Gyűlölt Ellenségeink

Az alkalmazott nemzetkarakterológia vezető szakmai műhelye.
A világ népei hamis előítéletektől mentesen, a tények és összefüggések tükrében. Minden, amit a másoknak és önmaguknak hazudozó, politikailag korrekt szemforgatók sosem mondanak ki.

Komoly? Vagy vicc?
Vagy mégis komoly?
Hát mit fognak ehhez szólni mások?!

Állandóan időszerű

Ha nem egyértelmű, hogy hol jársz, olvasd el a tudományos alapvetést!

A gyűlölködés szakmódszertana

Ha nagyon gyűlölöd bármilyen csoport tagjait, vagy a többi kommentelőt, vagy egy részüket, add ki magadból a személyeskedőposztban!
Gyűlöllek te rohadék...! - személyeskedőposzt

Gyűlölködj a Fácsén!

Innen gyűlölködtök

Friss hozzászólások

  • D3D: Most jutott el hozzám a poszt. Én éltem ott, minden szó igaz. (2018.11.27. 18:12) Az ausztrálok
  • Frick László Intézet: A pincében lakó osztrák lányról nekem nem az Amstetti Rém áldozata ugrott be, sokak laknak szuteré... (2018.09.23. 08:30) A svédek
  • Albu: indavideo.hu/video/Csibesz_-_Gigolo web.archive.org/web/20110321052930/https://mulatos.blog.hu/201... (2018.07.24. 14:51) Fos zenék egykori gátlástalan kirablóinktól - Vendégposzt
  • Atti Békási: @dr. Trebitsch: Sajnos nem olvastam el hamarabb a hozzászolását,így ugyanerre hívtam fel a figyelm... (2018.06.08. 06:58) A demokratikus Ausztria, ahol már semmi sem emlékeztet a náci múltra
  • Flat Eric / sta prest: @pixelpiréz plüssvitéz: Maraggyá má kiskancsó! Azé bazmeg, mer nemtucc ennyit eccerre elovasni, m... (2018.03.07. 15:49) Az osztrákok
  • 11110000: @virágelvtárs: Nem minna, minnä. Nem mindegy. @El Topo (Sgt. Elias): Valójában egy finnország... (2018.01.12. 21:18) A finnek
  • Vitárius Gyuszi: @iTeM23: Egyetértek önnel. (2018.01.07. 14:19) A szlovákok

Mi ilyen Európát akarunk

2012.05.15. 07:00 - Gudea enszi

Megannyi kevéssé ismert történelmi és civilizációs tény megírása, néplélek feltárása és népnek hazudott izé leleplezése után joggal kérdeznétek: ha ez nincs, akkor mi van? Itt az ideje, hogy ne csak úgy mutassuk be a világot, amilyennek nem kéne lennie, hanem úgy is, amilyennek lennie kéne. Minden földrészt sorra kerítünk majd, de persze mindannyiunkat Európa érdekel leginkább. Unjátok a kilenc csoportot a VB-selejtezőkön? Nem látjátok értelmét egy Andorra-Moldova szuperrangadónak, mert még a zászlajukat sem tudjátok megkülönböztetni? Akkor ez a cikk nektek íródott.

Mielőtt belevágnánk, be kell vezetnünk egy új tudományos, rendszerezési módot. Az elmúlt évek során felhalmozott ismeretanyag birtokában teljesen idejétmúltnak és félrevezetőnek érezzük egyrészt a „faj” fogalom kiiktatását az embertanból, mondván, hogy mindannyian az emberi fajhoz tartozunk. Egy évszázada még – nagyon helyesen – közkeletű szónak számított a tárgykörhöz tartozó munkákban. Ez nem biológiai, hanem társadalomtudományi értekezés, ezért bátran használjuk. Másrészt pedig éppen a lényeget elfedő, hazug machinációnak tartjuk a bőrszín szerinti faji (rassz) meghatározást. Ha most a számunkra meglehetősen érdektelen négerproblémára gondolnátok, ne tegyétek! Inkább idézzétek fel néhány ehhez kapcsolódó dolgozatunkat, és beláthatjátok, hogy az azonos bőrszín ellenére kizárt a a vígkedélyű, nagylelkű életművész magyarok fajbeli azonossága a sivárlelkű, pedofil, erőszakfüggő, dölyfös germánokkal!

Emlékeztetőül egy mai és egy kicsit korábbi Európa térkép.
A megdöbbentő hasonlóság nyilván csak a véletlen műve, és semmiféle jelentést nem hordoz.

Értelemszerűen édes Hazánkkal kezdjük a felsorolást. Ezeket a határokat senkinek sem kell magyarázni. Horvátországról nagylelkűen, higgadtan lemondunk, ahogy Burgenland német részeiről is a Fertő-tó környékét kivéve. A Kárpátok, valamint az Al-Duna vonalán húzódó többi határunkat mindenki igazságosnak érzi, aki életében legalább egyszer volt már nem Bauer Tamás. Szittya faji mivoltunkban régi rokonaink a bolgárok, akik egy évezrede készségesen végigasszisztálták az elszlávosodásukat. Ez önmagában is nyilvánvalóvá teszi, mennyivel különbek vagyunk náluk, azt azonban nem vitathatjuk el, hogy ők meg különbek az alapértelmezett szlávnál. A területi növekedést viszont nem ennek, hanem sokkal ésszerűbb okoknak köszönhetik. A macedónok akkor is bolgárok maradnak, ha jedi lovagnak hazudják magukat, így Bulgáriában a helyük. A száz éve még bolgár és török lakosságú Dobrudzsát ugyan mára jelentősen elrománosították, a román viszont a létét és az országát sem érdemli meg, nemhogy Dobrudzsát. Hozzá kell csapni az éhező Moldovát a Dnyeszterig, bezárni tengerpart nélkül, és bízni benne, hogy csak az nem hal bele az éhínség-AIDS-kolera tandembe náluk, aki kivándorol a latin világba.

