Ruiz Zafón

ez jutott eszembe arról, hogy "nem tetszeni kell, hanem nyerni." szóval szerintem hülyék vagytok, de a blogot amúgy imádom. és most legalább tényleg nagyon gyűlöllek benneteket :))

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.09. 14:07:41

@easytiger:

ez az idézet csak egy középszerűen közhelyes-szlogenes libsirám

easytiger 2011.06.09. 14:16:49

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr:

ilyen tekintetben viszont a visszakézből libsizés egy kifejezetten közhelyes és közepesen fokhagymaszagú bebüfögés:P

sájsze júden 2011.06.09. 14:57:33

@Jakováli Hasszán:

Maguk az oszmánok nem léteztek, de különbséget kell tenni a bizánci maradvány szarrágó törökök és a kelet-anatóliai szeldzsukok között.
Olvastam még török kori forrásokat, ahol a magyarok panaszkodnak, hogy a törökök arra kényszerítik őket, hogy metéljék körül magukat, és szerintük a gyaurnak tett esküt nem kell betartani, meg a legszebb lányokat elrabolják a falvakból zsíros állásukkal, meg a fegyvereiken is sokszor ott volt a csillag...
Furcsa párhuzam, nemde?

Ebben a korban minden nagyhatalomnak meg volt a szponzora. A Habsburgokat a Fuggerek pénzelték (felső-magyarországi rézbányák Fugger kézben), a Valois-kat a Mediciek, a törököket a szennyvízlakók.
Hogy Velencében mennyi keselyűt kereszteltek pengével, azt pontosan nem tudom, ez még sötét folt nekem, de Shakespeare is írt velencei kalmárról, meg ezek alapjában véve ha pénzszagot éreznek, akkor képesek akármilyen szarkupacra elköltözni, ha az üzlet ott van.

Még a török-LMP kapcsolatra visszatérve: a Mohács előtti években az országot katasztrofális pénzügyi helyzetbe hozta egy Szerencsés Imre nevű pénzügyminiszter, aki párttársaival együtt Mátyás halála után beköltözött Budára. Mohács után mindenki menekült Budáról, kivéve ezek a tetűhintások, sőt Buda kulcsait Kalocsára vitték a szultánhoz szabadságukért és épségükért cserébe. Azután 150 évig aranyéletük lett.

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.09. 14:58:34

@easytiger:

nos kérlek,
amit CR Zafón ír az egy vélemény,

az meg hogy ő egy ballibsi, egy tény

Jakováli Hasszán 2011.06.09. 18:31:01

@sájsze júden: Az oszmán jelenséget nagyon sántító, de mégis kicsit találó párhuzammal a szovjethez (Mikojan) lehetne hasonlítani, hiszen náluk is, ha valaki elfogadta az irányvonalat, az iszlámot vagy a bolsevizmust, abból derék oszmánli vagy szovjet lehetett, azzal a nagyon fontos különbséggel, hogy a más ideológiákat követőkkel az oszmánok jóval türelmesebbek voltak egy kis harádzsolás fejében. Viszont az örmények tudtommal monofizita, gregoriánusz keresztények voltak, nem sitók, bár Heródes Erecből elmenekült fiacskái az Ararát hegyei között találtak menedéket. A San Lazzaro pedig az ÖRMÉNY diaszpóra egyik fontos pontja volt, olvasd el mit ír erről Kosztolányi például: Az örmény paradicsom címmel. Viszont nagyon tereled ezt a marlenkás, angádsábúros csemegét, biztos egy Azsant Provokatörjan vagy, aki az örmény cikk elolvasása után ábrándult ki belőlünk, a Musza Dag negyven napjára gondolva. Amúgy kikicsár vagy haruszt? Van már Gherlapárod? I. Ferenc legkeresztényibb francia király is szövetkezett az oszmánokkal, és nem kell neked mondanom, hogy a történelem legfontosabb előrevivő logikája az ellenségem ellensége a barátom elve, és a Habsburgok elég nagy hiriget pogromoztak be az uralmuk alatt levő területeken 1492 és 1526 között, erre nem gondolsz, ha a budai mahalle kulcspozícióit részletezed?
Na mindegy, ezek már a Magyar Embert csak periférikusan érintő konteók. Ecsmiadzin

Jakováli Hasszán 2011.06.09. 18:35:59

@sájsze júden: Azt kihagytam, hogy az irományod első részében leírt népség és jelensége nekem inkább a kazárokat juttatja az eszembe, csillag meg sok helyen van sokféle, például pentagram Etiópia zászlójában.

sájsze júden 2011.06.09. 21:54:41

@Jakováli Hasszán:

Ebből egy szó sem igaz. Az örmények nagyon sok jó dolgot adtak a világnak, és a világ első keresztény állama maga Örményország volt. Az örmények olyan emberekkel öregbítették nemzetetek hírnevét, mint Keresztes Ildikó és Demján Sándor. (Szálasi pert is nyert azzal, hogy ő nem örmény)
Amúgy le lehet állni az örményekkel! Hallottatok már örmény maffiáról? El tudjátok képzelni az Al Qaidát összegyúrva az orosz maffiával egy jó adag mélykereszténységgel megspékelve?
Szeretnél System of a Down hallgatás közben meghalni?
Egy biztos. Soha nem lesz olyan jó nőtök, mint akármelyik Kardasian, és a törökökhöz semmi közünk, azok a velencei zsidók voltak.

