Gyűlölt Ellenségeink

Az alkalmazott nemzetkarakterológia vezető szakmai műhelye.
A világ népei hamis előítéletektől mentesen, a tények és összefüggések tükrében. Minden, amit a másoknak és önmaguknak hazudozó, politikailag korrekt szemforgatók sosem mondanak ki.

Komoly? Vagy vicc?
Vagy mégis komoly?
Hát mit fognak ehhez szólni mások?!

Állandóan időszerű

Ha nem egyértelmű, hogy hol jársz, olvasd el a tudományos alapvetést!

A gyűlölködés szakmódszertana

Ha nagyon gyűlölöd bármilyen csoport tagjait, vagy a többi kommentelőt, vagy egy részüket, add ki magadból a személyeskedőposztban!
Gyűlöllek te rohadék...! - személyeskedőposzt

Gyűlölködj a Fácsén!

Innen gyűlölködtök

Friss hozzászólások

  • Frick László Intézet: A pincében lakó osztrák lányról nekem nem az Amstetti Rém áldozata ugrott be, sokak laknak szuteré... (2018.09.23. 08:30) A svédek
  • Albu: indavideo.hu/video/Csibesz_-_Gigolo web.archive.org/web/20110321052930/https://mulatos.blog.hu/201... (2018.07.24. 14:51) Fos zenék egykori gátlástalan kirablóinktól - Vendégposzt
  • Atti Békási: @dr. Trebitsch: Sajnos nem olvastam el hamarabb a hozzászolását,így ugyanerre hívtam fel a figyelm... (2018.06.08. 06:58) A demokratikus Ausztria, ahol már semmi sem emlékeztet a náci múltra
  • Flat Eric / sta prest: @pixelpiréz plüssvitéz: Maraggyá má kiskancsó! Azé bazmeg, mer nemtucc ennyit eccerre elovasni, m... (2018.03.07. 15:49) Az osztrákok
  • 11110000: @virágelvtárs: Nem minna, minnä. Nem mindegy. @El Topo (Sgt. Elias): Valójában egy finnország... (2018.01.12. 21:18) A finnek
  • Vitárius Gyuszi: @iTeM23: Egyetértek önnel. (2018.01.07. 14:19) A szlovákok
  • Bicepsz Elek: Ennek a posztnak minden szava igaz!! vilagterkep.atlatszo.hu/2017/08/25/viszlat-visegrad-most-vez... (2017.08.25. 18:50) Már megváltoztak…

A belgák

2011.09.20. 08:00 - trédoff

Két évvel ezelőtt már górcső alá vettük egyszer a Francia Felvidéket de egy közelmúltbeli helyszíni szemle során kiderült, hogy túlságosan is elnézőek voltunk velük szemben. A gall csirkefogók szlovénjei tótjai valójában sokkal, de sokkal mélyebb helyet érdemelnek a Gyűlölt Ellenségeink házi poklának a bugyraiban, mint ahogy elsőre gondoltuk. Vessük hát vigyázó szemeinket az Ardennek dimbes-dombos vidékére, és fussunk neki még egyszer a szexuális aberráció, művészeti ízléstelenség és a civilizáció-exportnak álcázott módszeres tömeggyilkosság hazájának.

Az első – és jól érzitek, egyetlen – pozitívum amit a mentségükre fel lehet hozni az, hogy a belgák saját maguk által elismerten sem léteznek. Mint mindig, most is a jól bevált szakmódszertan szerint a nyelv-történelem-kultúra-szeszesitalok tengely mentén érdemes haladnunk elemzésünk során. Belgiumba érkezvén az első dolog ami feltűnik az embernek az, hogy mindenki franciául beszél, csak éppen enyhe, helyenként mosolyra késztető dialektusban. Aki esetleg nem beszél franciául természetesen az is tökéletesen megérti, de valamilyen oknál fogva furcsa, kutyaugatás-szerű német krákogással válaszol. Ez nekünk, magyaroknak persze ismerős, hiszen a határt északi irányban átlépve, amikor régi családi birtokot, felvidéki rokonokat, barátokat látogatunk meg, vagy akár csak egy kis kikapcsolódásra vágyunk nevezetes történelmi emlékeink között, szintén a nyelvünket kétségbeesetten nem érteni próbáló néphazudmánnyal találjuk szembe magunkat. Gyakran előforduló jelenség, amikor egy magát flamandnak nevező lakos kényszeredett monológba kezd arról, hogy az ő nyelve valójában Európa egyik önálló nyelve – véletlenül sem a német dialektusnak számító holland egy helyi változata. Amennyiben sikerülne lyukat beszélnie a hasunkba, gyorsan szálljunk fel a brüsszeli metróra, majd amikor a kocsi hangosbemondójában felcsendül rögtön a „le prochain arrêt” után a „de volgende halte”, megnyugodva szálljunk le, és vonjuk le a megfelelő következtetést! Mehet is a pipa a belgák nemlétezése mellé, jöhet a történelem.

Posztzártánk után kaptuk az információt, miszerint Hazánkban is számos olyan tévelygőt találni, akik hisznek a flamand nyelv egyediségében. Nekik üzenjük a következőket (flamand - német):
 Ja - Ja
 Nee - Nein
 Man - Mann
 Frouw - Frau
 Ik ben - Ich bin
 Snijder - Schneider
 Guten morgen - Goedemorgen
 Dagen van de week - Days of the week
 Danke - dank u / merci (!!!)
 1 - Eeen 2 - Twee 3 - Drie 4 - Vier 5 - Fijf 6 - Zes 7 - Zeven (!) 8 - Acht (!!!) 9 -  Negen 10 - Tien

Ha az egyediségen azt értjük, hogy az alap német mellett van benne egy kis angol meg egy csöppnyi francia, akkor naturellement okay.

Az ismeretlen megrontott gyermek" szobra.
A Belgiumot lakó perverzek kollektív bűnbánatának brüsszeli jelképe. 
A hagyomány szerint aki iszik a pisijéből, sosem kerül az amúgy ilyen téren rendkívül megértő belga igazságszolgáltatás elé.