A bolgárok által átvezetve meg is érkeztünk Istentől rendelt közvetlen alattvalóink, a szlávok világába. Rögtön a következő kivételként jönnek a lengyelek. A szarmátizmus ugyan nem több homályos hagyománynál, mégis oda kell rá figyelnünk. Egyszerűen nem találtunk más magyarázatot arra, hogy az amúgy szláv lengyelek nem gyávák, nem tehetetlenek, nem hitszegők és nem szolgalelkűek. Mindez egyértelműen szittya behatásra utal, ám az ukránlakta területeket nem ezért kapták meg, hanem azért, mert az ukránok lengyelül beszélnek. Így még az EB-t is könnyebben rendeznék meg, és Julija Timosenkót sem kéne megverni a börtönben, mert sosem vitte volna többre egy súlytalan megyei elnöki tisztségnél. A többi szlávnak az indokoltnál csak eggyel van több állama a térképünkön. Eljátszottunk a gondolattal, de legnagyobb bánatunkra Oroszország és Jugoszlávia egyesítése a nyilvánvaló földrajzi akadályok miatt lehetetlen. A magyar történelem három nagy tapasztalata szerint ne engedd, hogy ellenségeid megosszanak, ne engedd, hogy ellenséged egységes legyen, valamint sose bízz senkiben, legfőképp a szövetségesedben ne. Ennek ellentmond az egységes Jugoszlávia, amely négy jelenlegi országot foglal magában. Tudjuk mi, hogy Jugoszlávia ezerfelé aprózódása üdvös, és kéjjel figyeljük a folyamatot, de az az igazság, hogy telhetetlenek vagyunk. Belegondoltatok már, hogy mi történne, ha újra egy országba terelnénk őket? Megérdemelnek még egy esélyt, hogy utolsó szálig lemészárolják egymást. Végül itt van a két és fél mai országot tartalmazó Oroszország. Hozzáadtunk minden olyan vidéket, ahonnan a legjobb jégkorongozók orosz válogatottak lesznek. A szláv vidékek peremvidékein húzódik meg az albánlakta területekkel megnövelt Albánia – hiszen önálló Koszovóra akkora szükség van, mint önálló Józsefvárosra –, valamint Litvánia, amelyben litván és lett úgy férne meg egymás mellett, mint Ronald De Boer és Frank De Boer a holland válogatottban. A Balkán alján szerénykedik a szegényes Görögország, a görögül beszélő Ciprussal gazdagodva. Nagyon utáljuk, hogy a pályára alkalmatlan magyar focisták Ciprusra járnak focistának gondolni magukat. Semmi szükség Ciprusra.

Innen a kellemes földközi éghajlat mentén tovahaladunk a latinokhoz. Igencsak jóhiszeműek voltunk, hiszen 80-90%-ban azonos szókincsű csoportokat anakronizmus külön népeknek tartani, ezúttal mégis engedtünk a hagyománynak. Itt már szembesülhetünk Svájc kiiktatásának gyönyörűszép gondolatával, amely a germán résznél tetőzik majd. Az olaszoknak juttatnánk Dél-Tirol olaszlakta részét, Trieszt környékét az olaszmajmoló, olajos hajú nyugati szlovénekkel, és kár is tagadnunk, nagyszerű móka lenne a franciák bosszantása egy-egy területük lecsippentésével. Az olaszoknak ebből Korzika és Nizza jutna, a spanyolok pedig Észak-Katalóniát nyúlhatnák le. A portugálokat példás szigorral szüntetnénk meg, mivel a spanyoloktól még annyira sem különböznek, mint az összes többi latintól. A franciák legendás ötszögének híre-hamva sem maradna, hiszen az Északi-tengertől az Alpokig húzódó francia-német nyelvhatár sajnos minden grandeur-fantazmagória ellenére sem szögletes. Vigasztalódhatnak a néhai Belgium francia részével. A belga király és a magukat középen álló belgának minősítő magyarok pedig belga módra egy-egy meztelen kisfiúval vigasztalódhatnak. Végül szólnunk kell a Pireneusokban meghúzódó, kis baszk államról, amely minden tiszteletünket kivívta. Felrobbant buszmegállókon és az Athletic Bilbaón kívül nem sok minden van arrafelé, de a baszkul tudó emberek egy teljesen saját nyelven társalognak, ezzel messze felülmúlva a spanyolokat, franciákat, portugálokat, katalánokat, okszitánokat, lombardokat és friuliakat.

És most jön az, ami szeretnénk, ha nem lenne. Nem csak az öreg földrész, hanem az egész világ sokkal boldogabban élne, ha a germánok helyén más fajú népek, vagy akár lakatlan pusztaság terpeszkedne. A nácik egy országba terelése ugyanolyan indokolt lenne, mint a latinoké, de itt is engedékenyek voltunk. Németország minden olyan területet tartalmaz, amelyek lakossága óriási belső tűzzel ég azért, hogy igazi német lehessen, de ezt sosem ismerné be, mert sosem sikerülhet neki. Itt is kidomborodik az emberségünk és jószándékunk, hiszen mi hiszünk az osztrákok, svájci németek és hollandok velejéig frusztrált németségében. A szintén hozzájuk sorolt csehek és szlovének (v. osztráktótok) németsége nem, a teljesen indokolt, mitöbb, önmaguk által igényelt rabszolgásításuk azonban a történelem során már többször is felmerült. Németország majdnem kétszeres területű, 130 milliós óriásbirodalommá növekedése viszont több mint aggasztó. Járható út lenne a bűntudati diktatúra további erőteljes alkalmazása. Minden német egyén lelkébe mélyen bele kell égetni, hogy a II. világháború összes 50 millió halottjáért – különös tekintettel a 666 millió zsidó áldozatra – személy szerint felelős. Ha ez nem vezetne eredményre, akkor nyelvi egység ide, etnikai viszonyok oda, kívánatos lesz Németországot a nyugodt középkor mintájára ezernyi apró darabkára mállasztani. Hangsúlyos, többszöri történelmi tapasztalat, hogy Magyarország fejlődése és Németország egysége egymást kizáró állapotok. Ezt már a Németországot rendszeresen szétziláló, kalandozó magyarjaink is tudták, mi is tartsuk észben!

