Gyűlölt Ellenségeink

Az alkalmazott nemzetkarakterológia vezető szakmai műhelye.
A világ népei hamis előítéletektől mentesen, a tények és összefüggések tükrében. Minden, amit a másoknak és önmaguknak hazudozó, politikailag korrekt szemforgatók sosem mondanak ki.

Komoly? Vagy vicc?
Vagy mégis komoly?
Hát mit fognak ehhez szólni mások?!

Állandóan időszerű

Ha nem egyértelmű, hogy hol jársz, olvasd el a tudományos alapvetést!

A gyűlölködés szakmódszertana

Ha nagyon gyűlölöd bármilyen csoport tagjait, vagy a többi kommentelőt, vagy egy részüket, add ki magadból a személyeskedőposztban!
Gyűlöllek te rohadék...! - személyeskedőposzt

Gyűlölködj a Fácsén!

Innen gyűlölködtök

Friss hozzászólások

  • Nemvoltjobbötletem: Jöhetne már lassan Afrika, kíváncsi vagyok mit hoztok ki belőle (2019.08.04. 13:08) Mi ilyen Európát akarunk
  • Cardinalis: @Natalie Portman: Respect! (2019.05.24. 02:38) A szlovákok
  • D3D: Most jutott el hozzám a poszt. Én éltem ott, minden szó igaz. (2018.11.27. 18:12) Az ausztrálok
  • Frick László Intézet: A pincében lakó osztrák lányról nekem nem az Amstetti Rém áldozata ugrott be, sokak laknak szuteré... (2018.09.23. 08:30) A svédek
  • Albu: indavideo.hu/video/Csibesz_-_Gigolo web.archive.org/web/20110321052930/https://mulatos.blog.hu/201... (2018.07.24. 14:51) Fos zenék egykori gátlástalan kirablóinktól - Vendégposzt
  • Atti Békási: @dr. Trebitsch: Sajnos nem olvastam el hamarabb a hozzászolását,így ugyanerre hívtam fel a figyelm... (2018.06.08. 06:58) A demokratikus Ausztria, ahol már semmi sem emlékeztet a náci múltra
  • Flat Eric / sta prest: @pixelpiréz plüssvitéz: Maraggyá má kiskancsó! Azé bazmeg, mer nemtucc ennyit eccerre elovasni, m... (2018.03.07. 15:49) Az osztrákok

Ipari nácik és cuki nácik

2012.07.28. 14:31 - Gudea enszi

London 2012.jpgVárakozásainknak megfelelően az angolok képesek voltak összehozni minden idők leggázabb olimpiai megnyitóját. Kristálytisztán megmutatták, hogy a könnyűzenéjükön és a humorukon kívül nincs semmi értékelhető dolguk. Ha olimpiát rendeznénk, bizonyára nem a Diósgyőri Vasműre építenénk a műsort, amellyel bemutatkozunk a világnak.

A cilinderes néger lordon nem ütköztünk meg. Ha a feudális, elmaradott és kirekesztő Magyarországon nemessé válhattak mindenféle szláv szolganépek fiai, akkor bizonyára a végtelenül liberális és toleráns kora újkori Angliában is lorddá emelkedhetett egy néger, nemde? Különben is, ők már biztos szembenéztek a náci múltjukkal, emlékműveket emeltek, és bocsánatot kértek minden illetékestől. De az a lélegzetelfojtóan szétfüstölt, iparosított megnyitó, az volt ám a csoda! Az izzó acélból készült olimpiai ötkarikát a kohó kéményei termelték ki – roppant lírai megoldás. Milyen kár, hogy a moszkvai olimpián nem T-72-esekkel hozták be a karikákat! A 18. század előtti történelmüket és a 20. század előtti kultúrájukat viszont valahogy kifelejtették a műsorból az angolnak látszó britek. Ilyen jellemzőkkel még a szlovákok is tudtak volna megnyitót rendezni. Sőt hajlunk rá, hogy szlovákok módjára, semmiféle múlttal nem rendelkezni kicsit jobb, mint angol módi, éhezéssel, koszban fetrengő, állatias életmóddal, agresszív, buta dokkmunkásokkal és minden gátlást nélkülöző, náci népirtásokkal terhelt múltat magunkénak tudni. A tabula rasa gyermeki bája mégiscsak vonzóbb a bűnös léleknél.

kohászat1.jpgIzzó acél, füst, kohászati munkások és a természetes környezet lebetonozása 
az olimpiai eszme legszebb kifejezői.

A füst elszálltával aztán minden egészséges ember belealudt a megnyitóba, miután a mi deli legényeink és szépséges leányaink elvonultak. Mert mégis ki a szart érdekel 203 ország, amelyek többségének semmi értelme?! Bőven elég lenne 70-80, ugyanúgy lefednék a Földet, ráadásul senkinek sem kéne azt hazudnia, hogy egy laoszi különbözik a thaitól, az argentin pedig az uruguayitól. És nem hinné azt 4 milliárd ember, hogy a szlovékok egymás után kétszer vonultak fel az oroszok zászlajával. A németeken viszont irtó jól szórakoztunk, Joachim Gauck pszeudobirodalmi államfő karlendítése színt vitt az unalomba. Egy bábállam bábelnökének elkeseredett magánakcióját láthattuk, tehát még mindig nem tettek le arról a vágyukról, hogy valaha kiemelhetik a fejüket a járomból. Ennek fényében még mulatságosabbak a kis cuki rózsaszín és babakék formaruhácskáik, amelyeket  a gazdáik rájuk kényszerítettek a csukaszürke egyenruha helyett, hadd röhögjön egy jót a másik 202 ország. Ezért a dacos lengetésért további holokausztemlékművek sokaságát kell majd felépíteniük a városaik központjaiban. Reméljük, hogy jó sokat!


Ki más ijedne meg legjobban a náci karlendítéstől, ha nem a náci
hadseregbe való csatlakozásért annak idején sorban álló hollandok?

Ezek a szedett-vedett idegen népek után érdemes kicsit magunkkal is foglalkozni. Elméláztunk hát ezen a szörnyen unalmas, sótlan és izzadtságszagú megnyitón, amelyen a rendező feltűnően azzal küszködött, hogy nincs mihez nyúlni az angol múltból, ami vállalható lenne. Vajon milyen megnyitót rendezne Budapest, ha a NOB kiküszöbölné ama páratlan szégyenét, hogy a tizenkét legeredményesebb olimpiai nemzetből már csak a nyolcadik magyarok nem rendeztek olimpiát? Milyen anyagból dolgozhatna a mi olimpiánk megnyitóünnepségét rendező Koltay Gábor? Elképzeltük a küzdőtéren, hatalmas élőképben, Szörényi Levente zenéjére megelevenedő Fehérlófia mesét, majd Miniszterelnök Úr és Elnök Úr köszöntése következik. Szerencsére nekünk nem kell az egykori német császári és egyúttal a mai liechtensteini himnuszt hallgatnunk komolykodó arccal, mert rögtön három sajátból is választhatunk. Kassai Lajos és a lovasíjászok érkeznek egy kürtszóra előadott, káprázatos bemutatóval, miközben a rovásírás művészete is felbukkan. Később dicső lovagkirályaink és a rászorulókat gyámolító, szent nőink jelennek meg, majd a Herczku Ágnes előadásában, élőzenei kísérettel felcsendülő népdalainkra esik le a világ álla. A fenséges huszárvonulás alatt a székelyföldi Szentegyházi Filharmónia gyerekkórusa énekli a Klapka indulót, utána az '56-os hős fiúk megjelenését kísérő, Liszt Ferenc-féle Magyar rapszódián lepődik meg a közönség, miszerint az sem német. A zenés történelem után könnyedebb vizekre evezünk, és egy Rubik-kocka köré épített színpadkép mutatja be a legjelentősebb magyar találmányokat, hogy végül dicső labdarúgó, vízilabdázó és kardvívó hagyományaink villanjanak fel. Ezt követi a nemzetek bevonulása Demjén Ferenc, Ákos és a többi híres magyar előadó zenéjére. Legvégén vonul a népes magyar csapat, amelyben a férfiak atillát viselnek. A bevonulás után jön a legmeghatóbb pillanat: Sebestyén Márta énekére Kokó érkezik a lánggal a stadionba, és ott Egerszegi Krisztinának adja át a fáklyát. A legendás úszónőt már várja Grosics Gyula és Buzánszky Jenő, akik közösen gyújtják meg az olimpiai lángot.

Ez a röpke vázlat nagyjából három londoni megnyitóra elegendő művelődési vívmányunkat sorolta fel, és arról még jóhiszeműen nem is szóltunk, hogy nálunk valóban finom koszton tartanák a világ sportolóit. De szar itt élni!

Olvasóink figyelmébe ajánlom kedves szerzőpárom, Kurtz ezredes remekbe szabott közvetítését a megnyitóról a méltán népszerű Modorosblogon. Itt találjátok!

Címkék: budapest pina német london angol náci olimpia környezetszennyezés szmog pusztítás népirtás ipar kohászat

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuloltellensegeink.blog.hu/api/trackback/id/tr134683437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Advanced Flight 2012.07.28. 16:32:23

Hah, nagyon is találó :-)
De nagyon le fognak még nácizni téged, kedves posztíró, ezen találó megállapításaidért, mert a magukat liberálisnak gondoló, valójában permanens nagyhatalomseggnyaló (szép kifejezés, nemdebár?) ballibbantak igencsak nem szeretik, ha vki szóvá teszi, hogy a király meztelen.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.07.28. 16:37:02

Kedves post-író!
Egy volt SS katona és egy Jobbik-szimpatizáns gyújtaná meg a lángot? Miért nem Vásárhelyi Mária?

satie · http://321.hu/sas 2012.07.28. 16:39:41

Se Purcell se Handel Tűzijáték szvit nem volt a megnyitón, ekkora ziccereket kihagyni, ekkora tapló buta germánokat, mint ezek az angolszászok még nem hordott a hátán a föld, a legutóbbi megnyitó 100x jobb volt.