 

A középkorban és a kora-újkorban Flandria területével Franciaország és a Német-Római (később Habsburg) Birodalom ping-pongozott évszázadokon keresztül, amitől a helyiek sokat nem szenvedtek – amelyik hatalom épp arra járt, annak nyalták a seggét, és egyben húzták le a pénztárcáját zsíros hadi megrendelések képében. A valódi történet ott kezdődik, amikor a francia forradalom megérkezett Louvain-be 1794-ben, s a franciák – már csak a nyelvi egység okán is nagyon helyesen – birtokukba vették és a közigazgatásukba tagolták az addig a Habsburg Birodalomhoz tartozó területeket. A napóleoni háborúk után azonban a nyugati hatalmak elpróbálták a későbbi Versailles-i békéket, és úgy döntöttek, éljen minden ember abban az országban, amelyikhez nemzetiségileg tartozik, kivéve persze a vesztest. A dél-németalföldi tartományok mentek az északiak mellé, a francia kisebbséggel együtt. Ez az államalakulat még annyit sem ért meg, mint a legrövidebbet húzó trianoni mű, de ez legkevésbé a nagyhatalmak sara volt, sokkal inkább a helyi lakosoké. Természetesen nem nehéz rájönni, milyen banánhéjon taknyolt el az egész. A flamand ritka egy fösvény népség volt – akárcsak ma –, így 15 év alatt az új tartományok szinte mindenben összebalhéztak a régiekkel. Kezdetét vette a világtörténelem legviccesebb forradalma – Dél-Amerika most a fair play miatt nem játszik –, amelyet a franciák és az azt használó, jólétben bágyadt, sértődött flamand dagadékok vívtak, a szászul ugató, jólétben bágyadt, irigy holland dagadékokkal. Legnagyobb sérelmük a holland német nyelv erőltetése, valamint a felekezeti (észak protestáns, dél katolikus) különbözőség volt. Ennyi nyomot hagyott bennük a francia forradalom felvilágosultsága... A nápolyi és párizsi események hatására a brüsszeli polgárok is úgy gondolták, hogy jól jönne egy kis csetepaté, és kisebb veszekedések során megfuttatták a jelentősebb városok helyi holland katonaságát. A hollandok 7000 fős hadsereg élén tértek vissza – akik elől az iménti hőbörgők úgy tűntek el, mintha a föld nyelte volna el őket –, s miután látták, hogy minden rendben van, haza is tértek. Ezt a páratlan lehetőséget kihasználva a helyiek ismét nekiálltak balhézni, s gyorsan összedobtak egy királyságot. Erre már a hollandok is felfigyeltek, s egy tíznapos „hadjárat” során kikergették az újdonsült belga hadsereget az ország északi feléből. Viszont ennél többre nem is telt az erejükből, s mivel a franciák diplomáciailag a sajátjaik mellé álltak, inkább otthagyták a helyszínt. A vicc az egészben, hogy ez az egész sztori több mint egy év alatt zajlott le. Nálunk 1848-49 mélyreható társadalmi-politikai változásokat, világraszóló győzelmes csatákat, több tízezer fős hadseregek több hónapos hadjáratait és az egész nemzetet talpra állító dicsőséges háborút, hősies ellenállást jelent. Náluk 1830-31 három kisebb csetepatéról és egy tíznapos menetelésről szól, társadalmi téren pedig a világon semmi sem történt. Ezt próbálják dicsőséges forradalomnak eladni. Kiállítottuk volna ezeket a szarrágó kufár seggfejeket ’56-ban valami Ferenc körúti kapualjba, hadd értelmezzék át egy kicsit a forradalom fogalmát.
 


A belga forradalom részletes története –
extrákkal bővített, rendezői változat

 

Az emberiségnek sajnos van valami érthetetlen és megmagyarázhatatlan vonzalma az ókori misztikum, történelem iránt. Mi – akik túl sokszor ücsörögtünk már ókor írásbelin a Gólyavárban, valami messzi és fülledt helyre kívánva a kínai jóslócsont feliratokat meg Hammurappi törvényoszlopát – teljesen értetlenül állunk ehhez a perverz hóborthoz. Valamiért azonban a tojás héját épphogy csak megkopogtató brüsszeli kiscsibe is úgy vélte, hogy az ókori elnevezést kéri magára. Miért nem tisztességesebb kiírni ilyenkor, hogy Új Állam vagy akármi? Miért kell mindig ilyen szánalmas, múltba révedő, hamis igazolás? Az 1100 évünkkel ezt nem is próbáljuk megérteni.

 

A lipóti tudományok doktori iskolája

 

Sokkal több kreativitást mutatott egyik kedvenc koronás főnk, Belgium királya, II. Lipót a protestáns etika világából jól ismert profitmaximalizálás, sunyi trükközés és a beteges aberrációk csatamezején. Ügyes diplomáciai húzások sorozatán keresztül megszerezte és magánbirtokká nyilvánította Kongót, ezt a több mint kétmillió négyzetkilométernyi afrikai mocsárlázas dzsumbujt, majd nagyjából Bill Gates és Reinhard Tristan Eugen Heydrich különlegesen perverz elegyeként zsigerelte ki az egész esőerdőt, bennszülöttestül együtt. Humorérzéke mindenesetre volt az öregnek, hiszen az uralmat mint egy „humanitárius” szervezet egyetlen tulajdonosa gyakorolta, ami korlátlan és tökéletesen felelősségmentes teljhatalmat biztosított neki Kongó Szabadállam felett. Ugye mindenki érti, „Szabad” állam, amely kényszermunkára, beszolgáltatási kvótákra és a levágott kezek, fejek és egyéb csonkítások rendszerére épül. A munka szabaddá tesz – ez a mondat még híressé válik két generációval később… Aggodalomra persze semmi ok, Belgium legalább olyan nyíltan nézett szembe múltjának eme sötét foltjával, mint a magyar igazságszolgáltatást szapuló Borisz Tadics a 44-45-ös délvidéki magyarellenes vérengzésekkel. A lipóti humor legalább napjainkig fennmaradt: egy félmondatot sem találni a több millió szerencsétlen néger életét követelő, 15 éves Lipót-uralomról a brüsszeli hadtörténeti múzeumban. Helyette hatalmas tablót láthatunk az 1874-75-ös arabok elleni „rabszolgafelszabadító” hadjáratról, illetve arról a dicső kultúrmisszióról, amely keretében a belga hadsereg civilizálta a tudatlanság szürkeségében tengődő őslakosságot. Szeretjük mi az iróniát és a fekete humort, de azért ezt mégsem kellene ennyire erőltetni. Ezen kívül sok minden említésre méltót nem is találunk történelmükben, hacsak nem azt az igazi szégyenfoltot, hogy 26 év alatt kétszer ugyanúgy, 10 egész nap alatt szoptak ki a németektől. Harmadszor csak azért nem jött össze, mert végre nem abba a szerencsétlen belga hadseregbe, hanem valami csapat, égőfüzér-aggató / karácsonyfa-díszítő jenkibe botlottak bele Hassler ezredesék. Persze ne gondoljuk, hogy nem volt legalább egy belga egység amely ne nyújtott volna kiemelkedő harci teljesítményt a világháborúk során! Ha elég mélyen beleássuk magunkat a 20. századi belga hadtörténetbe (nagyjából öt percet vesz igénybe ez a feladat), kettő ilyet is találhatunk. Az egyik a vallon, a másik pedig a flamand Waffen-SS hadosztály, amelyek egymással versengve tetszelegtek német barátaiknak a keleti fronton, szovjet holttestek stószolásával. Történelem nincs, ha mégis van, bár ne lenne – húzhatjuk a második pipát.

 

A belga történelem legvitézebb harcosa a waterlooi csata döntő pillanatában szuronyrohamot vezényel a hazáért...