Skandinácia dinasztikus államai hírből sem ismerik a nemzetfogalmat. Ha ismernék, zavarná őket, hogy a norvégok dánul beszélnek, a dánok viszont svédül, miközben a svéd félig dán. Az izlandi meg ezek keveréke. A feröeri pedig az izlandi és a többi keveréke. A leszbikus-queer identitásoknál is kuszább képet a magától értetődő egyesítésükkel tesszük tisztába. Mindössze annyi változást eszközöltünk, hogy a kirunai vasbányák körüli lapp területek az oroszországi lapp területekkel, a karjalaiakkal és az észtekkel együtt Finnországhoz kerültek. A karjalaiak és az észtek azonosak a finnekkel, a lappok viszont csak rokonok. Ez a rokonság jó érvként használható a svédektől való elcsatolás mellett, de valójában csak örömet okoz nekünk, ha acélt vehetünk el a germánoktól. Olyan ez, mintha Debreczeni Józseftől elvennénk Gyurcsány Ferencet.

A legvégére hagytuk a minden szempontból ínyencfalat Brit-szigeteket. A germánnál csak a zsidóval követhetetlenül összefonódott germán lehet undorítóbb és kártékonyabb, így az angolok és a hollandok elsősége megkérdőjelezhetetlen. A szigetvilág nyelvi alapon természetesen egyetlen országot képezne, hiszen a kunoknak sincs külön államuk. Be kell vallanunk, ennél a kérdésnél sokat elidőztünk, és most sem tekintjük lezártnak, ám elképzeltük az angol arcokat, amikor megtudják, hogy egy Angliánál nagyobb területű kelta állam lesz a szomszédjuk. Nincs az a barnasörmennyiség, amely annyira partvonalon túlra tenné a náci angol fajelitet és a fogatlanul hőbörgő angol proletariátust, hogy ne kapjon agyvérzést ettől. Az önmagukra szuperérzékeny, tahó franciák pedig a Gaelia/Gallia név láttán átvennék a Macedóniától megszabaduló görögök helyét a görcsügyeleten.

A következő részben Afrikát rendezzük el igazságosan, de az érintettség okán persze ott sem kerülhetjük ki Európát.

Címkék: latin pina térkép finn európa náci görög európai unió kelta baszk szláv albán szittya germán határrendezés

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuloltellensegeink.blog.hu/api/trackback/id/tr554508527

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.05.16. 10:15:05

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BZ1975 2012.05.15. 09:39:06

Cornwall is mehet Gaeliába, ill. legyen Balkán 1 ország – Romániát is bevonva –, egy szép nagy karantén-nagy fal-limesszel elkerítve, túlértékelt népzenéjükkel és ételeikkel egyetemben. : )

BZ1975 2012.05.15. 09:42:41

franciákat még nem lehetne megalázni Bretagne-nal és Provance-szal? : )

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.15. 13:36:04

Hülyeség.

Svájc miért nincs? Miért lett Észtországból finn föld? Miért tűnt el Lettország? Miért tűnt el Hollandia?

BZ1975 2012.05.15. 13:46:36

@bircaember maxval: talán ha végígolvasnád és nem csak bambulnál a monitor előtt.

1kutya 2012.05.15. 13:49:50

támogatom! hol lehet az igen gombot megnyomni?:)

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.15. 13:56:45

@BZ1975:

Elolvastam. Nem tetszett. Általában ez a blog elég rossz, humorosnak akar létszani, de szinte sosem az. Eddig egyszer láttam egy bejegyzést itt, melyen majdnem félig elmosolyodtam.

Űrlény Lajos · http://urleny.blog.hu 2012.05.15. 14:04:52

Nem rossz, de kövezzetek meg, én beérném az 1944-es Magyarországgal.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.15. 14:24:34

@bircaember maxval:
Ha nincs nyelved, nem vagy nemzet. Ez ennyire egyszerű, békélj meg vele.

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2012.05.15. 14:28:28

Régi tisztelője vagyok ennek a blognak, de most azt kell mondjam: puhapöcsű, rinyáló liberális lett belőletek.
Baszkföld külön ország? Azért mert érthetetlenül beszélnek és erőszakosak? Ezzel az erővel rögtön basszunk eúrópa közepére egy cigányiát is, ugyanezt elmondhatják magukról. A Gaelia kérdésen persze még ti is fennakadtatok, mert érzitek, hogy ez gáz. Brit szk., viszontlátásra, az angolokkal szemben ez ugyanúgy kibaszás lenne, higgyétek el; angolnak születni eleve kibaszás az élettől.
A balkánon 4 teljes ország terpeszkedik, totál érthetetlen. Románia? Bulgária? Albánia? Gudea enszi pls.
A normális felosztása Európának az etnikai alapú lenne, amit már mind itt, mind pedig a R'n'r szakosztályban kitárgyaltunk: Magyarok, szlávok, cigányok, germánok. A többi csak kitaláció meg tündérmese.