Max, A Gondolkodó Birca · http://maxval.co.nr/ 2012.07.28. 16:41:09

203 nemzeti olimpiai bizottság, nem ország. Van ország, melynek egynél több olimpiai bizottsága is van.

ob.szerver 2012.07.28. 17:00:26

Bezzeg ha a liberálbolsevik gáncsoskodók nem akadályozzák meg a fidesz 2001-es aláírásgyűjtéssel, Tomi miniszter 500 millióba kerülő 300 oldalas megvalósíthatósági tanulmányával és a BOM-mal megerősített kezdeményezését a budapesti olimpiáról, akkor tegnap megmutathattuk volna, hogy mennyivel többre vagyunk képesek a fish&chips zabálóknál.

gudmen 2012.07.28. 17:30:15

aranyérmes poszt!:)

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.07.28. 17:37:27

Derék liberálisaink pedig oda voltak meg vissza tőle, ahogy olvastam a kritikákat, a brit népnemzeti giccs jó giccs, már legalább ezt is tudjuk.

A skót gyerekek énekénél azért sikerült fütyülni a nemnemzeti nemnácifasiszta ánglisoknak...

high up! 2012.07.28. 17:47:04

Egy frusztrált agyhalott törpe magyar posztíró már megint megmondta egy lúzerországból, hogy mennyire hülye a világ körülötte. Ezt a magyar "fossunk mindenre" nevezetü kisebbségi komplexussal kevert szellemi betegséget szerencsére ma már egyre kevesebben akarják magukévá tenni életcélnak.

Nagy marha vagy barátom, ha nem értetted meg, hogy az Egyesült Királyság (és nem Anglia!) felvonultatta nemcsak a nemzeti sajátosságokat, hanem a közös gyökereket is. Túl hülye vagy ahhoz, hogy megértsd, hogy azt mutatták be, hogy honnan indultak és valójában tisztelegtek a MUNKA elött. Érted haver, megmutatták azt, amit minden ország megért: munkával messzire lehet jutni.

És hát ebböl a tradicionális iparból indult a UK és mára egy multikulti ország lett. Ahol a börszin nem akadályoz meg abban, hogy pölö szólótáncos legyél az olimpiai megnyitón. Ahhoz lövésed sincs, hogy UK-ben az emigráció és annak feszültségei nem politikai téma, egy párt se próbál hasznot húzni abból, hogy demagógként programjára veszi.

Azt meg végképp nem nézem ki belöled, hogy akárcsak kontúrjaiban is értenéd, hogy milyen szép volt a fogyatékosokat és a gyerekeket is bevonni ebbe a nemzetközi ünnepbe. A világnak ez az üzenet is nagyon kell.
Persze egyes magyar putrikba ezek az üzenetek nem mennek át, ezt túl magas megérteni és tisztelni a Borsodi sör mellett.

AnnaKarenina 2012.07.28. 18:01:15

@high up!: Egy tiszta hang.
Végre egy olyan megnyitó volt, ami lekötött, érdekes volt, egy csomó jó élményt idézett fel, nevetni is lehetett a humorán, és nem csak valami üres csillogás, önmagáért való nagyszabású semmi látszott a képernyőn.

seventyfour 2012.07.28. 18:06:49

Ritka gyenge poszt.
Ez olyan erőltetett gyenge fos volt, hogy nem is értem, hogy kerülhetett ki?!
Vagy alázz valamit ezen a blogon rommá, vagy ne tedd ki!

Ferdinand Kruppe (törölt) 2012.07.28. 18:07:20

Szerintem leginkább egy kis felvilágosultság és nyitottság hiányzott.
Nem a megnyitóból - az teljesen rendben volt.

high up! 2012.07.28. 18:08:51

Amúgy te szerencsétlen posztító, ha már szedett-vedett népségröl beszélsz, az akkor jobban illene a magyarra. Miinimum tíz nép génjei keverednek az alatt a címszó alatt, hogy magyar.

Amúgy teljesen világos, hogy te azokhoz a szellemi korlátoltak közé tartozol, akik azt hiszik, hogy a világ Magyaro-gal kezdődött és ott is ér véget. A te fajtád az, amelyik abban a meggyőződésben él, miszerint Magyaro a világ legszebb országa. Minden más vélemény pedig ellenforradalmi kísérlet.

Okoska, ki a lófaxot érdekel a rovásírás? Nyugtasd meg magad, hogy az se korban, se stílusban nem volt új találmány, hanem csak átvett dolog.
Amikor te azt képzeled magadnak, hogy mekkora látvány lenne huszárokat felvonultatni, akkor megkérdezném, hogy ha Töröko janicsárokat vonultatna, akkor ugye fognád a hasad a röhögéstől, hogy ezek meg milyen ótvar dolgokkal égetik magukat?

A magyar népdaltól meg nem fog leesni senkinek sem az álla, jobb esetben a nezők nem menekülnek el a stadionból. A magyar népdal ugyanis nemzetközi porondon kissé nem eladható müvészet.

A felvonultatandó "sztárjaid"-ról is csak annyit, hogy ezek csak neked sztárok és csak a Kárpát medencében, és nem a világnak (néhány kivételtől eltekintve). A világ nézné meg hallgatná őket, majd megkérdezné, hogy Who the fuck is Demian?

tothh · http://polizis.blog.hu 2012.07.28. 18:10:52

@Max, A Gondolkodó Birca: Jogos a megállapítás, mondjuk összességében az a kifejezés, hogy "ország", szerintem egyre kevésbé adekvát kifejezés az összehasonlításra.
Hogy definiáljuk pl. ezt? UN lista az egyik indikátor lehet, de vannak azok a területek, amik függő területnek számítanak, de belső ügyekben olyan önállóságot élveznek, mint egy szuverén ország. (És nem mellesleg az olimpián is önállóan vonulnak föl, nem az "anyaország" színeiben.)
Továbbá ott vannak a vitatott területek, pl. Palesztína, aminek sajátságos a státusa, vagy a Kínai Köztársaság.

Nem tudom, lehet-e egyáltalán az "országot" mint egységet kifejező fogalmat használni.

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.07.28. 18:15:42

A Kerényi alaptörvény festmények színvonalát hozta a megnyitó. :DD

high up! 2012.07.28. 18:19:13

@AnnaKarenina:

Nekem is nagyon tesztett, ráadásul pont azon szurkoltam, hogy a történelmi bemutatás álljon meg a 20.század előtt. A francnak se kellett volna pölö a banrendszert is bemutatni a mai világban.

Az agyhalott posztírónak meg csak annyit, hogy azért vonul fel az összes ország, mert ez így jó, de még inkább azért jó, mert érintett nemzeteknek számít nagyon nagyon sokat.
De majd hallgatunk at IQ törpe posztíróra és 2016-ban javasoljuk, hogy hely- és időtakarékossági okokból Magyaro Románia égisze alatt lsz reprezentálva.

Max, A Gondolkodó Birca · http://maxval.co.nr/ 2012.07.28. 18:34:19

@tothh:

Régóta foglalkozom ezzel a kérdéssel, bevallom. Álláspontom szerint a világon jelenleg 202-203 ország van (azért ez a pontatlanság, mert az egyik helyzete képlékeny éppen). Ország az, mely szuverenitással rendelkezik. Ebből 193 ENSZ-tag + 9-10 "egyéb".

További 3 van, amit amolyan köztes állapotnak tekintek.

Minden más nem nevezhető országbnak, mert valamely ország szuverenitása alatt álló területi egység.

Az olimpiai részvétel esetében viszont érdekes, hogy 192 ENSZ-tagállam vesz részt + 1 az "egyéb" kategóriából (Tajvan), valamint 1 a "köztes" kategóriából (Palesztína). Az összes többi nem ország, hanem valamelyik másik ország szuverenitása alatt álló terület. Ezek: Amerikai Szamoa, Amerikai Virgin-szigetek, Aruba, Bermuda, Brit Virgin-szigetek, Cook-szigetek, Guam, Kajmán-szigetek, Puerto Rico + a legérdekesebb eset Hongkong, mely történelmi okokból megtartotta külön olimpiai tagságát Kínával való egyesülése után is.

Keresztény szellemiségű luxuskurva 2012.07.28. 18:38:42

high up!:

Hűha, te nagyon el vagy tájolva. Ahogy az lenni szokott, a félműveltség mérhetetlen önbizalommal párosul, ez ellen az első lépéseket itt teheted meg:

gyuloltellensegeink.blog.hu/2009/11/08/az_angolok_2

Rich.mond 2012.07.28. 19:02:26

@high up!:" Nagy marha vagy barátom, ha nem értetted meg, hogy az Egyesült Királyság (és nem Anglia!) felvonultatta nemcsak a nemzeti sajátosságokat, hanem a közös gyökereket is." - mondjuk hiányoltam az írek és skótok lemészárlását a közös történelemből.

"És hát ebböl a tradicionális iparból indult a UK és mára egy multikulti ország lett. " -igen, láttuk. Pár hát alatt kacagva elfojtották a multikulti zavargásokat, pár bomba a metróban pedig "big deal!", ahogy arrafelé mondják.

A stílusodon csiszolj, mert ha ezt valahol külföldön csipegetted fel, akkor inkább maradok itthon.

kardd 2012.07.28. 19:09:36

Hát Te blogoló, jó nagy méretű sf vagy. Bezzeg, ha sámán dobok zengtek volna, meg fehér galambok repkedése helyett turulok röptében gyönyörködhettél volna, az ötkarika helyett meg ötágú vöröscsillag, nyilas- és/vagy horogkerszt úszott volna az égen, akkor megtalátad volna a lelki világodnak való szépségeket, mi? Elnézést a kiszólásért, de a f@szért nézted végig. Kapcsoltad volna ki a tv-t, énekelted volna el a székely himnuszt, ittál volna 3 felest, meg öt sört. oszt mindannyian jobban járunk. Te is.

DnP 2012.07.28. 19:11:09

Miért kellett ezzel kezdeni az egész megnyitót:

"Szellemharcom meg nem törik,
Kard kezemben nem alhatik,
Mígnem Anglia zöld földjén...
JERUZSÁLEM fölépül itt !"