 

Azt várnánk, ha egy nép nem tudott felmutatni túl sok mindent a hadakozás és a nemzetté válás harcos útján, akkor legalább a kultúra terén alkotott maradandót. Mondanunk sem kell, ezen a téren is csalódás ér minket. A belga kultúra lenyomata: működőképes szarkészítő-gép az egyik oldalon, a köztéri szobrok elképesztő elbaszottsága a másik oldalon. Híres emberek dicső tetteinek allegóriája helyett megerőszakolt-megölt lány, tűre felszúrt bogár – biztos nálunk is sokkal de sokkal menőbb lenne, ha a Hősök terén a hét vezér helyett giliszták tekerednének spárgára –, hugyozó kisgyerekek (kisfiú és kislány) valamint király zakóban és királyné kiskosztümben. Csoda, ha Pándy Andrásból előtört az aberrált állat egy ilyen környezetben? Mielőtt bárki bedobná, hogy na de mi van a németalföldi festőkkel, mint oly sok hasonló esetben, a válasz ismét a kérdésben rejlik: Németalföld festői a NÉMETalföldi kultúra részét képezik, natuurlijk. Nyelv, történelem, kultúra: eddig háromból semmi...

Mi magyarok tényleg kárörvendő szemétládák vagyunk, akik teljes szívből kiröhögik az ilyen szerencsétleneket, a művelt nyugati világ azonban más. Bennük valóban vagy egy kis emberi érzés, szolidaritás. Látva, micsoda hihetetlenül semmilyen hely ez a Belgium, szánalomból úgy döntöttek, valamennyi jelentős katonai és politikai szervezetük székhelyét itt fogják felállítani. Jelentjük a dolog felemásan sikerült. Természetesen nem a jószívű NATO meg EU tagországokkal van a baj – Brüsszel nélkülük ma nagyjából Mátészalkával lenne egyenértékű – inkább azzal, hogy Belgium ugyanolyan semmilyen ma is, mint 50-100-150 évvel ezelőtt.

Az előzmények után sok jóra nem számíthatunk a szeszesitalok terén sem, de azért tegyünk egy próbát. Nos, van néhány érdekes sörük. Kész. Még a rendkívül tényszerű CIA World Factbooknál is voltak olyan jó fejek, hogy bevették a belgák iparához a csavarhúzó, visszapillantó meg villamosgyárukat, de mi ne hagyjuk magunkat becsapni. Az ipari forradalomnak már rég vége. Akkor a világ egyik legjelentősebb ipari országa voltak, mára ezt már sikerült rendesen leépíteni. Miután ősi gyártmányuk – a ruha – Lanzhoutól nyugatra már sehol sem terem meg, nem is értjük, hogy egyáltalán miből élnek. A sok, búcsúban kapható vacakot leszámítva tényleg a sör az egyetlenegy jó dolog, amit készítenek. A belga ipar maradéka 2, azaz kettő darab termék előállításával foglalkozik. Mindkettő nélkülözhetetlen alapkelléke bármelyik lakatlan szigetre vetődött hajótörött tartalmas mindennapjainak: a csokoládé és a gyémánt.

Az utóbbi időben egy dolog vitt némi színt a rendkívül sótlan belga közéletbe. A helyi Szeszélyes Évszakokban bejelentették, hogy az egész kreált szarkupac megszűnt, feloszlott, ennyi, kész. Jellemző módon az abszurd humorra nagyjából Szíjjártó Péter szintjén fogékony belgák nagy része ezt komolyan bírta venni, és lélekszakadva hívta családtagjait, ismerőseit. Ezután hetekig kellett nyugtatgatni fizetett hirdetésekben a sok kretént, hogy „Nem-nem, nyugi, az országok nem szoktak csak úgy megszűnni. Még a miénk sem fog, akármennyire belga.”

 

Lányok, tényleg Dzsudzsák Balázs lenne ronda?

 

Természetesen azért van olyan terület is, ahol a belgák messze-messze megelőzik a magyarokat, hiszen a belga foci világhíres, a magyar pedig hatalmas önbecsapás, és csak véletlenül tud eredményeket felmutatni/illetve a múltból él. Azt mindenki tudja, hogy a világon a legjobb focit a szlovákok játsszák, de nyugati testvéreik sem panaszkodhatnak. Focijuk a nyolcvanas években volt a csúcson, és mindig a kapusok voltak a leghíresebbek a válogatottjukból. Az ilyen csapatok alapból roppant karakteresek, emlékezzetek csak az olyan kapuslegendákra, mint Puskás, Albert, Bene, Törőcsik és Détári. Aki emlékszik arra a rendkívül szomorú időszakra, amikor ez a rakás szerencsétlenség még ki bírta valahogy erőltetni magát egy vébére, nos hát az valami eszelős focibuzi lehet. A jellegtelen döntetlenkirály „nemzeti”(?) tizenegy játékosai ekkor leginkább azzal tűntek ki, hogy sokuk neve nagyon hasonlított a 90-es évek legnagyobb tékasztárjáéhoz. Azt se feledjük el, hogy Belgium ebben az évtizedben szivacsként szívta magába a rendkívül tehetséges, de magyar közegbe beleszürkült, futni nem tudó vagy annyira nem is akaró focistákat. Egyetlen kivételként persze ott van a tévészékház futni tudó és akaró réme, aki egyenesen sztárrá tudott válni Belgiumban. Természetesen világos, hogy itt Urbán Flórikból lesznek a Bozsik Józsefek, hiszen a Latinovits Zoltánok helyén is Jean Claude van Damme-ok rúgnak éppen fejen valakit. Azért nagyon reméljük, hogy kijutnak valamelyik világversenyre még utoljára, hogy a csapat flamand (német) fele már belemegítéskor nekimenjen a vallon (francia) felének, hozzájárulva ezzel, hogy ez a félresikeredett Belgium örökre eltűnjön a süllyesztőben.

Essék néhány szó a belgák egyéb sikereiről is, hiszen ez a daliás sportnemzet történte során nem kevesebb, mint 23 aranyérmet szerzett. Jó, igaz, hogy többet sem, hacsak bele nem számoljuk még azt a 14-et, amit 1920-ban csalt oda nekik a mindenki által imádott NOB, amiért hősiesen vállalták a rendezői szerepet, egy bűnös és nem európai nemzet helyett. Erre a toleráns, mosolygós olimpiára természetesen csak azok a rendes országok kaptak meghívót, akik sosem pakolták tele robbanószerrel a Lusitania-t, sosem ápoltak gusztustalan titkosszolgálataik révén bensőséges kapcsolatokat trónörökösgyilkos terrorszervezetekkel, és főként soha de soha nem daraboltak szét nemzeteket undorító, aljas és hazug módon.