Justinianus_Magnus 2012.05.15. 14:34:36

@BZ1975: Cornwall mellett Bretagne is legyen a kelta birodalom része.
Én visszaadnám Savoyát is a taljánoknak.
Látom, Gibraltár - nagyon helyesen - ismét Torrente hazájának a része.
Málta végül is a taljánoké lett ugye?
És a Vatikán? Vagy a pápa megkapja egész Olaszországot? :D
Ja, és Finnország megkaphatná Oroszország európai részének teljes északi sávját, mert ott is mindenféle "finnugor" atyafiak élnek. Vicces lenne, ha több évszázadnyi senyvedés után végre az orosz muzsikok kapirgálnának a nyenyec, komi, vepsze és udmurt bojárok szanaszét fagyott, országnyi méretű latifundiumain :)

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.15. 14:35:51

@Kurtz ezredes:

Nyelvem szerencsére van. Viszont a mandulámat kivették. Ez esetben mi a helyzetem?

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.15. 14:38:57

@The Drunken Master (a.k.a. Eltiron):

Szerintem indokolatlan Magyarország létezése. A magyarok finn-török-szláv-német keveréknyelven gagyogó germán-szlávok. Népszavazást tartani: melyik megye akar Száviához, melyik Germániához tartozni.

Styxx 2012.05.15. 14:40:04

@Kurtz ezredes:
akkor a rétorománok egy fél, de legalább egy negyed kantont érdemelnének és ha a nyelv feltétel, akkor Pascaltól C++-ig bővülne az országok száma. kekeckedést félretéve, pazar poszt, várom Africa rendbetételét.

Justinianus_Magnus 2012.05.15. 14:47:04

@bircaember maxval: Te tutira nyelvész vagy :D
Szávia az valami Száva menti ország?

Aztek68 2012.05.15. 14:57:00

@bircaember maxval: hehe sötét vagy:-)) Szilárd leó és Teller Ede óta mindenki tudja, hogy a Marsról jöttünk:-)))

bircaember maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.05.15. 14:59:36

@Justinianus_Magnus:

Igen, a Száva menti szlávok ősi állama Szávia. Nem tudtad???

Justinianus_Magnus 2012.05.15. 15:10:35

@Mediator_07: Nem is, mert a Szíriuszról! Atlantisz és Sumeria érintésével! :)

Justinianus_Magnus 2012.05.15. 15:12:10

@bircaember maxval: De tudtam , már a rómaiak is Pannonia Savia néven ismerték. Illetve a románok, vagy a romákok. Vagy valakik... :)

Aztek68 2012.05.15. 15:12:17

@Justinianus_Magnus: Jó, de a Marson keresztül...

Kullancs1983 2012.05.15. 15:14:12

Nem vagyok nagyigényű, nekem megfelelnek ezek a határok. Esetleg az osztrákokat kéne rabszolgasorba taszítani két-háromszáz évre, mielőtt a németeknek adjuk őket...

BZ1975 2012.05.15. 15:16:54

@bircaember maxval: akkor fantáziátlan és sótlan vagy. ennyi.

B. Bíró 2012.05.15. 15:23:53

Kíváncsi lesZek a dél-amerikai posztra. Ha jól sejtem, ott egy darab ország lesz, nem?

Justinianus_Magnus 2012.05.15. 15:27:59

@B. Bíró: Óceánia szigetdzsungele sem lesz piskóta :D

Lasombra 2012.05.15. 15:31:36

Cornwall és Bretagne a keltáké.

Korzika vissza a csigazabálóknak.

a balti államok is túl vannak cizellálva. ahogy az észtek elférnek a finnekkel, úgy a lettek meg a litvánok a lengyelekkel. L betűs mind, plusz lenne sikeres foci, kosárlabda és jégkorongcsapatuk is egy országon belül.

a baszkokat én sem értem. ők valahol a San Marino, Andorra tengelyen mozognak, felesleges komplikáció külön vesződni velük, örüljenek a saját Athletic Bilbaonak. sokan eddig sem jutnak el.

aztán jöhet a háború.... :)

Justinianus_Magnus 2012.05.15. 15:39:11

Ha Bulgáriát, Jugoszláviát, Romániát és Albániát nekiadnák a görögöknek, akkor megkoronázhatnának valami elmebeteg görög ezredest bizánci császárrá. Máris 4 országgal kevesebb!

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2012.05.15. 17:43:53

Azé' már egy tengerpartot csak megérdemelnénk... ha az osztráktótokat a nácikhoz lehetett csatolni, szerintem a horvátok is meglennének velünk. Még örülnének is, hogy nem a szerbekkel kell egy fedél alatt élniük.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.15. 22:49:00

A cikkben világosan leírtuk, hogy a nyelv volt az elsődleges szempont. Ezen kívül még játszik pár dolog, mint pl. a domborzat és a hagyomány is. A domborzat miatt nem egy ország lesz pl. Dél-Amerika, mivel egy kurva magas hegygerincet csak a románok képesek az ország tengelyeként hirdetni, minden épeszű ember számára viszont határt jelent. Tisztán nyelvi alapon felmerült a katalánok, okszitánok, provánsziak és a lombardok egymáshoz rakása is, de túl hülyén nézett volna ki.
Cornwall és Bretagne viszont remek ötletnek tűnik, bizonyára az angolok és a franciák is imádnák. És ha ők örülnek, akkor mi is. :)

@Justinianus_Magnus:
Málta - ha jobban megfigyeled - ugyanolyan szürke, mint a belógó, Európán kívüli arab terület. Ez csak egyet jelenthet.
Vatikánt Magyarország kapta meg, Bartus László kedvéért.
A finnugor felvetéseddel ugyancsak rokonszenvezek, de az már inkább Ázsiára tartozik. Ha engem kérdezel, ott államra se lenne szükség. Rénszarvasokat terelgetni és a jég alatt halászni kormányzat nélkül is lehet. Azt pedig, amit az oroszok bányászat címén végeznek arrafelé, már most is késő lenne abbahagyni, úgyhogy oroszokra még annyira sincs ott szükség, mint kormányzatra.
Az oroszkérdés: vagonkérdés.