Szittya testvér 2012.07.28. 19:11:31

Te posztoló fasz , 20 év alatt egy 4-es metrót nem voltunk képesek felépíteni , az ország legszebb történelmi épületei romokban , hogy lennénk képesek saját erőből olimpiát rendezni ?? Semmi sem különbözteti meg a fajtádat a kalasnyikov .val levegőbe lövöldöző néger zebutól aki azt kiabálja hogy frídom , frídom , azt' éhen döglik .

hamisnero 2012.07.28. 19:12:13

emberek, tessék már észrevenni, hogy ez egy szatirikus írás, vicc, játék, humor. és annak nagyon jó, még jobb, hogy egy rakás arc egyből ugrott rá, pro-kontra.

high up! 2012.07.28. 19:12:25

@Keresztény szellemiségű luxuskurva:

Tököske, felhívom a figyelmedet, hogy ÜRES választ adtál. Csak a lelki fröccsödet öntötted ki, de tények, tartalom sehol. Az a pszichológus, ahol ez elmegy.

Kösz a halakat! 2012.07.28. 19:13:49

@high up!: Megláttad a náci szót a blogketrecben te szerencsétlen és egyből jöttél kántálni gyökér! Olvasd már el a blog címét is mielőtt ugatsz agyatlan vérneolibber

high up! 2012.07.28. 19:18:19

@Rich.mond:

Nem baj öcsém, majd amikor a magyarok rendezik az Olimpiát akkor te majd nyilvánvalóan bemutatatod a barbárkodást (amit a magyarok nagyon viccesen kalandozásnak hívnak), bemutatod majd a Numerus Calsust, a zsidó törvényeket, a kommunizmust ,az AVH-t, a hibbant kúrtcsány szemkilövetéseit meg azt hogy Orbán forradalmi vezér hogyan töri le a demokratikus "ellenforradalmat"

Jobban is teszed, ha maradsz Magyaro-on haver, az való neked, a te korlátolt világoddal csak éhen halnál Hegyelhalmon túl öt kilométerre.

rinaldo-rinaldini 2012.07.28. 19:18:28

@high up!:

Vedd mar eszre magad ! :) Ez egy olyan blog ahova irnak valami provokalo okorseget es varjak, hogy egy hozzad hasonlo agyhalott megjelenjen es reagaljon ra :))

tiboru · http://blogrepublik.eu 2012.07.28. 19:18:38

@Rich.mond:

Az angolok ráadásul kibulizták, hogy az Egyesült Királyság "Great Britain" néven szerepelhessen az olimpiákon. Ulster meg puffoghat magában.

Ha ez így folytatódik, négy év múlva "England" néven vonulnak be, nyolc év múlva meg úgy, hogy "City".

tiboru · http://blogrepublik.eu 2012.07.28. 19:19:58

@rinaldo-rinaldini:

Most miért kell belerondítani ennyi ember szórakozásába?!

high up! 2012.07.28. 19:20:48

@Csepel Irén:

Bocsi Irén nénje, de én a blog TARTALMÁT olvastam el. Te meg funkcionális analfabéta vagy, hogy ezt még a válaszaimból se tudtad kikövetkeztetni.

Kösz a halakat! 2012.07.28. 19:22:32

@high up!: Te egy világbajnok gyökér bérrettegő vagy felsőfokú provokátor végzettséggel. És full kretén

seventyfour 2012.07.28. 19:22:56

Sokan még mindig szó szerint veszik a posztot, és arra reagálnak. :) Ez most komoly?
Pont görbe tükör akar lenni, de most nem elég "görbe"!
Gyenge, mert egy ilyen pompás megnyitót, amire még a történelemben nem volt példa, ilyen kicsit fikázni méltánytalan az eseményhez.
A budapesti olimpiáról írni meg a világ legkönnyebb dolga, annyira nonszensz....Pl.: Horty, Kádár, Orbán stadion, 7-es metró, stb....

magyar vagyok gatyába fingok 2012.07.28. 19:23:02

szevasztok.a mai magyar valóságban a kutyapornószínésznők vonaglanának a megnyítón,a cigánysrtrici árulná az erősen felütött kokszot az embereknek, lakásmaffiózóók tolvaj orvosok elállnák az utat a mercijükkel mer hogy oda ők parkolnak.lehúzós taxisok 4szeres áron rabolnának, lenne 1000 forintos lehúzós lángos is,az olimpiai épületeket 20 évig építenék 3000milliárdól és a végén ott tartanának mint a 4es metro,igy a félig kész 4es metroban lenne az olimpia.a magyar porno élet színe java kelletné magát a metroban.....a koldusmaffiának minden sarkon lenne embere ,jól kitekert pózban kéregetnének.tolvaj ügyvédek fillérekért vásárolnának lopnának telkeket hogy oda épüljön az olimpia. kb ez így folyna magyarprszág ilyet nem tudna méltó módon kivitelezni,hozzánemértés önzés lenne a vége és egy silányul megcsinált magyar szar.közelébe sem érnénk annak hogy az angolok hogyan vitelezik ki.milyen minőségűek a sportpályáik a biztonsági intézkedések a szállások stb stb.

Kösz a halakat! 2012.07.28. 19:23:40

@high up!: Menj inkább a gréczy blogra fröcsögni

high up! 2012.07.28. 19:26:34

@rinaldo-rinaldini:

Persze, persze, így megy ez, gondolod. Hát nem. A posztíró villogni akart, erre megkapta a beutalását a sárga házba a józanabbaktól.
Te meg gyárthatod az elméleteidet, legfeljebb téged is hülyének néz majd a nem korlátotolt közönség.

high up! 2012.07.28. 19:28:36

@Csepel Irén:

Nem való neked a vita, inkább menj ki a csepeli erdőbe, hátha összejön egy menet egy hajléktalannal 2-3 ezerért. Arra még alkalmas vagy.

K.Tomoceusz 2012.07.28. 19:31:46

Hogy ugyanez magyarban ?
Vannak jó számaink meg ez-az.
De szerintem az aranyérmeinkkel próbáltuk volna a többi népet alázgatni.
Az a magyaros wirtschaft.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.07.28. 19:34:52

Az angoloknál tényleg minden harmadik ember színesbőrű?

profilo 2012.07.28. 19:35:30

high up!:

Hát barátom,ahogy hozzászólásaidat olvasom,egyértelmű,hogy ez a poszt telitalálat!
Bejöttél a csőbe,de sebaj,holnapra kialszod és megnyugszol...

angyalföldi partizán 2012.07.28. 19:36:11

@high up!: nehogy agyvérzést kapjál. nem tudnám feldolgozni.

Kösz a halakat! 2012.07.28. 19:37:11

@high up!: nagyon butácska vagy, elég szépen beégetted magad a kommentjeiddel, de ez az utolsó hozzászólásod megkoronázta az életművedet te gibbon!=D
Neoliberális létedre elég csúnyán beszélsz az otthontalanokról amúgy! +1 szánalom pont

angyalföldi partizán 2012.07.28. 19:39:47

@high up!: nyehehe,ilyenkor lilul a pofád és remeg a kezed is,mi?igyál,egyél,csak ne írj,megárt.

foolproof 2012.07.28. 19:40:32

@high up!: a nickedet a lóleányok álmának önmagadba felhelyezésekor elhangzott (angol nyelvű) parancsról kaptad? Mer'úgy mindent értek.

Gyülieli blog, FTW again, fuckyeah!

high up! 2012.07.28. 19:41:52

@profilo:

Csak az az egyértelmű,hogy ez a poszt úgy elsüllyedt az első kritikai elemzéstől, hogy ezek a korlátolt elméjűek, még mindig itt rinyálnak tonna számra.
Te meg itt maradtál összetörve, miszerint vannak Magyaro-nál sokkal sikeresebb államok, sikeresebb emberekkel.

high up! 2012.07.28. 19:44:15

@Csepel Irén:

Te még ahhoz is hülye vagy, hogy tudjad, hogy egy inkorrekt és tudás hiányos posztot kritizálni nem neoliberaliznus kérdérse, hanem a normaltásé. Na de nálad hánycikk a normális ész, az látszik rendesen.
Na menj az erdöbe, hátha összejön a fuvar. Lehet egy huszártól éppen.

foolproof 2012.07.28. 19:44:48

@dr. Kóser Malac: Szerintem a színesbőrűek aránya 100%, színtelen pógárral még ott sem találkoztam, bár tény, zölddel már igen. Tuvalu GDP-jét költötte kb. a tetkóira, mit mondjak, eléggé sikerült nonkonformistának tűnnie:-)

dennisthemenace 2012.07.28. 19:45:30

@high up!: A gond csak az, hogy pont ilyen szemlélettel jonnek ki a legtobben, majd, ha nem jon nekik ossze, hazamennek és a "kocsog angolok" lesznek a hibásak mindenért...

paraszthajszal 2012.07.28. 19:46:03

@high up!: "Ahhoz lövésed sincs, hogy UK-ben az emigráció és annak feszültségei nem politikai téma, egy párt se próbál hasznot húzni abból, hogy demagógként programjára veszi."