Jaj, tényleg annyira sajnáljuk, hogy mi lehettünk ott KÖZTETEK…

Címkék: pina eu belga pénz forradalom pedofil brüsszel nato evangélikus katolikus népirtás ókor kongó flamand dagadt irigy szabadságharc vallon

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuloltellensegeink.blog.hu/api/trackback/id/tr443115103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Αphelion 2011.09.28. 16:56:47

@Mj: Most nyilván nem a vadászpuskáról van szó, hanem az olyasmikről, amiket a Lockheed meg hasonló cégek gyártanak. Háborús eszközök. Ezeket lehet más nemzetek elleni aggresszióra használni, vagy az aggressziótól való védelemre. A kettő erkölcsileg nagyon különböző dolog.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.09.28. 18:45:37

@Aphelion:

Az erkölcsnek valóban semmi köze ahhoz, hogy a tudomány és a technika - tehát például az, hogy mi most neten kommunikálunk - háború nélkül messze nem tartana itt. Egyébként pedig az okosabb agresszorok is nemzetük védelmére szoktak hivatkozni akkor, amikor támadnak.;-)

Αphelion 2011.09.28. 18:48:51

@Mj: Sajnos nem nagyon értem hogy mit akarsz mondani. Kifejtenéd kicsit bővebben?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.09.28. 19:12:05

@Aphelion:

Azt mondom, hogy háborún ne nagyon kérj számon erkölcsöt. Például minden jó képességű vezető erkölcsi alapra/valami rossz dolog elleni védekezésre fogja visszavezetni az agresszióját - keresztes háború, dzsihád, harc a sátáni kommunizmus ellen, harc az elnyomó imperializmus/kizsákmányolás ellen stb. -, és vannak háborúk, amik hátterében valóban meghúzódnak tisztább célok - például szabadságharcok -, de attól még az a helyzet, hogy a háborúk leginkább materiális célok mentén szoktak kirobbanni. Tehát nem tudom, hogy ebben az esetben miért állítasz fel erkölcsi kategóriákat.

Αphelion 2011.09.28. 19:18:16

@Mj: A betörő is meg tudja ideologizálni, hogy miért tör be hozzád, de ettől még nem helyes amit tesz. És nyilván az sem menti fel, hogy "materiális célok mentén" cselekszik.

Αphelion 2011.09.28. 19:49:24

@Mj: Csak a nazarénusok ítélnék el a rablást? :O Vagy miiii? ... Egyébként nem vagyok vallásos.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.09.28. 19:54:28

@Aphelion:

A nazarénusok azért nem fognak fegyvert, mert szerintük ölni, így háborúzni, sőt, háborúhoz szükséges fegyvereket gyártani is bűn. Egyébként itt nem betörőről, hanem közösségek céljairól van szó.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 19:58:06

@Aphelion: :D Jól mondod.
MJ kicsit eltértített téged a témától. Enszi arra utalt, hogy a USA világmegmentő törekvései nem erkölcsi alapon nyugszanak, hanem saját hadi iparának profitját hivatottak növelni.
Jó példa erre, ahogyan megvédte a világot Irak nemlétező tömegpusztító fegyvereitől. Miután ez az érv gyengének bizonyult, előhúzta a demokrácia terjesztésének, az iraki nép felszabadításának nemes eszméjét.
A cél a felszínen felvilágosult és liberális, valójában meg totál ideológia mentes üzlet.

Αphelion 2011.09.28. 19:59:51

@Mj: Ja értem. Akkor már csak ezért sem leszek nazarénus. ;) Szerintem ártatlan nemzeteket megtámadni bűn, ha viszont minket támadnak meg ártatlanul, akkor ezt viszonozni nemcsak hogy jogos, hanem elengedhetetlen a fennmaradás érdekében.

Αphelion 2011.09.28. 20:14:11

@KürtiT (Tromb74): Nem tartom kizártnak, hogy némi korrupció is előfordult itt-ott, de szerintem a fő mozgatórugó az ideológia volt. Ezt mondjuk nehéz bizonyítani vagy cáfolni, de annyit el tudok mondani, hogy szerintem alapvetően mindig is az eszmék irányítják az embereket. Még a kommunisták is, akik ugye amúgy a materializmust nyomatták, nagy hangsúlyt fektettek a nép ideológiai "nevelésére", mert tudták, hogy az eszmék segítségével tudják gyakorolni rajtuk a hatalmat.

Dr. Rudi 2011.09.28. 20:15:28

Hello!

Csak mellékesen: alig-alig van olyan, hogy támadó meg védekező fegyver... Attól függ mire használod. Ha egy, a hazádat piszkáló ország ellátóbázisait lövöd vele, akkor a ballisztikus rakéta is védelmez.

Brüsszel pedig valóban az egyik legmélyebb sz*rosbögre, amihez szerencsém (?) volt.

Csak így tovább ;)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.09.28. 20:22:07

@Aphelion:

Ezért kell minden háborút megideologizálni ahhoz, hogy lemossuk a mocskot, és ártatlan színben tüntessük fel.:) Mert mint utaltam rá, a háborúk általában nem a gonosz meg a jó küzdelméről szólnak, hanem elsősorban különböző materiális javak birtoklásáról. (Persze zseniálisan le lehet önteni mindenféle, pszichére, közösségi összetartozásra építő szónoklattal is, de ez már a kommunikáció, nem pedig a cél.:)) Szóval, ha azt mondod, hogy jogos háborúzni akkor, ha minket megtámadnak ártatlanul, akkor én erre azt mondom, hogy ugyanezt a kommunikációt folytatta Horthy, Hitler és Sztálin is.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.09.28. 20:23:36

@Aphelion:

Pontosan, nagy tömegeket mozgatni eszmék és hit által lehet, de a mozgatók a legkevésbé eszmék vagy hit miatt tették ezt.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 20:27:28

@Aphelion: Ha azt állítod, hogy az Irakban harcoló John Doe szakaszvezető leszakadó fejében az utolsó gondolatfoszlány nem az amerikai fegyvergyárosok bankszámla egyenlege körül forgott, akkor igazad van.
Viszont az azt állítani, hogy Bush csatakosra izzadt párnák közt ébredt reggelente, mert aggódott az iraki nép elnyomása és demokrácia éhsége miatt...

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 20:40:49

@Aphelion: A szovjet példa tényleg jó. A megtámadott Szovjetúniót a védekezés hevében egészen Berlinig vitte a lendület, és egy picit lassan akart hazamenni. Mindezt ideológia váltás nélkül.

Αphelion 2011.09.28. 20:52:56

@Mj: "ha azt mondod, hogy jogos háborúzni akkor, ha minket megtámadnak ártatlanul, akkor én erre azt mondom, hogy ugyanezt a kommunikációt folytatta Horthy, Hitler és Sztálin is"

Háát ... nem. Hitler azt mondta, hogy a német faj felsőbbrendű, és élettér kell nekik. Ez nagyon nem ugyanaz mint amit én mondtam.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 20:58:00

@Aphelion:
„Adnom kell egy propaganda-okot a háború megindítására; akár elfogadható, akár nem. A győztesen úgysem kérik számon, hogy vajon igazat mondott -e.” (Hitler)1939.

A sztorit meg ismered!?