@Kullancs1983:
Nem vagyunk mi germánok, hogy bárkit rabszolgásítsunk. Mivel ilyen igazságos határrendezés háború nélkül sajnos kizárt, a háború pedig reményeink szerint Ausztria, és azon belül is főleg Bécs és Prága maradéktalan felperzselését hozza majd magával.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.05.16. 10:15:14

@ikaljan: épeszű magyar ember nem tekintheti a horvátokat partnernek, és még kevésbé akarna velük egy országban élni.

Stoney Hill Billy 2012.05.16. 15:05:08

Szép munka, nagyjából én is így képzelném el, remélem a történelem egyszer lesz olyan igazságos, és ezen elvek mentén potyog ki a hulladék európa kukájából.
A baszkokat viszont én sem értem, személyes szimpátia, meg néhány robbantás miatt adunk országot egészen jelentéktelen, apró kis népeknek? Ráadásul úgy, hogy önállóak még sosem voltak. Ez súlyos precedenst jelentene az ideális határvonalak meghúzása után, szerintem törlendő...
És a törököket nem kéne visszarugdosni a boszporusz mögé?

Stoney Hill Billy 2012.05.16. 15:16:26

valamint a csodásan hangzó, "északi szomszédunk, Lengyelország" szófordulatot meg tudnám szokni...
Meg azért ez a jugoszlávia nagyon erőltetett képződmény, de ezt már egy ideje tudjuk. A kívánt letisztult állapotban, ahogy írtad ezek lemészárolták egymást, a terület pedig a magyar fennhatóság alatt álló, több-kevesebb autonómiát élvező Dinári Egyesült Tartományok lenne.

BZ1975 2012.05.16. 17:46:02

@Stoney Hill Billy: biza-biza, az a kicsi ne maradjon már meg nekik Európában. : )

eHOG 2012.05.16. 18:28:05

Sajnos a letteknek pl. igenis van külön nyelvük, és ha már nyelvi határokról beszélünk, sajnos Hazánk esetében sem tekinthetünk el egy-két apróbb problémától:

en.wikipedia.org/wiki/File:Romania_harta_etnica_2011.PNG
és
imageshack.us/photo/my-images/32/enkiskszlovak.jpg/

Bármennyire nem rendelkezik a szlovák a csehtől jelentősen eltérő nyelvvel, kijárna nekik egy saját KÖZÖS ország a ruszin területeket, a szudétavidéket (jóvátételként, ki kellene költözniük onnan a szlávoknak), és a déli magyar területeket kivéve.

Alexi Borzovan 2012.05.16. 18:31:58

Nekem tetszenek ezek az új határok, meg tudnám szokni - még a baszkok sem zavarnak (amúgy is mesze vannak).
Viszont, ha már háború (hiszen anélkül nem menne a dolog), kedves Gudea, léééccciii, ne zúzzuk már le Bécset, nem rossz város az, akarok még oda menni nyaralni! :)
Viszont a kibaszott mocskos gejl (meg amúgy is gay), niggergettó Párizs nevű förmedvényt szívesen megküldeném pár taktikaival... Nem is érdemelnek a makimajmok (maquisardok) ekkora országot! Die french, die!

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2012.05.16. 18:57:25

@Modor Tibi:
Ok, megbeszéltük, a horvátok mennek a lecsóba...

Akkor taktikai alapon hozzuk létre Jugoszláviát, a piszkos munkát rájuk meg a rácokra. Utána pedig vonuljunk a tengerig és vegyük birtokba Nándorfehérvárt is.
De a tengerpart mindenképpen kell.

Kullancs1983 2012.05.16. 21:46:51

@Gudea enszi: Az osztrákok rabszolgasorba taszítását csak a túlfejlett igazságérzetem követeli, ennyi igazán kijár nekik azért amit velünk műveltek. Ugyanakkor, mivel mi úgyis túl nagylelkűek lennénk velük egye fene, vihetik őket a németek. De Bécs felégetése mellett esetleg a hülye hegyeiket is szét kéne bombázni, lehet hogy egy kicsit normálisabbak lennének ha ők is síkságon élnének. :D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2012.05.17. 08:14:32

Lol! A mai "Olaszország" déli része mióta Európa? ^^

Horváthország meg a Szent Korona országa, tessék javítani a térképet!

Egyébként tökéletes.

Justinianus_Magnus 2012.05.17. 12:49:03

@BZ1975: Mi ez a gagyi? A harmadik másodpercben valami Slotakia, Szlovékia vagy Szlovánia című felirat jelenik meg a Felvidéken! A 10. században!!! Na akkor klikkeltem a jobb felső sarokban lévő piros, x-es négyzetecskére.

Justinianus_Magnus 2012.05.17. 12:52:18

@Justinianus_Magnus: Illetve a 11. század elején, de végül is mindegy. Így is, úgy is főb*sz! Megyek is, előkaparom a repülősót a kredencből.

Bicepsz Elek77 2012.05.17. 12:57:10

Becs unalmas varos. Hol van Pesthez kepest??? A parlamentjuk is egy giccsgyujtemeny, egyedul Schonbrunn er valamit.

Ciprus meg maradjon megosztva, ne gorogosodjon, hadd menjenek oda a zsidok hazasodni meg valni.

Miert mondjunk le Burgerlandrol? Egeszsegtelenul tisztasagmaniasok. Vissza kell terjenek Magyarorszag kebelebe, hogy elhetoen eljenek.

A horvat tengerpartot meg csatoljuk az orszaghoz, nehogy politikusaink engedely nelkuli villait le merjek bontani!!!