Viccet félretéve a zsidók is San Lazzaroban laktak, és az örmény népnévben benne van a magyar Ármány szó, ami a Zoroaszter vallás Ahrimanjával egyenlő. Ilyen fontos dolgok mellett nem szabadna elsiklanotok.

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2011.06.09. 22:06:45

@sájsze júden:

most akkor örményeztél vagy nem örményeztél?

sájsze júden 2011.06.09. 22:19:38

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr:

Ilyen névvel értelmesebb hozzászólást vártam

Jakováli Hasszán 2011.06.10. 04:10:58

@sájsze júden: Én a helyedben nem büszkélkednék azzal, hogy az örmények szopták be kollektíve elsőként a történelem egyik legnagyobb átbaszását. Amúgy az olvasók egy ezrelékével ellentétben hallottam már az örmény(szovjet) maffiáról, csak mostanában inkább az albánok a májerek. Az örmények önelnevezéséről, a hajkh-ról nekem inkább a (pénz) hajkurászás ugrik be, de a cigányok közvetítésével olyan örmény szavak is eljutottak Magyarországra, mint a dudum (vagy duduk?) 'tök'. Ha már örményülve akarnék meghalni, akkor Charles Aznavourjant hallgatva vágnám fel az ereimet egy forró vízzel teli kádban, de előtte Cherilyn Sarkisjan szájába örülnék, és közben csapkodnám a fejét André Agassi teniszütőjével. A kommentjeidből most már a kételkedő vagy tudatlan olvasók is megbizonyosodhattak arról, hogy minden igaz, amit az Ararátszökevényekről állítottunk, sőt! A jereváni rádió suttogó propagandája Teheránig is elér (Ahrimán), de Magyarországon is van egy város, ami Jereván testvérvárosa, véletlenül épp ott születtem. :) Az örmény nők meg tényleg szépek, de nincs nagyobb öröm annál, mint az ellenség cédáit magunkévá tenni, például kéjes öröm lehet egy szaúdi nő fekete csadorjára ráverni, majd felnyalatni vele, ízlés dolga.
A baklava- és nőversenyhez meg ajánlom megtekintésre az alábbi videót:
www.youtube.com/watch?v=Zv-hC2m8xVw

Jakováli Hasszán 2011.06.10. 04:20:19

Ja és feszkó-oldó zsibbasztásképpen egy pihent agyú, nagyon bölcsész vicc, ami akkor pattant ki az agyamból, teljes fegyverzetben, mikor az ókor szigorlatra tanultam anno: Hogy hívják az ókori keleti, kaukázusi droidot? Urartu ditu (höhh)

Mr. Winston Wolf 2011.06.10. 23:42:41

@Jakováli Hasszán: Jól van Hasszán nyugodjál már le, akkor inkább tömd meg a csibukodat, de ha így folytatod, akkor nem a vallási vezetők, hanem az örmények fogják betiltatni a blogot. :D Az ázsiai nők nézegetése helyett meg inkább olvasd újra a nőkről szóló módszertani posztot, vagy menj el strandolni és legeltesd szemeidet hazánk pazar nőstény ördögein!

Alexi Borzovan 2011.06.13. 15:23:42

KERESZTÉNYSÉG!!! Az emberiség rákfenéje! Naná, hogy posztot erről a százmilliók halálát okozó förtelemről! :)

Kurt S. Earp 2011.06.14. 11:22:08

A blogszerkesztő urak úgy döntöttek, hogy futballmérkőzést rendeznek a kommentelők számára, egy ingoványban.

Elismerésem, uraim.

Itt valószínűleg minden megtörténik majd, amit a virtuális harcmező elbír, de attól tartok a gyűlölethullámok átcsapnak majd a védműveken és a valódi világban is szembe kell nézniük az örjöngő haraggal, érkezzen az bármely oldalról.
Az eddigi tapasztalatok alapján csak megerősítést fog nyerni, hogy a vallásügyi sorozatuk végén, önök egyszerre lesznek iszlámellenes muszlimbérencek és antiszemita zsidó bértollnokok, akiket a katolikus keresténygyűlölő maffia mozgat, az Opus Dei nevében, buddhista-vudu összeesküvés keretében.