Αphelion 2011.09.28. 21:01:09

@KürtiT (Tromb74): Busht szerintem kb. annyira érdekelte a fegyvergyárosok bankszámla egyenlege, mint John Doe-t. Egy elnököt leginkább az érdekli, hogy a történelem hogy fog emlékezni rá -- úgyhogy azt próbálja csinálni, amiről azt tanították neki, hogy "jó". Csak sajnos eléggé zavaros és hamis nézetek forognak közkézen arról, hogy mi a jó.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 21:10:36

@Aphelion: Hitler tehát csak a németek emlékezetében akart jófejnek tűnni, Bush pedig nagyobb babérokra tört?

Αphelion 2011.09.28. 21:17:55

@KürtiT (Tromb74): Hitler nyilvánvalóan és egyértelműen gonosz volt, az ilyen emberekről pedig nem tudom eldönteni hogy mi a fenét akarnak. Mintha direkt azt akarnák, hogy jól seggberúgják őket -- amit Hitler végül is meg is kapott...

Αphelion 2011.09.28. 21:24:36

@Aphelion: De egyébként Hitler nem egyszemélyesen felelős a háborúért, az egész német társadalom nagyon el volt szállva a 20-as-30-as években, meg részben már előtte is. Hitler egyszerűen azért lett az aki lett, mert neki jutott a vezérszerep egy vérszomjas falkában.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 21:31:30

@Aphelion: Kollektív bűnösségre utalsz?

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 21:47:11

@Aphelion: Na mindegy, nem is ez a lényeg. A hitleri példa egy kicsit felkorbácsolja az érzelmeket, ezért nem a legjobb. Arra próbáltam utalni, hogy háborúban vesztesek és győztesek vannak, nem jók és rosszak.

Αphelion 2011.09.28. 21:47:17

@KürtiT (Tromb74): Arra gondolok, hogy Németországban olyan irracionális eszmék keringtek, amik végül a háború kitöréséhez vezettek. Minden egyes egyén annyiban bűnös, amennyiben ezeket az eszméket támogatta, vagy hallgatásával hagyta terjedni.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 21:51:29

@Aphelion: Nem csak Németországból állt az egyik oldal, szövetségesek nélkül nem sokra ment volna. De a másik oldal sem eszmék, hanem érdekek mentén kovácsolódott össze.

Αphelion 2011.09.28. 21:52:36

@KürtiT (Tromb74): "háborúban vesztesek és győztesek vannak, nem jók és rosszak."

Hát vegyük pl. 1956-ot. A magyarok a zsarnokság ellen harcoltak, az oroszok pedig a zsarnokság*ért*. Ez szerintem elég egyértelműen jó vs. rossz, és függetlenül attól, hogy végül is ki győzött.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 21:53:43

Ráadásul tele offoljuk a falat. :(

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 21:56:05

@Aphelion: Ej, nagyon egyoldalúan látod te a dolgokat. Most képzeld magad egy orosz (szovjet) helyzetébe, és gondold újra!

Αphelion 2011.09.28. 22:04:15

@KürtiT (Tromb74): Hmm, majd esetleg holnap, most aludnom kéne. Meg most nincs is nálam vodka. :P

Szóval azt javaslom, kívánjunk egymásnak jó éjszakát, és ünnepeljük meg, hogy lassan 300 kommentnél tart a belga poszt. (Egyébként tudja valaki, hogy mi az a Belgium? Valami csokimárka, ugye?)

KürtiT (Tromb74) 2011.09.28. 22:06:04

Én a plágium valamilyen fura torzulására gondoltam, de lehet csoki is.

Jó éjt!

Illés Béla 2011.09.28. 22:33:34

Az usa és mocskos háborúi témához.
Véleményem szerint,jelenleg a legagresszívabb állam a világon.
Egy a saját kapzsiságában,felszínességében,kivagyiságában,pazarlásában és mocskában lubickoló szarhalmaz.
De szerencsére akad ott is tisztán látó felvilágosult ember,aki természetesen Magyar felmenőkkel bír.
Ezért kötelességemnek tartom propagálni a zenéjét (meg azért mert kurvajó számaik vannak).
Ha valaki nem ismerné esetleg(Téglási Zoli énekes) és az IGNITE(Intró=Máv induló...:) ) :

www.youtube.com/watch?v=pToEaI9TkJI

Illés Béla 2011.09.28. 23:13:27

Csk...meg, vagy (most nyilván a végtelenségig tudnám cizellálni,de már minek?)valóban az amit a neve sugall...Vagy egy Magyarul tudó tót,illetve faszkalap,vagy fake(de én inkább a sz@rházi buzerás kis pöcsre szavaznék)de akárhogy is,a szövegértés nem az erőssége.
Javasolnám az értő olvasók általi körberöhögését fennhangon :)
Íme egy bohóc nekünk sohaországból. :)

Αphelion 2011.09.29. 10:05:36

@KürtiT (Tromb74): Na közben végiggondoltam a kérdésedet (józanul) :) és a következőkre jutottam:

Ha a SZU-ban születtem volna, rohadtul nem örültem volna neki. Az első lehetséges alkalommal elmenekültem volna. Ha ez nem jön össze és 56-ban Mo-ra vezényelnek, a legjobb választásom az lett volna, hogy a parancsnokom ellen fordítom a fegyvert. Nyilván egyből kivégeztek volna, de így legalább egy *pillanatra* tisztességes, *emberi* lényként élhettem, ami összehasonlíthatatlanul jobb, mint évtizedekig egy brutális diktatúra kiszolgálójának és rabszolgájának lenni.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.29. 10:44:01

Úgy értem, a SZU-ban az indok a forradalom leverésére a számára elfogadható mértékű reform meghaladása, az újraéledő szélsőségesen nacionalista, soviniszta nézetek megfékezése, az "ideológiai védőzóna" megvédése volt (nagyjából).
Nyilván nem mindenki lelkesedett a lerohanásért, de tartott tőle, hogy nem csak őt, de családját is kiretusálják a népességi adatokból, ha nagyon erkölcsösködik. Ez persze inkább sztálini, mint hruscsovi módszer volt, de azért ez akkor nem volt annyira világos.
Tisztességes hullának lenni pedig nem nagy ajándék, pláne családi szolidaritással megfejelve. Egyébként a zavaró körülmények között itkán jut el egy "lővészárok-filozófus" addig, hogy ebben a játszmában az ellenség a jó, mi pedig a rosszak.

Αphelion 2011.09.29. 11:23:13

@KürtiT (Tromb74): Az tény, hogy sok embert annyira tönkretett a kommunizmus, hogy még annyira sem tudtak világosan gondolkodni, hogy belássák, mi a különbség a szolgaság és a szabadság között. De ez nem változtat azon, hogy 56-ban elég egyértemű volt a helyzet morálisan. Az utolsó mondatodban te is tényként kezeled azt, hogy "az ellenség a jó, mi pedig a rosszak." ;)

KürtiT (Tromb74) 2011.09.29. 11:59:05

@Aphelion: Nem tudom, 56-ban még kósza gondolat sem voltam, szovjet katona meg pláne nem.
Ha a nyugati hatalmaknak jó lett volna adoot pillanatban, segített volna. Ha a SZU-nak rossz lett volna, kicsit arrébb rakja a drótkerítést, leszarja. Nekünk nyilván jó lett volna, de ez azért nem egyenlő a globális igazsággal.