Ez mondjuk nem annyira igaz, van olyan párt, amelyik a 2008-as EP-választáson a második helyre jött be, és nem kis részben a kelet-európai munkavállalók tömeges bevándorlása volt az egyik "sikertémája" (amelyet a "hagyományos" nagy pártok nem mertek felvállalni): www.youtube.com/watch?v=OJWHnHM4pvU&t=1m52s

Ami a posztot és a "magyar megnyitó" témáját illeti: az igaz, hogy Nagy-Britannia jóval sikeresebben tudta "eladni", exportálni a saját XX. századi kultúráját, mint mondjuk mi, de ehhez azért nyilván a brit gyarmatbirodalom és a nyelvi előnyök is jelentős mértékben hozzájárultak (a mi oldalunkon meg a periférikus helyzet és a nyelvi izoláltság). A magyar kultúra miatt azért még nem kell "szégyenkezni", találni azért bőven olyan művészeket (Bartók?), sportolókat (Aranycsapat?) és más nagyszerű teljesítményeket (Szent-Györgyi Alberttől Rubik Ernőig) akikre méltán lehetünk büszkék, és ha nem jön közbe az első világháború, mindezt Budapesten be is mutathattuk volna. Sajnos a mai gazdasági helyzetben az olimpiával járó hatalmas költségek miatt a rendezés szerintem jelenleg csak álom. Talán ha találnak valahol olajat az Alföldön…

high up! 2012.07.28. 19:46:13

@angyalföldi partizán:

A magad kudarcát nem tudod feldolgozni. Majd segít neked egy orvos. Nem kell hozzá messze menned, csak mondjuk Norvégiáig. Odáig menekült ugyanis a magadfajta által képviselt Hungarikum Valóság elől.

Kösz a halakat! 2012.07.28. 19:46:53

@high up!: te nem kritizáltál, hanem fröcsögtél úgy, hogy azt sem tudtad hova írsz...
Na mennem kell, majd máskor oltalak tovább te ostoba klingon
Esetleg gréczy blogra benézek majd ott biztos megtalállak

high up! 2012.07.28. 19:48:06

@foolproof:

Anyád parancsolta, bolondka. Tőle érdeklődjél.

foolproof 2012.07.28. 19:50:15

@high up!: Hadd találjam ki: Legmagasabb iskolai végzettséged: PhD in Bullshitting & Trolling, summa c.l, Troll Univ., Trollhättan, Sweden.

foolproof 2012.07.28. 19:53:10

@high up!: nekünk soha nem volt lovunk, valakivel keversz, anyám pláne nem foglalkozik lovakkal, sajnálom a poszttraumás stresszt, melyet elszenvedtél:-)))))

Gáborom 2012.07.28. 19:56:15

@high up!: Ott a pont - ahogy mondani szokás... :)

high up! 2012.07.28. 19:59:31

@paraszthajszal:

Miért lenne nekem bajom a magyar kultúrával? A posztíró beteges világára reagáltam, amelyben lehordta szedett-vedett népségnek meg trashnek az egész megnyitót, majd jött az idióta bezzegmagyarkodása.

Nem újdonság ez, hogy a magyarok 80%-ának fogalma sincs se a világró, se a maga helyéről (helyezéséről) a világban. Ezek mind gyógyítani és oktatni való lúzerek, akik észre sem veszik, hogy pont az ő elferdült és korlátos világuk az, ami miatt ez az ország rendre nem haladt előre semmit a történelemben.

Azzal meg pláne nem fognak sehova se haladni, hogy hánynak minden más kultúrára, mert azt hiszik (elég tévesen), hogy a magarokkal kezdődött a világ,meg velük is ért a csúcsra.

angyalföldi partizán 2012.07.28. 20:01:16

@high up!: mi ez a* magadfajta*?te rasszista gyökér.amúgy ,én a kudarcaim úgy dolgozom fel,hogy Vadai Ágnes képeket nézegetek és olvasom az Internacionálét,ezek megnyugtatnak.

Gáborom 2012.07.28. 20:02:02

Nem értem. Majd ha mi leszünk abban a helyzetben - haha...soha... - hogy Olimpiát rendezzünk, akkor majd Te, kedves posztíró rendezheted a megnyitót - ha odaengednek a közelbe egyáltalán.

Nekem tetszett, brit is volt meg angol is, az ilyenkor szokásos, kissé giccsbe hajló bájjal, drága látványelemekkel, híres honi sztárokkal. Még II. Erzsébet is kitett magáért.

És különben is: ez egy Olimpia megnyitója volt. Nem illik nyavajogni utána, és nevetséges is az efféle kritika. Nem passzol az olimpiai eszméhez, de a normális gondolkodáshoz sem.

Nézd a Vivát, ott nem ilyen hosszú egy klipp...

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.07.28. 20:02:11

@DnP:
Valóban érdekes, bár nem állítanánk, hogy bármi meglepetés lenne benne.

@tiboru:
Nagyon életszagú prognózis. :)

@high up!:
Bizony, elsüllyedt. Abraka-dabra, már itt sincs. Eltűnt! Minden vágyad így teljesüljön, aranyapám!

Akik meg a 203 ország témájában okoskodnak itt ahelyett, hogy valami érdemlegeset csinálnának, előbb gondolják át az állam és az ország fogalmakat!

Gáborom 2012.07.28. 20:03:03

@Kurtz ezredes: jaj neeeeee, egyik sem. Inkább mondd azt mint a lovagok, hogy Níííííííí.... :)

high up! 2012.07.28. 20:04:05

@foolproof:

Na meddig akarod még feszíteni a bunkóságodat? Én nem fáradok, csak most már sajnálom az időt a beteg lúzer elmédre, úgyhogy foglald össze utoljára, hogy mit is akarsz még idehányni érdemi vita címszó alatt.

Shopping 2012.07.28. 20:12:06

Az írónak nem tetszett a megnyitó.

Pont.

Másnak meg igen.

És?

Miért kell ezért fröcsögni?

high up! 2012.07.28. 20:13:35

@Gudea enszi:

A poszt mint provokáció?? Liszt, 56, Demjén mint provokáció?? Ne erőlködj, mert egyre jobban égsz csak.
Legközelebb kevesebb Technocol rapidot ebéd után. Meg több könyvet a kézbe a Blikk helyett.

janos444 2012.07.28. 20:18:01

Nehéz műfaj az írónia, pajtáskáim.

angyalföldi partizán 2012.07.28. 20:20:48

@high up!: ebben igazad van. én is rengeteg Ramona meg Bill és Jenny könyvet olvasok. tágult is a világ látásom.

foolproof 2012.07.28. 20:27:07

@high up!: Nocsak, te lettél az admin? "Utoljára" olyan ultimátumszerűen hangzott, no jó: Szerintem ez egy jó bejegyzés G.E-től, és @janos444 után szabadon:Nehéz műfaj az írónia, pajtáskáim.:-))))))))))))))))))))

Már megyek is, még ki kell ganéznom, meg a csirkék is szomjasak, bocs, hogy feltartottalak.

nincs_nick 2012.07.28. 20:28:52

@high up!: Ember, fogd már fel, hogy ez egy szatirikus blog, pont mint a modoros blog vagy számos más külföldi blog. :D

Tudod, a szatíra egy olyan dolog, amit például a tegnapi nagyszerű megnyitón is sikerrel alkalmazott néhány ponton a rendező. Eme műfaj kiváló példája a megnyitón is remeklő Rowan Atkinson főszereplésével készült Fekete Vipera sorozat, aminek 3-szori megnézését azonnal feliratom az orvosoddal, hátha még helyreállítható a humorközpontodban esett mérhetetlen károsodás.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.07.28. 20:29:24

@high up!:
Felmerült bennem, hogy ezt nem nekem szántad, mert én semmiféle provokációt nem említettem. Aztán arra jutottam, hogy túl sokat várok tőled szövegértésben és nyelvhasználatban.

Tudod, szórakoztató az ostobaságod, de az állatkertben is elunja az ember a makikat, hiába aranyosak. Korábban rendkívül elfogadó és engedékeny politikát folytattunk a hozzászólások terén, de rájöttünk, hogy nem való nektek a demokrácia sajnos. Túl buták vagytok hozzá, nem tudtok élni és együtt élni az alapvető emberi jogokkal és a szólásszabadsággal. Eluntuk, hogy a sok ember jelenléte ellenére minden harmadik hozzászólás a te szájhabzásod. Nem akarjuk törölgetni. A te célod kizárólag a rombolás. Fogd vissza magad, vegyél vissza a pulzusodból és a mocskos szádból, vagy kénytelenek leszünk elhallgattatni egy időre!

Szádbafingok 2012.07.28. 21:02:49

Én nem tekintettem meg az ünnepélyes megnyitó közvetítését, mert számomra teljesen érdektelen. Nem is értem azokat, akik ezzel töltötték az estét ahelyett, hogy békés, családi körben adomázgattak és kedélyesen poharazgattak volna.

bigthereal 2012.07.28. 21:03:52

@high up!: szerencsétlen hülye:P:D

AbuBakr 2012.07.28. 21:14:45

@high up!: öcsém... te nem akármilyen troll vagy...
ilyet az index trolltartójában is ritkán látni mint te...
igazi agyamputált szelídítetlen hegyi troll
rendkívül ritka és fokozottan védett fajta!

AbuBakr 2012.07.28. 21:27:52

@Gudea enszi:
szerintem meg szórakoztató a legény
vajon milyen fajta troll lehet? dühre bevörösödő, vagy elzöldülő?

...egy két óra és gutaütésbe hajszolja magát :)

baba jaga 2012.07.28. 22:07:21

@high up!:
Nagyon igaz. Helyettem is elmondtad.

vénkujon 2012.07.28. 22:09:51

nálunk bekecses paraszthentesek verték volna a világ fejébe a bajszos matyómintát.

Tiltsuk Bea 2012.07.28. 22:34:27

@Gueda enszi

Nem az van, hogy bal kézzel lehet így integetni, csak a jobbkezes lendítés számít?

Amúgy nagyon bírlak titeket, ez a poszt is tetszett.

Ludovikás Levente 2012.07.28. 22:49:42

A megnyitó tényleg elég gagyi volt, még a királynőn is látszott hogy tele a töke az egésszel. Pedig neki aztán lesz alkalma kipihenni magát, egyéb munkája úgysincs ezen kívül.

Egy dologról viszont nem ártana szót ejteni még nekünk magyaroknak. Mert szerintem irtó gáz, hogy az olimpiai lánggal nem engedték végigfutni a sportolónkat a tervezett útvonalon csak azért mert magyar.

Ha ez fordítva történik akkor tele volna az UK és más fos sajtó a fasisztanácoid magyarok akciójával. Mi meg kussolunk egy nagyot.