Kisinyovi Goro 2012.05.18. 00:40:10

hmm-hmm, ha már közös határt képeztetek Bulgária és Oroszország között és a nyelvi egység döntő szempont, akkor nem áll ám az az érv, hogy nem lehet a szlávokat jobban tömöríteni. Horvátok jöhetnek hozzánk, Szerbia meg Montenegró meg Oroszországba (természetesen a "bolgár"-"macedón" "duett" mellett), ami így a Balkán ura lehetne, mely örömöt ugyebár maximum részeg germánok irigyelnének el tőlük.
Bretagne-nak irány Gaelia, Baszkföld ugye csak valami romantikus vicc, a görög-török közös állam pedig a történelem legviccesebb kreatúrája lehetne és bár rendhagyó, kár lenne kihagyni. továbbá a finnugor játékot sem értem, a finnek beszélnek svédül, az észtek meg oroszul. egyik ide, másik oda. ha mégis afféle kedves nagybácsiként akarunk eljárni, akkor azért cserébe ledobhatnának évente 1000 arany Nokiát az eritreai határvidéken, hogy a humanitárius kötelezettségeinket is abszolváljuk. az angolokat szívem szerint negligálnám, de ez itt rációjáték. Olaszo. déli fele meg tényleg mehetne Afrikához, szép dolog a földrajz, de a szemnek jobban hisz az ember.

egyébként szép munka! eltekintve persze a ketyegő germán-bombától, melynek neve Nagy-Germánia-Skandinávia, azaz röviden Germánia. inkább a nukleáris sivatag, határozottan jobb és szebb kilátásokkal kecsegtető opció.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2012.05.18. 19:03:02

Nyelvi alapú felosztás ide vagy oda, nekem fáj, hogy a virágzó Dnyeszteren Túli Köztársaságot odadobtátok a román-moldáv duónak.

És ha komolyan vennénk a nyelvi igazodást, a Kanári-szigetek, Korfu és a Costa del Sol sokkal inkább Angliához kell tartozzon, mint mondjuk a nyugat-londoni Southall.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.05.18. 19:50:53

@Kisinyovi Goro:
A bolgárok irányában mérsékelt rokonszenvet táplálunk, mégiscsak a féltestvéreink. Egyszerűen nem volt szívünk odadobni őket a muszkáknak. A szerbekkel minden további nélkül megtennénk ezt. De belegondoltál már, hogy mi lenne az Ukrajnát és a Balkánt birtokló szovjetek rövid távú külpolitikai célja? Megint Budapestnél és a Visztulánál akarnának randevúzni a felrobbanó germán-bombával.

@tiboru:
A virágzó Dnyeszteren Túli Köztársaságot Oroszországnak dobtuk oda. Úgy határoztunk, hogy az erdélytelen és tengertelen Románia társadalmi, műveltségi és gazdasági fejlettségét tekintve is kitöltené azt az űrt, ami a DTK megszűnésével keletkezne a lelkünkben.

Noked-Lee 2012.05.21. 11:22:01

sajnos egyet kell értenem drunkennel, tőröl metszett liberálisok vagytok! szerintem a Magyar Ember nem nyughat, amíg a hajdani bukarest területén hagyományörző magyar skanzen nem lesz, hátrafelé nyilazó ősmagyarokkal, és ostort csattogtató csikóslegényekkel!

Noked-Lee 2012.05.21. 11:23:01

(de azért a nem létező svájc, belgium, hollandia, stb. megmelengette a kicsi szívemet)

Mr.Serj Tankian 2012.05.21. 11:31:12

Minek ide ennyi ország meg határ? Egész Európát tessék egybeolvasztani és átkeresztelni Serjisztánra!

Hintz ezredes 2012.05.23. 16:15:12

Majdnem tökéletes. De Anglia rendkívül zavaró. Cornwall megy a gaelokhoz, ahogy – a könnyelműen a franciáknak ítélt – Bretagne is, a maradékot pedig el kell osztani Skandinávia és Németország között. Franciaország sem tökéletes, Normandia menne a skandinávokhoz, Provence meg a digókhoz.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2012.05.24. 12:21:42

@ikaljan: oks, deal.

@Hintz ezredes: akár egyet is értenék, ha nem akarnál az egyik nép (angol) kárára egy másik potyautast (kelta) királlyá tenni. Ahogy a baszkok se nagyon érdemelnek semmit egy phenjani csakoda-társasutazáson kívül.

Hintz ezredes 2012.05.25. 17:09:57

@Modor Tibi: Ugyan már! Amikor a kelták egységes birodalmat akartak létrehozni, abból mindig öldöklés és klánháború lett. Pontosan az indokolja a Gaelia létét, ami Jugoszláviáét is. Ha egybe vannak terelve, fix, hogy halomra gyilkolják egymást.

Draug 2012.05.28. 14:27:53

Majdnem tökéletes, de egy-két módosítás még szükséges.
Ami minket illet, szükséges volna egyrészt tengeri kijárat, javasolnék egy korridort Fiume városához, valamint Csángóföld is jöhet édes Hazánk kebelére.
A Jugoszlávia név nem jó, legyen egyszerűen Szerbia, minden horvát-crnagorác-bunyevác valójában szerb. Nevezzük nevén a dolgokat.
Végül, egyetértek Justinianus meglátásával, hogy Finnországhoz tartozzanak azok a területek, ahol a kisebb finn, manysi, szamojéd stb. népek élnek. Oroszországot amúgyis tovább lehetne még szabdalni, példának okáért elfér mondjuk még egy Tatárország is a Krím-félszigettől Kazanig.