Αphelion 2011.09.29. 12:07:30

@KürtiT (Tromb74): Jaaaajjjdenehézveled. Nem arról beszélünk, h kinek mi lett volna jó, hanem h az ügy, amiért Magyarország harcolt, az erkölcsileg egy jó ügy volt, az ellenfélé meg ennek az ellenkezője.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.29. 12:19:53

@Aphelion: Azért van ez a nehézség, mert abból indulsz ki, hogy van olyan ügy, ami mindenek felett (személyek, országok, népek...) áll. Ebből kifolyólag az ilyen ügy erkölcsileg jónak tekinthető.
Én pedig azt feltételezem, hogy minden ügy mögött valaki(k)nek az érdekei húzodnak meg. Nehéz (de lehet, hogy lehetetlen) olyan célt találni, ami megkérdőjelezhetetlenül "jó", de nem ütközik egy másik érdekcsoport szintén "jó" céljával.

KürtiT (Tromb74) 2011.09.29. 12:32:00

Tényleg tele picsogjuk a blogot a saját hülyeségünkkel. Persze ki lehet törölni a kommentjeinket, de addig is zavaró.

Joggal kiérdemeljük a "Mi ez a liberalista, csajos nyafogás?" kérdést a bloggazdák részéről.

Αphelion 2011.09.29. 13:34:40

@KürtiT (Tromb74): A magyar szabadság ügye is nyilván érdekében állt valakinek -- leginkább *nekünk*. Nem attól lesz valami erkölcsileg jó, hogy senkinek sem áll érdekében. Szerintem túl sok Kantot olvastál. ;)

A bloggazdák meg vsz azt hiszik, hogy a belgák fizettek le minket egy karton csokival hogy csináljuk meg a 300 kommentet a róluk szóló poszthoz. Én ezt a küldetést ezennel ünnepélyesen teljesítettnek nyilvánítom, és megköszönöm neked a beszélgetést. :)

KürtiT (Tromb74) 2011.09.29. 13:42:09

@Aphelion: Kant nem rossz példa, de talán nélküle is érthető az erkölcs és érdek közötti feszkó. Illetve az erkölcsi érdek kifejezés globális kiterjesztésének nehézségei.

Én is köszönöm!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.09.29. 21:00:13

@Aphelion:

Muhaha.:) Szerinted Hitler mit keresett Svédországban?:) Hát nem a germán fajtársait.:P És vajon miért Sztálingrád felé vette az irányt?;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.09.29. 21:02:00

@Aphelion:

Nagyon töredékes képet kapunk Hitlerről akkor, ha azt hisszük, szimplán gonosz vagy hülye volt, és így nem is érthetjük meg a politikáját.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.09.29. 21:05:24

@Aphelion:

Valószínűleg te is ugyanannyira el lettél volna "szállva", ha kicsinálják a győztesek a hazádat. (Nem is véletlen, hogy sokan megjósolták, hogy az I. világháború békéi újabb háborúnak ágyaznak majd meg.) Vajon hogyan emlékeznénk Hitlerre, ha 1939. augusztus 31-én meghal?:) (Amúgy egyáltalán nem szívlelem, de enyhén fekete-fehér ezzel kapcsolatban a látásmódod.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.09.29. 21:06:11

@Aphelion:

Nem véletlen, hogy külön kezeltem a szabadságharcokat.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.09.29. 21:07:49

@Aphelion:

A Belgium az biztos valami plutónium vagy irídium után jövő elem.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.09.29. 21:09:42

@Aphelion:

'56-ban, a Dunánál csomó katona azt kérdezte, hogy hol vannak a piramisok, mert a Nílust már látják. Szerinted mennyire voltak ők képben a "nagy szovjet elnyomással"?:)

Αphelion 2011.09.29. 21:23:15

@Mj: Fúh, úgy látom a 400-adik kommentet is megrendelték Brüsszelben, és te nyerted a tendert. ;) Köszönöm a válaszaidat; én a lényegre koncentrálva annyit mondanék, hogy tényleg vannak dolgok, amiket feketének ill. fehérnek látok -- mert azok is. Persze a szürkének is vannak különböző árnyalatai, de azok is a fehérből és feketéből vannak kikeverve. Hitlerről a fairness kedvéért annyi pozitívumot el tudok mondani, hogy az Autobahn egy irtó klassz dolog -- de ezzel kifújt.

Alonso Mosley 2011.09.29. 21:24:46

@Mj: Nagyikám is ezt a sztorit mesélte, csak nílusi krokodílus helyett Szuezi csatornával, bár ez a szovjet kiskatonáknak aztán végképp tök mindegy lehetett. :/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.09.29. 21:36:43

@Aphelion:

Brüsszel? Az mi, valami autómárka?:)
Szerintem a Volkswagen is jó dolog.:) Itt egyébként nem arra gondoltam, hogy mennyi jó dolgot tett Hitler - a németeket egyébként valóban gatyába rázta, hogy aztán a teljes pusztulás érje őket utol -, hanem arra, hogy Hitler bizony tehetséges is volt, és nem lehet csak negatív jelzőkkel leírni. (Pedig mennyi negatív dolgot tett...)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.09.29. 21:37:49

@Alonso Mosley:

Az tuti. Főleg, akik életükben akkor láttak először nagyobb folyót.:)

Szintén Üldözöttecske 2011.09.29. 21:58:42

@KürtiT (Tromb74):
"(Igen, egy nemzettudattal rendelkező nép a támadást stratégia mentén veri vissza, nem pedig egy csapat paraszt ordibál a mezőn.)"
Stratégiátok a "parasztok" közötti gyűlöletkeltés (is), néhány ezer éve már. Aztán menetrend szerint jön az "üldöztetés", "rabszolgaságból szolgaságba hányattatás"..
Ti magatok vagytok bajotoknak okozói. Aki keresi a bajt, az meg is találja. Oszt "csapat parasztozik" bőszen, holott ő "ősi kereskedő nép".
Még a kősziklából is kiölitek a halványan benne lakozó filoszemitizmust, de lelketek rajta...
Acsarkodjatok tovább, ha ez a "stratégiátok", de ne csodálkozzatok rajta, hogy beigazolódik a bőgatyás- fütyülős barackosok mondása: vihart arat, aki szelet vet !
A közelgő szombatra tekintettel: gut sábesz !
( Amikor is inkább magatokba szállhatnátok: jó-e az, amit tesztek ? Szerintem nem. Milyen hamis igézet szállt meg benneteket ? )
Nagy bűn a gőg, különösen akkor, ha magam nem jeleskedem semmiben, csak embertársaim ( szóhasználatotokban és elmétekben: a "parasztok" "stratégiai" hergelésében.
(Nota bene: a másik nomád faj, a cigány is parasztoknak hív bennünket....)