Aztán betették futni Kassait hogy éljenezze az angol közönség - ez is egy lesújtó bizonyítvány arról az ökörgyülekezetről, akiket a Jóisten a brit szigetre telepített hogy ne keserítsék mások életét.

Félreértés ne legyen, Kassait nagyra tartom és ezen a tévedése sem tudott változtatni, de hogy pont emiatt legyen népszerű, hát ez már pofátlanság. De vannak akik ezt is megengedhetik maguknak.

Britanny rule the rules!

wowerman 2012.07.28. 22:51:14

te valami nagyon okos ember vagy hogy többet számítana a véleményed mint bármelyik másik remetéé akinek blogja van? ja, hogy nem?

keptelen kepkeret 2012.07.28. 23:27:21

@high up!: En sem tudtam volna jobban megfogalmazni, egyetertek ozinten, maximalisan, mindenhogy. Zsenialis megnyito volt, elveztem, es ez nem csak a humorrol es a konnyuzenerol szolt, sot.

Azt h ezt a posztiro miert nem latja, az rejtely.

_most_ 2012.07.28. 23:31:35

Ez a megnyitó tényleg hihetetlen gagyi volt, szarabb, mint egy eurovíziós dalfesztivál. Danny Bolye megcsinálhatta volna inkább a Trainspotting olimpiai verzióját, ahol a sportolók heroin helyett doppingszereket tolnak magukba. Mondjuk az korrekt volt, hogy a királynő vállalta azt, hogy kiugrik egy helikopterből, ilyen idősen ez rendkívül veszélyes mutatvány, de ahogy mondani szokták ezért ő a királynő és nem én. Persze a műsor legizgalmasabb része most is, mint mindig, az országok felvonulása volt, és ennél a résznél volt érezhető leginkább a jellegzetes angol humor, egy rakat kamu országot kitaláltak, teljesen abszurd nevekkel.

DNA 2012.07.28. 23:46:50

@Gudea enszi: "rájöttünk, hogy nem való nektek a demokrácia sajnos." Viktor is ezt mondja:):):)

magyar vagyok gatyába fingok 2012.07.29. 00:17:24

anyátoknak irogassá ttee gyökérgeci,valaki monnya má meg hogyann kő gyógyittani az aranyeret theee

tomcsi71 2012.07.29. 00:27:23

De nagy az Isten állatkertje... és alacsony a kerítés. Jó volt a poszt mint mindig... :) Remélem össze is foglalod a végén az olimpiát! :D

letmetellyou 2012.07.29. 00:27:35

Maradjunk annyiban, hogy a britek képesek voltak olimpiát rendezni, már harmadszorra, mi pedig még egyszer sem. Egyébként, kedves poszt-toló te egy igazi gyökér vagy, a kedves mama büszke lehet rád, meg a londoni mosogató/pizzafutár melódra.

billy reed 2012.07.29. 00:29:49

Miért hiszi mindenki, akinek van számítógépe, hogy írnia kell?
Ez a "poszt" /hívjuk így/, a csúsztatások, tudatlanság, és teljes történelmi-kulturális zavar elegye.

@nincs_nick: " Ember, fogd már fel, hogy ez egy szatirikus blog, pont mint a modoros blog vagy számos más külföldi blog. :D"

Tudod van némi irodalmi érdekeltségem , de ha ez szatirikus akart lenni, akkor igen gyengére sikerült...Lásd az első mondatomat!

Szerencsére előttem elmondták már néhányan, így én erre reflektálnék csak:
" Kristálytisztán megmutatták, hogy a könnyűzenéjükön és a humorukon kívül nincs semmi értékelhető dolguk. "

Iiiigen. Kár, hogy a tőkés gazdálkodás, az ipari forradalom az alkotmányos berendezkedés, a habeas corpus /nem magyarázom meg, nézz utána/, maga a parlament, mint olyan, az esküdtbíráskodás, Shakespeare, J.K. Rowling, Watt, Stephenson, Wilberforce, ésatöbbi, mind innen származnak.

Még valamit a "posztíró" és helyeslői figyelmébe: az angolok úgy tartják, azok a szomszéd népek, akiket tengeren el tudnak érni...tudom, nekünk nincs, csak hát a látásmód, na erről lenne szó!

Ez is egy gyöngyszem:"éhezéssel, koszban fetrengő, állatias életmóddal, agresszív, buta dokkmunkásokkal és minden gátlást nélkülöző, náci népirtásokkal terhelt múltat magunkénak tudni"

Ja, aha: tiszta szatíra. Nem ám buta sértegetés...nem! Szatíra!
Kiváló!

Ühüm. Olvastál Mikszáthot, Mórát /Kincskereső kisködmön, Soan voltunk/? Megvan a Puszták népe? Vagy a légy jó mindhalálig? Ludas Matyi?
Van fogalmad mi az a nácizmus?
Először nézz utána!

Ja,hogy csak úgy viccelődik vele...király!

alien 2012.07.29. 00:36:09

nem tartozik szorosan ide de végig azon gondolkodom, hogy már a szánkig ér a szar, de mi a 8. olimpiai nemzet vagyunk, tulajdonképpen miért is? és mennyibe kerül ez nekünk?

alien 2012.07.29. 00:38:31

egyébként kár az angolokat szapulni sem a történelmük sem a hozzáállásuk, sem a kultúrájuk nem semmi az meg hogy nácik lennének egyenesen baromság a nácikat máshol lehet megtalálni nem ott

paraszthajszal 2012.07.29. 00:47:39

@high up!: Azért miközben kiosztottad a posztolót és a kommentelőket, a magyar múltnak és kultúrának is jutott egy-két balos, a magyar népdaloktól a huszárokig.

Ami az utóbbit illeti, az a maga korában sikeresnek számító hadi innováció volt, amiről Európa többi része is tudomást szerzett, és nyugati országok számára is mintaként szolgált (említhetnénk itt pl. a Royal Hussar Regimentet).

A népdalokkal meg ugye kb. az a helyzet (ami sok más ország népdalaival is), hogy egy adott réteg számára érdekes lehet, de --részben a már említett "nyelvi akadályok" miatt is-- szélesebb tömegeket nehéz vele megszólítani (megfelelően populáris feldolgozás nélkül); ez azonban nem ok arra, hogy szégyenkezzünk miatta vagy kulturálisan értéktelennek tartsuk.

@magyar vagyok gatyába fingok: Növényi rostok, fokozott folyadékbevitel (nem kávé vagy alkohol); rosszabb esetben műtét -- de ezt inkább szakorvostól kellene kérdezni.

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2012.07.29. 00:53:48

@billy reed: A "_Soan_ vagyunk" című művet egészen biztosan Móra írta, és nem a Csatáry-Képíró szerzőpáros?

Amúgy ha nem vagyok indiszkrét, akkor megkérdezhetem, hogy mi az irodalmi érdekeltséged? Esetleg képregényeket gyűjtesz?

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2012.07.29. 00:56:48

Ja igen, a posztoló természetesen hülye, Magyarország egy szar hely, akibe szorult egy kis tehetség, az már rég Londonban mosogat, és a napi nyolc óra szabadidejében azzal tölti az idejét, hogy megírja az "otthon"maradtaknak, hogy hülyék.
És persze nem kéne magyarkodni.

Valami kimaradt esetleg?

nyekmec 2012.07.29. 01:20:34

@billy reed: " J.K. Rowling " egy rohadék tolvaj! te pedig ennek nézz utána!

angyalföldi partizán 2012.07.29. 01:56:10

@billy reed: jéé...,itt van a hungarofób is.anyádat leköpted a születésed után?már csak azért,hogy milyen szar helyre ellet.

Ellensúly 2012.07.29. 02:27:02

Mindig nagyokat röhögök azokon a szerencsétlen embereken , akiknek nincs annyi agyuk és/vagy humorérzékük, hogy érzékeljék az írásban rejlő iróniát. Idejönnek a high up!-félék, és elkezdenek gyalázkodó-okoskodó szövegeket írogatni, magyarságot fikázni, mindezt mindenféle ostobasággal megpróbálva alátámasztani. (Mintha a magyar népzenét szégyellni kellene, mintha a magyar bármiben is alávalóbb nemzet lenne bármelyik másiknál.)

Egyébként hogy a londoni megnyitó náciságáról is szó essék: örülök, hogy a népirtások százait felvonultató, de a közvéleményben mindmáig dicsőséges periódusként élő birodalmi idők nem jelentek meg az ünnepségen.

ANTI-SQUIRREL 2012.07.29. 07:43:39

A poszt mindegy hogy hircsarda vagy nem, de sz@r.
Masreszt tul sok a fizetett berblogger.

Szoval ha viccnek szantak, akkor nagyon gyenge, mert nem rohogtem. Ha kritikanak szantak, akkor epp itt az ideje, hogy vegyen egy repulojegyet a posztolo es eltoltson 1-2 evet valahol mashol is mint kishazank.

A legnagyobb bakloves a blog cime: Gyulolt Ellensegeink
Az "Ongyulolo Magyarok" jobban raillene.

sóhajó 2012.07.29. 07:52:01

Jó ez a blog, nagyon tetszett a benne rejlő irónia, amely bemutatta, hogy a magyar néplélek mennyire szánalmasan buta és kicsinyes.

lobster thermidor 2012.07.29. 08:04:29

@Ellensúly:

Pedig én pont a dicső gyarmatos múlt megjelenítését hiányoltam!

Milyen jól mutatott volna néhány ezer indiait végigkorbácsolni a stadionon, vagy a díszletként felépített dombon az éppen teaültetvényt telepítő ázsiaiak közé szórakozásból kartáccsal lövető gyarmatosok vidám életét bemutató epizód is komoly sikert váltott volna ki az értő közönség körében. Talán a néhány évszázadon át igen sikeresen folytatott rabszolga kereskedelmet is lehetett volna illusztrálni egy rövidke jelenet erejéig egy - két fekete afrikai származású statiszta kurta vasra fogott körtáncával, és a gyarmatok évszázadokon át tartó folyamatos kirablását is bemutathatta volna legalább az utalás szintjén Danny Boyle.
Mindamellett illik tudni, hogy a gyarmatosítás erős hatást gyakorolt az ipari forradalomra, a hatalmas indiai felvevőpiac nélkül Anglia még ma is a halszagú, pállott sörtől és a gabonapálinkától bűzlő, vörösfejű brigantik országa lenne.