A pofonok nyilván nem azonos erővel és arányban kerülnek kiosztásra, ami véleményem szerint szükségszerűen bekövetkezik, mert senki nem tud-nem akar mindentől és mindenkitől egyenlő távolságot tartani, így bármennyire is jöjjenek a köpködések minden oldalról, ezúttal pl. a Metapedia és a MAZSIHISZ erkölcsi támogatása közül kell választani, akkor is ha ez, az adott posztot tekintve, nem volt szándékos cél. :-)

Vidám bulinak ígérkezik, de kétlem, hogy ezúttal hangos lesz a blog a röhögéstől.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.06.14. 13:24:15

@Marschieren gehen mit Maschienengewehr:
Ez a poszt folyamatosan készül itt, a cikkek alatti kommentekben találhatók a fejezetei.

@easytiger:
Ezt nem ismertem, de jó idézet. A GYE is azt hirdeti, hogy a tudatosság és a hideg fej a siker kulcsa. Akár győztes, akár vesztes volt a háború, ha józanul és tényszerűen tudunk visszanézni rá, azzal tesszük a legtöbbet a következő megnyeréséért.

@sájsze júden:
Noha több állításoddal nem értek egyet, a szponzorált nagyhatalmak felvetése teljesen jogos. Legkésőbb a római kor óta zajlik a zsidó-örmény világháború. A látszat ellenére semmilyen vallási mozgatóerő nincs ebben, az első (és egyetlen) világháború kizárólagos célja a még több pénz. Bárkit és bármit beáldoznak, és többnyire egy népen belül ott van mindkét hatalmi csoport. A győzelmeket nem elfoglalt országokban és megölt ellenségben, hanem még több pénz és még nagyobb befolyás megszerzésében mérik.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.06.15. 16:41:49

@Kurt S. Earp:
Ön ismét tűpontos kedves Kurt. Az ilyen olvasókért élünk.

Hintz ezredes 2011.06.16. 09:30:00

Mikor lesz már új poszt?

Ironfist 2011.06.17. 10:41:42

a vallási hónap több, mint fele letelt már. Vagy annyira gyűlöletesek a különböző vallások, hogy a szavatok is elakadt? :P

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.06.17. 16:01:50

@Ironfist:
valami ilyesmi áll fenn, de pár napon belül jön az első adag moslék a vallásvájúba, türelem

gabesz7004 2011.06.19. 14:06:39

..sszátok meg, itt nem az a kérdés hogy kik jönnek, hanem hogy MIKOR???? Gyűlölök várakozni! És ne gyertek a kamu dumátokkal, hogy ti meg gyűlölitek a türelmetleneket! :)

eHOG 2011.06.20. 16:18:08

Gyűlölt ellenségeink vallási hónap. Ez nagyon izgalmasan hangzik :D

CsíkosNapernyő · http://csikosnapernyo.blog.hu 2011.08.20. 12:32:33

Most találtam rá a blogra, még modorosról, és nagyon tetszik... :) Szinte az összes gyűlölt népet elolvastam, vagy beleolvastam, a spanyolokról viszont nem találok semmit. Várható róluk is poszt? Szívesen olvasnék hasonló szellemben megírt írást Kanadáról, Izlandról, Kínáról és Brazíliáról is.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.08.21. 21:58:01

@Phoebe46:
Természetesen, ezek mind sorra fognak majd kerülni

Árpa Jankó · http://serteperte.blog.hu 2011.11.11. 21:51:26

@Kurtz ezredes: Akkor az összes eddigi csak petting volt?
Rendesen elmentetek, hogy már hat hete nem jön ki semmi...

gabesz7004 2011.11.13. 20:43:20

Mondtam már, hogy kurvára utálom az olaszokat? Náluk jobban csak az olasz mentalitású magyarokat gyűlölöm! Nézzetek már a naptárra skacok!

id. Modor Tibor 2011.11.28. 02:14:31

@Phoebe46: A spanyol poszt megírásának semmi értelme: olvasd el az olaszt, a franciát és a portugált, ezekből megkapod a spanyolt.

gabesz7004 2011.12.03. 12:06:48

Szomorúan jelentem ki, hogy a gyülieli blog halott! :( De így van.

Noked-Lee 2011.12.05. 16:26:00

@gabesz7004: sajnos így van. legszívesebben le is basznám őket, amiért súlyos dollármilliókért már más (gyűlöletes) blogok szekerét tolják, de inkább köszönjük meg azt a sok boldog pillanatot, amit ők szereztek nekünk. a számtalan gyűlöletmorzsát és undorfalatot, mely megerősítette bennünk felsőbbrendűségi tudatunkat. azonban képtelen vagyok magamban lezárni ezt a kapcsolatot, amíg nem olvastam egy posztot róluk. igen, Róluk. tehát kedves szerkesztők, mint törzsolvasó: én ezt a posztot kérem búcsúajándéknak.

gabesz7004 2011.12.06. 10:51:04

@Noked-Lee: Hogy igaz magyarként támogassam felvetésed: lájk! :D