KürtiT (Tromb74) 2011.09.30. 10:11:55

@Szintén Üldözöttecske: "Kissé" célttévesztett, de legalább gyenge próbálkozás.

Kemencés Szittya Buci 2011.09.30. 16:36:14

@gabesz7004:
Azt mondjuk nem értem, hogy ha amerikai rugbyről beszélünk, miért mindig az irányítókat hozzátok fel példaként, mint férfiak?
Tulajdonképpen ők a legnyeszlettebbek mind közül, ők kapják a legkevesebb ütést, védik őket, mint az állat.
Akkor már inkább running back-ek, elkapók azok, akiket tisztelni kéne, na ők aztán tényleg kapnak.

gabesz7004 2011.09.30. 19:12:14

@Öreg Trafford: Bocs, én amerikai fociról beszéltem, nem rugbyről. Lehet egy QB akit ötször sack-eltek, mert rosszul védték nem úgy gondolja mint te! :) Egyébként én inkább rassz szerint csoportosítottam, nem fizikai teljesítmény alapján.

Illés Béla 2011.09.30. 21:54:16

@Csehszlovák Kém: Te tót vagy,én meg sváb.
Én szeretem a hazámat.
Te miért nem?

gabesz7004 2011.10.01. 23:16:14

@Illés Béla: Az a vicc, hogy ő nem is tót! Ő simán egy hazaáruló kém ,akit fel kell kötni, ahogy rendes országokban teszik! Mi sváb létünkre jobban szeretjük ezt az országot!

Kemencés Szittya Buci 2011.10.02. 00:15:24

@gabesz7004:
Ugyanarról a sportról beszélünk, csak én nem hívom focinak, mert ahhoz semmi köze. Jó sport, de nem foci. Sokkal jobban hasonlít a rugbyre.
Persze lehet nekik is szar, de egy QB-t rossz esetben 5x sackelik, de a többi játékos ennél jóval többször ütközik durván, akár egy driveon belül is.

Szintén Üldözöttecske 2011.10.02. 21:27:00

Gyenge próbálkozás".. szerinted.
Szerintem téged és fajtádat óvó tanács, hogy megmenekülj attól ami történelmetekben menetrendszerűen felbukkan: elönti agyatokat a gőg és a felsőbbrendűség képzete...és jön az ellenreakció. De tudod mit ? Lelked rajta !
A legutóbbit még túléltétek, holott az sem valami új találmány volt.( Nem tudom, tetszik-e olvasni úgy általában történelmet ?..)
Ti kerestétek a bajt, én csak szóltam, jó előre.
Hat és fél milliárd, kontra kiválasztottak..hmm, nem fogadnék rátok !

Szintén Üldözöttecske 2011.10.02. 21:28:57

@KürtiT (Tromb74):
Lemaradt a címzett, ezért az ismétlés.
Gyenge próbálkozás".. szerinted.
Szerintem téged és fajtádat óvó tanács, hogy megmenekülj attól ami történelmetekben menetrendszerűen felbukkan: elönti agyatokat a gőg és a felsőbbrendűség képzete...és jön az ellenreakció. De tudod mit ? Lelked rajta !
A legutóbbit még túléltétek, holott az sem valami új találmány volt.( Nem tudom, tetszik-e olvasni úgy általában történelmet ?..)
Ti kerestétek a bajt, én csak szóltam, jó előre.
Hat és fél milliárd, kontra kiválasztottak..hmm, nem fogadnék rátok !

Szintén Üldözöttecske 2011.10.02. 21:50:24

Meg vagytok szédülve a pillanatnyi látszólagos sikertől ( már megint a téves alapokon nyugvó gőgötök ), de ezzel akár a történelem süllyesztőjébe is juttathatjátok magatokat.!
Végleg. Én csak figyelmeztettelek...
Te gyenge próbálkozásnak nevezed..ahogy gondolod !

KürtiT (Tromb74) 2011.10.03. 08:21:51

@Szintén Üldözöttecske: Arra próbáltam utalni, hogy tárgyalás technikád nem elegendő még egy jóízű anyázás kierőszakolására sem.
Semmit nem állítasz, érvként pedig azt hozod fel, hogy zsidó vagyok. Valószínűleg ez akkor sem érné el az ingerküszöbömet, ha tényleg az lennék. Ez a te problémád, old meg magad!
Na de tényleg nem rabolom tovább az idődet.

Szintén Üldözöttecske 2011.10.03. 21:16:44

@KürtiT (Tromb74):
Az ingerküszöböd magassága-alacsonysága nem érdekel, az a te dolgod.
Csak szóltam, hogy a vesztetekbe rohantok a nagyképűségetekkel: nem lesztek Herrenvolk.
Te pedig oda rakod az óvó figyelmeztetésemet, ahová akarod...
Én sem rabolom tovább az idődet.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2011.10.04. 14:38:01

tegnap volt a Tag der Deutsche Einheit. Egy pohár belga sörrel ünnepeltem. Gondolom, helyesen.

Árpa Jankó · http://serteperte.blog.hu 2011.10.04. 21:02:59

A belgák még arra is képtelenek, hogy egy tisztességes pilzeni típusú sört összehozzanak, mindenféle szart kevernek söreikbe.

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2011.10.05. 00:46:57

@csodadizőz: Köszi, már régóta vágytam rá titokban, hogy valaki felismerje őtehetségességét.:)

Szintén Üldözöttecske 2011.10.05. 21:52:01

@[Lombroso]:
Nem vagyok már az. A gőgösségük, önteltségük, összeférhetetlenségük, folytonos gyűlöletkeltésük kiölte belőlem.

Szintén Üldözöttecske 2011.10.05. 23:17:28

@KürtiT (Tromb74):
KürtiT (Tromb74) 2011.10.03. 08:21:51
Olvasd vissza.
Szerepel állítmány elegendő. Olyan van,hogy nem érted, ez viszont a te gondod....
Olvasd vissza : szerepel ott alany, állítmány, tárgy.
Anyázás kierőszakolása még így harmad-olvasatra sem.
Ha zsidó vagy, úgy értsd meg: Ti vagytok önsorsrontó tévhitben: kiválasztott nép nincs. Nem volt, és nem is lesz.
Szerinted Ábrahám tényleg azt hallotta amit hallott, szerintem pedig szimplán élősködésre rendezkedtetek be.

Szintén Üldözöttecske 2011.10.05. 23:39:10

Mi alapvetően különbözünk: szerintem ti élősködők, szerintetek ti uralkodásra termettek vagytok.

Nincs átjárás, mert ti területfoglalóként viselkedtek, mint történelmetek folytán mindig. Ahol felvirágzik egy város, ország, állam, ti rátelepedtek. Ahová ti léptetek, ott minden kihalt....