Szóval sajnálatos módon a megnyitó színpompás történelmi áttekintéséből szinte minden kimaradt, ami Anglia korábbi "dicsőségét" bizonyítja, és jólétét biztosítja a mai napig.

lobster thermidor 2012.07.29. 08:07:55

@alien:

Na mesélj gyorsan valami szépet!
Hátha valami fontos dologról lemaradtam...

Commandante Jayasuriya 2012.07.29. 08:25:59

@lobster thermidor:

Ha jól olvasom, akkor az 1857-es szipoj lázadás dicső leverése kimaradt, és a Kelet-India Társaság még egy röpke megemlékezés erejéig sem szerepelt az impozáns felsorolásban.

Nash vs. Keynes 2012.07.29. 08:44:04

@ob.szerver: Még jó, hogy megyó is látványosan aláírta. Amúgy meg válság előtt voltunk 52% állt az államadósság és mi volt a régió vezető gazdasági hatalma 2008-ra tervezett euró bevezetéssel, amit megyó egy bocsánatkérés kíséretében 2010--re halasztott.

BékaRóka 2012.07.29. 09:00:53

háj-ápp, bili-ríd + a többi bozgor: olyan jó röhögni rajtatok! Ez a legjobb komment nektek - de úgysem fogjátok föl: "akibe szorult egy kis tehetség, az már rég Londonban mosogat, és a napi nyolc óra szabadidejében azzal tölti az idejét, hogy megírja az "otthon"maradtaknak, hogy hülyék. És persze nem kéne magyarkodni."

Talicska Lajoska 2012.07.29. 09:16:56

Ezúton gratulálok minden posztolónak, aki nem képes felismerni az iróniát.

roki 2012.07.29. 09:21:08

Jó a poszt, tiszta trolltemető.
Meg kell állapítsam azt is, hogy a jobboldaliak messze választékosabban anyáznak.

roki 2012.07.29. 09:30:16

@lobster thermidor:

'Talán a néhány évszázadon át igen sikeresen folytatott rabszolga kereskedelmet is lehetett volna illusztrálni egy rövidke jelenet erejéig egy'

Úgy elnéztem volna az ipari forradalom letéteményeseinek, a szövőgyárakban dolgozó gyerekeknek a megörökítését is.
Lehetett volna gyerek kezekből formált élőkép, itt halvány rózsaszínnel a hatévesek, ott lobvörösen a hétévesek, másutt satnyasárgán a nyolcasok, köztük elszórtan hiányos ujjú encián kilencesek, pöttyönként pixelhiányos emlékeztetőként amputált tizesek, mindezt koszorúba foglalva, körben kavargóan a nyugger tíz felettiekkel.

Velden (törölt) 2012.07.29. 09:31:52

@[Lombroso]: Köszi ezt a mondatot: "akibe szorult egy kis tehetség, az már rég Londonban mosogat, és a napi nyolc óra szabadidejében azzal tölti az idejét, hogy megírja az "otthon"maradtaknak, hogy hülyék."
Megszépítetted a reggelem!

tincze 2012.07.29. 09:52:33

amúgy se nagyon érdekelt az egész felhajtás, de amikor az elején vagy hol elkezdték kék lepedővel letakarni a ledes mellkasú sokaságot otthagytam az egészet.
így most a poszt elolvasásával reális képet kaptam a meg nem ismételhető izéről.
hajrá angolország, hajrá angolok!

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.07.29. 09:56:14

@Tiltsuk Bea:
Nem akart nyílt lázadásba bonyolódni, hagyott magának egy magyarázkodási kiskaput: "De hát ez nem az volt, bal kézzel csináltam."

@DNA:
Lehet, hogy hozzánk hasonló tapasztalatai vannak azzal a félresiklott világgal, ahol már minden féleszű megszólalhat. És látod, működik, mert becsukódott a habzó száj.

@billy reed:
Értékelhető dolgokról beszéltem. Amennyiben a tőkés gazdálkodással ötvözött ipari forradalom a természeti környezet fokozott tönkretételét, a Föld lakossága 2/3-ának méltó emberi életszínvonal alá kényszerítését és az évek óta burjánzó, kiúttalan "válságot" eredményezi, akkor ez nem éppen értékelhető. Próbálj nem enni pár napig, közben igyál büdös vizet, és állj ki a szabad ég alá dolgozni délután 1-kor! Így él az a pármilliárd ember, aki nem értékeli az angol vívmányokat.

A náci fő jellemzői:
- élettér utáni fokozott vágyakozás, hódítás, gyarmatszerzés
- a háborús magatartáshoz kapcsolódó, elképesztő vérszomj
- felsőbbrendű küldetéstudat, amely nem csak tudatilag és szóban nyilvánul meg, hanem tettekben is (ld: a következő pontokat)
- a legyőzött országok teljes anyagi kizsákmányolása, szellemi és termelési értékeinek sárba tiprása, a saját "értékek" rájuk kényszerítése
- a legyőzött népek könyörtelen irtása, koncentrációs táborokba zárása, kényszermunkára fogása, rabszolgásítása

Könnyű volt összefoglalni, elég áttekinteni az angol gyarmatbirodalom történetét.

tincze 2012.07.29. 10:12:40

@Szádbafingok:

ez pontosan így van!
a kanalizált és stilizált humanoid erőszak utáni vágyakozás ünnepe.
ez inkább szégyellni való dolog volna.
egymás legyőzése , nem együttműködés .
talán annyi, hogy éppen a legyőzött fél rituális elfogyasztása elmarad . de attól még jajj neki.
a kultúrált antik görögök idejében is tökéletesen helyettestették az adott mindenkori háborút az aktuális olimpiával .

tincze 2012.07.29. 10:26:25

@billy reed:

igen , nagyon kedves volt igazán jó sajtójú brit barátainktól pl. a kb másfél millió indiai éhenhalatása is viktória királynő tiszteletére rendezett ünnepségsorozat hátterében , amikor a forrásokat a méltó ünnepléses lakomázásra kellett fordítani, nem holmi lári-fári alattvalók életbentartására.

az ipari forradalmuk ékes mércéje volt a méltán nagy hírű rover gyár 1 pénzért történő meghirdetése. ha jól tévedek nulla személy jelentkezett érte.
kár , hogy csak az uradzáshoz értenek!

Bell a Donna 2012.07.29. 11:41:55

@paraszthajszal:
Plusz olvastam valahol, hogy az angolok azon is ki vannak akadva, miszerint magyar, lengyel és a litván vendégmunkásokat alkalmaztak olcsó munkaerőként az építőipari munkákhoz.

Bell a Donna 2012.07.29. 12:05:04

@high up!:
gyuloltellensegeink.blog.hu/2011/02/21/a_norvegok
Egy sikeres állam Hegyelhalmon túl 5 kilométerre, ahol nem volt Numerus Calsus sem.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.07.29. 12:09:55

@high up!: @Szittya testvér: @wowerman: @baba jaga: @letmetellyou:
Tudom, hogy felesleges ilyet várni a fajtátoktól, de lassan ideje lenne beismerni a vereséget. Magyar olvasótáborunk kibotozta a fajtátokat innen, ahogy a pártjaitokkal is sokszor megtette már. Tényleg sokkal jobb lenne nektek - és főként nekünk - ha egy pompás brit olvasztótégelyben olvadnátok egybe a szemfestékes jamaikai melegek felvonulásával.

Max, A Gondolkodó Birca · http://maxval.co.nr/ 2012.07.29. 13:04:40

@Gudea enszi:

"Értékelhető dolgokról beszéltem. Amennyiben a tőkés gazdálkodással ötvözött ipari forradalom a természeti környezet fokozott tönkretételét, a Föld lakossága 2/3-ának méltó emberi életszínvonal alá kényszerítését és az évek óta burjánzó, kiúttalan "válságot" eredményezi, akkor ez nem éppen értékelhető. Próbálj nem enni pár napig, közben igyál büdös vizet, és állj ki a szabad ég alá dolgozni délután 1-kor! Így él az a pármilliárd ember, aki nem értékeli az angol vívmányokat.
A náci fő jellemzői:
- élettér utáni fokozott vágyakozás, hódítás, gyarmatszerzés
- a háborús magatartáshoz kapcsolódó, elképesztő vérszomj
- felsőbbrendű küldetéstudat, amely nem csak tudatilag és szóban nyilvánul meg, hanem tettekben is (ld: a következő pontokat)
- a legyőzött országok teljes anyagi kizsákmányolása, szellemi és termelési értékeinek sárba tiprása, a saját "értékek" rájuk kényszerítése
- a legyőzött népek könyörtelen irtása, koncentrációs táborokba zárása, kényszermunkára fogása, rabszolgásítása
Könnyű volt összefoglalni, elég áttekinteni az angol gyarmatbirodalom történetét."