delinsan80 2012.05.28. 19:14:52

Sziasztok,
Na, emiatt az írás miatt megérte regisztrálni. Először is gratulálok a bloghoz, régóta olvasom. A legjobb talán a franciákról és az angolokról szóló írás volt.
Oroszországról szerintem nem kellene elvenni azokat az északi területeket, szerintem az ott élők számunkra egyáltalán nem fontosak.
A mai Franciaország területén lehetne csinálni egy spanyol-olasz szárazföldi határt, valahogy úgy, hogy a Loire-tól délre valamint a Rhone-tól nyugatra eső területek Spanyolország, a Rhone-tól keletre eső területek pedig Olaszország részei lennének.
A nyelvi megfontolást figyelmen kívül hagyva szerintem a németeket se kellene ennyire megnövelni, az ő terjeszkedésükből soha semmi jó nem származott.
Magyarországgal kapcsolatban: A Felvidék, Burgenland, Bácska valamint Horvátország egykor Magyarországhoz tartozó része újra Magyaország részei lennének. Dalmáciát az olaszoknak adnám.
Erdélyről... Lehet akármit mondani, a románok nem olyan rossz emberek, mint azt sokan hiszik. A fentebb említett germán és szláv söpredéknél ezerszer jobbak.( a szlávok közül szerintem csak a lengyelek és az oroszok normálisak) Erdályt én sokkal inkább független országként képzelem el. Romániához lehet csatolni Besszarábiát és Dobrudzsát valamint a részben Szerbiához, részben Bulgáriához tartozó Timoc-régiót.
Koszovót és Macedónia meg Szerbia albánlakta részeit Albániához mehet. Független ország lenne itt még Románián és Albánián kívül Bosznia. Görögország, Ciprus valamint Macedónia, Bulgária és Szerbia fennmaradó részei pedig a feltámadó Törökországé:) A kaukázusi régióról nem tudom mi a véleményetek, de szerintem Grúzia lehetne orosz, Örményország meg Azerbajdzsán része:) Az örményeknek úgyis kijárna egy újabb orrba verés.... (lásd a '90-es évekbeli népirtásaikat)

delinsan80 2012.05.28. 19:16:14

@Stoney Hill Billy: Szerintem téged kellene visszarugdosni Afrikába Farbatoszékkal együtt:)

Pistol Pete Maravich 2012.05.29. 08:25:01

Na, egy ilyen Európáért megéri harcolni...

nakara 2012.05.31. 09:15:17

"Lehet akármit mondani, a románok nem olyan rossz emberek, mint azt sokan hiszik. A fentebb említett germán és szláv söpredéknél ezerszer jobbak."
Már megbocsáss kardeş, de az oláhok megrögzött árulók. Deportálni kell őket Szibériába! A harmadik Róma megkapja légionáriusait

delinsan80 2012.06.02. 07:46:53

@nakara: Merhaba, kardeşim:
Ha a II. vh végére gondolsz, akkor csak azt tudom mondani, hogy Magyarországnak is hasonlóan kellett volna eljárnia. Megkockáztatom, hogy egy német győzelem után még rosszabb lett volna, mint ahogy történt. Példáúl lehetett volna számolni a Dunántúl elvesztésével is.
Amit meg a románokról állítok, személyesen tapasztalatokon alapszik. Az egyetlen nő, aki eddig fontos volt nekem, persze családtagjaimon kívül, román volt, és nem volt vele semmi gond. Emellett az egyik legjobb barátom is román. Nehogy azt hidd, hogy az ő pártjukat fogom a magyarokkal szemben... Egyszerűen csak annyit szeretnék, hogy ez a két nép békében éljen, ha lehetséges...
Amit meg kifelejetettem az előző írásomból: Bécset és Stájerországat is nyugodtan megkaphatná Magyarország. A magyaroknak a németek(az osztrákok is azok) és a katolikus egyház ártotta a legtöbbet a történelem során. Miért kellett annak idején rájuk hallgatni és a testvérek ellen harcolni? Miért nem a magyar és a török együtt a nyugat ellen? Úgy, mint Attila idejében... Mind a két nép a hunok leszármazottja. A világ jobb lenne Német-, és Franciaország nélkül, hogy Angliát már ne is említsem...

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.07.23. 11:43:39

@nakara: Szibériát már lefoglalták a fehérjén belüliek.

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2012.12.26. 11:26:04

@delinsan80: Már megbocsáss, de mi itt nem nagyon szeretjük a cigányokat. Nevezzék magukat bárhogy is...

Ironfist 2013.02.12. 11:47:32

Mikor jön már Afrika?

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2013.02.14. 11:00:22

Micsoda kis stílű, libernáci szöszmötölős maszatolás ez!

Európa természetes, Istentől rendelt állapotában három országból állna, MAGYARORSZÁGBÓL, germániából latinföldből, slussz!

Előszőr is a MAGYAR az egyetlen igazi, önálló nyelvel bíró nemzet ezért minimálisan elvárható Szent Zsigmond királyunk határainak vissza állítása! Esetleg finnországgal és a magukat balti országokként köznevetség tárgyává tevő rokonainkkal kiegészítve. Szlávokra sajnos szükség van, halálra dolgoztatás, a nejeikkel való perverz üzekedés, majd szintén halálra dolgoztatás céljából. A maradék/nem kívánatos félszerzeteket visszahajtani orosz földre, ami nem Európa. csak! A zsidók is kellenek, mert valakitől kölcsön kell kérni és ha nem akarjuk megadni egy kis progrommal, ami egyébként is kivalló sport, okosba megoldható! Cigányokra, a szlávok által művelt turbofolk és az apró sárga gyerek kezecskék által gyártott mp3 lejátszók feltalálása óta nincs szükség, így javaslom a kutyaeledelként vagy angliában forgalmazott lóhusos lazannyaként történő újrahasznosításukat!