El vagytok szállva magatoktól.
Volt már ilyen.
Ti most röhögcsélgettek csak a hülye magyaron, hiszen kellene ez a hely, mert az 1850 év után "újraalakított" izraelben
nem sokáig lesz maradásotok ( 2030-ra a filiszteusok túlszaporodnak benneteket), hát kellene ez a vidék....
Mi pedig útban vagyunk.
Majd félreállunk és nézzük, hogy jösztök...Szerintetek....
Bő gatyában, fütyülős barackkal várva benneteket.

stoppos76 2011.10.06. 11:18:26

Ne feldkezzünk el a vallon kultúra két csodás gyöngyszeméről.
A semmirevaló hajóliftről:
en.wikipedia.org/wiki/Fontinettes_boat_lift
És Charleroi-ról, amit Európa legrondább városának választottak:
www.charleroiadventure.com/

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2011.10.06. 14:46:09

@Szintén Üldözöttecske:

Frászt nem vagy az. Itt mentegeted meg figyelmezteted őket a rájuk váró csapásokra. Szerintem te is csak egy vagy közülük.

Szintén Üldözöttecske 2011.10.06. 21:02:24

Olvastam Habsburg Ottóról szóló rövid jegyzetedet
Nekem még volt abban szerencsében részem, hogy kiszolgálhattam Őt, és tanulhattam Tőle.

Igen sokat.

A fia már "messze esett a fájától".
hasonló hévvel szeretem Kármánt. Minden "gyermekkori" bűne ellenére.

KürtiT (Tromb74) 2011.10.07. 10:27:29

@Szintén Üldözöttecske: Ez a zsidó téma engem nem mozgat meg, neharagudj! Ábrahám meg feltehetőleg pszichózisban szenvedett, ha egyáltalán halott valamit. A kérdés inkább az, hogy jön ez ide?
Az a baj, hogy Antwerpenben seftelnek a gyémánttal, vagy a tótok titkos szövetségesei?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2011.10.14. 20:47:04

@Szintén Üldözöttecske:

Melyik fiára gondolsz? (Merthogy a legidősebb Károly lenne a trónörökös, György meg csak egy a hét gyerek közül.)

KariKa 2011.10.20. 21:59:31

Tökömkivan, leszmáújposztvégre?!

szmrmszrzt 2011.10.20. 22:28:23

@KariKa:

2-3 hónap múlva jönnek a csehek. vagy a szlovákok.

Illés Béla 2011.10.22. 13:30:52

Ha a gyűlölt szerkesztők nem írnak új cikket az ROSSZ!
Ha ezért nincs megvitatni való hitvány népség,még ROSSZABB!
Ha arra a pontra kell jutnom,hogy ezeket leírjam az a LEGROSSZABB!.
Így ROSSZ MINDEN! :

www.youtube.com/watch?v=LH2UB2uD-tA&feature=player_embedded

élesi 2011.10.26. 01:18:41

Zsidók, arabok mikor lesznek? Már alig várom. Csak úgy lüktet elmémben az antiszemitizmus, na.

doszy 2011.11.05. 08:39:16

www.euratlas.net/history/europe/2000/index.html

Érdemes visszamenni pár száz évet (mondjuk 800-at), mert jól látszik, hogy hol voltak akkor ezek az ún. országok (Belgium, balkáni államok, Románia, Csehország, és persze Szlovákia).

HZ · http://nagyvilag.blog.hu 2011.11.06. 01:54:07

Ismét remek írás, de kár, hogy a lelki sérült csehszlovák kém szenzációsan szellemes, írásai zárójelbe tették az eredeti komikumot

Αphelion 2011.11.06. 09:04:37

@HZ: Szerintem ez eleve egyfajta off topicnak született, ha a témához kellett volna hozzászólni, akkor lett volna pár ilyen komment, hogy:

"Szeretem a csokit"
"Én is"
"Pisilni én is szoktam, csak én általában nem az utcán"

és ezzel kifújt...

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.11.08. 07:58:45

Ezt a szánalmas tákolmányt legjobban ez a videó mutatja be: www.youtube.com/watch?v=hBu_qi7OAL0
Nemtudom feltűnik-e, de végig megy az erőlködés, hogy ők egy nemzet, de, hogy miért is lennének az, arra már nem kapunk választ, értékekről szó sincs. Ellenpontozásként egy másik kamunép számát tenném ide -már ha valaki végig bírja hallgatni a kutyaugatásukat- feltűnő különbség, hogy itt legalább valamiféle nemzeti értékekről szó van: www.youtube.com/watch?v=cWMFU9gfu70&feature=related

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.11.08. 08:00:41

És akkor, most összehasonlításként, egy valódi ország, valódi nyelvén, valóságos értékekről: www.youtube.com/watch?v=WJIkpWdWzfk

Αphelion 2011.11.09. 14:46:21

@Szandeeekahh: Azért ebben is az osztrákok a legeslegbetegebbek: www.youtube.com/watch?v=k82KuyhNsds

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.11.09. 16:02:10

@Aphelion: lehet, hogy ők a legbetegesebbek, de még mindig túl jó színben tüntetik fel őket. Bár ezt arra is foghatjuk, hogy senkinek nincs elég erős gyomra a valóság ábrázolásához.

Szintén Üldözöttecske 2011.11.26. 22:55:53

@Aphelion:
Szegény, szerencsétlen,
Szóltam időben.

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.11.27. 17:28:34

@Gudea enszi: ha már az ezredes újabban a modorost írja, legalább te posztolhatnál a degenerált sémiek metszett farkincáiról, meg 44 kurvájáról, de nekem valami templomépítési himnusz is megfelel, ha az jobban megy. Csak legyenmá' új poszt, és lehetőleg NE a tótokról, mert őket kurvára unom már gyűlölni

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.11.27. 17:37:33

72 az a 44, na nem mintha kurvára nem szarnám le, csak azért mégse én tűnjek hülyének

Pusztába kiáltott Emil 2011.12.07. 11:24:14

Most akkor megszűnt a blog? :(

gabesz7004 2011.12.08. 15:08:53

@Pusztába kiáltott Emil: Meg még nem, hisz tudod olvasni a régi posztokat, de szerintem új már nem lesz! Így mindenki magában kell hogy zsidózzon, cigányozzon, niggerezzen!

gabesz7004 2011.12.09. 12:22:41

@Pusztába kiáltott Emil: Nem tudom pontosan, de gondolom megvették őket kilóra a tudjukkik! :D És nem Voldemortra gondolok! :D

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.08.11. 01:27:13

@arizmendi:
Ezer bocsánat a tévedésért. Belgium tényleg remek kis sportnemzet. Szorgalmasan gyűjtögetik az aranyakat, előznek minket az éremtáblán, kiejtették a Videotont. Ne haragudj, ismét nem volt igazunk.

kiskutyauto 2012.10.30. 18:42:19

Jól sikerült kis poszt gratula... főleg a belga nemzet létezésének, frappáns és egyszerű "cáfolata" tetszik... iskolai tananyaggá tenném... XD

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.15. 07:32:31

@Csehszlovák Kém: ne hagyd abba pls az ezeregyszaz eves szlovak allamnal lerugtam az ejjeli lampat a nevetestol

@Kurtz ezredes: egy napon ki fog derulni hogy ti fizetitek a csehszlovak kemet !! :D Valogatott ostobasagai remek szorakozas!!