Te komcsi vagy, így érthetőek téveszméid. Valójában éppen ellenkezőleg! A kapitalizmus az eddigi leghumánusabb társadalom, mely hihetetlen életszínvonal-emelkedést produkélt az egész világban,

Illés Béla 2012.07.29. 13:44:33

Kikérem magamnak,hogy az ilyen felvilágosult és tisztán látó emberek,mint high up és cseszlovák kém kimoderálás áldozatai legyenek!
Az a baj velük hogy megmondják az igazságot!?
Ez fáj?
Anglia egy sokkal élhetőbb ország,ahol megbecsülik a jó munkásembert!
Ezt bármelyik rakodó,pincér,takarító vagy segédmunkás honfitársunk megmondhatja,aki az angol munkás fele fizetéséért elvégzi a feladatát.
Irigyek vagytok,mert nincs olyan hősötök mint pl Bernard Montgomery ,aki köztudottan az egyik,ha nem a legnagyobb tábornoka az egyetemes világtörténelemnek,tovább megyek..az egész UNIVERZUMNAK!
Én is elhúzok ebből az országból hamarosan,mert itt mindenki irigy és rosszindulatú.
Ez az ország egy vesztes!
Ez az első világháború után is megmutatkozott,mikor is az általunk elkövetett bűnökért területekkel kellett fizetnünk,a demokrácia elvhű védelmezőinek.
Vegyétek észre magatokat,mert ezzel a hozzáállással nem fogtok soha igazi HALADÓ EURÓPAI nemzetté válni,mint például Szlovákia.

gabesz7004 2012.07.30. 08:31:17

@Bell a Donna: Mi a fasz köze van a sikeres államnak a numerus clausushoz? 1. Az usában is volt n.c. 2. Horthy alatt elég szépen fejlődött Mo.!

gabesz7004 2012.07.30. 08:35:18

@sóhajó: Miből gondolod, hogy ironizáltak? Véresen komoly a blog! Amúgy meg az a buta és kicsinyes, de főleg szánalmas, ki idegen népek faszát szopkodja s közben fikázza a saját nemzetét!

gabesz7004 2012.07.30. 08:37:47

@billy reed: "Soan voltunk" Most csúnyán lebuktál! :D

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.07.30. 09:59:30

@Max, A Gondolkodó Birca:
Miután az érvekre csak minősítéssel és kinyilatkoztatással válaszolsz, te pedig egyértelműen neoliberálisnak tűnsz.

Most, hogy letárgyaltuk egymás világnézetét, feszülten várjuk az érveidet. Rendes, ok-okozati viszonyokból, történelmi tényekből levont következtetésekre gondolok. Kezdheted rögtön a pontba szedett nácizmus tételes cáfolatával.

Max, A Gondolkodó Birca · http://maxval.co.nr/ 2012.07.30. 10:12:27

@Gudea enszi:

Igen, jobblib, neolib vagyok. Mik a konkrét kérdéseid?

HZ · http://nagyvilag.blog.hu 2012.07.30. 10:50:07

Egyszerűen nem találok szavakat, szinte magam előtt láttam a majdani Budapesti Olimpia koreográfiáját. Szívből remélem, hogy a szerzők, vagy hasonló, humorú és világlátású emberek készítik majd el, és nem leszek még nagyon öreg, amikor ez megtörténik.

A high up és hasonló londoni mosogatóknak pedig szintén köszönöm a felejthetetlen perceket, amit megjegyzéseik olvasásával tölthettem.

Az első kettőnél még azt hittem, hogy Stefánia kisasszony-féle beépített ember, de a végére beláttam: egy igazi londoni mosogatóval van dolgunk.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.07.30. 11:33:24

@Max, A Gondolkodó Birca:
Tényleg nem érted? Megismétlem: kezdheted a pontokba szedett nácizmus tételes cáfolatával. Itt találod: @Gudea enszi:

Max, A Gondolkodó Birca · http://maxval.co.nr/ 2012.07.30. 12:41:48

@Gudea enszi:

Nem vitattam nácizmus-definíciódat, nagyjából jó.

dunois99 2012.07.30. 14:11:02

@Gudea enszi:
Nem értem miért a gyarmatosítást (csak így általánosan) választottad a gyűlölködésed elsődleges célpontjául. Az angolokon más népek messze túltettek a meghódított kultúrák megsemmisítésében és a rabszolga kereskedelemben (nem germán spanyol és portugál martalócok); és szerintem elvitathatatlan, hogy számos mai ország Afrikában és Ázsiában a britek által lefektetett államigazgatás maradványain alapszik. Az indiaiakra nem lehet azt mondani, hogy hajszál híján kipusztultak a gyarmatosítás következtében, sőt, ha megnézzük, az értelmiségük brit egyetemeken tanult, és most is szép számban vannak indiaiak a brit szigeten. Ez mennyire egyezik a népirtó náci-brit elmélettel? Vagy lehet, hogy te vagy az ultralib, aki a szegény elnyomott 3. világbeli népeknek a pártját fogod és az angolokat szidod, amiért nem békében és szeretetben a javak egyelő megosztásával, önzetlenül próbálták segíteni színes testvéreiket a felemelkedésben.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.07.30. 16:31:59

@Max, A Gondolkodó Birca:
Max, A Gondolkodó Birca · maxval.co.nr/ 2012.07.29. 13:04:40
Te komcsi vagy, így érthetőek téveszméid.

Ez vitatásnak tűnik. Vagy az is lehet, hogy csak jártak az ujjaid, de igazából nem akartál mondani semmit.

@dunois99:
A számos, brit államigazgatási maradványokon alapuló afrikai ország legfőbb baja, hogy nincs kulturális összetartozási hagyományuk, düledező tákolmányok, és csak nagy-nagy jóindulattal nevezhetők működő államnak. Indiában a britek szétbarmolták a hagyományos gazdasági és termelési rendszert, a hagyományos kultúrát, és kötelezően elhalmozták az országot a saját termékeikkel. Attól, hogy vannak indiai hallgatók a brit egyetemeken, India még alapvetően egy szarban fetrengő, nyomorult ország. Ebben pedig elévülhetetlen az angolok érdeme.
Nem vagyok róla meggyőződve, hogy a spanyolok és portugálok számszerűleg nagyobb népirtók, mint az angolszászok, és erre nincs is pontos kimutatás. Ha azonban így is van, messze nem olyan kifinomultan aljas módszerekkel dolgoztak, mint az angolszászok, továbbá az ő népirtásaikat a töviről hegyére germán (nyugati gót, szvév) eredetű nemességük vezette le.

Mr Neanderthal 2012.07.30. 17:59:23

@high up!:
"EGY EMBER, AKINEK ABSZOLÚTE SEMMI ÉRZÉKE A SZIMBOLIZMUSHOZ "
ajanlott olvasmany...:))

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.07.30. 19:12:16

@Max, A Gondolkodó Birca:
Az antikapitalizmus nem egyenlő a kommunizmussal. A feudalizmusban például jóval több működőképes elem volt, mint a kommunizmusban. Ezt az is jelzi, hogy ezer éven át működni, időnként virágzani tudott, ellentétben a születésétől kezdve vergődve halódó kommunizmussal. Itt vetném fel, hogy a kapitalizmus 400 év után mostanában rúgja az utolsókat. Akkor most melyik is a legéletképesebb rendszer? Melyik biztosítja leginkább a fenntartható fejlődést?

Továbbá vizsgáld meg bátran, hogy mit hozott a kapitalizmus Latin-Amerika, Afrika és Ázsia népeinek. A társadalmi és a gazdasági rendszereik összeomlását, a lakosságuk tetemes hányadának nyomorgását és éhen halását, tomboló korrupciót, polgárháborúkat. Biztos kegyetlenül élvezik, hogy neked, meg még pár százmillió embernek a 7 milliárdból fasza élete van.

Az egészben az a pozitívum, hogy a dolgok mindig visszaállnak egyensúlyba, ezért ezek az éhezés elől a fejlett világba menekülnek feketén dolgozni, lopni, rabolni, nőket erőszakolni és ölni. A fejlett világ pedig már olyan képmutató, hogy védekezni is képtelen. Mindennek van böjtje, hála a Jóistennek. Még egy londoni olimpia már nem lesz, mert azok lesznek többségben, akiktől közbiztonságilag félteni kell a rendezvényt.

dunois99 2012.07.31. 07:59:30

@Gudea enszi:
Szerintem a világot nem az egyes döntések, vagy a rosszindulat alakította olyanná amilyen, hanem a törvényszerűségek. A nagyhal megeszi a kishalat, az evolúció a társadalmak szintjén is érvényesül, ha szeretjük ha nem (bár itt kezdünk közeledni a náci eszmékhez, de ettől függetlenül ez igaz). Perzsia, India, vagy Kína dönthet úgy, hogy nem akar gyarmatosítani, de akkor megadják arra a lehetőséget, hogy előbb-utóbb ők válnak gyarmattá. Azt nem tudom, hogy melyik nép nyerné el a leghumánusabb hódító/gyarmatosító címet (rómaiak, törökök, oroszok, japánok, németek, vagy más európaiak), de nem hiszem, hogy a britek mindenkit vertek volna kegyetlenségben és harácsolásban. Bármennyire is sajnáljuk a természeti népeket, és szimpatizálunk velük, az ő eltűnésük törvényszerű, amennyiben nem tudnak adaptálódni, ahogyan a neandervölgyi emberfajta is kihalt. (Bocs Mr Neanderthal)
Abban szerintem azért egyetértünk, hogy a korrupciót és a kizsákmányolást nem a gyarmatosítók terjesztették szét a világon. Ahol a civilizáció elért egy bizonyos szintet, ott elkezdődött magától is a háborúskodás és a gyengébbek kihasználása.
Látom neked nagyon tetszik a feudalizmus, hidd el, az sem volt egy vidám dolog. A kapitalizmus eddig az egyetlen rendszer, amit a belső ellentmondások nem feszítettek szét, és elég versenyképes a többi rendszerhez képest, hogy fennmaradjon.

fidesz = házmesterek pártja 2012.08.01. 06:33:44

@high up!: nem kellene a csepeli zöldet beszennyezni ezzel a bomladozó szarkupaccal! ;-)

fidesz = házmesterek pártja 2012.08.01. 06:36:01

Most nézem csak: ez az izé a blog.hu nácijainak gyülekező helye?
Csak úgy beleolvasva itt-ott, kiragadva egyes mondatokat, mintha a blog szerzője/szerzői sérelmezné(k), hogy sokan nem szeretik ebben az országban a nácikat.

tincze 2012.08.02. 11:36:33

@dunois99:
szóval relativizálgatunk: nagy g@cik ezek a pudingfejű wilzonok, de még nagyobbak a .... pirézek.
szépen vagyunk! ne az szégyellje el magát aki szemétláda, hanem belemagyarázunk ezt azt , majd felhúzott szemöldökkel nézünk a velünk szemben állóra , hogy "na ,na! "

1x párizsban a szintén nagyon kedves francia barátaink mutogattak egy (azaz 1 ) valami díszoszlopot , azzal, hogy ezt nem raboltuk, hanem úgy kaptuk talán az egyiptomi alkirálytól!

bárki bármit mond ezt is tudva én csak felnézni tudok ezekre a nemzetekre!
vagy a nett kis belgák, hollandusok a tulipánjaikkal, ....

ide nékem egy mosogatói szerződést ! megyek, hogy legalább egy levegőt szívhassak végre ezekeel az aranymaszatokkal!!