Apropó anglia nem ország, pláne nem európai! Isten is büntetőtábornak teremtette! Ugyanis azért sziget, hogy a férfiak ne tudjanak elfutni a puding testű, vörhenyes, rózsaszin susimackós, vietnámi papucsos némbereik elől. A skandináviában kuporgó bogyózabálók detto! A többi germánul kuruttyoló népség Germániát alkotja! Rájuk szükség van mert a világon egyedül ők képesek normális autót gyártani és szeretik a lángost és a Balatont! Az egykor szebb időket megélt latin lepusztult dialektusaiban kvartyogó, csigazabáló, cigányképüeket fallal körbe építenie és néhány évente random atombombázással segíteni testi és lelki fejlődésüket! A fennmaradó itália, Jézus Krisztus földi helytartólyának személyes hűbérbirtoka legyen. Azt hiszem ez rendes keresztyén emberek előtt nem kíván magyarázatot. Görögországot természetesen vissza kell szolgáltatni török barátainknak, a szigeteiket, pedig eladni kínának. A befolyt összeg nagyobb részét kapja meg Magyarország az évezredes üldöztetés és balsors kompenzációjaként. A maradékot területfejlesztésre fordítani, mely keretében az ibériai félsziget nevű sivatagos, buzinyaralós fertőt elválasztjuk végleg európa megszentelt földjétől és dél-amerikába száműzzük, ahová való!

Flash Vagyok 2013.03.13. 10:34:27

Mikor jön már Afrika? x2

rr7 2013.08.29. 13:32:42

"A portugálokat példás szigorral szüntetnénk meg, mivel a spanyoloktól még annyira sem különböznek, mint az összes többi latintól."

A portugál lehet hogy írásban a spanyolhoz nagyon hasonlít DE a kiejtése teljesen más!!! Látszik hogy ti ehhez nem is értetek -.-

Kérdezzetek meg egy olyan spanyolt aki NEM beszél portugálul hogy mennyire érti szóban a portugált... Azt fogja mondani hogy csak írásban érti meg de szóban semmit nem ért!
Mert azt hogy Macedóniát Bulgáriához csatoljátok azt megértem mert a két nyelv annyira hasonlít egymásra hogy szinte csak nyelvjárásnak lehetne nevezni DE! a portugál igenis különbözik a spanyoltól!!!(a kiejtés miatt mert ha a portugálok úgy ejtenék ki a szavakat mint a spanyolok akkor tényleg majdnem ugyanaz lenne. De nem így van mert a portugált úgy szokták nevezni hogy "francia kiejtéssel ejtett spanyol")
Úgy kellett volna csinálni hogy Portugália megmarad és Galicia meg megy a portugálokhoz
(mivel a gallego nyelv a portugálhoz jobban hasonlít mint a spanyolhoz)

Ja és Lettország miért ment Litvániához?
az hogy mindkét nyelv egy nyelvcsaládban az még nem azt jelenti hogy ugyanaz a kettő.

És Észtország meg miért megy Finországhoz?

Azt hogy az olyan országokkal mint Szlovákia meg Románia kitoltok azt még megértem... mert valóban utálatos nép mind2.

Azonban mi bajotok a horvátokkal, a portugálokkal, a lettekkel és az észtekkel hogy megszüntetnétek őket? -.-
A horvátokkal pedig olyan jóban voltunk ha most megtudnák hogy ti ilyet akartok akkor bizony vérig sértődnének és megutálnának minket. Ugyanígy tennének a portugálok, a lettek és a litvánok, észtek.

És még ti csodálkoztok hogy sok helyen nem szeretik a magyarokat???

Hát ha ilyenek vagyunk(pontosabban ti vagytok) hogy olyan országokat megszüntetnétek amikkel semmi bajuk sincsen nekünk és ők nekik sincsen velünk bajuk akkor EZEK UTÁN NE CSODÁLKOZZATOK HA SOK HELYEN NEM SZERETIK A MAGYAROKAT!!!!!!
(Szájhúzó kutya nagyon jó példa erre!!!)

rr7 2013.08.29. 13:37:17

@szájhúzó kutya:

Na én az ilyenek miatt mint te, kicsit sem csodálkozok hogy nagyon sok helyen nem kedvelik a magyarokat!!! :SSS

Rák úr 2013.08.30. 11:28:50

@rr7: Na és? Mi magyarok nem azért vagyunk, hogy kedveljenek, hanem hogy féljenek minket.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2013.09.05. 01:10:11

@rr7:
A hollandokért hogyhogy nem sírsz? Sajnos a portugálok nem állják ki az önálló nyelv próbáját, az önálló nyelvet ugyanis sem szóban, sem írásban nem értik egy másik önálló nyelv beszélői. Az észteknél ugyancsak kevés lesz az önállóság igazolására, hogy rövidebben ejtik a finnekével azonos szavaik végén lévő, azonos magánhangzókat. A litvánok és lettek viszonylatában sajnos már a megkülönböztető megnevezésre sem tellett. Lietuva, Lietvija, Latvija, Latuva... túl sovány lesz ez. A horvátokkal viszont engedékenyek vagyunk, cserébe az 1848-as árulásukért: ha akarnak, hozzánk is csatlakozhatnak a szerbek helyett.

Ironfist 2013.10.26. 22:15:45

Afrika írás mikor lesz? :) Meg Ázsíia, meg Amerika, meg hmm... van még egyéb FÖLDRÉSZ is?

Lorgem 2013.11.12. 19:05:15

Ez kitűnően rímel a Litvániáról és Lettországról elmondottakra:

www.hatharom.com/2013/10/22/beneztek-az-orszagot-lemaradtak-az-unneplesrol

Elég nagy az esélye annak hogy ezek a szurkolók hazafele menet egy másik délszláv államban kötöttek ki, de abból minden bizonnyal azért nem lett hír mert nekik sem tűnt fel :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.04.16. 06:11:29

@Kurtz ezredes: volt egy felelotlen kijelentes Afrika ugyben..khm...

Amugy az iras CSILLAGOS OTOS :)