KürtiT (Tromb74) 2012.08.02. 15:50:05

@Gudea enszi: +1 (már ha nem túl libsis a forma)

@dunois99: Tulajdonképpen te a nácizmusról írsz bájos engedékenységgel.
Kíváncsi volnék rá, mennyire lennél toleráns ha a III. Birodalom ma is létezne, és most a (2.) berlini Olimpia megnyitójának kapcsán tárgyalnánk meg, milyen törvényszerűségek emelték magasba ezt a cuki kis birodalmat.
Feltehetőleg a díszletek közül diszkréten kihagyták volna a a füstölgő krematóriumokat és az összelopott arany és műkincsek történetéről készült vidám, táncos darabot sem csodálhatta volna meg a nagyközönség.

Szintén Üldözöttecske 2012.08.02. 22:12:24

Ti, kiszsidók még mindig abban a tévhitben lebegtek, hogy a zsidók irányították Egyiptomot, mely pörölycsapásaik után hamvába is holt, csakúgy, mint Babilon, vagy mint a a rómaiak.
A minden bizonnyal náci fáraóktól fogva folyton folyvást fennáll az üldöztetés tipikus esete, mert itt a környéketeken mindenki náci-fasiszta usw, pedig ti ti nem tesztek mást, mint csak bomlasztotok.
Közösséget, országot, rendet. Mindegy, csak bomlasztani lehessen.
Ti így gondoljátok, hogy jó. Ez ok.
De jelezzétek, hogy ti cionista zsidók vagytok, akik úgy gondolják, hogy pótizraelt kell kiépíteni, ezért destruálnak.

Barom állatok !
Ti azt vettétek a nyomott agyatokba, hogy majd' hétmilliárd ember fölött rabszolgatartóként uralkodtok ?
Veszélyeztetitek a zsidó nép létét, nagyon súlyos, végzetes csapást, parazsat gyűjtötök a fejükre, ezzel ellehetetlenítitek a közösségbe beilleszkedni akaró zsidók életét.
Gyalázkodjatok csak a saját nevetekben, de az itt élőket hagyjátok békén.
Vannak zsidó gének, melyek az össz emberiség javát szolgálják, a gyűlölködés nem szerepel közöttük, ti kocsmai bibsik.
Irány kijózanodni, de főleg dolgozni, tanulni!
Főként történelmet, mocskos zavarkeltők!

Prophet 2012.08.03. 03:21:43

Melegolimpia volt Budapesten, nem?

dunois99 2012.08.03. 08:29:35

@KürtiT (Tromb74):
Én egyáltalán nem védem azt a rendszert, amelyben az egyik fél legyőzi/gyarmatosítja/kihasználja a gyengébbet (ezt nem a nácik találták fel). Azt mondom, hogy az emberi természetből az követlekik, hogy ilyen dolgok a történelem során folyamatosan megtörténtek. A harmadik birodalom azért bukott el, mert agresszivitása miatt nem volt alkalmas arra, hogy hosszabb időre fennmaradjon még akkor sem, ha megnyerik a háborút. Az angolok felismerték, hogy a XX. század második felében már sokkal hatékonyabb módszerek is vannak, mint egy terület megszállása. A káposztafejűek még egy kicsit maradiak voltak.

@tincze:
Még mindig jobb, ha egy műkincset ellopnak és múzeumba tesznek, mint hogy elpusztítják. A műkincsvédelem mégis csak európai találmány. Trója és Babilon kincsei még mindig a föld alatt lennének, ha a németek nem mentek volna oda és ásták volna ki. Az arabok/törökök többnyire mindent elpusztítottak, ami az útjukba került.

KürtiT (Tromb74) 2012.08.03. 13:13:58

@dunois99: tudtommal a III. birodalom azért bukott el, mert a földbe döngölte őt a konkurens nagyhatalmakból álló szövetség, élükön olyan országokkal, mint a galamblelkű USA és SZU.

Az aranyból, ezüstből készült műkincseket felekezettől, vallástól függetlenül mindenki szívesen "őrzi meg" az utókor számára.

"Az arabok/törökök többnyire mindent elpusztítottak"

Ennek kicsit ellentmond, hogy pl. Leptis Magna falait a germánok rombolták le, de miután a berberek kifosztották a védelem nélkül maradt települést, az ezt követő arab uralom alatt a sivatagnak még volt ideje jótékonyan befednie az elhagyott várost anélkül, hogy a szobrok épületek komolyabb károkat szenvedtek volna a habzó szájjal örjöngő arabok rombolása miatt.
Európában, a műemlékvédelem hazájában pedig többnyire széthordták a lentűnt civilizáció nyomait , mer' há kellett az építőanyag a katedrálisokhoz.

high up! 2012.08.03. 15:17:40

Szénné égett ebben a topicban a post szerzöje meg az összes szittya elvtársa.

KürtiT (Tromb74) 2012.08.03. 16:19:03

"Szénné égett ebben a topicban a post szerzöje meg az összes szittya elvtársa."

@high up!: Talán jogosan merül fel a kérdés, hogy akkor kihez is beszélsz te egyáltalában?

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.08.03. 17:27:34

@KürtiT (Tromb74):
Ne basztasd már szegényt! Szar napjai vannak. Férfi egyéni kardarany, 15 milliós arany, továbbjutásra áll a Loki, a Vidi. Fekete hét ez nekik.

KürtiT (Tromb74) 2012.08.10. 14:13:56

@Kurtz ezredes: EDDIG 8 arany, 4 ezüst, 3 bronz ésatöbbi.
Tényleg elbaszott egy nép ez a magyar :D

wowerman 2012.08.19. 00:10:44

@Kurtz ezredes: milyen fajta? a családom magyar, évszázadokra vissza lehet vezetni. a fitymám is megvan. nehezen mondhatsz bárminek is. de próbálkozni lehet.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.08.28. 04:17:37

A megnyitó ténylegesen iszonyatos szenvedést okozott, olyan volt, mint valamiféle félkarú rabló, vagy más nyerőgép, a magyarok bevonulása testesítette meg mondjuk a beletolt készpénz százszorosát, mint lelépést jelentő nyereményt, de ehhez veszélyes vizeken, iszonyatos hullámok taraján egyensúlyozva, s völgyeibe alázuhanva kellett küzdeni, s küzdeni tovább.

Kusics Iván · http://pinguinekszigete.blog.hu 2012.08.28. 04:21:27

mondandóm közepét megosztani képtelen vagyok, mivel tiltott kifejezés foglaltatik abban, eme lenti, vörös színű (!) tájékoztatás szerint. szomorú, pedig csupa szép mondatba szedett, veretes gondolat volt.

megosztom hát mondandó végét:
Pár szóban még a kommunista-kapitalista-feudalista polémiához, Csertői Auréltól kölcsönzött, eredeti kontextusában feltehetően baromságnak kategorizálandó szavakkal: "Nincsenek játékrendszerek.". A magam részéről úgy vélem, a létező és létezett rendszerek boncolása szükséges, majd ezekből tákolandó össze a rendszerek non plus ultrája. Vállalkozó tömegek kapitalizmusa, a közpénz kommunizmusa, mágnások és kevés emberük gyáregység-latifundium feudalizmusa, no meg persze (a réseket kitöltendő) Tóta W. robotjai.

KariKa 2012.09.12. 17:07:35

Törzsolvasóként - csatlakozva gabesz kollégához - kérném a kitiltásokat megszüntetni.

Az ilyeneken lehet a legjobban derülni. És persze fölidegelni magunkat. :)

Szóval légyszi!

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.09.12. 19:46:13

@KariKa:
Nem kell aggódni, a vicces idiótákat sosem fogjuk kitiltani innen. Az MSZPs bérkommentelőket viszont nem engedjük be, mert elpofátlanodnak.

1313 2012.09.13. 11:28:42

@Kurtz ezredes: Ne már, mi lesz velünk Brendel elftárs nélkül?!

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2012.09.13. 14:40:21

@(1|3|1|3):
Brendel elvtárs nem emeszpés, hanem teljesen független. Ennyit sem voltatok képesek elhinni neki?

1313 2012.09.13. 15:06:18

@Kurtz ezredes: Nem, mert megtanított szkeptikusnak lenni. :P

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.12.06. 12:14:39

@high up!: Hú te télleg enyire buta libernáci vagy? Elképesztő!

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.07.06. 06:38:18

teljessen jo megnyito lenne. A baj az hogy nem jutunk el odaig mert tul korruptak/hulyek vagyunk egy olimpiat megrendezni.

high up kartars meg szerintem szimplan hulye.

picit belekukorekolnak a fejlemenyekbe:

a rendszerek erossege a tulelesben mutatkozik meg. Nincs jobb vagy rosszabb, csak erosebb. Igy nem minoseg alapjan valasztanak a tarsadalmak berendezkedest hanem a regi elutasitasanak sikeressegevel. ( megbuktatjak a regit erts.)

meg valami:

a kommunizmus nem gazdasagi model, a kapitalizmus az. A kapitalizmus viszont nem tarsadalmi berendezkedesi forma, az a szocializmus, nemzeti szocializmus, kommunizmus, kiralysag. Szocialista kapitalizmus tortenik most kinaban ( HongKong) vagy lassan kubaban.

hogyhíjják 2015.11.15. 22:01:55

@high up!:
Ja, Britannia meg a munka.... Akkor nem a több mint 300 éves rablás sorozat szerte a világban, meg a szárazföldek 60 % gyarmatosítása( elrablása az ott élőktől) , kit nézel te hülyének? Te magyarul beszélő senkiházi?